Kirjoittaja Aihe: Draco M. kävi täällä (K-11, D/H, valmis)  (Luettu 28209 kertaa)

nukkekoti

  • Ananas
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Majere. <3
Re: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #20 : 01.12.2007 16:22:01 »
Oh, olipas hyvä ficci! :o Tämä on todellakin koukuttava, ajatus Dracosta istumassa hymyillen sängynlaidalla heiluttelemassa jalkojaan on pöyristyttävä :D Enpä osaa sanoa mitään elämääsuurempaa nyt tällä kertaa, muutakun että tyylisi on todella hieno ja miellyttävä lukea.

Kiitos, tämä oli hieno lukuelämys!
Sans lui, je ne peux pas vivre.

Lili

  • ***
  • Viestejä: 20
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #21 : 17.07.2008 23:47:17 »
ah olipa sulonen :'>
tykkään näin pitkistä ficeistä. niihin menee mukavasti aikaa.
kirjotit todella sujuvaa tekstiä ja pidin kovasti.
olen lukenut monia ficcejä ja kyllä tämä on niitä jotka jäävät mieleen
ja hymyilyttämään :D
merci

-lili

enas

  • ***
  • Viestejä: 171
  • näätä
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #22 : 18.07.2008 18:54:20 »
aai että, ihana ficci !
Idea on kyllä aivan loistava. Ja toteutus.
Tykkäsin lopusta. Munki mielestä Draco on ihanampi tollaisena ilkimyksenä, ah
Tuo kohta, kun Draco seurasi Harrya ja nukkui lihavan leidin edessä, oli kyllä ihana.
khiiiiiiitos, meen metsästää onko sul muita ficcejä. (;

enas
"se on makuasia", sanoi koira kun pallejaan nuolaisi.

Karakuriningyou

  • Vieras
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #23 : 18.07.2008 20:39:45 »
Tämä oli ihana ja suloinen ja välissä oli hauskaa huumoria ja draamaa oli myös jajaja...
Yhtä asiaa jäin kuitenkin kaipaamaan.

Olisin halunnut Harryn olevan jossakin vaiheassa oikeasti pahoillaan Dracon menettämisestä. Tietenkin poika makasi puolitoista päivää syömättä vuoteessaan, mutta se, ettei tässä vuodatettu yhtä ainoaa kyyneltä alkoi jossain vaiheessa ahdistaa. Olisin todella toivonut Harryn murtuvan jossain vaiheessa, viimeisenä iltana, kun hän törmäsi entiseen Dracoon seuraavana aamuna, kun hän viimein pääsi takaisin Dracon syleilyyn...
Edes silloin, kun Harry puhui Siriuksesta, hänen äänessään ja kasvoillaan ei ollut muuta kuin katkeruutta.

Ymmärrän tietenkin, että kyyneleet olisivat tehneet tästä jotenkin... hmm, miten sen selittäisi? Fluffy-pitoisemman. Saaneet hahmot olemaan enemmän "out of character".

Itse aina tahdon tuhria kaikkea kyynelillä hieman liianksikin asti (^^'), mutta niiden puuttuminen... Äh, olen lukenu liikaa ficcejä, joissa Harry on pieni ja angstinen ja itkeskelee jatkuvasti :'DD

Hyvä idea ja upea toteutus, pidin oikein kovasti ^^
Loppu oli ihana. Samoin kohta, jossa Harry selitti asioita Dracolle maaten selällään lattialla.
Onneksi Harry tajusi rakastavansa "ilkeää, ylpeää, luihuisen maailmannapa-Malfoytakin" ^^

Kiitos.

sera

  • Vieras
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #24 : 20.07.2008 15:18:05 »
Ihana <3

Ehkä paras H/D Fic minkä olen lukenut.
Aivan loistava :)
En keksi mitään kritiikkiä...
Kiitos  ;D

Dracofan`

  • Vieras
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #25 : 23.07.2008 19:31:44 »
En sano tästä nyt sen enempää, kun että tää ficci sai mut itkemään.

Upea, fantastinen, sanoinkuvaamattoman hyvä :)

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #26 : 24.07.2008 23:25:22 »
OIOIOI tää oli ihan jumalattoman ihana fic <3 Oot ehdottomasti mun lemppari-H/D-ficcari, tykkäsin tästä ihan mielettömän paljon, sinä iki-ihana Marygold. Voih, tää oli ihana, jästitupsupipopäinen (oho pitkä sana) Draco on jotenkin ihan vastustamaton kuvitelma <3 Tykkään paaaaaljon.

