Kirjoittaja Aihe: 3 Dracon lempisuudelmaa | H/D | K-11  (Luettu 32967 kertaa)

Refill

  • ***
  • Viestejä: 166
  • That's right
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #60 : 17.05.2011 15:02:49 »
Ihana <33 söpöä... :) yks kirjotusvirhe siel oli, mut en muista enää että missää..
siin oli kaks kertaa oli - sana.. muttei sen suurempaa. kiitos tästä.. :)

-Remppu kiittää..
Me and my muctache are proud to be part of this onion
-It's union, sir

yukine

  • Vieras
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #61 : 19.05.2011 19:03:42 »
Oi fluffya ! Ja vielä hoodeetä - olen taivaassa. Tämä oli suloinen (niinkuin fluff nyt yleensä kehkeh) Teksti oli todella hyvin kirjoitettu ja tätä oli mukava  lukea, hyvä sinä !  ;)
Nyt ei irtoa mitään rakentavaa *häpeää*

- yuksu kiittää !

hiekkapaperi

  • ***
  • Viestejä: 58
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #62 : 31.05.2011 00:09:20 »
Hihhih, suloinen flullypläjäysficci!  :D Onnistuit kirjoittamisessa kyllä toosi hyvin. Ja mun lempikohdat oli tietenkin ne suudelmat, aaws!  ::) Good, good
because destiny, John... is a fickle bitch

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #63 : 31.05.2011 15:55:36 »
Ehdottomasti ihana ja todellakin fluffyinen!! :)

Voi että.. Nää oli kyllä kaikki äärettömän suloisia, ja jotenkin en voinut pyyhkiä mun naamalta sellasta typerää, hellyytyksestä aiheutuvaa hymyä. Jotenkin tää oli vaan äärettömän söpöä. :) Oon nytten tälläisessä kivan pehmeässä hattarapilvessä, jossa kaikki on iloista ja täynnä vaaleanpunaisia, pomppivia poneja. :)

NeitiMusta. :)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

SUPERMICEY

  • ***
  • Viestejä: 3
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #64 : 02.06.2011 17:01:31 »
oih ♥ drarrya on ihana lukea ja tämä oli ihana makeaa luettavaa. aivan ihana, ficci. varsin suloinen ja tuo kolmanneksi paras oli aivan liian suloinen.
Damn.
Broke a Nail. ♥

Elfmaiden

  • ***
  • Viestejä: 1 223
  • haaveilija
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #65 : 09.06.2011 10:37:13 »
Todella suloisia kohtauksia - vaikka kunkin tunnelma oli keskenään hyvin erilainen.
Nämä jäivät elämään mielessä... kiitos!
USKO, TOIVO JA (POIKA)RAKKAUS

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #66 : 10.06.2011 10:10:55 »
Siis mää oon lukenu tän vrmaan miljoona kertaa aina kun mulla on ollu tylsää, tää vaan on niin ihana :)

Mä tykkään ihan kauheesti sun kirjotustyylistä :)

Mut eipä tässä muuta, kiitos ficistä ;)

~Missy
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 495
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #67 : 27.07.2011 15:09:05 »
Voi elämä... *kuolee häpeästä* Luin tämän pitkästä aikaa itse, ja no, melkein poistin tämän samantien  ;D. Jotenkin sitä huomaa oman hölmöytensä, kun lukee tätä tekstiä pitkästä aikaa uudelleen. Vaikka pakko myöntää, että oon aika fluffypläjäyksen saanut aikaan ^^.

Kiitoksia ihan hirveesti (todella myöhässä) kaikkien kommenteista, ne joka tapauksessa lämmittää mieltä! En vastaa nyt kaikille erikseen, koska joistain kommenteista on todellakin niin kauan... Kiitoksia kuitenkin, ne sai mut niin piristyyn näinkin pitkän ajan päästä.

