Kirjoittaja Aihe: Uskollisin ikuisesti [VALMIS] 10/10+epilogi K-11  (Luettu 11001 kertaa)

nekku

  • Vieras
alaotsikko: Bellatrix/Voldemort , Bellatrix/Rodolfus 

Kirjoittaja: nekku eli minä  ;)

Ikäraja: K-11 luulisin

Paritus/Hahmot: Bellatrix/Voldemort , Bellatrix/Rodolfus  , mainitaan myös: Narcissa/Lucius ja myöhemmin Hermione/Severus

Beta: ei ole

Vastuuvapaus: En saa tästä rahaa, enkä omista hahmoja paitsi muutaman hahmon lopusta sitten joskus, huomaatte kyllä mitkä  ;)

1.

Oli synkkä ilta. Bellatrix hytisi sellissään kylmien merituulten puhaltaessa kalteri-ikkunasta. Rodolfus istui Bellan edessä, mutta he eivät puhuneet. Bellatrix kirosi sitä päivää kun aurorit saivat hänet kiinni. Ankeuttaja lipui sellin kaltereiden ohi ja Bellatrix vavahti. Otus ei kuitenkaan kääntynyt heidän sellilleen.

Kuului luja räjähdys. Bellatrix nousi seisomaan ja oli varuillaan.

"Mikä se oli?" Rodolfus kysyi ja nousi hänkin.

Bellatrix ei vastannut. Hän kuuli puhetta, pian monet tutut kasvot ilmestyivät heidän eteensä. Bellatrix ei osannut kuin tuijottaa ja aukoa suutaan. Pian olivat kalterit poissa ja Lestranget ilmiintyneet muiden kuolonsyöjien mukana.

"Äkkiä nyt, ennen kuin ministeriö saa vihiä tästä" , joku sanoi naamion takaa.

"Me ilmiinymme kartanolle. Nähdään " , Lucius Malfoyn ääni kuului ja siinä samassa hän tarttui Bellan ja Rodolfuksen käsivarsiin ja he ilmiintyivät.

Malfoyn kartano oli häikäisevä näky, se hohti valkeaa marmoria ja kohosi korkealle. Bellatrix riuhtaisi  kätensä Luciuksen luota ja astui sisälle. Siellä oli vielä häikäisevämpää, mutta Bella ei välittänyt.

Täytyy löytää Narcissa.

Bellatrix löysi sisarensa lopulta lukusalista. Narcissa kiljaisi ja riensi halaamaan Bellaa.

"Cissy rauhoitu olen kunnossa - olen kunnossa!" Bellatrix ärähti, mutta oikeasti hän oli mielissään sisarensa näkemisestä, ei hän sitä tietenkään paljastaisi koskaan.

Narcissa vei Bellan vierashuoneisiin ja Bellatrix melkein syöksyi kylpyyn. Bellan kylpiessä, Narcissa haki sisarensa vaatteita.

"Kaikki mustia" , Cissy tuhahti ja viikkasi vaatteet sängylle.



*********


Bellatrix nousi ylös sängystä. Hän oli nukkunut paremmin kuin aikoihin. Piirtoa poltti hiljalleen ja se mustui yhä mustemmaksi.

Bellatrix laittautui nopeasti ja melkein juoksi alakertaan korot kopisten.

"Cissy! Herra kutsuu!" , Bellatrix huudahti suorastaan riemuissaan.

Bellatrix ilmiintyi piirron johtamana metsän keskellä olevalle aukealle. Siellä seisoi mies. Mustaan kaapun pukeutunut kalmankalpea mies - Voldemort. Bellatrix käveli lähemmäs, pysähtyi ja kumarsi syvään.

Pian muutkin kuolonsyöjät seisoivat ringissä isäntänsä ympärillä.

Olin ensimmäinen. Hah, tietysti olin.

"On varsin ilahduttavaa nähdä suurimman osan rinkimme tyhjistä paikoista täyttyneen. Lestranget, te saatte palkintonne myöhemmin, nyt joudutte tyytymään kunniaan, mutta asiaan. Ministeriössä on eräs ennustus, jonka tarvitsen ja  te saatte luvan auttaa minua siinä .... " , Voldemort selitti suunitelmaansa ja kuolonsyöjät kuuntelivat valppaina.

Palkintonne? En odottanut mitään muuta kuin kunniaa. Hmm saas nähdä millä meidät palkitaan.

Voldemort katsahti Bellatrixin silmiin, mutta jatkoi sitten selostustaan. Kun lopultakin tuli aika lähteä Bellatrix vilkaisi isäntäänsä ja ilmiintyi Malfoyn kartanolle.

