Kirjoittaja Aihe: Twiligth: Sunset Glow K-11 VÄLIAIKAINEN TAUKO | Suora jatko Aamunkoille, uusin osa 1.3  (Luettu 39041 kertaa)

iines

  • ***
  • Viestejä: 63
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #40 : 19.01.2010 15:52:45 »
Tää vaikuttaa mielenkiintoselta, tällästä vähän tavallisempaa ficciä on ihan kiva välillä lukea n_n
Tosin vähän pisti silmään toi Astoria, joka esiintyy mun omassa ficissäkin, muttamutta juuu jatkoa vain :----) Niin ja ei mua ainakaa toi parin vuoden hyppääminen eteenpäin haittais (:
oh well, i guess we're gonna find out
let's see how far we've come

E_Bella

  • Vieras
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #41 : 19.01.2010 16:08:34 »
Lainaus
“Jumala siunatkoon Ranskalaisia säveltäjiä.” kuiskasi setäni, joka myöskin nautti hiljaisuudesta.
eikös tuo 'ranskalaisia' pitäisi tulla pienellä? kun suomalainen ja ruotsalainenkin on pienellä, mutta jos tuo on erisnimi niin silloinhan sen kuuluisi olla noin, ja sitten tuo kuiskasi tulisi varmaan isolla?
 En muuta sitten löytänytkään...  ;)
jatkoa vain!  ainiin, ei haittaa jos se pari vuotta pomppaa!   :)
~E_Bella~

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #42 : 19.01.2010 16:27:55 »
Jes! kaks uutta lukuu! :) jäi vähä mietityttää ku toi toka luku oli nessien näkökulmasta ja siin käytettii aika paljon "erikoisii" sanoja (mm. idyllinen) ja se nyljetty possu :D ni ton ikänen ei ehkä tiiä miltä nyljetty possu kuullostaa tai että mitä meinaa idyllinen, tosin voihan sen ymmärtää koska se kehittyy muita nopeammin... no joo, nyt riittää pilkun viilaaminen :D

jatkoa! (=
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #43 : 19.01.2010 16:47:51 »
Lainaus
”Valitan Esme. Olemme moottoritiellä, en pysty keskittymään kunnolla. Täällä on liikaa ajatuksia.” kuulin isäni vastaavan ja huokaisin. Olin niin väsynyt.
Tuo pitäisi olla varmaan Valitan Edward.

Lainaus
Juoksin ovelle ja pääsyin eteiseen, joka avautui valtavaan valkoiseen olohuoneeseen, missä oli takka, suuri telkkari ja punainen sohva.
päädyin

Pidin todella paljon luvusta, vaikka olikin aika lyhyt. Renesmee PoV oli tosi hyvä ja tykkään, kun hän on kertojana.
Enpä enempää, kuin nuo kaksi virhettä löytänyt. Ja minua ei haittaa ollenkaan, vaikka ajassa hypättäisi muutama vuosi eteenpäin (:
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #44 : 19.01.2010 17:01:06 »
Lainaus
”Valitan Esme. Olemme moottoritiellä, en pysty keskittymään kunnolla. Täällä on liikaa ajatuksia.” kuulin isäni vastaavan ja huokaisin. Olin niin väsynyt.
Tuo pitäisi olla varmaan Valitan Edward.
Hmm.. Mielestäni sen ei pitäisi olla noin, koska Edwardhan sanoo sen itse.

Ihana tää uus luku, niin kiva kun kokonaan Renesmeenn näkökulmasta, ja Renesmeen ajatuksia oli kiva lukea välillä (((=

En oikein osaa kommentoida muuta. x))

Jatkaaaaa ♥ ;'DD

~kkaro
but that's none of my businness..

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #45 : 19.01.2010 17:40:18 »
Nerokas keksintö nukuttaa huutava vauva.... :D
Ei mua nyt kamalasti haittaa jos hypätään pari vuotta edelle, mutta eihän ihan vielä? Haluaisin kuulla miten loppu muutto sujui....

Jatkoa odotellen Arosalie

Xafir

  • Vieras
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #46 : 19.01.2010 18:52:21 »
Kivah!! Joo mu puolest hyppää vaan mut haluun kyl viel tietää miten Nessie reagoi kun se saa nähä oikeen oman huoneensa! x) Muutamia virheitä löysin mut ei ollu hirveitä virheitä. ;)

Jotenpa jatkoa!

