Kirjoittaja Aihe: Draco M. kävi täällä (K-11, D/H, valmis)  (Luettu 28210 kertaa)

mendosa

  • ***
  • Viestejä: 98
  • If only time flew like a dove
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #40 : 14.10.2009 20:55:03 »
Oih.
Uskomatonta, miten joku voikin saada tällaista teksitiä aikaan. Kaunista.
Sait minut temmattua täysin tarinan pyörteisiin, nauramaan ja (pakko myöntäää) itkemäänkin.

Tarina vain parani loppua kohden, mutta tuossa aivan alussa hieman häiritsi se, kuinka Draco niin epämalfoymasiesti huuteli rakkaudentunnustuksia ympäri koulua, mutta laitettakoon tämä utunniat-loitsun piikkiin. Mahtava idea, muuten, tuo loitsun käänteinen vaikutus.

Niin, kerrassaan mykistävä ficci siis, paras lukemani pitkiin aikoihin. Kiitos lukukokemuksesta!

Marygold

  • Vieras
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #41 : 07.11.2009 18:50:52 »
Oivoi, kylläpä te taas olette minut yllättäneet. Vaikea uskoa, että näin vanhalle tuotokselle löytyy vielä lukijoita, mutta kiitos teille kaikille, joita yhä jaksaa kiinnostaa ja jotka vielä saatte aikaiseksi kommentoidakin ^_^

Cherina: Jep, elokuvissa Pansyn hiukset olivat mustat, sitä ennen asiasta ei ollut mainittu kirjoissa halaistua sanaa. Tarkistin tämän silloin Pansyn ensileffaesiintymisen aikaan ihan jo siksi, kun itse olen oikeasti kuvitellut hänelle vaaleat korkkiruuvikiharat ja sitten elokuva-Pansy ei ollenkaan vastannutkaan mielikuviani. Itse en ole edelleenkään päässyt yli omasta Pansy-mielikuvastani, joten anteeksi siitä :)

Ja kaikille teille muille: kiitos ja syvä kumarrus <3

Sonjapoika

  • Rotanhännän kantaja
  • ***
  • Viestejä: 151
  • Make me happy
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #42 : 13.11.2009 13:44:59 »
VOI EI. :D Olen lukenut tämän vierailijana, sillä jostain syystä en saanut liittymistä aikaan.  :oMoni hyvä fic jäi siis arvostelematta, ja kirjoittelen sitä mukaa kun löydän niitä uudestaan.

Tämä kuuluu niihin, joista pidin eniten. :D Voi ei, miten kauniisti osaat kertoa asioita  ja saat tarinasi kulkemaan luontevasti. Tämä sai kyyneleet silmiini pariinkin otteeseen. :)

Sinänsä loppu jäi harmittamaan minua, sillä pidän siitä,että Harry ja Draco saavat toisensa, mutta tämä jäi sinänsä mielikuvituksen varaan. :)

Rukoilen sinua, kirjoita meille lisää Drarrya  ???

Kiitos tästä :)
♥ Kurnau, neiti kaihomieli.

Cerry

  • se möykky tuolla-->
  • ***
  • Viestejä: 51
  • seriosly Draco. Malfoy dosen't Cry
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #43 : 13.11.2009 16:50:17 »
Drarryyyy!!!!! :-* :-* :-* :-*
ihana tarina... hattarakone ;D ;D ;D

Vanil

  • Kalpeanaama
  • ***
  • Viestejä: 125
  • Remember to breathe
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #44 : 13.11.2009 17:55:42 »
En voi lopettaa nauramistä sekä osittaisia aaw - huokaisuja tulemasta suustani. Täällä oikein pakahtuu, kun saa luettavaksi näin hyvän tarinan - olen nyt jo myöhässä eräässä tapaamisesta, koska juutuin koneen eteen vain lukeakseni tämän loppuun.

VOILUOJAVOILUOJAVOILUOJA miten hyvä ja ihana ja huumorintajulla kyllästetty tämä tarina oli! Olet aivan hämmästyttävän hyvä kirjoittaja, suurenmoinen tunteiden ja hahmojen kuvailija. Rakastuin juoneen - jonka ensin ajattelin olevan pelkkä klisee muiden joukossa.

Mutta VOILUOJAVOILUOJAVOILUOJA miten paljon minä rakastuin tuohon Dracoon, tähän dialogiin, Harryyn ja hänen sulkeutuneisuuteensa, pieniin sivujuoniin sekä .. KAIKKEEN!

