Kirjoittaja Aihe: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, S, one-shot  (Luettu 24324 kertaa)

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, S, one-shot
« : 05.08.2007 17:37:22 »
Disclaimer: J. K. Rowling omistaa Potter-universumin, en minä. En myöskään saa minkäänlaista korvausta hänen luomuksillaan leikkimisestä.

Title: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy
Author: Picca
Beta: -
Pairing: Harry/Draco
Rating: S
Genre: ehkäpä draama, fluffy, huumori
Warnings: Hyvin hemmoteltu Draco
Summary: Ihastuttavaa parisuhdearkea?

A/N Tällaisen keksin, kun iskin silmäni Kolme kertaa kun –haasteeseen. Tässä siis kolme tapaa saada Draco suuttumaan. Nämä muodostavat itse asiassa kokonaisen jatkumon ja liittyvät toisiinsa, vaikka yritinkin tehdä erillisiä pätkiä. Toivottavasti pidätte. Rasittavasta Dracosta teitä onkin jo varoitettu. Ja kummallista kyllä, kaikesta huolimatta kokonaisuus minusta tihkuu siirappia, vaikka yritin välttää sitä. Siksi tälle osastolle.


Ensimmäinen askel: Kieltäydy noudattamasta hänen toiveitaan

Draco oli painanut nenänsä kiinni olohuoneen ikkunaan. Lasin takana satoi ja salamoi, ukkosmyrsky oli kuuman kesän pahin. Harryn mielestä olisi ollut mitä sopivin ilta istua kahdestaan takan ääressä ja juoda kuumaa kaakaota.

”Minä haluan mennä kävelemään ulos”, Draco sanoi viidennen kerran muutaman minuutin sisällä.

Harry huokasi ja taputti lattiatyynyä, jolla istui, tehden täysin selväksi, että sillä oli vielä Dracon kokoinen paikka vapaana. ”Tulisit tänne.”

”En! Minä haluan mennä ulos kävelemään. En käsitä, mikset halua tulla mukaan.”

”Siellä sataa.”

”Minä tiedän. Minusta on mukavaa kävellä sateessa.”

”Siellä salamoi ja jyrisee.”

”Ukkosella yleensä. Se on hienoa.”

”Draco… sinä kuitenkin vilustut”, Harry sanoi väsyneesti.

”En! Tai en välitä! Minä haluan uuulooooos… tule nyt, tuleee-eeee…”

”Enkä.”

”Sinä et enää rakasta minua! Et halua edes näyttäytyä minun seurassani! Senkin sydämetön kusipää ja – ” Draco oli niin kiukkuinen, ettei enää keksinyt riittävän hyviä haukkumasanoja.



Toinen askel: Joudu todistamaan, kuinka jotain epämukavaa sattuu

Draco seisoi rankkasateessa käsivarret levitettyinä ja hurmioitunut hymy kasvoillaan. Harry ei voinut olla hymyilemättä katsellessaan häntä, vaikka pisarat sumensivatkin silmälasit ja alkoivat valua kylminä niskaan.

Ukkonen jyrähti suoraan heidän yläpuolellaan ja haarakas salama iski läheiseen metsään sellaisella voimalla, että maa tärähti. Draco hypähti säikähdyksestä ilmaan ja laskeutui toiselle jalalleen niin, että sen nilkka nuljahti. ”Aaiih!” hän kiljahti muksahtaessaan takamuksilleen mutaiseen maahan.

Harry ojensi kätensä vetääkseen Dracon ylös, mutta tämä sysäsi käden pois. ”Äläkä tuijota minua! Sinusta tuo oli hauskaa, vai?”

”Ei tietenkään ollut. Sattuiko?” Harry huolehti.

”Äläkä leiki äitiäni! Ja uskallakin nauraa minulle!” Draco irvisti noustessaan jaloilleen ja ontuessaan takaisin sisälle.



Kolmas askel: Kerro, että se oli hänen oma syynsä

Draco makasi vuoteessa peittovuoren alla, punanenäisenä ja niiskuttavana. Kuumemittari oli hetki sitten näyttänyt vain vähän vajaata neljääkymmentä astetta.