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #47 : 19.01.2010 19:02:35 »
Lainaus
”Valitan Esme. Olemme moottoritiellä, en pysty keskittymään kunnolla. Täällä on liikaa ajatuksia.” kuulin isäni vastaavan ja huokaisin. Olin niin väsynyt.
Tuo pitäisi olla varmaan Valitan Edward.
Lainaus
Hmm.. Mielestäni sen ei pitäisi olla noin, koska Edwardhan sanoo sen itse.


Hups, nyt kun kkaro tuosta huomautti, tajusin itsekkin, että olen vähän tyrinyt : D Joten, tuosta ei tarvitse välittää.
« Viimeksi muokattu: 19.01.2010 19:04:12 kirjoittanut ewii_ »
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

offcorse

  • ***
  • Viestejä: 42
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #48 : 19.01.2010 19:06:22 »
Jee jatkoa : )
Renesmee näkökulmasta kertominen oli kiva idea, mutta välillä käytit ehkä vähän turhan aikuista kieltä... sana "idyllinen" kuulosti vähän hassulta niin nuoren lapsen suusta.
En suutu jos loikkaat ajassa, kirjoitat niin hyvin, että luotan täysin päätöksiisi : )
Jatkoa kiitos jookos?!
Minkä puolesta elät, jos olet kuolematon?

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #49 : 19.01.2010 20:29:00 »
Kiitos kaikille palautteesta ja rakentavasta. Älkää pelätkö, hyppään ajassa vasta osan kahdeksan jälkeen.
Toivottavasti saitte jotenkuten selvää tuosta talon kuvailusta? Yritän kuvailla taloa vähän paremmin seuraavassa osassa :D
« Viimeksi muokattu: 19.01.2010 20:32:16 kirjoittanut Virheellinen »

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #50 : 20.01.2010 19:51:04 »
Joo hyppäys ei haittaa
tää on ihana!
Mäki repesin tos
Lainaus
Jumala siunatkoon Ranskalaisia säveltäjiä.” kuiskasi setäni, joka myöskin nautti hiljaisuudesta.
:D

                           ~Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #51 : 22.01.2010 18:13:32 »
Noniin, tämä osa oli minun mielestäni aika hankala tehdä. Virheitä löytyy varmasti ja muutenkin tämä tökkii pikkaisen. Nyt koulu vain painaa niin päälle, että nyt en parempaan pysty. Sunnuntaina yritän väkertää jonkinlaista jatkoa.