Lainaus
”Kuka puhui mitään ensi kesästä?” Draco tuhahti. ”Katsotaan nyt, siedänkö sinua edes aamuun asti.” Vinosti hymyillen hän pujotti sormensa sisään rohkelikon farkkujen kauluksesta. ”Jaa, taidanpa sietää…” 

Valun lammikoksi lattialle... Liian paljon hyviä kohtia, jotka haluaisin quotata, liian paljon hyviä kuvailuja, joita tekisi mieli käyttää omissakin tarinoissa...

Täydellisesti sanaton sekä ihastunut,
järjettömän kommentin  jättäjä,

Vanil

--pspspspsppssp. en katunut tämän lukemista enenenenenen ollenkaan!!!
"Just because you feel it doesn't mean it's there - we are accidents waiting to happen."

Zanigasd

  • Innocent Gaylover
  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #45 : 23.11.2009 17:13:10 »
Olen niin sanaton. Ehdottomasti paras ficci jonka olen lukenut. Kiitän tästä suuresti.  :-*
SANATON.  :o

Zanigasd
Aasinsiltaa pitkin kävellään kohti pilviä ja aurinkoa,
mutta matkalla sinne me hukutaan hattaraan,
silmät ristissä, käsi kädessä kohti parempaa. ♥

Elfmaiden

  • ***
  • Viestejä: 1 223
  • haaveilija
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #46 : 31.12.2009 11:04:13 »
Hei, ihan loistava tarina! Onnekasta, että täällä surffatessa satuin törmäämään siihen(=
Semmoinen olo, että täytyy lukea vielä uudelleenkin, ajan kanssa... Draco ja Harry olivat todella suloisia tässä.
USKO, TOIVO JA (POIKA)RAKKAUS

Jebbe

  • ***
  • Viestejä: 88
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #47 : 08.02.2010 21:07:57 »
Olen tässä viimeisimpien päivien aikana ahminut niin vatsan täydeltä Harry x Draco parituksella kirjoitettuja fanficcejä, että pian alkaa oikeasti lihakset surkastumaan (muualta paitsi poskista jatkuva nhymyilyn takia), kun päivät lipuvat koneella istuessa.

Tämä ficci osoittautui taas yhdeksi kommentin arvoiseksi. Wou. Hankala ylipäätään keksiä sanottavaa.
Harmittavaa tietysti oli, kun se loppui niin nopeasti. Vaikkakin silti hellyyttävistä kohtauksista sai taas kiintiön hetkellisesti täyteen Dracon ja Harryn söpöilyä. Tämä ficci sai jopa innostumaan oman version kirjoittamisesta, kun muutenkin olen kirjoittamista harrastanut tosin eri aihepiirillä, vaikkakin myös hieman homoilua on kokeiltu.
Tosin saattaa jäädä vain haaveeksi, kun en niin paljoa tiedä Harry Potterin ja Draco Malfoyn maailmasta, mukaan laskettuina Tylyahon paikat ja tarvehuoneet, puhumattakaan Tylypahkan eri torneista.

Teksti oli kerrassaan ihanaa luettavaa, kirjoitusvirheitä en löytänyt tai sitten lumoutunut katseeni suupielestä valuvan kuolan kanssa ei rekisteröinyt niitä mielessäni.
Draco pysyi ihanasti omana itsenään, ja niin kyllä Harrykin.

Kiitos tästä tarinasta, USKOMATTOMAN IHANA OLI! <3

juwelawa

  • ***
  • Viestejä: 18
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #48 : 03.04.2010 17:06:47 »
Awwww kuinka suloinen tarina :3 On ny kyl ajatukset vuorattu taas söpöydellä : DDD

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #49 : 04.04.2010 00:34:10 »
Ihana, ihana, ihana.... en osaa muuta sanoa. TUo loppu. Kaikki nuo Dracon jästivertausket. Olit myös hyvin keksinyt se taijan Tainnutu ja pelikuva. Mä oon ihan sanaton... Olis kiva lielä jos olis jonkinlainen Epilogi. Mitä tapahtui muutama vuosi tän jälkeen :)

~L~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

katt

  • ***
  • Viestejä: 175
  • Slytherin
    • Tihutyö
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #50 : 05.04.2010 21:43:41 »
Mä en osaa tällä hetkellä sanoa mitään muuta kuin awwww. Tää oli todella todella hyvä. Ja älyttömän suloinen.
Idea oli mahtava, Tainnutu ja peilikuva, joo-o. Pojat olivat juuri sellaisia kuin ovat 'oikeastikin'.
Loppuun olisin ehkä toivonut ihan pikkuisen pidennystä, vaikkapa epilogin muodossa. Kuten Luihuinen_89 tuossa jo sanoikin, olisi kiva tietää mitä tapahtui vaikkapa vuoden tai parin vuoden jälkeen (ovatko pojat pysyneet yhdessä, miten Dracon vanhemmat suhtautuivat jne. Tai no toimii se kyllä noinkin, jättää lukijalle mahdollisuuden miettiä itse tapahtumia.
Virheetöntä ja selkeää tekstiä. Yhtään kirjoitusvirhettä en löytänyt, en kyllä pahemmin niitä jaksanut tutkaillakaan, keskityin enemmän Dracon perään kuolaamiseen x)

Kiitos todella mukavasta lukukokemuksesta ja iso hali kirjoittajalle
-Kata
JinxAuror154

Twitchy little ferret, aren't you?

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #51 : 05.07.2010 21:31:50 »
ääh, vihdoinkin olen päättänyt kommentoida tätä :D

ja tämä on oikeasti niin hyvä etten tiedä mitä sanoa, en todellakaan.

tämä on ihana, saa kyynylet melkein joka kerralla silmiini ja tekisi mieli kirkua kun rakastan tätä ficciä ja etenkin sen Dracoa :-*

siis tän ficin Draco on aivan ihana.
ja lempikohtiani oli niin paljon etten mitenkään pysty lainaamaan niitä.

tämä on H/D top5-listallani kolmantena :D ja se jos mikä on paljon.

rakastan tätä ja tämä oli 6 tai 7 kerta kun tän luen ja varmasti luen vielä monia kertoja.

Resonanssi  kiittää aivan upeasta ficistä ;)

älä pliis ikinä, ikinä poista tätä täältä, älä ikinä :D
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #52 : 21.07.2010 23:04:04 »
Oi aivan ihana ficci :) :)
Rakastuin tähän heti kun luin ensimmäisen luvun. Aivan mahtavaa Darrya! :-*
Hattarakone....hattarakone, voi kuinka tuo on ihana osa. ;D
Harry on Harry ja Draco on Draco, aivan mahtavaa. :)
Draco oli ihanan suloinen kun oli menettänyt muistinsa:)
Mielestäni se kohta, jossa he ovat kahdestaan oleskeluhuoneessa ennen kuin Draco juo sitä juomaa, se oli paras kohta. ;D
Uhrasin tälle koko iltani, enkä pettynyt. Yöllä varmaan näen tästä unta:) :)

Uniset kiitokset tästä ihanasta lukukokemuksesta(jos se edes on sana)
-HarryPotterFan4Ever-(I love Harry/Draco) and Draco Malfoy


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Trabe

  • Vieras
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #53 : 05.08.2010 22:28:54 »
Täytyy sanoa että aivan ihunainen ficci! =) Olit toteuttanut tämän täydellisen hyvin.

Yhden virheen bongasin:
Lainaus
He olivat saapuneet jälleen uuteen, tyhjään käytävään, mutta tällä kertaa Harry päästä Dracon ranteen irti ja alkoi harppoa
7 luvun alkupuolelta tuo, eli siis ei päästä vaan päästi.

Lainaus
”Ai, sinä siis lajittelet ihmiset alusvaatteiden perusteella. Mihin luokkaan minä kuulun, jos saan kysyä?”
”Arvaa.”
Harry mietti hetken. ”Upeat huispaaja-adonikset, vai kuinka?”
Draco purskahti raikuvaan nauruun. ”Pikemminkin egosentriset idiootit.”
”Egosentrinen? Onko se jotain syötävää?”
”Jep. Harry Potter, syötävä idiootti.”
”En pidä tuosta loppuosast… he… hei, Malfoy, lupasinko muka että saat laittaa kätesi sinne?”
”Ai, kysyinkö minä oikein lupaa?”
huhhui =DD

Lainaus
”Ehkä olisi yksinkertaista”, hymähti luihuinen, ”jos minä vain kirjoittaisin lähtemättömällä musteella jonnekin reitesi sisäpintaan, että Draco Malfoy kävi täällä.”
Hihii, kirjoita kirjoita! =D

Mutta siis joo aivan ihana ficci ja tuun varmaan lukee tän joskus uudestaankin =)))  Ja loppu oli täydellinen! Sopi tosi hyvin. Dracon on hyvä olla sillein omanlaisenaan =)

~Trabe
« Viimeksi muokattu: 30.11.2010 17:03:57 kirjoittanut Trabe »

LittlePinkFreak

  • Vieras
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #54 : 14.08.2010 16:05:37 »
Oi, aivan suloinen ficci! Muistinmenetys pukee Dracoa: Tai siinä erityisesti kiintyminen Harryyn. Kiitos tästä :)

-posityyhtynen-

  • Ylihörhö
  • ***
  • Viestejä: 45
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #55 : 02.12.2010 20:18:59 »
Tää oli yks parhaista ficeistä, mitä oon lukenu<33 Sä kirjotat tosi ihanasti, ja Draco on täs niin awws, ja ideakin..<3 Tää on aivan II-HA-NA!! Repeilin joillekin kohdille, niinkuin vaikkapa sille, kun Voro odotti mopin kanssa, että voisi seivästää sillä oppilaita..
Totta kai tämä tapahtuu sinun päässäsi, Harry, mutta minkä kumman takia se silloin olisi epätodellista?

Mrs. Malfoy

  • Vieras
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #56 : 06.01.2011 17:47:05 »
Oh my god.

Tota noin. Ekakskin, mä olen totaalisen rakastunut tähän paritukseen. Tää ficci syvensi mun rakkautta ja ihkutusta entisestään. Mun piti joskus lukea tää, mutta en mä sitten kuitenkaan lukenut. Tavallaan kadun sitä, mutta toisaalta siinä tapauksessa en olisi voinut lukea tätä nyt. Mä pystyn vain sanomaan että tää oli uskomaton. Uskomattoman ihana. Silleen kaunis. Draco oli aivan superhypersuloinen<3 Niin oli myös Harry. Harrya kävi sääliksi kun Draco muuttui ennalleen. Tämän paremmin mä en pysty kommentoimaan, koska mä en vieläkään näe kunnolla. Mä nimittäin itkin kaksi viimeisintä lukua. Mutta kiitos paljon tästä lukukokemuksesta.

Peque

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #57 : 17.02.2011 10:08:47 »
Oi joi <3
Ei tämä voi loppua tähän, ei vain voi  ??? Tarttee jonkun extempore jatkon ja lopetuksen missä asiat menee vielä kerran mullin mallin ja palaa sitten siihen mitä ne oli Dracon muistinmenetyksen aikana  ;)

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #58 : 05.05.2011 21:32:19 »
Jaa häh? Enkö mä muka ole kommentoinut tätä?  :o

No kuitenkin. Luin tän ekan kerran kauan sitten ja nyt tylsyyden puuskassa päätin lukaista uudestaan. Ja voin sitten samantien kommentoidakin :)

On kiva lukee välillä tällasta ei niin vakavaa tekstiä. Tykkäsin niin hirveesti noista joistain sun "Harryn halusi muuttaa Draco Malfoyn isoksi lohikäärmeenlantaläjäksi" ja muut :D Ne oli hauskoja :)

Juu, pidin siis ihan mielettömästi sun kirjotustyylistä, tollanen rento ja sillee :)
Ja idea/juonikin oli ihan kiva ;)
Ja tosiaan loppujen lopuks oli kiva, että harry ja Draco alko seurusteleen sit sillee et Draco tosiaan sai muistinsa takas ja oli oma ittensä, mäkin tykkään kauheesti tosta näsäviisaasta ja v*ttuilevasta Dracosta :3

Kiitoksia lukukokemuksesta,

~Missy
« Viimeksi muokattu: 02.08.2012 20:30:24 kirjoittanut MissWeasley »
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

hiekkapaperi

  • ***
  • Viestejä: 58
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #59 : 11.05.2011 00:40:55 »
Apua. Nyt oon ihan sanaton. IHANA, TÄYDELLINEN FICCI! Rakastuin...<3 Haluun jatkaa vielä tän lukemista eteenpäin.....(---;

Muuten. :D Oon lukenu tän jo vaikka kuinka monta kertaa...mutta silti tää vaan on niiiiin ihana!
« Viimeksi muokattu: 11.05.2011 14:21:19 kirjoittanut hiekkapaperi »
because destiny, John... is a fickle bitch