Herramme on palannut. Olemme odottaneet tätä vuosia ja nyt hän on taas täällä. Azkabanissa tuli ajateltua häntä useasti. Hmmm, paras harjoittaa okklumeusta.


2.


"Cissy, asummeko minä ja Rodolfus täällä vielä pitkäänkin?" Bellatrix kysyi.

"En tiedä, luultavasti. Katso olette päässeet lehteen" , Narcissa vastasi ja ojensi lehden synkkänä.
                                             
                                              JOUKKOPAKO AZKABANISTA
                                MINISTERIÖ PELKÄÄ MUSTAN YHDISTÄVÄN
                                                   VANHOJA KUOLONSYÖJIÄ


Otsikon alla komeilivat Bellan, Rodolfuksen ja loppujen 8 karanneen kuolonsyöjien kuvat.

"Epäilevät sen verenpetturikoiran auttaneen meidät pois, sen päivän kun näkisi. No, ehkä me siis pysymme täällä vähän pidempään" , Bellatrix naurahti ja antoi lehden takaisin.

"Niin, ei teidän kannata mennä omallekkaan kartanollenne, koska aurorit piirittävät sitä varmasti" , Narcissa totesi ja taitteli lehden.

Narcissa napsautti sormiaan ja siinä samassa oli heidän eteensä ilmiintynyt ruma kotitonttu, joka oitis kumarsi  nenä kiinni lattiassa.

"Vie tämä lehti pois ja tuo meille teetä" , Narcissa puhutteli tonttua ja tyrkkäsi lehden sille.

Tonttu palasi pian se toi teetarjottimen, laski sen pöydälle ja lähti.

"En halua pettää lordia joutumalla taas Azkabaniin, varsinkaan nyt kun on tämä tärkeä tehtävä ministeriössä" , Bella sanoi ja joi teensä kerralla loppuun.

"Pimeyden lordi ei tosiaan olisi iloinen sellaisesta tempauksesta. Kuulitko jo muuten muilta, että Nagini hyökkäsi sen verenpetturin Arthur Weasleyn kimppuun ministeriössä" , Narcissa kertoi.

"Mitä?! Kuoliko Weasley?" , Bellatrix kysyi.

"Ei, mutta vakavat vammat tuli, onhan se nyt järjettömän suuri käärme, myrkkyineen kaikkineen" , Narcissa ilmoitti.

"Uskon. Missähän Rodolfus mahtaa olla? Tietääkö hän jo?" Bella kysyi ja tähyili toiveikkaasti ympärilleen, niin kuin mies voisi lymytä jossain huoneen nurkassa.

"Hän meni Luciuksen kanssa 'asioille' " , Narcissa sanoi närkästyneenä.

"Jos se mies meni huoriin näin nopeasti vapautumisesta, niin minä kyllä tapan sen!" Bellatrix raivostui.

"Opi hyväksymään se, niin minä tein. Emme ole ikuisesti nuoria ja viehättäviä, mutta meidän luoksemme he tulevat aina takaisin. Se on rakkautta se " , Narcissa sanoi ja katsoi surullisesti edelleen vihaista Bellaa.

Bellatrix katsoi siskoaan epäuskoisesti.

Jos saan yhdenkin kerran hänet kiinni... Vapauduimme vasta ja nyt jo "asioilla" käydään vai. Se mies saa kuulla kunniansa. Rakkautta vai ja pyh! Raukkamaisuutta se on.

"Bella, älä murjota. Tule näytän sinulle jotain " , Narcissa sanoi, nousi ylös ja viittoi sisartaan mukaansa.

"Äh, mitä nyt taas Cissy?" Bella kysyi, mutta seurasi kumminkin.

Narcissa johti siskonsa yhteen kartanon saleista. Salin seinillä oli hurjan paljon muotokuvia. Toisella puolella Cissyn ja Bellan suvusta ja toisella puolella Malfoyden. Narcissa otti Bellaa kädestä ja veti tämän yhden muotokuvan luokse. Muotokuvan alla oli kultalaatta,(epäilemättä aitoa kultaa) jossa luki :
     
                     Mustan siskokset. Bellatrix, Andromeda ja Narcissa Musta.

Bellatrixin ilme heltyi kun hän katsoi kuvaa, josta  nuori Bella ja hänen siskonsa hymyilivät hänelle iloisesti.

"Laitoitte sitten Andromedankin tänne, vaikka hän petti meidät" , Bellatrix torui, mutta hymyili.

"Hän petti meidän sukumme, ei meitä" , Narcissa totesi viisaasti.

Bella ei vastannut mitään vaan lähti kiertelemään salia ja tutkaili muotokuvia.

Tuossa on äiti... ja tuolla isä. Verenpetturi serkkuamme he eivät sentään ole tänne tunkeneet.

Kuului oven kolahdus ja pian puhettakin - Rodolfus ja Lucius olivat tulleet takaisin.

"Nyt minä kyllä tapan sen miehen!" Bella uhosi ja aikoi marssia ulos huoneesta.

"Bella, älä! Emme voi olla edes varmoja, että he kävivät vieraissa" , Narcissa varoitti.

Älä pelkää sisko. Minä haistan sen hänestä. Uskon tietäväni mitä hajuvettä itse käytän.

Bellatrix seisoi miesten edessä kädet puuskassa ja katseli Rodolfusta murhanhimoisesti.

Minä en eläessäni käyttäisi liljan tuoksuista hajustetta.

Narcissa asteli Bellan viereen, mutta huomattavasti lempeämpänä kuin siskonsa. Bellatrix melkein ärisi jo. Narcissa katsoi miestään ja nytkäytti päätään Bellan suuntaan ja sitten he poistuivat kiireesti toiseen huoneeseen.

"Hmmm, hei Bella" , Rodolfus sanoi varovasti.

"Olikos kauniskin? Niin kaunis, että täytyy päästä vieraisiin samalla viikolla kun pääsee edes omasta sellistään pois?" Bellatrix kysyi vihaten mielessään sitä naista, joka oli varastanut hänen miehensä huomion.

"Minä en ymmärrä mistä puhut Bella-kulta. En ole käynyt vieraissa, vannon sen" , Rodolfus valehteli.

"Muuten vaan kokeilit naisten hajuvesiä kaupoilla vai?" Bellatrix sanoi ja marssi portaat ylös aina omaan huoneeseensa asti, pamautti oven kiinni ja pian alakerrassa olevat kuulivat kauhean räsähdysen, kun Bella heitti kukkaruukun päin seinää.



No siinä oli sitten 2 ekaa lukua, juu vähän lyhyitä jne mutta en ole kauhean hyvä kirjoittaja ja tämä on 4. ficcini.  :) Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 24.05.2015 01:31:17 kirjoittanut Beyond »

Merppie

  • ***
  • Viestejä: 3
  • kaasiameli.
Vs: Uskollisin ikuisesti 2 / ? K-13
« Vastaus #1 : 30.12.2009 14:28:29 »
Hmm. Pidin kovasti enkä huomannut virheitäkään, mikä on hyvä asia. Osaat todella kirjoittaa, ei sinulle voi laittaa kovin rakentavaa palautetta, kun oli niin kovin hyvät kirjoitukset, ei sinua tarvitse neuvoa. : )
Kirjoita jatkossakin lisää :)
"Olen saanut loistoajatuksen: ruvetaan seurustelemaan!"

nekku

  • Vieras
Vs: Uskollisin ikuisesti 2 / ? K-13
« Vastaus #2 : 30.12.2009 21:00:58 »
Jee kommentti  :D Kiitos olen yrittänyt ottaa opikseni aikaisemmista kirjoituksistani ja olen tooodella iloinen jos ajattelet noin  :-* Jatkoa on pian tulossa 2 lukua jälleen  ;)

nekku

  • Vieras
Vs: Uskollisin ikuisesti 2 / ? K-13
« Vastaus #3 : 31.12.2009 20:02:44 »
No niin tässä taas 2 vähän lyhkäistä lukua  ;) Toivottavasti kelpaavat

3

Bellatrix oli usein vihainen ja suorastaan murhanhimoinen, mutta viha laantui nopeasti ja niin myös läheiset olivat tottuneet Bellatrixin käytökseen. Niinpä seuraavat päivät sujuivat ihan mukavasti ottaen huomioon kenen kanssa oltiin tekemisissä.

"Cissy minä menen jo edeltä. Nähdään siellä!" Bella ilmoitti ja ilmiintyi jälleen mustana hohtavan piirtonsa johdattamana.

Bellatrix löysi itsensä jonkinlaisesta salista, mitä ilmeisimmin jossain kartanossa. Tällä kertaa Voldemortin ympärillä oli jo muita kuolonsyöjiä.

Miksi Narcissan täytyy aina viivytellä. Olisin halunnut olla ensimmäinen. No, kaikkea ei selvästi voi saada.

Bellatrix astui omalle paikalleen ringissä ja kumarsi herralleen. Voldemort oli välinpitämätön, mutta tutkaili tarkasti kuolonsyöjiään kuin etsiäkseen jotain. Pian muutkin - mukaan lukien Narcissa - saapuivat paikoilleen.

"Emme yleensä järjestä kokouksia täällä, sillä tämä on minun kartanoni, mutta tänään suon teille sen kunnian" , Voldemort sanoi ja kuolonsyöjien joukosta kuului kiitoksia.

"Tiedän, että Feeniksin kiltalaiset, Dumbledoren kannattajat tai miksi te ikinä heitä haluattekin kutsua ovat saaneet suunitelmastani aivan liikaa tietoa, mutta suunnitelmani kohokohtia ei tiedä vielä kukaan minun itseni lisäksi ja kerron sen vain harvoille valituille (Voldemort vilkaisi Bellatrixia) - käyttäytykää siis hyvin ja herra sitä onnetonta auttakoon joka uskaltaakin pettää minut" , Voldemort tiedotti seuraajilleen.

Kuolonsyöjät tutkailivat nyt toisiaan.

No tulipahan selväksi miksi herramme tutkaili meitä niin tarkasti. Minä saan epäilemättä tietää suunitelman 'kohokohdista' , olenhan sentään herramme järkkymättömästi uskollisin kannattaja.

Voldemort kyseli vielä muutamalta vakoojalta kiltalaisista, sitten aivan yllättäen hän katsoi Bellatrixia merkitsevästi silmiin kuin ilmaistakseen, että hänellä on asiaa.

"Voitte poistua" , Voldemort sanoi ja yksi toisensa jälkeen kuolonsyöjät kaikkoontuivat pois.

Bellatrix hidasteli tahallaan, koska hän halusi varmistua, ettei Voldemortilla ole hänelle mitään asiaa.

Saisin kuulla kunniani jos hänellä olisi ollut jotain asiaa ja minä vain painuisin kartanolle. No, parasta varmistaa onko hänellä mitään kerrottavaa.

Paikalla ei ollut enää muita, kuin Bella ja Voldemort.

"Kas Bellatrix, ymmärsit vihjeeni odottaa, että muut ovat menneet" , Voldemort sanoi ja katsoi Bellaa kuin ei olisi huomannutkaan tätä aiemmin.

"Voin ilokseni ilmoittaa, että sinä saat tietää suunitelmastani, mutta myöhemmin. En kuitenkaan laske sinua tehtävän johtoon yksin vaikka oletkin siinä mukana. Johdon otatte sinä ja Lucius " , Voldemort sanoi tutkaillen Bellan reaktiota.

Se hiton Malfoy. Olisin ehdottomasti parempi tässä yksinäni. Malfoy pilaa varmasti jutun.

Voldemort asteli lähemmäksi.

Hän on aivan liian lähellä... olisi pitänyt harjoitella okklumeusta.

"Olen varma että sinä ja Lucius pärjäätte tehtävän kanssa, jos vain yritätte kunnolla " , Voldemort sihisi Bellatrixin korvaan aiheuttaen naiselle kylmät väreet.

"Älä petä minua Bella" , mies lisäsi, suuteli Bellatrixin niskaa ja kaikkoontui.

Hän suuteli minua! Hän suuteli niskaani! Cissy ei ikinä usko tätä. Pitäisikö edes kertoa? Hänen huulensa eivät olleetkaan niin jäätävät, kuin kuvittelin. Kylmät kyllä, mutta eivät jäätävän kylmät. Mitä ihmettä minä vieläkin seisoskelen täällä?!

Bellatrix oli jähmettynyt järkytyksestä paikoilleen ja tajusi viimein, että oli aika lähteä. Hän kaikkoontui takaisin kartanolle.

"Mikä ihme sinulla kesti?" Narcissa kysyi sisareltaan kun tämä viimein suvaitsi saapua.

"Herra kertoi, että minä ja Lucius johdamme tehtävää" , Bellatrix ilmoitti ja painui heti omaan huoneeseensa.

Sinä iltana Bellan ajatukset eivät keskittyneetkään enää paljon mihinkään muuhun kuin hänen mestariinsa, jolle hän omistautui täysin.



4

Bellatrix käveli suuren kartanon synkällä pihamaalla. Voldemort oli tehnyt pihan kauniiksi - synkäksi, mutta kauniiksi. Bella istui penkille odottamaan mestariaan. Bellatrixilla ja Narcissalla oli ollut hauskaa pitkästä aikaa, mutta kutsu oli käynyt ja Bella oli ilmiintynyt Voldemortin pihamaalle.

