Kirjoittaja Aihe: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 11 [kolme kertaa kun... -haaste, fluff, slash]  (Luettu 6923 kertaa)

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Ficin nimi: 3 kertaa Dracon salaisuus
Kirjoittaja: hapanpastilli
Genre: Fluff, Slash, Snog
Disclaimer:Niin niin, Rowling omistaa... Ikävä kyllä. Olis kiva olla kykeneväinen luomaan jotain tällaista.
Ikäraja: k. 11
Paritus: H/D

A/N Eka kerta kun kirjotan HD:tä, joten hiukka pelottaa mitä tästä tulee... Nopsaan kirjoitettu kolmen epämääräisen ficletin tsydeemi, kun inspis iski. Osallistuu 3 kertaa kun... -haasteeseen.

That's it, nauttikaa ;)


1.  salaisuus

Draco Malfoylla ei ollut salaisuuksia. Hänellä oli asioita joita hän ei kertonut kenellekään. Salaisuudet olivat tytöille. Ensimmäinen asia, jota Draco ei kenellekään kertonut, oli hänen lempipaikkansa maailmassa. Joskus häneltä oli kysytty sitä sattumanvaraisen gallupin yhteydessä tai pullonpyörityksessä. Hän ei ollut kuitenkaan suostunut vastaamaan. Ja hänhän sai tahtonsa läpi. Olihan hän Draco Malfoy. Kukaan ei kuitenkaan tajunnut miksei Draco voisi sitä kenellekään paljastaa. Lempipaikkahan on kuitenkin suht viaton kysymys.
Mutta kuinka Luihuisen omahyväinen ja pelätty prinssi voisi yhdellekään elävälle olennolle myöntää, että hänen lempipaikkansa oli pojan oma sänky? Säälittävää, mutta totta.
Tuttujen lakanoiden välissä ja omien verhojensa takana, hän tunsi olevansa turvassa.
Hemmetti! Eihän tuollaista voi edes ajatella punastumatta.

2.  salaisuus

Silti, vaikka joku joskus saisi hänen lempipaikkansa tietoonsa, esimerkiksi totuusseeriumin avulla, hän voisi ehkä vielä kestää sen. Mutta tätä seuraavaa asiaa ei. Toinen asia jota Draco Malfoy ei kenellekään kertonut, oli, että hän piti Harry Potterin huulia maailman täydellisimpinä huulina. Sitä ei kukaan saisi ikinä tietää, ei varsinkaan herra täydellinen-huuli itse!
 Totuus vain oli hyväksyttävä. Ei noista sopivan punaisista ja ihmeellisen tasaisesti kaartuvista todisteista mihinkään päästäisi. Draco Malfoyn täytyi vain pitää tämä sal- eikun siis asia, jota hän ei kertonut kenellekään omana tietonaan. Vaikkakin hänellä joskus oli lieviä keskittymishäiriöitä näiden huulien ollessa paikalla.

3.  salaisuus

Kolmas ja pahin asia, jota Draco ei koskaan kertonut kenellekään, oli se, että hänellä juuri sillä hetkellä oli nämä edellä mainitut asiat. Ja hän oli onnellinen. O-N-N-E-L-L-I-N-E-N! Hän, Draco Malfoy, oli onnellinen, ollessaan omassa sängyssään ja toisen pojan kainalossa.
- Mitä sinä mietit?
Draco havahtui ajatuksistaan.
- Sinun täydellisiä huulias- eipäs kun … siis … tuota …
- No ei ihme, kun katseesi oli niin siirappinen.
Harryn ääni oli voitonriemuinen ja Dracon naama punainen. Malfoyt eivät punastu!
- Ei minun katseeni ollut siirappinen! Malfoyn katse ei ikinä voi olla siirappinen!
- Mutta sinun oli. Ja jos olisit nähnyt sen, myöntäisit varmasti itsekin!
- Enpäs!
Mutta oikeasti Draco ei keskittynyt kiistaan enää lainkaan, sillä nuo täydelliset huulet olivat juuri kaartuneet täydelliseen hymyyn. Eikä hänen päähänsä mahtunut muuta.
Harry huomasi tämän, ja hänen suunsa vääntyi virnistykseen.
Draco nojasi lähemmäs Harryn kasvoja, ja suuteli noita täydellisiä huulia kevyesti. Juuri sopivasti, että virne Harryn naamalta pyyhkiytyi pois, ja että tämä nojautuisi enemmän Dracoon päin, liu’uttaakseen kielensä pehmeästi toisen suuhun.