7. Osa, Arjen alku

EdPoV
Seisoskelin etupihan patiolla ja odotin Bellaa saapuvaksi pian ostamallani autolla pihaan. Kuulostelin ilmaa, mutta en kuullut Bellan punaisen Ferrarin hyrinää. Huokaisin ja kaivoin kännykkäni esiin ja istuin pation kaiteelle istumaan. Näppäilin Bellan numeron ja nostin puhelimen korvalleni. Kuulin muutaman tuuttauksen jälkeen Bellan vastaajaviestin; Bella täällä.. um.. olen nyt estynyt joten jätä viesti niin soitan takaisin. Heippa.. Edward mistä tämä menee kiinni?
Puuskahdin turhautuneena. Alice hyppäsi viereisestä omenapuusta kaiteen päälle taiteilemaan ja lopulta hyppäsi alas viereeni jääden nojaamaan kaiteeseen oikealla kädellään.
“Bella tulee kyllä. Luultavasti vain eksynyt.” Alice sanoi ja kohautti olkiaan. Samassa Bellan Ferrari kääntyi asfaltoidulle piha-alueelle ja jatkoi matkaansa autotalliin. Kuulin moottorin sammuvan ja lähdin kävelemään hitaasi kohti autotallin ovea, mistä pian Bellan pää pilkistikin. Hän hymyili vinosti.
“Anteeksi, Edward. Minä tavallaan tuota..” hän piti pienen tauon ja puri alahuultaan “..eksyin.”
Naurahdin ja suljin vaimoni tiukkaan halaukseen. Laskin leukani hänen päänsä päälle ja suutelin tämän hiuksia.
“Ethän kerro Emmettille?” hän kuiskasi hiljaa ja katsoi ylös suoraan minua silmiin. Rypistin kummastuneena otsaani.
“En halua hänen kuolevan nauruun.” Bella naurahti ja antoi minulle nopean suukon. Hymyilin hänelle lämpimästi.
“En mistään hinnasta tekisi sitä.” vastasin ja hän löi minua leikkisästi käsivarteen. Päästin hänet halauksesta ja otin häntä kädestä kiinni ja aloin taluttaa häntä kohti patiota.
“Mitä pidät uudesta kodistamme?” kysyin Bellalta joka katsoi uteliaana ympärilleen. Etupiha oli pieni, mutta tarpeeksi suuri. Pation vieressä oli yksi korkea omenapuu, joka ei tosin tuottanut satoa. Se oli liian vanha. Bellan katse jähmettyi takapihalle ja kahden sekunnin kuluttua hänen kasvoillensa syntyi hyvin leveä hymy.
“Onko meillä uima-allas?” hän kääntyi minua kohti ja pelkäsin hänen suupieliensä puolesta.
“Joko näemme samaa unta, tai meillä on uima-allas.” huokaisin ja otin Bellaa lantiolta kiinni ja vedin hänet itseäni vasten. Bella naurahti.
“Ehkä voisin esitellä sinulle makuuhuoneemme? Se on kolmannessa kerroksessa.” kumarruin Bellan puoleen ja kuiskasin sen Bellan korvaan. En nähnyt hänen kasvojaan, mutta tiesin hänen hymyilevän. Hänen päänsä nytkähti ja tulkitsin sen nyökkäykseksi. Otin askeleen taakse, laitoin vasemman käteni Bellan selän taa ja oikean käteni hänen polviensa alta ja heilautin hänet syliini. Hän kirkaisi yllätyksestä, mutta sekuntia myöhemmin hän nauroi.
“Arvostaisin sitä, että saan tehdä tämä perinteisesti, Rva. Cullen.” sanoin ja Bella laittoi kätensä pääni takaa toiselle olkapäälleni.
“Tietenkin, Herra Cullen.” hän kuiskasi ja suuteli poskeani. Hymyilin hänelle ja avasin (vampyyrille) kömpelösti oven jalallani ja astuin Bella sylissäni kynnyksen yli. Bellan suustaan pääsi äänetön vau kun hän katsoi suurta aulaa, joka aukesi valkoiseen olohuoneeseen. Hän antoi katseensa kiertää ympäri huonetta ja päästin hänet sylistäni alas. Hän katsoi hymyillen minuun ja otti kädestäni kiinni.
“Aika punainen sohva.” Bella totesi ja katsoi kirkkaanpunaista kulmasohvaa (kokoa 4X3) keskellä olohuonetta, minkä edessä oli lasinen sohvapöytä ja Forksistakin jo tuttu 58 tuumainen televisio. Bella katsoi sen yläpuolella olevaa suurta perhevalokuvakokoelmaa.
“Oli Esmen idea laittaa jokaisesta kuva telkkarin yläpuolelle.” sanoin Bellalle joka kääntyi puoleeni. Vasemmalla oli kuva, joka oli otettu Bellan syntymäpäiväjuhlilta, kuva minkä hän oli taittanut keskeltä.
“Tuolla ei ole yhtään onnellista kuvaa meistä.” Bella totesi hiljaa ja katsoi kuvaa. Bella koki, että tuo tilanne oli laukaissut sen, että olin..
“Edward.” hän sanoi nimeni hitaasti ja anovasti “Haluan tuo kuvan pois tuolta.”
Nyökkäsin ja sekunnissa kuva oli kadonnut kehyksistä taskuuni. Bella hymyili minulle kiitollisena.
“Bella! Mitä pidät?” Alice tanssahteli takaovesta sisälle Jasper mukanaan “Minä valitsin muuten tuon sohvan.”
“Se on oikein.. punainen.” Bella sanoi vähän epäröiden ja hymyili kauneinta hymyään. Alice nyökkäsi ja lysähti istumaan sohvalle, jonka jouset pompauttivat häntä sentin ylöspäin. Jasper hymyili Bellalle ohimennen ja istahti myös Alicen viereen.
“Voi sohva-raukkaa jos Emmett päättää alkaa hyppiä tässä.” Jasper naurahti ja teki muutaman hyppäysliikkeen ja jouset natisivat uhkaavasti. Alice katsoi Jasperiin, joka lopetti tekemisensä.
“Onpa soma keittiö.” Bella naurahti ja katsoi minuun “Kovin moderni, kiistelee vähän julkisivun kanssa”
Tosiaankin. Uudet kodinkoneet ja vanha idyllinen ulko-asu olivat vähän kummallinen yhdistelmä.
Samassa kuulimme auton kääntyvän pihaan ja Bella pinkaisi ulos.
“Kultaseni! Miten matka meni?” Bella kysyi tyttäreltämme
“Ella huusi suurimman osan ajasta, mutta mä sain hänet rauhoittumaan.” Renesmee vastasi.
“Jasper, käydäänkö takapihalla tarkistamassa allas? Renesmee haluaa varmasti sinne, kun hän huomaa sen.” kysyin Jasperilta ja hän hyppäsi ylös sohvalta, joka narahti. Alice päästi tukahtuneen naurahduksen ja me aloimme kävellä takaovea kohti Alicen suunnistaessa nurkan taakse keittiöön.