Siis mää oon lukenu tän vrmaan miljoona kertaa aina kun mulla on ollu tylsää, tää vaan on niin ihana :)

Mä tykkään ihan kauheesti sun kirjotustyylistä :)

Mut eipä tässä muuta, kiitos ficistä ;)

~Missy

SIIS OOT LUKENUT TÄN MONEEN KERTAAN? Apua, kiitos ihan hirveesti :')
« Viimeksi muokattu: 27.07.2011 15:10:38 kirjoittanut Angelina Anturajalka »


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

jennamursu

  • Vieras
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #68 : 27.07.2011 16:12:05 »
Aww, ihana ja suloinen. :3 Melkein kuolin aww-kohtaukseen. Osaat kirjoittaa tosi hienosti ja janosin heti lisää. :D

Camiela

  • ***
  • Viestejä: 367
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #69 : 27.07.2011 19:41:28 »
En tiedä miksi avasin tämän, mutta onneksi tein niin.

En ole mikään tai oikeastaan ollenkaan H/D fani, mutta pakko myöntää, että olit kirjoittanut tämän melko....okei tosi suloisesti.
Välillä olisin kaivannut sitä itsekästä mmm... (onko rajumpaa sopiva sana?) Dracoa, joka olisi tehnyt niinkuin olisi itse halunnut. Mutta toisaalta sitä löytyikin hieman ficistä... Niin Draco oli tavallaan itsensä siinä.

Mutta ällön suloinenhan tämä todellakin oli... Sellaista saa mitä tilaa, ollaanhan tässä kumminkin Hunajaherttuassa.

Pidin, vaikka tämä ei todellakaan ole yksi lepiparituksistani (::
Camiela

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 495
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #70 : 29.07.2011 15:14:53 »
jennamursu: Kiitoksia kovasti ^^. Melko siirappinen tää kyllä onkin, saa varoo ettei todellakin kuole johonkin yliannostukseen :'D.

Camiela: Kiitos. Jälkeenpäin kun tätä itse lueskelee, niin huomaa kyllä monia asioita joita olisi voinut ja KANNATTANUTKIN  tehdä toisin, mutta niin käy varmaan kaikille joskus.  :) Hauska kuulla että pidit, vaikkei paritus olekaan suosikkejasi !


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

dracolove

  • ***
  • Viestejä: 96
  • Drarryholisti
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #71 : 29.08.2011 16:58:25 »
Tämä oli ficci joka sai minut innostumaan H/D parituksista. Eli ei tämä huonokaan voi olla. Pidin tästä silloin ja pidin edelleen.
When you feel my heat
Look into my eyes
It’s where my demons hide

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 495
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #72 : 02.11.2011 02:02:43 »
dracolove: Et ole tosissasi! Apuva, kiitoksia ihan hirveesti. Ihana kuulla, että on saanut jonkun innostuun Drarrysta  :D. Loppuu sanat tässä kiitellessä, mutta palautteesi ällistytti mut ihan täysin.


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

FanGirl

  • Vieras
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #73 : 02.11.2011 11:50:22 »
Se oli kiva. Oon lukenut tän kai viidesti, mutta nyt vasta kommentoin! Kiitos tästä!

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #74 : 02.11.2011 12:17:01 »
AAA...suloista ihanaa fluffya :-*
Vaikka näitä kolme kertaa-ficcejä tuntuu olevan loputtomiin niin ehdottomasti pidin hurjasti tästä :D

Viimeinen oli paras, mun mielestä eka oli mielettömän kliseinen ja jotenkin...tönkkö =itkevä Harry + lohduttava Draco, joka ei edes tiedä miksi lohduttaa.
Mutta ei anneta sen häiritä, sillä kokonaisuutena koko ficci oli aivan ihana :D

Vaikka kuvailua ei ollut liiaksi asti, niin eipä olisi tarvinnutkaan.
Toinen kohta oli ihan normi.