Eikä Draco ollut enää ollenkaan ärsyyntynyt, että hän oli tullut ajatelleeksi noita täydellisiä huulia juuri silloin, kun oli vihdoin päättänyt repiä Harryn pään irti.


//hapanpastilli kiittää ja kumartaa, ja toivoo myös kommenttia//
« Viimeksi muokattu: 21.02.2015 00:38:58 kirjoittanut Unohtumaton »

Feratu

  • Punasusi
  • ***
  • Viestejä: 53
  • Do it better.
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #1 : 06.01.2010 19:27:14 »
Aaa..
Sulonen loppu. Ja sulonen tarina. Sulonen.
Olishan se aika epämiehekästä salaisuuksia olla, voi hyvä luoja..
Draco oli ihana. Ja joo, ei mulla oo oikein negatiivista juttua : D
Love me.

telluooo

  • ***
  • Viestejä: 91
  • keep calm and dream on
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #2 : 06.01.2010 19:37:52 »
eksyin tälläsee ficciin nyt sitte :---d en tykkää hirveesti draco/harry parituksesta, mutta tää ficci oli kiva :DDD sulone draco<3


Mutta kuinka Luihuisen omahyväinen ja pelätty prinssi voisi yhdellekään elävälle olennolle myöntää, että hänen lempipaikkansa oli pojan oma sänky? Säälittävää, mutta totta.
Tuttujen lakanoiden välissä ja omien verhojensa takana, hän tunsi olevansa turvassa.
Hemmetti! Eihän tuollaista voi edes ajatella punastumatta.

We've all got both light and dark inside of us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are.

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #3 : 06.01.2010 20:55:34 »
Feratu: Sulosuutta mä tähän hainkin, enkä oikeastaan mitään sen "syvempiä ja filosofisia taka-ajatuksia" :D
Mutta ihanaa jos tykkäsit! Onhan ne salaisuudet kyllä tosi epämiehekkäitä ;). Tosin jokaisella niitä tuppaa olemaan... ihan vahingossakin.

telluooo: Kiva että eksyit! Ja vielä kivempi kun tykkäsit! Itse olen aina (no siis ei nyt ihan aina... mutta siis, you know what i mean :D) rakastanut ko. paritusta, joten ajattelin että siitä olisi helpoin lähteä liikkeelle ;). Jos tästä nyt voi sanoa, että mistään lähdin liikkeelle, kun oikeammin idea tuli päähäni 3 x aiheita lukiessa, ja siirrettiin koneelle puolessa tunnissa (menipä offiksi). Mutta mutta, kiitos lukemisesta!

JennaFelton

  • dracosexual
  • ***
  • Viestejä: 10
  • the basilisk does it for me
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #4 : 17.01.2010 15:56:03 »
oi oi oi oi -- SULOSTA !

äää tää oli ihana ♥______________♥
yäh, rakentavaa saa ettiä jostain kuusesta, nimittäin sitä ei tule.

ah ihanaaa <3 draco oli ylisöpö.
DRACO : "So, my father just disinherit me cuz he found out I was gay. So I figured we have something in common now, since you don't have any parents either."
HARRY: "And i'm gay."
DRACO: <3

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #5 : 17.01.2010 17:49:44 »
JennaFelton// Kiitos! Ihanaa että tykkäsit ;)

Sonjapoika

  • Rotanhännän kantaja
  • ***
  • Viestejä: 151
  • Make me happy
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #6 : 17.01.2010 18:03:20 »
Mahtavaa hapanpastilli! Oikein paljon kiitos tästä, rakastuin. :)
♥ Kurnau, neiti kaihomieli.

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #7 : 17.01.2010 19:46:53 »
Tää oli hauskaski kirjoitettu. Oli kiva kun noi kaikki liittyi toisiinsa noinkin hyvin. Ja Dracon ja Harryn keskustelu  ::) tosi söpöö..

~L~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

lähde

  • ***
  • Viestejä: 151
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #8 : 17.01.2010 21:34:42 »
Tää oli tosi sulonen. :) eka Potter-ficci jonka luin ja tykkäsin paljon! Kuvailu oli ihanaa, esimerkiksi tässä:

Lainaus
Ei noista sopivan punaisista ja ihmeellisen tasaisesti kaartuvista todisteista mihinkään päästäisi.

Oli oikein suloinen ja sai hyvälle tuulelle. Virheitä ei osunut silmiin kuin yksi pilkkuvirhe, enkä edes tiedä lasketaanko se virheeksi.