BPoV

Kävelin Renesmeen vanavedessä sisälle ja kun pääsin ovesta eteiseen, en nähnyt häntä enää missään. Alice osoitti sormellaan ylös ja nyökkäsin. Edward tuli sisälle ja rojahti sohvalle istumaan. Minä menin sohvan toiseen päähän ja laitoin jalat hänen syliinsä. Emmett tuli olohuoneeseen kantaen kantokoppaa, jossa Ella nukkui vieläkin napit korvilla.
“En uskalla ottaa noita pois hänen korvistaan.” Emmett kuiskasi Edwardille joka nyökkäsi. Emmett laski kopan sohvapöydälle ja istui sohvan kulmakohdalle.
“Hei kulta. Miten matka meni?” Rosalie saapui huoneeseen kädessään maljakko, mikä oli täynnä orkideoja. Rose antoi suukon Emmettin poskelle selkänojan takaa ja käveli televisiohyllyn luo ja laittoi maljakon television viereen.
“Siinähän se. Ella huusi kaksi kolmasosaa matkasta, mutta tuo pieni laatikko hiljensi hänet.” Emmett naurahti ja Rose istahti hänen viereensä. Rose katsoi lumoutuneena kantokopassa nukkuvaa vauvaansa.
“Viisi, neljä, kolme, kaksi..” Edward alkoi yht’ äkkiä laskea ja me kaikki katsoimme häntä kummastuneena.
“Onko meillä uima-allas?!” yläkerrasta kuului riemukas kiljahdus ja Edward katsoi minua silmiin ja hymyili. Katsoin portaisiin ja tuskin näin Renesmeen liikkuvan kun hän pyyhälsi vampyyrivauhtia Edwardiin eteen.
“Toki. Menehän pukemaan uimapuku päällesi. Et. Sitten, kun täytät 150.“katsoin puolittain hymyillen Edwardiin kun hän vastaili Renesmeen kysymyksiin. Renesmee nyökkäsi ja pyöräytti silmiään ja hän oli kadonnut taas sekunneissa.
“Hän halusi bikinit.” Edward murahti ja pyöräytti silmiään kuten Renesmee äskettäin oli tehnyt.
“Nuoriso! Olohuoneeseen!” kuului Carlislen astetta hiljaisempi huuto takaani, jota aidosti vähän hätkähdin. Edward naurahti.
“Mitä nyt?” kysyi ja käännyin Carlislea kohti istuessani vieläkin sohvalla.
“Koulujuttuja. Renesmee?” Carlisle huudahti vähän lujempaa ja tyttö kipitti portaita alas vaaleanpunaisessa kylpytakissa. Tyttö suunnisti luokseni ja hyppäsi syliini. Alice tanssi takaovesta sisälle ja meni istumaan lattialle Rosalien jalkojen juureen. Jasper tuli hetkeä myöhemmin yläkerrasta ja suuntasi istumaan Alicen viereen. Esme tuli keittiöstä yllään farkut, hyvin epä-esmemäinen keltainen t-paita ja essu.
“Mummi, mitä sinä teet?” Renesmee kysyi uteliaana. Tyttöhän oli talon ainoa, joka söi, joten ruoka olisi hänelle, mitä ikinä se olisikaan. Viime aikoina Esme oli alkanut esitellä erilaisia ruokia.
“Suklaamurukeksejä. Tulet rakastamaan niitä.” Esme sanoi Renesmeelle hymyillen. Carlisle köhähti vähän ja me kaikki katsoimme häneen. Carlislella oli kädessään jotain lappuja.
“Hetkinen.. flashback!” Emmett hörähti
“Emmett” Carlisle katsoi häneen varoittavasti ja Emmett puristi huulensa yhteen, ettei repeäisi nauruun.
“Eli, nyt kun olemme asettuneet tänne jotenkuten, jaan nyt heti uudet henkilötietonne.” Carlisle sanoi ja heilautti lappuja kädessään.
“Renesmee, sinä aloitat esikoulussa 5-vuotiaana kuukauden kuluttua” Carlisle jatkoi ja antoi minulle lapun, jonka tunnistin passiksi. Renesmee katsoi hihittäen passikuvaansa.
”Alice ja Bella, te olette 15-vuotiaat kaksoset ja aloitatte Astorian yläasteella. Edward on myös 15-vuotias, kuten on myös Jasper. Rose ja Jasper, te olette Halen sisarukset, kuten yleensäkin. Rose ja Emmett aloittavat lukion ensimmäisellä.
”Vau, 15-vuotias, naimisissa ja viisivuotiaan äiti. Mihinhän osavaltioon täytyy matkustaa, että tämä olisi laillista?” naurahdin ja katsoin Edwardiin joka hymyili huvittuneesti.
”Ei osavaltioon, vaan Intiaan tai Englantiin.” Emmett tuhahti ja Rosalie hymähti hiljaa purren huultaan.
“Niin ja Renesmee esiintyy teidän kahden siskona. Yhdennäköisyys Bellaan on liian ilmiselvää.” Carlisle sanoi minulle ja Alicelle katsoen samalla Emmettiin puolittain hymyillen ja puolittain varoittavasti. Nyökkäsin pienesti ja katsoin passikuvaani. Tunnistin kuvan, se oli otettu kolme viikkoa sitten. J. Jenkins oli varmaan taas tehnyt taikojaan.
“Voidaanko nyt mennä uimaan?” Renesmee marmatti ja hyppi sylissäni. Naurahdin ja Renesmee ponkaisi ylös sylistäni. Minä ja Edward seurasimme häntä käsi kädessä altaille.

