Kirjoittaja Aihe: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, S, one-shot  (Luettu 24320 kertaa)

hobby

  • ***
  • Viestejä: 155
    • http://darthenin.livejournal.com/
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #20 : 12.08.2007 10:36:37 »
Joku tuolla aikaisemmissa kommenteissa sanoi, että Draco olet tehnyt Dracon kammottavaksi. Mutta juuri tuollainenhan se oikeasti on x) Kiukutteleva, hemmoteltu kakara. Siis se jos mikä on ICtä. No joo, täytyy myöntää, että rakastan ficcien luomaa kuvaa Dracosta, tuo kirjojen todellisuus ei ole aina yhtä herkulinen.

Mutta minusta tämä oli suloinen. Toki Harry jaksaa tuollaista kiukuttelua, kun on kerran rakastunut.

Kiitos, tämä oli hyvä.
Jumala ei heitä noppaa.

~Einstein

Kolibri

  • ***
  • Viestejä: 9
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #21 : 12.08.2007 17:36:52 »
Loistavasti kuvattu Draco :D Se nyt vaan on tyhmää valehdella, että se on kirjotettu ton tyyliseks maailman navaks, jonka ympärillä kaikki pyörii... Ainakin sen omasta mielestä. Luulisin?^^
Kyllä Harrylla on kädet täynnä Dracon kommelluksista. Mutta pakkohan sen on oman kultansa puolesta jaksaa.
Hyvin kirjotettu, oikein suloista.^^
-Kolibri-
Kaiva, kaiva, tunneli kaiva.
Kun oot valmis uutta heti kaiva.
Kaiva, kaiva, tunneli kaiva.
Harhautamme näin hyenan. Hei!
Kaiva, kaiva, tunneli kaiva.
Aikamoinen tässä on vaiva.
Kaiva, kaiva, tunneli kaiva.
Mitä nyt?
Harhautamme näin hyenan. Hei!

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #22 : 14.08.2007 14:26:23 »
Hui, miten paljon ihania kommentteja olette minulle jättäneet. <3

Violet Baudelaire: Minäkin tykkään tuittupäästä Dracosta. Silloin tällöin.

Diamond: No, eiköhän Harry keksi jonkun keinon saada hyvitystä kunhan Draco toipuu flunssastaan.

HannahM: Olisihan tätä voinut kirjoittaa pitemminkin, mutta päädyin tällä kertaa tämmöisiin lyhyisiin rääpäisyihin.

Angelina Anturajalka: Minäkin ihastuin tuohon loppukommenttiin itse ja sitten virnuilin täällä tyhmä aww-ilme naamallani.

Brenda: Nuo otsikoinnit syntyivät ihan niin, että ajattelin jotenkin jaksottaa tekstin, jotta nuo kolme eri tapaa korostuisivat eikä ficci olisi ihan yhteinäinen. Kiva jos pidit, minusta ne oli ihan hauskat. Dracolta löytyy vastaus kaikkeen.

Killmore: Minä olisin kyllä jo muutamaan otteeseen myös huutanut takaisin, tai mahdollisesti viskannut Dracoa jollain esineellä.

Aici: Pahana päivänä minäkin muistutan pelottavan paljon tuota Dracoa.

Ancka: Ihana, että pidit.

avada kedavra: Karkea? Hmm, jos tarkoitat sitä, että en pahemmin koreile sanoilla, niin sitten olen samaa mieltä kanssasi. Se kuuluu tyyliini.

Marla: Joskus pari vuotta sitten olisin ottanut tuon arkisen kirjoitustavan loukkauksena, mutta nykyään olen tottunut jo ajattelemaan sitä myös jonkinlaisena vahvuutena. En viitsi tavoitella mitään hienouksia, en mitään turhaa. Kerron sen minkä kerron sillä lailla kuin se on, ja siinä se. Mukavaa, että joku tykkää siitä tyylistä. Ja ainakin minä olen muuten kipeänä aikasta äkäinen.

Kinuski: Kyllä, Harry on ihan suosikki. Tässä se on kyllä tavallista pitkäpinnaisempi, mutta ehkäpä Dracolla oli huono päivä, ei kai kukaan tuommoista joka päivä jaksaisi. Ihana kirjoittaja? Hui, saat minut ihan nolostumaan.

Wagner: Haa, olen siis onnistunut herättämään voimakkaita tunteita. Kiitosta.

starálfur: Oho, ja sinä kun muistaakseni pidät Dracosta aika paljon muutenkin. Hauska kuulla.

Fubuki: Kiva, jos on onnistunut houkuttelemaan jonkun lukemaan.

ibi: Draco oli tosiaan aivan kammottavan lapsellinen, melkein karikatyyri.