Mutta viimeisessa se surullisuus, pelko ja kaikki, se vaan oli paras :D
Tuollainen flully söpöily saa ihan kyllä sydämenkin hyppimään :D

Miten en ole kommentoinut tätä aiemmin? ???
Ihana ficci, kiitos<3
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Aisubara

  • Slytherin
  • ***
  • Viestejä: 49
  • Vannon, että minulla on vain pervoudet mielessä.
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #75 : 05.11.2011 16:22:50 »
En osaa muuta sanoa kun että: awwwww ;__;

Kuvailit tosi hyvin koko kertomuksen ajan ja teksti tempas mukaansa ja pian sitä huomas jo nojaavansa kämmeneensä pää kallellaan ja awwittelevansa :-3

Tykkäsin tästä aiheesta! Ihanasti alkoi kun Draco oli ylpeänä metsästämässä tupapisteitä pois, ja kun löysi Harryn... Osasin niin kuvitella sen säälivän ilmeen ja kaikki se oli niin söpöä :'3

 Koko teksti oli sujuvaa ja niiiin ihanan hyvin ja aidosti kuvailtua että tälläistä on ilo lukea! Oli ihanaa kun teit Harrysta noin viattoman ja sellasen oikeesti säälittävän sulosen, etenkin tuossa kolmanneks parhain suudelma aloituksessa :D Ja vaikka Dracoa kuvailitkin juuri sellaisena realistisena persoonana, olikin suloista miten se sääli Harrya :3

sori ihkutus kommentista Lisää tälläisiä, lisää!
Ja kiitos iltani pelastamisesta, jäin hymy huulille ^^

Mixiuu

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Ava by laaksokukka <3
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #76 : 19.06.2014 10:35:07 »
Moihh! :3

En yleensä kauheasti lue Harry/Dracoa, mutta tämä oli kyllä ihana ficci! <3 Mun sydän suli noille kaikille kolmelle, mutta toi viimenen... Se vaan oli niiiiiin hellyyttävä!

Tuossa ekassa kun luin ja tuli kohta, jossa Draco alkoi lohduttamaan Harrya, olin ensin sillein, että eihän Draco nyt voi lohduttaa Harrya, mut sitten se muuttuikin ihanan söpöksi ja olin täällä vaan sillein "oih!<3"

Mutta juuh, mä en nyt muuten saa kunnollista kommenttia aikaan, joten kiitän nopeasti tästä söpöstä ficistä ja katoan pois etsimään lisää jotain tälläistä! =) Eli siis tykkäsin ja valtavasti! <3
-Mix
Believe In Your Dreams

Leijonat ♥

SpringRose

  • Vieras
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #77 : 23.06.2014 23:35:19 »
Voi vitsit kun nää oli niin hullun sulosia.. Awwwww <3<3 Toi eka oli kyllä mun suosikki <3 Tuli itselläkin kyyneleet silmiin kun Harry itki kaikkia *sniff* Kaikki oli omalla tavallaan parhaita <3 Voi ei.. Kommentti on sekava mutta kun. nää oli vaan niin söpöjä! Uiiiih <3 (no nyt mä sit sekosin..)
Sydämensä sulattanut
SR

emocreeperZ

  • Vieras
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #78 : 24.06.2014 21:37:43 »
Olisin normaalistikin hihittänyt hysteerisesti tämmöistä ihanaa fluffya lukiessani, mutta nyt se, että olen ihan pirun väsynyt unenpuutteen takia, kostautuu vatsalihasten tappajana. Hihittelin koko ficin ajan ja  varmaan koko talon näillä "Awww" - kohtauksilla, joita sain, eli eikös se ole sanomattakin selvää, että ficci oli upea ja suloinen. Lisää tälläisiä, kiltti<3

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 495
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #79 : 18.08.2014 21:35:18 »
Oon edelleen samaa mieltä kuin vuonna 2011 kirjoittamassani viestissä - vähän nolottaa lukea tätä jälkikäteen. En kuitenkaan millään viitsi poistaakaan tätä, varsinkaan kun tänne on taas tullut ihania kommentteja ♥ Kiitoksia ihan hirveästi kaikille jotka olette kommenttia viitsineet kirjoittaa! Kaikki olen lukenut ja jokaisesta on jäänyt todella hyvä mieli  :-*

KIITOS.


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku