Kirjoittaja Aihe: Ystävyyden pusuja (H/D, fluff, K-11)  (Luettu 23985 kertaa)

LunaLoony

  • Tähtiintuijottelija
  • ***
  • Viestejä: 154
  • Sydämeni on sinun.
Khi, kyllähän mie oon tän ennenki lukenu, mutta luimpas nyt huvikseni uudestaan. :D Tuo OOC-Dumbledore on kyllä aika...noh, pervo, kun suoraan sanotaan. :''D Mutta hyvin hauska tyyppi joka tapauksessa. x)
Edelleenkin tämä on hauska, sulonen, söpöstely-ficci. Tämmösiä on kivaa lukea noiden NC-tason ficcien vastapainoksi. :D
Lempikohtia:
Lainaus
"Mutta minä haluan pus.."
"Ulos."
"Mutta.."
"Nyt ulos täältä tai voit olla varma, ettet näe rakasta kultapojuasi koko päivänä!"
Haha, Pansy-parka. :'D
Lainaus
Suutele häntä! kuului Dumbledoren käsky Dracon päästä.
Häivy, pappa.
Jostain syystä tuo "pappa" herätti mussa suurta hilpeyttä. xD
Lainaus
Hienoa Draco, et tule isääsi.
*naur*
Lainaus
No saahan vanhemmallakin miehellä olla fantasioita.. Oi, siitä on niin kauan, kun itse viimeeksi.. Oletko nähnyt Kalkarosta?
Okei, tuo oli jo jotain liian sairasta! :'''''D

Sitten tietenkin koko Harry/Draco-suutelointi kohtaus oli nam ja heidän välinen vuoropuhelunsa. :D Tämä on oikein ihana, fluffinen ficci. ^^ Kyllä sie Kisuseni osaat.  ;) Kiitokset tästä! <3
"We accept the love we think we deserve."


Avatar by laaksokukka

elinasofia

  • Vieras
Hah tää oli ihan sikahauska! Repesin Dumbledorelle "Oletko nähnyt Kalkarosta?" tms. mitä se nyt sanokaan :D

Darayka

  • ***
  • Viestejä: 12
Awwwws <33
Aivan ihana. Nauroin vedet silmissä noille Dumbledoren..ehm, kommenteille ja Dracon ja Harryn sanaharkoille. Ne ovat vain niiiiin täydellisen suloisia <3 Näitä olisi kiva lukea enemmänkin.
En osaa antaa rakentavaa kommenttia näin sulattavan fluffyn jälkeen, joten tyytykää pelkkään fanittamiseen ^-^

-Darayka-

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
Lunasein, joskus ficcejä voi lukea montakin kertaa ja niistä löytyy monesti jotain uutta. ^^ Tai sitten saa nostalgisoida jotain hauskaa. :p Pansy on kieltämättä aika ihana tässä, voisin jopa tehdä spin-offin tähän, kun nyt tuo satanen painaa päälle. <: Jos saan inspistä. Nuo Dumppis-Draco, Dumppis-Harry-keskustelut ovat lemppareitani, niitä oli aivan ihana kirjoittaa ja nauroin itsekin vedet silmissä ideoilleni. <: Että tämän hauskempaa ficciä tuskin tulen koskaan vääntämään, tiedä sitten, saattaahan niin toki käydäkin. <:

elinasofia, kiitos kommentoinnista ja mukavaa, kun pidit. (:

Darayka, on ainakin ihana kuulla, että pidit! ^^


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

February

  • ***
  • Viestejä: 136
voi elämä!:'D
Dumppis oli kyllä aika ooc, muttei hätiä mitiä tulipaha päivän naurut.
:DD ei tämmöstä voi keksiä omasta päästä. Ehkä unessa.
No enisveis, aivan huippu pätkis. Ei voi muuta sanoa. :D
Elämä on hyvä harrastus kun ei saa unta.

Carrye

  • ***
  • Viestejä: 12
Olen hyvin koukussa tuohon kyseiseen paritukseen, että sitä on todella mukava lukea jonkun hyvän kirjoittajan kirjoittamana ;)

AHAHAVHSHSH, että mä repeilen tolle Dumbledorelle ;DDDDDDDd On silläkin ollu aika ideat päässä, kun tommosia "kisoja" oppilaille keksii ja sit vielä painostaa : D KAIKENLISÄKS, repesin kun se rupes vihjailemaan sen nuoruuden homoiluista.. No, uusia piirteitä ;>

Mua jäi vaan lopuks häirihtemään yks asia, että mitä se Draco siellä säläkäytävässä teki? o.OO


Kuitenkin, kiitos. Oli kiva 8)
Olette ihania, muttette samassa lauseessa

Killmore

  • dr. duck
  • ***
  • Viestejä: 72
Dumbledore on vanha pervo ukko >D

Voi, tästä minä tykkäsin, ei voisi olla suloisempaa <3 Awws. Ai että teki hyvää sanoa tuo, en ole sanonutkaan awws pitkään aikaan. Draco ja Harry olivat molemmat niin suloisia. Oi että tykkäsin, sinä se osaat kirjoittaa.  :D

Tollanen kisa meidänkin kouluun :3
me kaikki ollaan avaruuspölyä.