"Oletpas sinä ajoissa, Bella" , kuului kylmä ääni naisen takaa.

Bellatrix nousi seisomaan, mutta kumarsi pian isännälleen.

"Mestarini" , Bellatrix tervehti, nousi ja katsoi miehen punaisiin silmiin.

Bellatrix näki pelätyissä silmissä kauneutta, sellaista kauneutta, jollaista kukaan muu ei koskaan ollut kyennyt näkemään. Voldemort astui lähemmäs ja Bellatrix kykeni tuntemaan miehen hengityksen kasvoillaan. Hän sulki silmänsä ja tunsi miehen huulien suutelevan hänen omiaan nopeasti. Bellatrix värähti ja avasi silmänsä katsoakseen miestä, mutta tämä ei ollut enää siinä. Voldemort käveli vähän edempänä kohti kartanon ovea. Bellatrix seurasi mestariaan.

Kun he olivat sisällä Voldemort astui yhteen kartanon useista oleskeluhuoneista, istui sohvalle ja viittoi Bellatrixin vierelleen.

Näenkö unta?

Bella nipisti itseään lujasti - se sattui.

Ei, en voi nähdä. Herran jumala, ei tämä voi olla tottakaan!

Bellatrix istui varovaisesti sohvalle, risti jalkansa ja katseli ihaillen kalpeaa miestä, joka täysin vastakohtana naiselle ei osoittanut minkäänlaista ilmettä Bellalle.

"Te kutsuitte minut tänne koska...?" Bellatrix kysyi malttamatta olla hoputtamatta miestä.

"Shhh" , Voldemort sihisi ja pyyhkäisi hiuskiehkuran naisen korvan taakse.

Bellatrix värähti kosketuksesta ja vastusti vaivoin halua istua lähemmäksi miestä. Hän ei halunnut olla tungetteleva.

"Taidat pitää tästä" , Voldemort totesi naurahtaen ja veti naista lähemmäs.

Bellatrix tunsi hukkuvansa suudelmaan, Voldemortin kylmien käsien hyväillessä naisen selkää.


*****

Bellatrix heräsi kartanon yhdessä sängyssä ja alkoi koota vaatteitaan lattialta. Talon isäntää ei näkynyt huoneessa, vaikka ei Bella sitä odottanutkaan. Puettuaan hän alkoi tutkiskella huonetta. Se oli kauniisti sisustettu. Huonekalut olivat tummaa puuta, mustin ja vihrein pehmustein. Seinillä oli tummansininen tapetti, jossa kiemurteli hopealla toinen toistaan upeampia kuvioita.

Bellatrix asteli ulos huoneesta, mutta ei nähnyt talon isäntää vieläkään. Hän alkoi etsiskellä miestä ympäri taloa. Juuri kun Bella alkoi epäillä josko mies ei olisi ollenkaan talossa, hän näki ohuen valojuovan kulkevan lattian poikki yhden oven takaa. Hetken epäiltyään Bellatrix keräsi rohkeutensa ja astui ovesta sisään huoneeseen, joka vaikutti kirjastolta. Siellä mies istui työpöydän ääressä ja tutki joitain esineitä, joita Bella ei ollut ennen nähnytkään. Mies kohotti katseensa ja Bella olisi voinut vannoa, että Voldemort hymyili.

"Kas Bella. Heräsit jo. Piditkö palkinnostasi?"
« Viimeksi muokattu: 27.01.2010 16:11:16 kirjoittanut nekku »

Zoëllene

  • Vieras
Vs: Uskollisin ikuisesti 4 / ? K-13
« Vastaus #4 : 05.01.2010 19:34:29 »
Juoni on oikein hyvä ja kirjoitus ihan sujuvaa. :> Pieniä pilkkuvirheitä ja sellaisia kuitenkin löytyi.
"Cissy! Herra kutsuu!" , Bellatrix huudahti suorastaan riemuissaan.
Jos vuorosana päättyy huutomerkkiin, pilkkua ei tule perään.

Olet myös aina laittanut välilyönnin lainausmerkin ja pilkun väliin. Se ei ole iso virhe, mutta niin ei tarvitse tehdä. (:

Hmm saas nähdä millä meidät palkitaan.
Tuosta hmm-sanan perästä puuttuu pilkku. Ja muutamia muitakin samantyylisiä.