”Haluatko kuumaa juotavaa?” Harry kysyi ja sai vastauksekseen nyökkäyksen. Pian hän palasi keittiöstä mukanaan mukillinen kuumaa mehua.

”Se on aika kuumaa”, Harry varoitti ojentaessaan mukia.

”Kuuma mehu yleensä on”, Draco totesi ja kaappasi mukin itselleen. Hän sihahti kivusta ja sysäsi mukin nopeasti yöpöydälle. ”Se oli kuumaa”, hän sanoi.

Harry puri huultaan ollakseen huomauttamatta, että oli juuri sanonut niin.

Draco aivasti. Harry ojensi hänelle nenäliinan.

”Minä inhoan sairaana olemista”, Draco valitti, kun oli saanut nenänsä niistettyä. ”Ja minun nilkkaani koskee.”

”Olisit antanut minun laittaa siihen jotain kylmää.”

”Ai, nyt on sitten oma vikani, että minua sattuu, niinkö?”

”En minä niin sanonut”, Harry huokasi. Hän alkoi hiljalleen hivuttautua kohti makuuhuoneen ovea.

”Mutta ajattelit.” Draco kurkotti mehumukin käteensä, tällä kertaa varovaisemmin.

”No, kieltämättä, jos et olisi välttämättä halunnut mennä kävelemään sateeseen, et olisi nyt –”

”AAAAARGH!” Draco kiljahti raivoissaan.

Harry sulki oven takanaan juuri ajoissa – hän kuuli mukin murskaantuvan sitä vasten ja läikyttävän sisältönsä ympäriinsä.

”Niin minäkin sinua, kulta”, Harry huokasi raskaasti ja lepuutti otsaansa ovea vasten.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 09:51:09 kirjoittanut Pics »
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 963
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #1 : 05.08.2007 17:53:59 »
Heha. ;D
Awww. Harryn loppukommentti oli paras.
En ymmärrä miksi tykkään lapsellisesta tuittuilevasta minä-en-ole-ikinä-väärässä -Dracosta, mutta jokin tekee siitä uskomattoman hellyyttävän ja sitä rataa... :o  ;D
Tämä oli hauska ja sai hyvälle tuulelle, mikä varmaan oli tarkoituskin.
Ei mitään rakentavaa, tämä oli yksinkertaisuudessaan ja jatkuvuudessaan oikein hieno.

~Violet kiittää

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Meldis

  • puuskupurilainen
  • ***
  • Viestejä: 2 510
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #2 : 05.08.2007 18:39:35 »
Nimi nappasi, samoin kuin kirjottajakin ja myös tuo haaste.
Hmmm... Draco on kyllä aika suloinen, mutta kauhea lapsellinen, mutta sehän onkin suloista. Ja voi Harry-parkaa, kun pitää tuollaista hoitaa.
Ihanahan tämä oli pieni piristys tähän pilviseen päivään, kiitos.  :D
Hine on ylde, eft gewunigen wilgesiþas, þonne wig cume.

˚*・༓☾ Tóspringe!☽༓・*˚

HannahM

  • ***
  • Viestejä: 246
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #3 : 05.08.2007 21:17:51 »
:D Olipas se Draco suloinen. Ja Harryn viimeinen kommentti nosti hymyn huulille.

Tämä oli mukava fluffyläjäys minun iltaani, kiitos siitä ^^ Hieman pitempiä olisivat saaneet olla ehkä kuitenkin. Tuittuilevasta Dracosta on aina kiva lukea.

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 499
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #4 : 05.08.2007 21:51:11 »
AWWW ^^. Rakastan söpöjä H/D ficcejä. Draco oli kyllä ihana, voin hyvin kuvitella sen tollaseks. Harry oli myös loistava, ja minäkin ihastuin tohon loppukommenttiin.

Valitan tätä varmaan jokaisessa kommentissani, ja sanon sen taas: Pahoittelut siitä, etten todellakaan osaa antaa fiksua, saati sitten rakentavaa palautetta. Yleensä kaikki kommentit menee ihkutuksen puolelle. ^^" Ainoa hyvä asia tässäkin kommentissa on se, että sain varmaan tehtyä pointtini selväksi, tykkäsin!