Awy: Noin minäkin ajattelin.

Wallen: Dracolta ei tosiaan sanottava lopu. Ja minultahan löytyy kyllä lisää ficcejä, listaukseen linkki sigussa.

Eruru: Jep, nämä haasteet on kyllä ihania.

Hudith: Kaipa Harry on oppinut käsittelemään Dracoa jollain tavalla.

Emu_: Minäkin voin kuvitella ihan saman.

pompom: Mikä onkaan kivempaa kuin kävellä rankkasateessa?

Neruri: Minustakin oli kiva, kun tavat linkittyivät toisiinsa, ja sitä tapaa pitikin miettiä vähän aikaa.

hobby: Se on kyllä hämmästyttävää, mitä kaikkea rakastuneet ihmiset kestävät.

Kolibri Mukavaa, että pidit.

Kiitoksia teille kaikille. :D
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #23 : 17.08.2007 22:44:48 »
Awws! <3 Olipas söpöä!
Toi Harryn viimenen repla ainankii. <3
Draco on sulone tollasena... *wirn*
Tää oli kyllä ihQ!
Eääh... Tykkäsin... Eipä sitten muuta..
Rakentavat taisin vahingossa syödä... Eheh... :-[
~April kiittää
« Viimeksi muokattu: 05.03.2008 23:33:20 kirjoittanut April »
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Eeyore

  • Radamsa
  • ***
  • Viestejä: 1 875
  • Karo-muoks || Ei Eyeore, ikinä.
    • Loista Tähti, loista.
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #24 : 19.08.2007 13:27:32 »
Rupesin lukemaan noita Kolme kertaa kun ficcejä ja tän otsikko pisti kyllä vahvasti silmään. Malfooyyyyttaaaaaaa!! Ja Harrya, tietysti. Halusin ehdottomasti tietää millä tavalla saa Dracon suuttumaan, tai mitkä ovat ne syyt. Enkä joutunu pettymään. Tietysti odottelin jotain muita syitä, mut huomasin, et ne ei ees ollu hyviä, tää ficci oli ihan mahtava!
Lyhyt pituus ei haitannut oikeestaan, näin tän pitikin mennä. Muutamia nasevia lauseita oli laitettu ja ne kyllä oli sit tosi nasevia, jäivät mieleen.
Lainaus
”En! Tai en välitä! Minä haluan uuulooooos… tule nyt, tuleee-eeee…”
Ai että, ihana lapsenomainen Draco!!
Lainaus
”Kuuma mehu yleensä on”, Draco totesi ja kaappasi mukin itselleen. Hän sihahti kivusta ja sysäsi mukin nopeasti yöpöydälle. ”Se oli kuumaa”, hän sanoi.
Nuhassa sitä tuppaa olemaan niin v****mainen, tähän kävi tää kohta.
Lainaus
”No, kieltämättä, jos et olisi välttämättä halunnut mennä kävelemään sateeseen, et olisi nyt –”

”AAAAARGH!” Draco kiljahti raivoissaan.

Harry sulki oven takanaan juuri ajoissa – hän kuuli mukin murskaantuvan sitä vasten ja läikyttävän sisältönsä ympäriinsä.

”Niin minäkin sinua, kulta”, Harry huokasi raskaasti ja lepuutti otsaansa ovea vasten.
Pisti naurattamaan, loistava kohta! Lopetus oli kyllä hieno :D Tällaisia lisää!!


"Sie oot vähän niinku vähä-älynen pikkusisko, jota miulla ei oo koskaan ollu."
Naakkapuiston istuva päällikkö Märkäpuuma
Lucius/Narcissa | 67/100

Cora

  • Valencianista
  • ***
  • Viestejä: 733
  • Sí.
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #25 : 19.08.2007 14:15:04 »
Teki mieli lukea H/D:ta ja otsikko pisti silmään.
En tiedä, en oikein pitänyt kiukuttelevasti Dracosta, liian OOC minun mieleeni :D
Teksti oli hyvää ja Harry oli tosi kulta kestäessään Dracoa ^^ (yleensä en tykkää ficci-Harrysta tai no Harrysta ylipäätänsä xD)  Minulta olisi mennyt hermo jo tuossa ensimmäisessä tilanteessa XD
Epädracomaisuudesta huolimatta tykkäsin tästä ja loppu kommentti aiheuttii awww-fiilingit (hyvät sanavalinnat ovat tällähetkellä lomalla).
Kiva oli.