// ehm, ja sitä rakentavaa palautetta on sitten multa ihan turha odottaa  ;D Ei oikeen luonnistu multa.
« Viimeksi muokattu: 25.07.2008 08:14:00 kirjoittanut maisamiisa »
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

Morsmordre

  • Vieras
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #27 : 24.07.2008 23:38:50 »
Pakkohan minunkin tulla viimeinkin myöntämään, että rakastan tätä ficciä. En pysty sanoillani kuvaamaa tätä - vain toistamaan tämän olevan tärkein ja ensimmäinen lukemani ficci. Muistinsa menettänyttä Dracoa tulee heti ikävä, kun muistankin tämän ja siksi alkaa itkettämään :''D (yliherkkäkö?) Kiitos tästä - kiitoskiitoskiitos <3

Muppe

  • Vapaudenkaipaaja
  • ***
  • Viestejä: 125
  • Ava © Lady Dynamite
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #28 : 29.07.2008 18:42:05 »
Voi voi, tulin etsimään täältä hunajaherttuasta erästä toista ficciä, mutta pitipä tämä avata mielenkiintoisen nimensä takia, enkä kyllä pettynyt. Totta kai tässäkin oli kliseita, kuka niiltä voisi välttyä, mutta ei se haitannut, koska tämä ei ollut yksi niitä lue-tämä-H/D-olet-lukenut-kaikki-ficci. Tykkäsin tästä huumorista, sellaista hieman.. mikä se sana olisi, no en nyt tiedä, mutta kuitenkin.  Toinen asia mistä pidin oli juonen eteneminen, ei liian hidasta, ei liian nopeaa. Voisin quotettaa lempikohtiani, mutta en taida jaksaa.

Minulla on sinulle enää yksi sana, kiitos.
Life is words

Amnesiac

  • ***
  • Viestejä: 235
    • tumblr
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #29 : 30.07.2008 03:12:43 »
Wau.
Eikä.
Huh.
Tämä oli upea, loistava, kaunis. Jestas, eihän tällaista olekaan.:D Tämähän on ehdottomasti yksi parhaita ficcejä joita olen koskaan lukenut. Rakastuin. Pitkästä aikaa sitten Zsanyan H/D ficcien lukemisen itkin oikein kunnolla ficin takia ja tavallaan haluan kiittää sinua siitä. Tuntuu, että minusta on viime kuukausina tullut paljon tunteettomampi ihminen kuin ennen, joten oli oikeastaan kiva pitkästä aikaa kunnolla vollottaa jonkun tällaisen vuoksi.:D Ai miten ihanaa.<3

Tällaista ficciä olen etsiskellyt jo kauemman aikaa. Kyllähän H/D:tä löytyy, mutta nimen omaan hyvää H/D:tä, joka herättää tunteita ja jonka haluaa ehdottomasti saman tien lukea loppuun asti, on mielestäni liiankin vähän. Tämä oli juuri sitä mitä kaipaankin, tällaista saisi olla lisää.:>

En edes tiedä, miten päädyin Hunajaherttuaan lukemista etsimään. Harvoinpa eksyn muuten lukemaan k-13 tasoista ficciä. Tavallisesti luen aina vain ikärajalla nc-17 ja jotenkin  minulle on jäänyt sellainen mielikuva, että ne sattuvat olemaan muutenkin kaikin puolin parempia kuin juuri nämä S - K-13 tasoiset ficit. Tämäpä onkin jo kolmas lähiaikoina lukemani teksti, joka todistaa, että jostain ilmestyneet mielikuvani ovat pahasti väärässä.
Nimi oli niin puoleensa vetävä, että vaikka tulinkin tänne alunperin jossain ihan muussa tarkoituksessa, kuin etsiäkseni fluffyista hoodeetä, jossa Draco muuttuu pehmoksi, en voinut vastustaa linkin avaamista mielenkiintoisen nimen takia.(:

Olihan tässä kliseitä juu, mutta ne eivät todellakaan häirinneet. Hyvä kirjoittaja kai sitten oikeasti saa kaikki kulutetutkin aiheet kuulostamaan todella hyviltä. Vaikka tässä muutama H/D ficeissä usein käytetty piirre esiintyikin (ja jotka yleensä häiritsevät/jopa joskus naurattavat) olit saanut kirjoitettua ne niin loistavasti, että sillä nyt ei ole mitään väliä, vaikka muutamaan kertaan olisikin muissa ficeissä nähty.

Tarinan ideasta ja sen toteutuksesta tykkäsin tietysti myös, tämä oli jotain aivan loistavaa. Eteneminen tarinassa oli minun makuuni sopivaa. Tekstisi on sujuvaa, eikä mikään tässä minun korvaani ainakaan tökkinyt.

Kiitos sinulle siis todella paljon tästä ihan oikeasti vaikuttavasta lukuelämyksestä. Kiitos paljon.<3

Okei, nyt olen ainakin yrittänyt kuulostaa suhteellisen järkevältä tätä kommentoidessani. Sitten siihen, mitä olisin halunnut koko ajan kirjoittaa yllä olevan sijaan:
OIII AWWW, nam, ihana, upea, mahtava, huippu ja niin suloinen ficci, että ei mitään rajaa.<3
« Viimeksi muokattu: 30.07.2008 03:14:16 kirjoittanut Amnesiac »
Minä en unohda sinua koskaan, vaikka en muistaisi omaa nimeäni.

sprig

  • Sprii G
  • ***
  • Viestejä: 435
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #30 : 18.09.2008 18:03:05 »
Oikeasti inhoan tätä paritusta yli kaiken. (Osittain siksi, että siitä on kirjoitettu tuhat ja yksi maailman surkeinta ficciä.) Ihan uteliaisuudesta ja mielenkiintoisen nimen takia päädyin aloittamaan lukemista.

Niin ja eihän se lukeminen aloittamiseen jäänyt, tämä oli ihan loistava ja hyvä ja vaikka mitä. Teksti on sujuvaa ja en huomannut ärsyttäviä kielioppivirheitä. Juoni on aika tavallinen, mutta silti hyvä ja ficci on täynnä kivoja yksityiskohtia. Tällaista hauskaa, fluffyista ja ihanaa ei-niin-vakavaa tarinointia pieni ihminen kaipaa silloin, kun oma elämä on tylsää.

Kiitos ja ihkusydän <3

Olen ihan järkyttävän järkyttynyt ja yllättävän yllättynyt siitä, että luin kokonaan pitkän HD-ficin ja tykkäsin siitä... Kukaan ei varmaan usko jos kerron. :D
The happiest man is he who learns from nature the lesson of worship.

Eowyn

  • ***
  • Viestejä: 132
  • Dark Boy with a Fire Butterfly
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #31 : 01.10.2008 06:42:12 »
Aivan sairaan ihana lopetus!!
Tää on varmaan mun lempi paritus. Ai että, kun Draco oli söötti!
Vieläkin kulkee kylmiä väreitä selässä. Taisin ehkä huomata muutaman kirjoitus virheen, mutten enää muista niitä :P

Kiitoksella
            Eowyn
Parempi olla tuntematta mitään kuin tuntea kipua siitä, että rakastaa jotakuta koko sydämestään.

Marygold

  • Vieras
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #32 : 21.02.2009 21:51:30 »
Heissan. Olen ollut pitkään poissa fikkimaailmasta ja yllätyin todella, kun huomasin tätäkin tuotosta vielä näin aktiivisesti kommentoidun ^_^ Kiitos valtaisan paljon kaikille vaivannäöstänne ja piristävästä palautteesta.

Karakuriningyou: Saatat olla oikeassa, minä en vain osaa kuvitella Harrya itkuun pillahtelevana fluffy-herkistelijänä vaan pikemminkin perusmiehisenä murjottajana,  vaikka itse itkeskelytyyppiä olenkin. Sellainen ei mielestäni olisi sopinut tämän fikin tyyliin, vaikka onkin kieltämättä totta, että se olisi voinut tuoda peliin enemmän realismia...

Ancka: Mukava kuulla, että huumoripuolikin sinusta toimi :) Minä ehdinkin jo välillä vähän hätäillä tämän fikin kommentteja lukiessani, että huomaavatko ihmiset ollenkaan sitä humor-genreä siltä ensin mainitulta romantiikkapuolelta. Tuo tequila-kommentti on itse asiassa peräisin eräältä ystävältäni, joka ystävällisesti antoi minulle luvan lainata sitä tähän fikkiin hiukan eri merkityksessä kuin hän itse sitä tapaa käyttää ;)

Amnesiac: Kliseiden kierrätys tässä fikissä on kieltämättä melko tarkoitushakuista, mutta mukava kuulla jos se toimi sen sijaan että olisi tehnyt lukemisesta liian tikkuista ^^ (Salaa rakastan kliseitä ja kylvän niitä joka puolelle...). 