--
Joudun muuttamaan noita ikä-juttuja, kun tajusin että ne on vähän hölmöt tollee

Tässä uudet vale-iät, luokat, sukulaisuus suhteet yms:

Cullenit;
Bella (9a) ja Alice(9b), kaksoset, 15v
Renesmee, Bellan ja Alicen nuorempi 5v sisko, esikoulussa
Emmett, 16v, Bellan, Alicen ja Renesmeen isoveli, lukion ensimmäisellä
-
Edward, 15v, luokalla 9b Alicen kanssa
-
Esme 27v, Carlisle 29v
Ella, oman ikäisensä eli 5kk, Esmen ja Carlislen ainoa biologinen lapsi

Halet;
Rosalie 16v, Jasperin isosisko, lukion ensimmäisellä Emmettin kanssa
Jasper, 15v, luokalla 9c


--

Todella toivon, että ymmärsitte tämän. Yritän korjata tämän saman ripsun tiivistettynä tekstiin. Paritukset pysyy samana kuin nyt, nämä ovat siis uudet indentiteetit.
//Ainiin, ja teidän iloksenne voin ilmoittaa, että aikahyppyä ei tule vielä hetkeen.
« Viimeksi muokattu: 26.01.2010 18:03:53 kirjoittanut Virheellinen »

Chcy

  • ***
  • Viestejä: 97
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #52 : 22.01.2010 18:24:38 »
Ihanaa tekstia! :)
Jos kappalejaot laittaisit, niin olisi helpompaa lukea :D!

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #53 : 22.01.2010 18:55:50 »
Ihana tää! ;'DD

Samaa mieltä oon noista kappalejaoista, kun Chcy. Ja virheenkin löysin:
Lainaus
“Onko meillä uima-allas?” hän kääntyi minua kohti ja pelkäsin hänen puupieliensä puolesta.
Tossa varmaan pitäis lukee suupieliensä puolesta. ((=

Jatka pian. (((:

~kkaro
but that's none of my businness..

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #54 : 22.01.2010 19:01:51 »
Alice ja Bella kaksosina, Nessie heidän siskona. Sama peitetarina jota aina kaavailen mielessäni Bellalle! Tuleekohan tylsä ja aikuismeinen fiilis jos käy koulua kolme vuotta nuorempien kanssa, jotka eivät edes voisi mitenkään olla jonkun vanhempia? varmaan... Tällaista tällä kertaan.

Ihana tuo Emmetin lausahdus: “En uskalla ottaa noita pois hänen korvistaan.” Hehhehhee vanhemmuus ei ole helppoa. Ella on niin suloinen. Lempi hahmoni tässä ficissä. Hitto! Miks se ei vois olla niis oikeissa kirjoissaki :D

Jatkoa odotan!
« Viimeksi muokattu: 22.01.2010 19:18:40 kirjoittanut Arosalie »

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #55 : 22.01.2010 20:43:45 »
Ihana luku taas!
Culleneilla on aika paljon noita adoptio lapsia! ;)
hetkonen 1,2,3,4,5,6,7 - viel ella siihe lisäks!
meneeks toi muka läpi? :o

                              <3:Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Deph

  • Herkuttelija
  • ***
  • Viestejä: 589
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #56 : 22.01.2010 20:45:29 »
Tää on tosi hyvä <3 Ainut kritiikki on, että aika lyhyita nämä. Pidempiä vois olla.
Vähän jännä, Alice ja Bella 15 vuotiaita :D
Joo, tykkään ja jatkoa <3
On hiljaisuus niin täydellisen hiljaista.
Samuli Putro - Olet puolisoni nyt

Avatar Irkku

Hayles

  • ***
  • Viestejä: 129
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #57 : 24.01.2010 06:07:09 »
Lainaus
Culleneilla on aika paljon noita adoptio lapsia!
hetkonen 1,2,3,4,5,6,7 - viel ella siihe lisäks!
meneeks toi muka läpi? 