Elenya

  • Vieras
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #26 : 20.08.2007 11:35:56 »
Odotin pidempää, mutta toimi se tuonkin pituisena. Joskus OoC-Draco ottaa piähän, mutta tälläisessä lyhyessä ja huumoripitoisessa ficissä se on hauskaa. On se toki joskus muissakin, mutta tälläisissä eritoten.  :D

Tuhka

  • ***
  • Viestejä: 17
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #27 : 24.08.2007 20:07:15 »
Hahahaa... Tuo lopun kommentti oli aivan mahtava! Kruunasi koko ficin. En paljoa pidä H/D parituksesta mutta ajauduinpahan nyt tällä kertaa lukemaan. Tykkäsin. :)
Dracon "AAAAARGH" karjaisu pisti kyllä vähän silmään. Jokin siinä jäi häiritsemään. Draco oli kyllä kieltämättä OOC. Eipä se mitään. Dracon lapsellinen kiukuttelu oli hauskaa luettavaa. Jotenkin naisellista. Kaikki on väärin miten päin tahansa. :D Harry parka joutui kestämään. Ficin otsikko on hauska. Olisi hauska lukea lisää tapoja ;) Lopun kommentti ja reaktio Harryltä oli kyllä aivan mahtava. Hymyilen sille todennäköisesti vielä huomenna aamullakin.

H.P Luvcraft

  • ***
  • Viestejä: 99
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #28 : 18.10.2007 23:50:13 »
Tuhma Draco... Kivaa söpöstelyä, tätä kaipaa välillä kun on hengannut liian pitkään synkkisficcien kanssa.
Vain fluff/romance voi voittaa pahuuden mahdin!
Lomalla ylioppilaskirjoitusten ajan!

Kaatosade

  • pervektionisti
  • ***
  • Viestejä: 4 856
  • kiero ja sarkastinen
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #29 : 19.10.2007 09:59:38 »
April: Minä tyksin tuosta lopusta.

Eeyore: Joo, olisihan niitä syitä voinut keksiä vaikka minkälaisia. Ja kipeänä on kiukkuinen olo, minulla ainakin.

Cora: Minusta Draco on kyllä aika lailla hemmoteltu, mutta taisin vetää vähän överiksi. Tarkoituksella kyllä. Joku tykkää, kaikki ei.

Elenya: Lyhyissä voi toimia joku juttu, mitä ei jaksaisi pitkänä lukea.

Tuhka: Hauska on aina kuulla, miten paritusta inhoavat joskus ajautuvat lukemaan ja vielä tykkäävätkin.

Sierra: Finillä on sivuvaikutuksensa.

H.P Luvcraft: Fluffya tarvitaan välillä.

Kiitoksia teille kaikille, oli varsin piristävää lueskella näitä, melkein unohtui, että aamukahvi oli ihan palaneen makuista. :)
Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.   (Pablo Neruda)


Gisel

  • Kuutamokävelijä
  • ***
  • Viestejä: 123
  • Virkoaa vasta hämärässä
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #30 : 20.10.2007 10:37:08 »
Ihanan söpö ja kevyt tarina hyvin herkästä Dracosta ja Harrysta, jonka kärsivällisyyttä on pakko ihailla.
Menihän tuo loppu ehkä vähän överiksi kun Draco heitti sen mukin oveen, muttei se enää haitannut kun loppukommenttikin oli niin ihana ja tilanteeseen sopiva, joka ns. kertoi kaiken (Awww).

Kirppu

  • ***
  • Viestejä: 37
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #31 : 20.10.2007 18:06:27 »
Tämä oli hyvä. Hyvän tästä teki sen erilaisuus, koska yleensä törmään vaan joko awwihanasöpölutunen-Dracoon tai arghkamalaärsyttävä-Dracoon. Tässä ficissä Draco oli kuitenkin suloinen sekä ehkä hieman känkkäränkkä. ^^

Kirjoitat ihanasti, eikä tekstistä löytynyt virheitä. Harry ja Draco olivat söpö pari ja luonteeltaan ihanan... ihanat (Harry oli ainakin ymmärtäväinen, selvästi tottunut Dracon kiukutteluun  ^^). Loppu oli hyvin keksitty ja hauska, eikä ficistä muutenkaan huumoria puuttunut. Kerrassaan upea ficcihän tämä siis oli. : D

Kiitos ja kumarrus,
Kirppu
It feels like forever.

Deki

  • ***
  • Viestejä: 4
    • LJ
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #32 : 21.10.2007 17:32:58 »
Otsikko ja paritus (rakastan Harry/Draco-ficcejä!) pisti silmään, joten oli pakko tulla lukemaan tämä. Onneksi tulin.

Tämä oli todella suloinen!
Hyvää ja virheetöntä tekstiä olet saanut aikaan. Tämä oli myös mukavan erilainen.
Lainaus
”Niin minäkin sinua, kulta”, Harry huokasi raskaasti ja lepuutti otsaansa ovea vasten.
Aww ? :> Harry oli mielestäni ihailtavan kärsivällinen kuunnellessaan Dracon kiukutteluja.