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Brenda

  • ***
  • Viestejä: 62
    • http://brenda-malfoy.livejournal.com
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #5 : 05.08.2007 23:24:46 »
Olen tässä tämän iltapäivän ja illan lukenut näitä "kolme kertaa, kun" -haasteita, mutta tämä vetää ehdottomasti maton kaikkien muiden alta! Ihana idea ensinnäkin tuo "ensimmäinen, toinen ja kolmas askel" -systeemi, sai välittömästi hymyn huulille, samoin jokaisen osan otsikot kertoivat tarpeeksi, mitä voi odottaa, mutta jättivät kuitenkin yksityiskohdat varjoon. Nerokasta.

Ensimmäisen osan Dracon kokoinen paikka kuulosti lupaavalta, mutta melkein heti perään:

Lainaus
”Sinä et enää rakasta minua! Et halua edes näyttäytyä minun seurassani! Senkin sydämetön kusipää ja – ”
Repesin. :'D Toinen vetää tämän mennään-ulos-sateeseen-kastumaan -juttunsa ehkä vähän överiksi.

Toisen osan takamuksilleen muksahtaminen, aww. Ja sama kaava toistuu kun ensimmäisessäkin osassa, ensin jotain suloista, mutta sitten -

Lainaus
”Äläkä leiki äitiäni! Ja uskallakin nauraa minulle!”
- Draco keksii jotain nasevaa sanottavaa, ja Harryn hermoja koetellaan. Voi elämä. x)

Kolmas osa, ja minä jaksan ihmetellä, että mikä tässä nyt mättää, kun en osaa lopettaa nauramista.

Lainaus
”Kuuma mehu yleensä on”, Draco totesi ja kaappasi mukin itselleen. Hän sihahti kivusta ja sysäsi mukin nopeasti yöpöydälle. ”Se oli kuumaa”, hän sanoi.
Draco kieltämättä osaa olla aika rasittava - suloinen, mutta rasittava - ja se on kohteliaisuus sinulle, sillä yleensä pidän Dracon kaikista puolista, mutta nyt en voi olla tuntematta sympatiaa Harrya kohtaan hänen joutuessaan kestämään nuoremman Malfoyn jatkuvaa temppuilua ja kiukuttelua. Onneksi Harry ei ota kaikkea ihan tosissaan ja huuda takaisin, siitähän se vasta soppa syntyisi.

Ei hemmetti, en muistanutkaan, kuinka mahtava kirjoittaja olet. Mikset ole muistuttanut minua?
How could you possibly know what I'm going through right now?

”Argh, kun menee taas hermot. Ihan kun Harrylle soittais ja Ray vaan vastais koko ajan.”
”:'DDDDDDDD”

Killmore

  • dr. duck
  • ***
  • Viestejä: 72
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #6 : 06.08.2007 14:11:20 »
:D  Oiiih, Draco on vain niin söpö. Minä-olen-aina-oikeassa- asenne on hauska, ja voin miltei nähdä Harryn raastamassa hiuksiaan päästään Dracon itsepäisen asenteen vuoksi. Itse olisin jo kiljunut kurkku suorana, sen verran lyhyt pinna minulla on. Kiitos.

Kille kuittaa.
me kaikki ollaan avaruuspölyä.

avada kedavra

  • ***
  • Viestejä: 112
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #7 : 06.08.2007 21:53:24 »
Draco oli ittepäinen, mutta sulonen. Tykkäsin täst ficcist. Kirjotusasu oli ehk vähän karkee ja ficci turhan lyhyt, mutta näillä mennään. (On kiire, anteeksi sekavuus.) :>>>>> Rakastin muuten loppua ja yllättäen Harryn kommenttia. ^^
"So then I was like AVADA KEDAVRA and he was like *dead*." -Voldemort