Oon ihan samaa mieltä Anaidin kanssa, eihän tuo voi enää mennä läpi!! Muttta sunhan ficci tää on ja sä päätät meneeks se läpi :)

Nojoo, mut kuiteskin: luku oli (jälleen) tosi hyvä.  Hajosin totaalisesti tuolle Bellan vastaajaviestille ;D Ja Emmettille, kuten aina  :)

Jatkoajatkoajatkoa!!

Love, Hayles
20/3/2011 Kill the party with me and never go home

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #58 : 24.01.2010 13:41:18 »
Mietin minäkin kuinka tuollainen määrä adoptio lapsia menee läpi. Onhan siihen aika monta vaihto ehtoa jos miettii... Voishan Ella esiintyy  olla esim. Esmen lapsena. Voihan niin käydä et saa tiedon et ei voi saada lapsia, mutta sitten yhtäkkiä onkin raskaana.
Joo mutta jätämpä ratkaisun kirjoittajan käsiin.

Virheellinen

  • Vieras
Vs: Timeless happiness K-13
« Vastaus #59 : 26.01.2010 18:28:49 »
Nyt lahjoitan teille tämmöisen väliosan, missä ei tapahdu oikeastaan mitään ihmeellistä :D Ensi osassa kuitenkin tutustumme Jasperin ja Emmettin lapsenvahtitaitoihin.
Niille jotka eivät tiedä, Renesmeen syntymäpäivät ovat 10. syyskuuta, eli nyt tarinassa elämme huhtikuun loppua. Sopikaamme, että lumi on jo sulanut pois tarinastani.. :

8. Osa, Perjantai

BPoV

“Edward, et ole vieläkään selittänyt, miten Renesmeen koulu asiat menevät? Carlisle sanoi, että sinä selittäisit sen.” kysymykseni rikkoi puolen tunnin hiljaisuuden. Edward silitti kylkeäni kun pidin toista käsivarttani hänen rintakehänsä päällä. Olimme löhönneet jo hetken huoneessamme sängyllä odottaen, että viereisessä huoneessa kirjaa lukeva tyttäremme nukahtaisi. Huoneemme oli valkoinen ja kooltaan keskikokoinen. Huoneesta löytyi sänkymme molemmilta puolilta kodikkaat pienet ikkunat. Sänkymme oli valtava ja runko oli tehty raudasta. Patja oli todella paksu ja petivaatteet olivat silkkiä. Huoneen toisella laidalla piirongin vieressä oli ovi, joka johti vaatehuoneeseen, minne en ollut vielä uskaltautunut katsomaan.
“Niin, olin jo päässyt unohtamaan.” Edward totesi hiljaa, mutta todella epäuskottavasti.
“Niin varmaan. No, aiotko kertoa?” kuiskasin takaisin ja tein samalla sormellani kuviota hänen paljaan rintakehänsä päällä. Hän huokaisi.
“Ensin kysyn sinulta kysymyksen. Milloin viimeksi olet nähnyt Renesmeen kasvavan yli viittä milliä päivässä?” Edward kysyi hitaasti ja aloin miettiä ja katsoin piirongin päällä olevaa kuvakollaasia Renesmeestä.
“Uh.. olisiko siitä muutama kuukausi? Kaksi, luulisin. Mutta miten tämä liittyy asiaan?” totesin ja nostin päätäni katsoen Edwardin täydellisiin kasvoihin. Hänen silmänsä katsoivat minuun kirkkaasti.
“Renesmeen kasvu on tasaantunut. Hän kasvaa ihmisten tahtiin, hän kasvaa enää muutamia millejä parissa päivässä.” hänen täydelliset kasvonsa vääntyivät vinoon suosikkihymyyni. Oma suuni oli muotoutunut o-kirjaimen muotoiseksi ja kulmani varmaan hipoivat yllätyksestä hiusrajaani.
“Miten? Miksi? Kuinka se voi olla..” änkytin ja nousin toisen kyynärpääni varaan kyljelleni.
“Koska hän on erityinen.” Edward sanoi hitaasti ja suuteli minua. Vetäydyin irti ja Edward katsoi minuun hämmentyneenä.
“Eli noin viiden kuukauden kuluttua, kun tyttö täyttää vuoden, hän on fyysisesti viisi?” kysyin ja Edward naurahti ja nyökkäsi. Nyt ymmärsin Carlislen logiikan koulun aloittamisesta.
“Hän on itseään neljä vuotta edellä.” hän naurahti taas
“Miksi lykkäsit tuon kertomista? Sehän on vain hyvä asia, monella tapaa.” huokaisin ja ajatukseni käväisivät Jacobissa.
“En lykännyt. Odotin, että kysyt.” Edward hymähti ja suuteli minua.
. Mielessäni pyöri tuhat asiaa kerralla, mutta tällä keskellä keskityin vain niistä yhteen. Minun Edwardiini.