Kiitos

viiu

  • ***
  • Viestejä: 6
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #33 : 31.12.2007 02:42:06 »
Tuommoista Dracoa on ihan ilo lukea. ^^ Minä ainakin voisin kuvitella noiden kahden parisuhteessa päiviä, jolloin Draco käyttäytyy juuri noin kuin käyttäytyi. Yksinkertaisesti suloista. Pidän todella paljon tyylistäsi kirjoittaa, tässä ja muissakin ficeissäsi.
Vaikka aluksi tuntuikin, että ficci oli lähes harmillisen lyhyt, tulin sitten muutaman minuutin pohdinnan jälkeen toisiin aatoksiin. Mielestäni yksi tämän ficin hienouksista piili juuri siinä, ettei mitään, ei kuvailua tai dialogia, oltu jaariteltu monen sivun verran. Yksinkertainen, lämmin, hauska, suloinen. ^^

lilona

  • ***
  • Viestejä: 42
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #34 : 18.02.2008 22:35:04 »
suloinen.. yksinkertaisuudessaan:D
ja täysin erilainen, plussaa siitä^^
toi viiminen lause oli ihana♥
ja draco on niin...Draco<3
kiitos, taas:)
Sinun vuoksesi vaikka tuhat kertaa, Draco

Pipe

  • ***
  • Viestejä: 971
Re: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #35 : 19.02.2008 14:32:27 »
xD. Ihanaa ku pojat on pidetty noin IC:nä ja kuitenki oot saanu pidettyy ton tarinan kasassa. Pikkasen söpöö! ;D

Lainaus
"Niin minäkin sinua!"
<3 Voi luoja mikä lause. Oikeen kunnolliset fluffytus tuuletukset tähän väliin!! ;)

Nostaa hattua kirjottajalle. Kun ei osaa sanoo mitään rakentavaa ku Lohikäärme tuli ottaan sen rakentavan palautteen kädestäni ja puhalsi sen liekkeihin. :)
Yritän vain hymyillä, vaikka olen jo kuollut sisältä <3
♥Polseres Vermelles- Polseres amunt♥

Tuuli Lumi<3Draco Malfoy
Drarry♥
Wilmon♥
Edmar♥ *bromance*

♥Twc♥

Ava by: Ingrid

Bootstrap

  • Vieras
Vs: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #36 : 10.03.2008 22:16:28 »
Voi luoja, miten herttanen poika Draco osaakaan olla  ;)
Etsiskelin tässä jotakin lyhyttä ficciä, nimenomaan sun kirjoittamaa fcciä, koska ne on aina hyviä. Päädyin sitten tähän, kun tuo otsikko tuntui jotenkin niin.. no sellaiselta tämä-on-pakko-lukea  ::)
Mun täytyy nyt sanoa, että tuuli taisi tehdä mulle julmasti ja viedä kaikki ajatukset mun päästä. Äsken mulla oli vielä kamalasti kirjoitettavaa tähän, mutta se kaikki hävisi nopeasti.

Mun tekis mieli lukea tätä nyt koko ajan, tai jotakin tämän tyylistä ainakin  :)
No ehkä mä lähden etsiskelemään tuolta listauksesta jotakin toista, jonka voisin lukaista  ::)

Luthien

  • ***
  • Viestejä: 203
Vs: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #37 : 09.04.2008 20:02:06 »
Ihana! <333333<333<3
Pidin siitä, että eteni tarinana, vaikka olikin tavallaan kolme eri osaa... ;D
Lisäksi Draco oli ihan ylisöpö. Pidän kiukkuisesta Dracosta! ;)
Wanna see how hard i can fall?

Mermish

  • ***
  • Viestejä: 65
  • Koko ei määritä voimaa.
Vs: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #38 : 10.04.2008 16:06:51 »
Tämä on aaivan IHANA. Draco tuittuilemassa kuin itsepäinen pikkuveli ;) Ilmeisesti Harry rakastaa Dracoa todella paljon, koska kestää nuo purkaukset ;D Ja tuo loppu. Hihittelen vieläkin... Hihii...
Hullua on olla hullu, mutta jos ei ole hullu, ei selviä elämästä.

Geena

  • Vieras
Vs: 3 tapaa suututtaa Draco Malfoy, K-7, Harry/Draco
« Vastaus #39 : 05.08.2008 17:10:17 »
Ihana<3
yleensä en ole hirveän innostunut fluffysta, mutta jos on hyvä kirjoittaja ja tarina...
Draco on ylisöpö tuittupäisenä "kakarana".
Eipä tähän voi juuri sanoa muuta kuin:
Aww