Kinuski

  • ***
  • Viestejä: 42
    • LJ
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #8 : 07.08.2007 08:35:47 »
Hihii, olipas se söpöä aamuluettavaa. Hmm, luulen että pidän tuosta niin paljon, koska teksteissä henkilöhahmot usein toimivat parhaiten silloin kun ne ovat tosi voimakkaita. Rasittava Draco on kiva niin kauan kun voi täällä turvassa naureskella sille, eikä joudu itse kestämään noita kiukunpuuskia :'D Muistelisin että olet joskus sanonut pitäväsi kovasti Harrysta hahmona. Minäkin tykkään erityisesti tuosta sun Harrystasi. Sun teksteissä on myös aina tuollasia hauskoja reploja, muut onkin jo lainailleet. Lisäksi tässä on ihanaa parodiointia parisuhdekliseistä tyyliin "sinä et rakasta minua enää". Olet hirmu ihana kirjoittaja.
I'm a professional cynic
but my heart's not in it
|LJ|

Wagner

  • ***
  • Viestejä: 65
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #9 : 07.08.2007 10:57:55 »
Kirjoitat aina hyvin, se on selvä. Mutta minun olisi tehnyt mieli hakata Dracon päätä seinään ja huutaa sille, että miksi se on noin lapsellinen. Oikeasti, Draco oli tehty tässä ficissä kammottavaksi. Miten Harry kestää sitä? Kamala. Mitään suloista en Dracossa nähnyt, yhh. Mutta niin kuin sanoin, ficci oli hienosti kirjoitettu ja pidin siitä.
Villa #7
Silva #21
VALENCIA CF
<3

starálfur

  • ***
  • Viestejä: 62
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #10 : 07.08.2007 22:55:45 »
Voi ei, voi ei, voi ei! Mitään näin kertakaikkisen ihanaa en ole lukenut aikoihin, olen aivan mykistynyt!
Joudun käyttämään kaiken (vähäisen) tahdonvoimani, etten tunkisi tähän noin miljoonaa ja yhtä sydäntä ja ainakin kahtamiljoonaa AWW-sanaa.

...

AWW, AWW, AWW! <3<3<3

Oli pakko. Rakastuin kiukuttelevaan Dracoon, jos mahdollista, vielä enemmän kuin Dracoon yleensä, ja Harryn suhtautuminen lapsellisen poikaystävän käytökseensä oli kerrassaan... No, samaan aikaan hulvatonta ja rakastettavaa (äh, ja juuri tämän takia jätän ficcien analysoinnin yleensä suosiolla muille...).

Olen sanaton, mutta tätä olisin lukenut mielelläni vaikka kuinka paljon lisää (*anova katse Piccan suuntaan*). Jos alkaisin quotettaa, voisin samalla pistää tähän ihan koko ficin. Silti pakko kompata muita:

Lainaus
”Niin minäkin sinua, kulta”, Harry huokasi raskaasti ja lepuutti otsaansa ovea vasten.

;D Aivan täydellinen lopetus! Mikäli siis ei oteta huomioon sitä, että en olisi halunnut tämän loppuvan koskaan.

Kiitos tästä, paljon.
My life came with it's own scars
I don't need you to tell me about your sorrow
I can't say I've seen it all
But I live for the things that keep me hollow

Lokitar

  • ***
  • Viestejä: 1 727
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #11 : 08.08.2007 00:02:45 »
*Hihittää tyytyväisenä* Onneksi avasin tämän! Harvoin yleensäkään luen ficcejä mutta tämän otsikko iski jo silmään. Tämä oli hirmu hunajaherttuamainen - söpö siis. Ihana, kiitos lukunautinnosta <3

ibi

  • Vieras
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #12 : 08.08.2007 10:42:23 »
Iha läppä x) Draco oli vähän lapsellinen! x)) Ihan paras ! Hahahah <3 ;DD Hihi en muuta voi sanoa, että oli hauska ja ihana! <33

ibi

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #13 : 08.08.2007 13:18:03 »
Jee. Draco oli todellakin hemmoteltu, ja tuli mielee et miten Harry jaksaa sitä.

Ehkä Dracsulla oli tavallist pahempi päivä xDD
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

Wallen

  • ***
  • Viestejä: 34
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #14 : 08.08.2007 14:46:23 »
Aww. Aivan ihanasti kirjoitettu!

