Kirjoittaja Aihe: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-11]  (Luettu 15688 kertaa)

SpringRose

• Vieras
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-13]
« Vastaus #80 : 23.06.2014 23:35:19 »
Voi vitsit kun nää oli niin hullun sulosia.. Awwwww <3<3 Toi eka oli kyllä mun suosikki <3 Tuli itselläkin kyyneleet silmiin kun Harry itki kaikkia *sniff* Kaikki oli omalla tavallaan parhaita <3 Voi ei.. Kommentti on sekava mutta kun. nää oli vaan niin söpöjä! Uiiiih <3 (no nyt mä sit sekosin..)
Sydämensä sulattanut
SR

emocreeperZ

• Vieras
« Vastaus #81 : 24.06.2014 21:37:43 »
Olisin normaalistikin hihittänyt hysteerisesti tämmöistä ihanaa fluffya lukiessani, mutta nyt se, että olen ihan pirun väsynyt unenpuutteen takia, kostautuu vatsalihasten tappajana. Hihittelin koko ficin ajan ja  varmaan koko talon näillä "Awww" - kohtauksilla, joita sain, eli eikös se ole sanomattakin selvää, että ficci oli upea ja suloinen. Lisää tälläisiä, kiltti<3

Angelina

• Queen of cynicism
  • Valvoja
« Vastaus #82 : 18.08.2014 21:35:18 »
Oon edelleen samaa mieltä kuin vuonna 2011 kirjoittamassani viestissä - vähän nolottaa lukea tätä jälkikäteen. En kuitenkaan millään viitsi poistaakaan tätä, varsinkaan kun tänne on taas tullut ihania kommentteja ♥ Kiitoksia ihan hirveästi kaikille jotka olette kommenttia viitsineet kirjoittaa! Kaikki olen lukenut ja jokaisesta on jäänyt todella hyvä mieli  :-*

KIITOS.

Not today, Satan. Not today.

ava © red candles
bannu © Ansa

Vendela

• Teeholisti
  • Maistuisiko kupponen teetä?
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-11]
« Vastaus #83 : 13.06.2018 14:03:38 »
Uih, tämä oli ihana ja suloinen ja pörröinen ja kaikkea suloista <3
Et ehkä arvosta, että kaivelen tämän jälleen päivänvaloon (vaikka en kyllä ymmärrä miksi, sillä tämä on suloinen!), mutta luin niitä rapsujasi ja halusin lisää. Plus KOKK5:ssa on teemana vanojen ficcien kaivelu ;)

Tuossa kolmannessa suukossa oli ihanaa tuo hyvänä pitäminen ja helliminen. Suloista, että Harry antautui Dracon käsille ja luotti tähän. Tässä oli pohja kaikille suukoille tulevaisuudessa ja olit rakentanut kohtauksen kivasti. Tämän jälkeen kaikki on mahdollista heille <3

Toisen suukon ihanuus oli sen kuumuus. Tuosta olisi saanut enemmänkin, mutta tykkäsin että olit jättänyt sen näin. Lisäksi tämä oli kiva 'välisuukko' kahden isomman välissä.

Ja sitten tuo paras, se todellakin oli paras <3 Ihana hetki, täydellinen paikka ja kaikkea. Pidin tosi paljon, juuri näin tämän piti mennäkin. Keskellä kaikkea sekasortoa ja sotaa nämä kaksi ovat toistensa ankkureina.

Toivon kovasti että jatkat kirjoittamista :) Halan lukea sinulta lisää H/D:tä!

Vendela
I think it's time for little story... It's definitely Storytime!

Angelina

• Queen of cynicism
  • Valvoja
Vs: 3 Dracon lempisuudelmaa. [H/D, K-11]
« Vastaus #84 : 18.06.2018 01:58:08 »
Vendela: AAARGH :D Tämä vanha räpellys, voe apua. Muistan tuon "3 kertaa kun"-haasteen, johon tottakai oli silloin saatava Drarryhöttöä. Tämä on todella pikapikaa kirjoitettu räpellys, jota oon hävennyt lukuiset kerrat jälkikäteen, mutta toisaalta tässä on niin paljon ihania kommentteja ja nostalgiaa, etten oo raaskinut tätä poistaa. Mä myös loppupeleissä ujostelen oikeastaan ihan kaikkea kirjoittamaani, joten siinä mielessä tää ei oo poikkeus.

Ihana kuulla, että tää oli susta suloinen! Muistan, että halusin ladata ikään kuin kaikki paukut tuohon viimeiseen ;D Pystyin kuvittelemaan heidät sodan kauhujen ja kaiken sekasorron, paniikin ja räjähdysten keskelle, ainoana ajatuksenaan se, että onhan toinen kunnossa. Ja tuossa hetkessä kaikesta huolimatta he näkivät vain toisensa ♥___♥ Ah, en oo kovin romanttinen ihminen muuten, mutta näiden kahden kanssa pystyn kuvittelemaan kaikenlaista!

Kiitos kamalasti kommentista ja että jaksoit ylipäätään kaivaa tämän esiin! Lupaan yrittää jatkaa näiden kahden kanssa <3

Not today, Satan. Not today.

ava © red candles
bannu © Ansa