“Renesmee alkaa varmaan kohta heräillä.” Edward huokaisi ja antoi nopean suudelman otsalleni. Tuhahdin hiljaa ja nousimme Edwardin kanssa sängyltä. Katsoin vähän kauhuissani vaatehuoneen ovea ja kävelin sitä kohti.
“Rohkeasti vain, ei se sinua syö.” Edward sanoi naurahtaen ja seurasi minua.
“En olisi niin varma.” sanoin kuiskaten hitaasti ja tartuin oveen. Eteeni aukesi vaatehuone, joka oli pienempi kuin odotin. Se oli arviolta 2 metriä pitkä, mutta yhtä leveä kuin huoneemme. Huokaisin vähän ja astuin huoneeseen. Nuuhkaisin ilmaa ja haistoin silkin, satiinin, puuvillan ja vanhan tutun denimin. Suunnistin denimin tuoksun luo, ja otin valkoiselta hyllyköltä uuden näköiset farkut ja heti vierestä löysin korillisen alusvaatteita. Puin ne päälleni ja aloin etsiä jonkinlaista paitaa. Edward oli yllätyksekseni laittanut päällensä myös farkut. Tuttu harmaa t-paita silti Herralta löytyi.
“Mitä? Alice käski heittää khakit pois.” mieheni tuhahti ja liikutteli jalkojaan muovaten farkkuja omikseen. Naurahdin tukahtuneesti yrittäen peittää nauruni. Käänsin katseeni taas hyllyköihin ja tarkat silmäni löysivätkin pian jo vaaleanvihreän topin ja siihen päälle harmaan hupparin.
“Iskä?” kuului hiljainen ääni vaatehuoneen ulkopuolelta ja Edward otti muutaman nopean askeleen vaatehuoneen ulkopuolelle ja nappasi Renesmeen syliinsä.
Nojasin ovenpieleen ja katsoin kaksikon äänetöntä keskustelua hetken. Pian Renesmee käänsi kasteensa minuun ja hymyili.
“Äiti, eihän sinua haittaa, jos minä ja isä menemme kahdestaan metsästämään?” tyttö kysyi heleällä äänellä.
“Ei haittaa yhtään, menkää vain. Minä voin mennä myöhemmin Rosen kanssa.” naurahdin ja Renesmeen suusta pääsi riemunhuuto ja Edward katsoi sylissään hytkyvää tyttöä hymyillen. Renesmee hyppäsi alas ja ryntäsi halaamaan jalkaani.
“Kiitos, äiti!” hän kikatti ja katsoi minuun suurilla ruskeilla silmillään.
“Eipä mitään. Menkäähän nyt sitten heti, niin pääsette takaisinkin.” naurahdin ja katsoin Edwardiin, joka hymyili vinoa lempihymyäni. Renesmee irrotti jalastani ja ryntäsi huoneesta ulos tömistellen portaat alas.
“Jasper-setä! Minä metsästän ainakin näääin ison vuorileijonan!” kuului Renesmeen riemukas kiljahdus alakerrasta. Naurahdin ja kävelin Edwardin eteen ja otin tätä vyötäisiltä kiinni.
“Teidän on varmaan paras mennä.” naurahdin. Edward huokaisi ja nyökkäsi vähän ja suuteli minua pikaisesti. Sitten hän olikin jo alakerrassa.