Lainaus
Draco Malfoyn täytyi vain pitää tämä sal- eikun siis asia, jota hän ei kertonut kenellekään omana tietonaan.
Niin tohon ennen omana tietonaan pistäisin pilkun. Mutta en tiiä kuuluisko oikeesti mennä siis niin. :)

Kiitos suloisesta tekstistä! :)

-lähde
Elämä ei jatkuisi. Kukaan ei voisi korjata rikottuja sydämiä, haudata puhjenneita suruja. Kukaan ei voisi unohtaa, mutta kukaan ei pystyisi muistamaan. Elämä ei jatkuisi. Vaikka mitä ikinä sanottiinkaan, rakkaus oli ikuista. Se kesti ja kärsi, se tuhosi ja rikkoi. Mutta todellinen rakkaus ei koskaan kuollut. Todellinen rakkaus oli ikuista.

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #9 : 17.01.2010 22:05:51 »
Sonjapoika// Vooi! Et tiedäkkään. Äsken minua v*tutti suunnattomasti, ja kommenttisi sai minut heti paljon paremmalle tuulelle :) Kiitos itsellesi!

Luihuinen_89// Hihih ;D Kiitos!

Lähde// Haha en voinut uskoa ensin et tää on sun eka hp-ficci :D Hihi, kiitos pupu ;) (Hihi ja Haha, mahtavaa tää mun sanasto...)

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #10 : 19.01.2010 18:58:24 »
Juu tämä on kyllä suloinen. Niin ihana loppu. Draco/Harry paritus on ihana♥
Ei nyt sitten tullut mitään järkevämpää kommenttia.

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #11 : 19.01.2010 20:12:35 »
Arosalie// Hihi kiitos ! Siis mähän en valinnu tätä paritusta sen takia et se on mun oma lemppari ;D H/D on parasta <3 Ja siitä mistä itte tykkää, on helpoin kirjottaa. Ja kun nyt sattu olemaan mun eka julkaisu ja hetken mielijohdeteksti, niin se oli automaattisesti selvää, että HooDeetä tulee ;)
Öhöm, ei menny yhtää offiksi tms... ::)

Arosalie

  • ***
  • Viestejä: 147
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #12 : 19.01.2010 20:22:56 »
hapanpastilli Sun eka?? Oot tosi taitava! Mun öhm kirjottamista teksteistä oon julkassu yhen ihan vaa siks et mul ois joku julkastuna. Nii ja se on ainoo jonka oon kirjottanut kokonaisil lauseil ja se on ainoo jost saa jotain selvää.... nii joo pysy tääki kommentti alkuperäis aihees :D

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #13 : 23.01.2010 13:34:30 »
Arosalie// Voi kiitos hurjasti! :)

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #14 : 28.01.2010 19:47:30 »
Laurajoo// Hihi, piristit mun päivän <3 Kiitos!

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #15 : 30.01.2010 13:41:19 »
mä tykkäsin tästä.

tämä oli tosiaan suloinen.

etenkin se että Draco ajatteli Harryn huulia.

hyvin sait Dracon luonteen kuvatuksi, sillä se menee helposti pieleen.
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #16 : 31.01.2010 17:47:24 »
Resonanssi// Kiitos hurjasti! En oikeastaan tiedä mistä aivojen peräkolkasta tuo huulijuttu tuli :D Mutta väliäpä tuolla ;)

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #17 : 03.02.2010 12:55:11 »
TÄÄ OLI NIIIIN SULONEN!!! AWWWW!!! Tykkäsin tosi paljon!
Varsinki tosta viimesestä osasta!! IHANA!!! Ja Draco on niiiin sulonen :D

NeitiMusta.
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #18 : 06.02.2010 13:27:49 »
NeitiMusta// Hihi, oi kiitos. Vika osa on tietenkin se the kohokohta, ja ihan hyvin se onnistuikin ;)

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: 3 kertaa Dracon salaisuus, k 13
« Vastaus #19 : 07.02.2010 12:24:52 »
Oi kuinka suloista! ________

Rakastuin kirjoitustyyliisi, se on ihana. Ja nawww, Draco on ihana!

Olit onnistunut tekemään tästä todella hyvän. Kirjoitusvirheitä ei näkynyt ja juoni oli toimiva, suloinen, ihana ja muuta sellaista. Pidin tuosta lopusta todella paljon.  ;) Vaikka kyllä koko fic oli oikeastaan ihan yhtä hyvä joka kohdassa.

Kiitos paljon tästä!

mmariaä