TylerDurden: Oikeassa olet, ranskan hullu-sanan maskuliini kirjoitetaan fou. Tuo paha hullu -käännös ei ole alkuunkaan minun keksimäni, enkä muista paljoakaan parin vuoden takaisista ranskan opinnoistani, mutta eikös ranskan fou kuitenkin äänny suunnilleen samoin kuin Malfoy:n foy-pääte? (tai sitten olen väärässä, mikä on erittäin todennäköistä ^^).

Suuri kiitos myös kaikille muille lukeneille ja kommentoineille :)
« Viimeksi muokattu: 22.02.2009 12:58:00 kirjoittanut Marygold »

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #33 : 28.03.2009 20:09:27 »
Ihanaihanaihana! Kun Draco oli menettäny muistinsa, se oli säälittävän suloinen, jollain tavalla. Juoni eteni tosi kivasti, ja siinä vaiheessa kun Draco oli saanu muistinsa takasin, mä meinasin ruveta itkeen. Et nyt sit Harry menettäis Dracon. Mut onneks ei käynykään niin :)
Hyvä!



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

veripisara

  • ***
  • Viestejä: 25
  • uu jee
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #34 : 28.03.2009 22:46:42 »
Huh, käytin varmaan jtn ½-1½tuntia tän lukemiseen ku en saanu silmiini irti! Oli kyllä ihan paras =)
 <3

Lancelotta

  • ***
  • Viestejä: 16
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #35 : 16.07.2009 09:52:50 »
Hattarakone! <3 :''D

Oi, tämä oli niin ihana<3 Tähänvois kirjottaa jonku jatko-osan "Harry ja Draco huvipuistossa" xD
Ihminen tekee virheet,
virheet tekevät ihmisen.

Jokuwannab

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Sipulien sekakäyttäjät OY AB.
    • Please take a picture!
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #36 : 17.07.2009 00:51:49 »
Aivan ihana ficci! Kamalan surullinen, silti lämmin ja onnellinen. Rakastan tällaisia!

~Jokuwannab
It goes like this, the fourth the fifth

Mansa

  • Kellonsoittaja
  • ***
  • Viestejä: 70
  • "What a douchebag!"
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #37 : 06.10.2009 22:37:00 »
Tykkään kans Dracosta ku se o tollane millane onkaa. ilkee ja tollei ;D

Kaikki oleellinen tästä ficistä on jo sanottu, mutta halusin kanssa tulla sanomaa että hahmot, juoni ja koko ficci Perfect!
10 points! 5 stars! peukku! high five! papukaijamerkki! ( ei ny äkkiseltää tuu muuta mielee =) )

ja Arr ku jäi sellane fluffy fiilis :-))
Hieno kouluun liittyvä blogini:
http://www.hiohiohio-saikku.blogspot.com/

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #38 : 07.10.2009 17:54:14 »
Tää oli ihan sairaan hyvä ficci! <3
Yks juttu mua jäi kuitenkin painamaan. Eikös Pansylla oo mustat hiukset... tai voihan se olla värjännytkin...
Tykkäsin koko ideasta ihan kauheesti ja kirjotat ihan loistavasti. Vaikka kliseitähän tässä oli jonkin verran, niin eikös kliseitä tuu just niistä asioista joista pidetään XD
Ihan loistava. Repeilin monissa kohtaa kaikille Dracon jutuille aina Hattarakonetta myöten. Mä muuten tykkään Dracosta tosi paljon tollasena "muistinsamenettäneenä OoC:nä", joka on suloinen ja "pörröinen".

Kiitos tästä <3
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Zirre

  • *
  • Viestejä: 2
  • if i had you
Vs: Draco M. kävi täällä (K-13, D/H, valmis)
« Vastaus #39 : 07.10.2009 21:54:15 »
Aivan loistava :o  just riittävästi kaikki kliseitä, tapahtumii sun muuta! ja kiva loppu ;D             
there is a place i know, if you are looking for a show.
Where they go hardcore, and there is glitter on the floor