Lainaus käyttäjältä: "Picca"
”En! Minä haluan mennä ulos kävelemään. En käsitä, mikset halua tulla mukaan.”

”Siellä sataa.”

Ahihii! Aivan mahtava tokaisu Harry! Niin yksinkertainen ja nerokas. Vie sanat toisen suusta. ;P

Lainaus käyttäjältä: "Picca"
”Ei tietenkään ollut. Sattuiko?” Harry huolehti.

”Äläkä leiki äitiäni! Ja uskallakin nauraa minulle!” Draco irvisti noustessaan jaloilleen ja ontuessaan takaisin sisälle.

Tässä taas Draco on aivan mahtava! 'Äläkä leiki äitiäni!' Repesin lausahdukselle täysin! ;))

Lainaus käyttäjältä: "Picca"
”Niin minäkin sinua, kulta”, Harry huokasi raskaasti ja lepuutti otsaansa ovea vasten.

Oww, miten kauniisti sanottu. Tämä sai kylmät väreet kulkemaan selässä. Ois sulta tosi kiva lukea jotain muutakin. ;P

Eruru

  • ***
  • Viestejä: 398
  • easy, breezy, beautiful
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #15 : 08.08.2007 22:03:35 »
Kolme kertaa -haasteet, ah<3

Otsikko oli niin herkullinen että oli pakko tulla lukemaan... Hahahhaa, voi Harry-raukkaa. Loppukommentti oli paras, plus nuo Dracon vihanpurkauskommentit. Plussaa kun pistit nuo kaikki kolme tapaa samalle illalle. Draco oli rasittava (ja ihan hullun awww!) enkä tajua miten Harry sitä kestää, itse olisin varmaan jo juossut kirkuen karkuun :D Varmaan just tuon awww! -jutun puolesta. Draco on niin dramaattinen tässä että huhhuh :D

Marjuca

  • ***
  • Viestejä: 146
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #16 : 09.08.2007 13:47:43 »
Arrgh! Olipas siinä ärsyttävä Draco  ;D
Tuli mieleen ihan joku uhmaikäinen pikkutyttö:'D
Kivä H/D tämä oli, sopi hyvin tämän hetkiseen mielentilaani.
Miten Harry mahtaa kestää tuollaista Dracoa? Itselläni olisi mennyt jo hermot... :D  Mut kaipa Harry on tiedostanut sen mihin ryhtyy kun alkaa tollasen pilalle hemmotellun Dracon kanssa olemaan ;)
Kiitos!

Hudith

Emu_

  • ***
  • Viestejä: 175
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #17 : 09.08.2007 21:45:15 »
Todellakin rasittava Draco. :'D Voin melkeen kuvitella miten se polkee jalkaa maahan ja huutaa et mä haluan ulos kävelemään sateeseen! Harry parka, mutta kaiken se kestää (;<3


Lainaus
”Niin minäkin sinua, kulta”, Harry huokasi raskaasti ja lepuutti otsaansa ovea vasten.

Joku söpöin. :'><3
"No ei se mua haittaa, mun isukki on oikea panopupu, oikea rusakko!" Draco hihkaisi.
 Emun ficit

pompom

  • *
  • Viestejä: 2
    • http://
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #18 : 09.08.2007 21:48:38 »
Muhah!! Mie oon iha samanlainen sadeintoilija/tempperamenttinen ku toi Draco  ;D  :o  En yleesä lue draco/harry ficcei mut päätin lukee tän 3-asiaa ficin >X'D älyttömän hyvä!

Neruri

  • ***
  • Viestejä: 308
    • http://
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #19 : 10.08.2007 09:21:34 »
Repeilin jokaiselle tavalle. :''D Ajattelin, että kolme juttua olisivat olleet ihan jostain poimittuja, mutta tykkäsin tosi paljon, että olit saanut ne sovitettua 'samaan tarinaan', että ne tavat olivat silleen yhtenäisiä, jos ymmärrät, mitä tarkoitan (tämä viesti on sen verran epäselvä, anteeksi).

Tykkäsin, kiitos. ^^
You wanna play with dolls?