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
February, Dumbledore tosiaan oli. (; Se olikin hieman ideana. Ja kyllä tämä kaikki ihan omasta päästä hereillä on lähtöisin. ^^

Carrye, mukavaa, kun pidit. Dracokin oli piilossa "erinäisiä" ihailijoita, ehkä enimmäkseen Pansya ja Blaisea, jotka todennäköisesti seurasivat häntä enempien suukkojen toivossa. (; Näin ainakin itse ajattelen.

Killmore, hih. <: Sen kun awwittelet, tekee välillä tosiaan ihan hyvää. Ja ihanaa, että pidit ja niin edespäin. (;


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Briette

  • ***
  • Viestejä: 28
    • http://hollowbird.deviantart.com
Mulla oli varmaan oikeus hihitellä tälle itsekseni. Ah, Dumbledore on oikein ihana, mua nauratti kovin noi sen ajatukset, joita se syötti Harry, ja Drocon päähän. Ainakaan se ei ollut homofobinen. Ja Ron ja Hermione oli jotain niin mahtavaa, vaikka tämän luinkin ihan vaan Harryn ja Drocon takia (:
like roses, we blossom then die

loanium

  • ***
  • Viestejä: 41
aaaaah, ihana!!!! Vitsit naureskelin koko ajan merlin.. Perinteinen ystävän päivä tosiaan  ;D  mutta mitä hittoa dumppis teki niiden päis???? ööh??  :D  :D  :D  ja kuinka ihmees sen silmälasien pilkahdus voi näkyä  silmis?? :D:D:D:D:D :P  :P  :P  ;)   Dumbledoreon oikeen vanha höperö pervo  ;D  ;D  ;D  ;D
I love this  :D  :D  <3
« Viimeksi muokattu: 12.05.2008 19:12:38 kirjoittanut loanium »
Komedia on elämää matkan päästä katsottuna. Tragedia on elämää lähikuvissa.

Dracoslover

  • ***
  • Viestejä: 67
  • Come to the dark side... We've got Draco Malfoy.
Ooh, repesin Dumbledorelle  :D
En ole aikoihin nauranut näin kovasti :D
Come to the Dark Side. We have cookies!

quinnn

  • ***
  • Viestejä: 3
Tää oli söpö. :') Ja Dumppis on teinipervo :--D <3
Confusion never stops, closing walls and ticking clocks

Arende

  • ***
  • Viestejä: 56
  • Shopaholic
Awwwwww <3 Ei tässä oikein muuta voi sanoa, awww <3

Tosi tosi ihana. Draco ja Harry on niin söpöjä <3 Ja Dumbledore oli kyllä aivan mahtava : D

Lainaus
No saahan vanhemmallakin miehellä olla fantasioita.. Oi, siitä on niin kauan, kun itse viimeeksi.. Oletko nähnyt Kalkarosta?
*reps*

Kiitos tästä, piristi iltani n_n
Ihana asia minusta on, et ihana olen vain

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 390
psyduck, mukavaa, että nauratti, sitä varten tämä vähän onkin. (:

Briette, siitä vain! Ihanaa, että aiheuttaa hilpeyttä.  Drac0/Dumbledore/Harry-kohtaus on minunkin henkilökohtainen suosikkini. Plus Hermione ja Ron piristävät tätä lisää. ^^

loanium , Dumbledore on niin mahtava velho, että pystyy syöttämään ajatuksia toisten päihin. (;  Ja hm, hyvä kysymys, kyllä se varmaan oikeassa valossa voi pilkahtaa.

Dracoslover , hyvä, että siulla oli hauskaa. (:

quinnn , sellainen hän tässä on. ^^

Arende , Albus/Severus. <:


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Girlie

  • Vieras
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddddd
Aw ystävänpäivä on ihana :)

Mutta DUMPPIS nyt meni uskottavuus ! :D

elinasofia

  • ***
  • Viestejä: 28
Oi oon lukenu tän joskus vuonna nakki ja peruna ennen tänne rekisteröitymistä ! :))
En etes muistanu tätä enää... Mutta tää on hauska !

Dumbledore... ::DDdd

Jinmuru

  • Fangirl
  • ***
  • Viestejä: 1 323
  • Ava (c) Okakettu
    • Tumblr
Aww! Lisää tällaista! <333

nukkekoti

  • Ananas
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Majere. <3
MWAHAHAAA, onko parempaa luettavaa aamuyölle? <3 Härski-Dumbbis on ehkä parasta. Tämä oli hauska ja tarpeeksi nopeasti etenevä, muttei kuitenkaan liian lyhyt! Sopiva päättömyys sopii tällaisiin ficceihin kun tikkari Dumbledorelle.

Piristit iltaa, kiitos!
*hekottelee vielä tunnin*
Sans lui, je ne peux pas vivre.

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
awww, ihana<3<3 sori, nyt on vähän  kiire niin en ehdi laatia mitään pitkää sepustusta, mutta lyhykäisyydessään: tää oli aivan mahtava! Lisää tällasta, kiitos ja kumarrus ihanasta ficistä!<3
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
aaawss ;)) Ihana !

Teki ihan mieli pusutella kaikkii ku tätä luki! ;p ihana! tykkäsin tästä valtavasti, namsnams. ooh
en keksi mitää fiksuu sanottavaa, syötävän söpöjä!

weiff
Just trust me