Muuten tekstisi on oikein hyvää ja voisin lukea enemmänkin, alkoi tuo Bellan ja Voldien välinen suhde kiinnostaa. :D

nekku

  • Vieras
Vs: Uskollisin ikuisesti 4 / ? K-13
« Vastaus #5 : 05.01.2010 21:19:30 »
Kiitoksia kommentistasi  :-* Jatkoa on tulossa luultavasti tänään, mutta jos ei niin viimeistään huomenna  ;)

nekku

  • Vieras
Vs: Uskollisin ikuisesti 4 / ? K-13
« Vastaus #6 : 06.01.2010 12:38:56 »
Ja tässä taas näitä lukuja. Tuossa 6. luvussa on useita lainauksia Harry Potter ja feeniksin kilta - kirjasta. Suoria ja vähän muokkaamiani. En siis ole niitä keksinyt! Toivottavasti maittaa  ;)


5.


Bellatrix istui takan ääressä Voldemortin kartanossa. Bella oli aina miehen pyytäessä jäänyt kokousten jälkeen sinne. Joskus he vain istuivat ja keskustelivat, mutta joskus oli vähän enemmänkin vipinää. Päältä katsoen Voldemort ei osoittanut minkäänlaisia erityisiä tunteita naista kohtaan, mutta Bellatrix oli oppinut tulkitsemaan miehen pienimmätkin kosketukset ja lyhyimmätkin katseet.

Enhän minä häntä kokonaan tunne, enkä varmasti koskaan opi tuntemaankaan, mutta juuri se salaperäisyys hänessä minua kiehtoo.

Bellatrix oli hillinnyt itsensä, eikä ollut kertonut kenellekään niistä salaisista taapaamisista, jotka Bellatrix sai viettää mestarinsa kanssa.

Voldemort istui mustalla nojatuolilla ja selaili jotain suurta kirjaa, kuin etsien jotain. Lopulta mies pamautti kirjan kiinni ja tuhahti - ei ollut ilmeisesti löytänyt etsimäänsä.

"Mitä sinä etsit?" Bellatrix kysyi.

Mies ei vastannut, vaan katseli takkaa.

"Ehkä voisin auttaa?" Bella ehdotti varovasti.

Voldemort katsoi Bellatrixia silmiin, kuin sanoakseen : Se ei sinulle kuulu, joten älä kysele.

"Ei sitten, olisin vain halunnut auttaa", Bella sanoi närkästyneenä.

"En tarvitse apuasi", mies vastasi julmasti ja katsoi Bellatrixia pitkään, saaden naisen kiemurtelemaan tuolissaan.

Yllättäen Voldemort sihisi jotain kärmeskielellä.

Ärh, miksen minä osaa puhua käärmeille? Hän arvostaisi minua varmasti enemmän.

Nagini luikerteli pian ovesta huoneeseen ja pysähtyi omistajansa eteen. Voldemort sihisi uudelleen jotain ja käärme lähti kuin käskystä. Punaiset silmät kääntyivät nyt katselemaan tarkasti Bellatrixia. Takassa leimuava tuli heijastui miehen silmiin ja sai ne näyttämään hieman karmivilta.

"Sinun on aika lähteä", Voldemort sanoi hyytävästi.

Se ei ollut pyyntö, se oli käsky, joten Bellatrix ilmiintyi takaisin kartanolle. Bellatrix asteli hiekkaista polkua pitkin Malfoyn kartanon puutarhassa. Oli jo pimeää, mutta Bellatrix istui silti puutarhapenkille ja jäi pohdiskelemaan tilannettaan.

Bella voi pahoin ajatellessaan miten paheksuvasti hänen mestarinsa joskus naista katsoi. Joskus taas mies oli hyvin hellä ja vaali naista kuin suurinta aarrettaan. Nainen oksensi.

Ottaa siitäkin nyt selvää. Olenkohan muuten tulossa kipeäksi?

Bellatrix tunsi kuinka ilma kylmeni hänen ympärillään ja yhdisti ajatuksen oitis ankeuttajiin. Nainen katsoi hätäisesti ympärilleen, mutta paikalla ei ollut ketään. Hän oli yksin, yksin julmassa maailmassa, niin kuin aina ennenkin.

Mitä jos hän ei tunnekaan mitään minua kohtaan? Mitä jos kyllästyttyään hän hylkää minut, kuin kuolleen, merkityksettömän?

Bellatrixin pohdinnat keskeytti räsähdys hänen takaansa. Bellatrix vetäisi oitis taikasauvansa esiin ja nousi seisomaan.

"Valois" , Bella loitsi ja näki, että Rodolfus se vain siinä seisoi.

"Äh, älä säikäyttele noin!" Bellatrix ärjäisi ja valahti istumaan penkille.

"Anteeksi", mies sanoi, kuitenkaan tarkoittamatta sanojaan ja istui Bellatrixin viereen penkille.