“Bella! Huvittaisiko sinua lähteä minun, Rosen ja Esmen kanssa ostoksille?” Alice kysyi minulta kun laskeuduin portaita alas.
“Um.. kai minä voisinkin. Tarvitsen kouluvaatteita. Minulta muuten meni se kohta ohi, missä kerrottiin koska koulu alkaa?” kysyin ja irvistin vähän. Alice naurahti.
“Mahtavaa. Koulu alkaa ensi maanantaina.”
Nyökkäsin vähän ja tiedustelin, koska lähtisimme.
“Heti kun Rose saa koulutuksen loppuun.” Alice nauroi
“Koulutuksen?” katsoin kälyäni hämmästyneen ja hän osoitti olohuoneen suuntaan. Nostin kulmiani ja kurkkasin kulman taa, jossa Rose opasti Emmettiä ja Jasperia Ellan hoitamisessa.
“Mistä tarkistetaan onko Ellalla kuuma?” Rose kysyi ja katsoi Emmettiin, joka vuorostaan loi katseen Jasperiin. Jasperilla ei ihme kyllä ollut vaikeuksia pitää itseään kurissa Ellan lähellä, sillä hänen itsehillintänsä oli parantunut huomattavasti muutaman viime kuukauden aikana. Alice tanssahteli takaani istumaan Jasperin viereen lattialle. Itse lysähdin Rosalien viereen sohvalle.
“Minä tiedän tämän.. eikös se ollut se kainalo -juttu?” Emmett mutisi ja katsoi olkiaan kohauttavaan Jasperiin kysyvästi. Rose nyökkäsi osittain, ja odotti täydennystä vastaukseen. Ella ryömi ympäri olohuoneen lattiaa ja katseli tarkkaavaisena ympärilleen. Hän katsoi kirkkain silmin televisiopöydällä lojuvaa valkoista vaasia.
“Jos vauvalla on kainalo hikinen, hänellä on kuuma.” sanoin ja Rose katsoi minuun hymyillen.
“Aivan juu! Kyllä minä sen tiesin.” Emmett murahti ja napsautti sormiaan oivaltamisen merkiksi.
Kännykkäni pirahti soimaan taskussani ja vastasin siihen ennen kuin Ella ehtisi reagoida ääneen.
“Bella.”
”Hei Bells! Jacob täällä. Miten muutto meni?”, kuului Jacobin lempeä ääni puhelimen toisesta päästä.
“Ai hei Jake. Ihan hyvin se meni, Renesmee on tosi innoissaan uudesta talosta.” vastasin ja naurahdin vähän. Katsoin sivusilmällä Ellaa, joka nousi seisomaan televisiopöytää vasten. Rose kiisi tytön luo ja nappasi tämän syliinsä, ennen kuin tämä aiheuttaisi vahinkoja.
”Kiva. Mitä suunnitelmia lauantaina? Ajattelin, että jos tulisin käymään. Näin viikolla Billy ei päästä minua minnekään.” , Jake tuhahti ja taustalta kuului Billyn hiljainen naurahdus
“Sehän on huomenna? Joo, ei kai meillä huoneiden maalaamista ihmeellisempää.” vastasin ja nostin jalkani sohvapöydälle.
”Loistavaa. Minä olen siellä kymmeneltä.” Jake naurahti ja kuulin hänen äänessään leveän hymyn.
“Varaa uimahousut mukaan. Renesmee haluaa varmasti uimaan kanssasi uuteen altaaseemme.” totesin ja kuulin yllättyneen henkäisyn.
”Teillä on uima-allas? Vau. No, nähdään huomenna.”, Jake naurahti ja sulki puhelun. Hymähdin ja laitoin puhelimen taskuuni.
“Mitä se koira halusi?” Rose kysy happamesti ja laski Ellan sylistään lattialle. Tytön hidas, mutta varma matka maljakolle alkoi taas.
“Jacob tulee käymään huomenna.” totesin ja nousin sohvalta. Alice antoi suukon Jasperin poskelle ja Rose teki vielä muutaman viime hetken kysymyksen Emmettille.
“Noniin tytöt, jos täällä ollaan valmiita niin mennään.” Esme huusi meille ulkoa. Minä, Rose ja Alice juoksimme ulos Carlislen autolle, jonka ratissa oli Esme.
“En olekaan nähnyt sinun ajavan ennen.” totesin samalla kun avasin mustan Mercedesin takaoven ja hyppäsin istumaan tummalle penkille. Rosalie tuli toiselta puolelta viereeni. Viimeisenä auton etupenkille istuutui Alice.
“Johtunee siitä, että minulla ei ole omaa autoa.” Esme naurahti ja käynnisti auton. Hymähdin ja katsoin taloa, joka katosi puiden taakse kun Esme ajoi pois pihasta.
« Viimeksi muokattu: 30.01.2010 15:37:07 kirjoittanut Virheellinen »