He istuivat penkillä pitkän aikaa, sanomatta sanaakaan. Kuin sotatoverit ikuisessa sodassaan.

"Minä menen nukkumaan", Bellatrix ilmoitti lopulta ja meni sisään kartanoon.

Hän asteli rappusia pitkin ylös, kerrokseen jossa hänen ja Rodolfuksen yhteinen makuuhuone (Malfoyden vierashuone) sijaitsi.

Yhtä hyvin voin nukkua Rodolfuksen vieressä, kuin yksinänikin.

Rodolfus ei kuitenkaan tullut nukkumaan vielä pitkään aikaan ja niinpä Bellatrix nukahti yksin, ilman aviomiestään.



6.


Bellatrix tutki pimeänpiirtoaan.

"Bella tules vähän tänne", Rodolfus sanoi vihjailevasti ja löhöili sängyllä.

"En", Bellatrix sanoi vilkaisemattakaan miestään.

"Mikäs nyt on? Ennen olisi kyllä kelvannut", Rodolfus kysyi ärsyyntyneenä.

"Ei huvita", Bellatrix sanoi ja lähti huoneesta.

Aina se Rodolfuskin jaksaa. Eivätkö miehet voi tajuta, että on olemassa muutakin tekemistä?

Bellatrixilla ei tosin ollut muuta tekemistä, mutta eiköhän Bella pian jotain keksisi.

"Cissy! Missä olet?!" Bella huudahti etsiskeltyään sisartaan hetken.

"Täällä, kirjastossa", kuului pian vastaus.

Bellatrix käveli kirjastoon parin Malfoyn suvun muotokuvan mulkoillessa. Narcissa istui vihreässä nojatuolissa kauniin takan edustalla. Tuli leimusi takassa ja Bellatrix istui toiseen nojatuoliin siskonsa eteen.

"Mitäs murehdit?" Narcissa kysyi lempeästi Bellatrixin näyttäessä myrtyneeltä.

"Herramme ei ole vieläkään kutsunut", Bellatrix paljasti ja katseli tulta unisena.

"No, eihän pimeyden lordi kutsukkaan meitä koolle kovin usein. Hänellä on kai muita kiireitä", Narcissa totesi ja otti pöydältä Me noidat -lehden.

"Niin kai", Bella sanoi uneliaana, mutta edelleen katkerana ja alkoi pikkuhiljaa nukahtaa.

*******

"Bella, herää!" Narcissa sanoi.

"Uhmm..mikä nyt on?" Bellatrix kysyi unisena.

"Tiedät-kai-kuka kutsuu sinua. Nouse nyt, et kai halua myöhästyä?" Narcissa maanitteli.

Bellatrix nousi heti ja meni vilkaisemaan itseään peilistä. Pöyhittyään hiuksiaan hetken, hän ilmiintyi piirron johdattamana.

Voldemort istui suuressa nojatuolissa jälleen samassa hallissa, kuin aiemmin kutsuessaan kuolonsyöjät. Nyt paikalle saapui paljon vähemmän porukkaa - hän oli kutsunut vain harvat ja valitut. Bellatrix oli hieman ylpeä, kun kuului 'harvoihin ja valittuihin'.

"Rakkaat ystävät, nyt on aika paljastaa suunnitelmani sopukat. Minä kerroin teille jo yhteydestä minun ja 'pojan joka elää' välillä, ja olen onnistunut käyttämään sitä häntä vastaan. Hän näkee eräänlaisen 'näyn', jota luulee mitä luultavimmin todeksi", Voldemort selitti julman hymyn karehtiessa tämän huulilla.

"Tehän tiedätte miten Potterilla on sellainen ihmistenpelastamis hmmm... pakkomielle? (kuolonsyöjät nyökkäilivät ja naurahtelivat vastaukseksi) Olen laittanut hänet  näkemään, että Sirius Musta-pojan kummisetä olisi vaarassa ministeriössä" ... , Voldemort jatkoi selitystään kaikkien kuunnellessa tarkkaavaisesti.

Tuohan on nerokasta! Tietenkin se Potterin nulikka uskoo koko jutun ja lähtee pienelle pelastusretkelleen.

"....no niin, aika tikittää, menkää!" Voldemort lopetti ja kuolonsyöjät lähtivät ministeriöön.


He odottelivat jonkun aikaa ennustussalin varjoissa, mutta ei aikaakaan kun Harry Potter ja pojan usea ystävä saapuivat paikalle. Harry etsi kummisetäänsä ennustussalissa, kunnes joku pojan ystävistä osoitti yhtä ennustusta ja Harry poimi sen käteensä.

"Oikein hyvä, Potter. Käännypä nyt hitaasti ja nätisti ympäri ja anna se minulle", Lucius sanoi venyttelevällä äänellä.

Potter ystävineen katsoi kuolonsyöjiä pakokauhun vallassa ja Bellatrix hillitsi halunsa nauraa.

"Minulle, Potter", Lucius toisti ja ojensi kättään.

"Minulle", Lucius toisti jälleen.

"Missä Sirius on?", Potter kysyi.

Kuolonsyöjät nauroivat ja Bellatrix hihkaisi: "Pimeyden lordi tietää aina!"

"Aina. Anna nyt se ennustus minulle, Potter", Lucius säesti.

"Minä haluan tietää missä Sirius on!" Potter huusi.

"Minä haluan tietää missä Sirius on!", Bellatrix matki ja vaivoin esti halunsa nauraa.

"Hän on teillä. Hän on täällä. Minä tiedän sen", Harry sanoi hädissään.

"Vauveli heläti peloittaan ja luuli että te oli totta te uni", Bellatrix sanoi karmealla tekolepertelevällä äänellä.

Harry kuiskasi ystävälleen jotain ohjeistusta ja Bellatrix purskahti nauruun. Neuvottelu sen kuin jatkui. Bellatrix kyllästyi odottamaan.

"Tulejo en-", Bella yritti.

"Varjelum", Potter loitsi ja sai kuin saikin pidettyä ennustuksen.

Äh, eikö tästä päästä mihinkään?

Ja neuvottelu jatkui. Bellatrix tarjoutui kiduttamaan punatukkaista pikkutyttöä, mutta Potter oli ovelampi ja uhkasi särkeä ennustuksen.

Jos sen teet olet yhtäkuin kuollut.

Turhien sanojen sanominen jatkui ja Bellatrix sähähti Potterin mainitessa Voldemortin nimen ääneen tuntematta edes pelkoa.

"Uskallatko sinä lausua hänen nimensä?" Bellatrix kuiskasi raivoissaan.

Potter myönsi että se ei tuottanut hänelle mitään ongelmaa.

"Sulje suusi! Sinä uskallat lausua hänen nimensä arvottomilla huulillasi, sinä uskallat tahrata sen puoliverisellä kielelläsi, sinä uskallat-", Bellatrix kirkui raivoissaan, kunnes poika keskeytti hänet.

"TAINNU-", Bella yritti, mutta Lucius esti.

"ÄLÄ HYÖKKÄÄ! TARVITSEMME ENNUSTUKSEN!", Malfoy karjui hätääntyneenä.

"Hän uskalsi - hän uskaltaa- hän seisoo tuossa - saastainen puoliverinen-", Bella ärjyi sekavana ja näytti erittäin hullulta.

"VASTA KUN ENNUSTUS ON MEILLÄ", Lucius varoitti.


**********

Bellatrix ja muut kuolonsyöjät jahtasivat Potteria ystävineen.

Pääsivät karkuun saastaiset kakarat! No, eivät he nyt meille sentään pärjää.

"...-Bellatrix, Rodolfus, te lähdette vasemmalle" .... , Malfoy ohjeisti ja Bellatrix lähti aviomiehensä kanssa jahtiin.

****

Bellatrix kaksintaisteli serkkunsa- Sirius Mustan kanssa.

"Älä viitsi, pystyt parempaankin!" Sirius nauroi.

Bellatrixin seuraava kirous osui suoraan hänen serkkunsa rintaan. Siriuksen nauru ei ehtinyt kadota tämän kasvoilta , mutta miehen silmät laajenivat järkytyksestä. Sirius kaatui holvikaaren verhojen taakse ja Bellatrix kiljaisi voiton riemuisesti.

Minä tapoin sen saastaisen rakin! Tapoin sen! Kaatui tuonne kaareen, harmi olisi ollut mukava nähdä hänen ilmeensä uudelleen. Hahaa!

Kingsley riensi jatkamaan Bellan kanssa taistelua, mutta ei pärjännyt naiselle. Bellatrix juoksi pakoon, Dumbledore yriti estää, mutta Bellatrix torjui ja jatkoi matkaansa.

Potter jahtasi häntä, mutta tuntui yht'äkkiä kadonneen.

"Tule esiin, tule esiin, Harry pieni!" Bellatrix kutsui tekolepertelevällä äänellään.

"Miksi sinä lähdit perääni? Luulin että tulit kostamaan serkkuni puolesta!" Bellatrix ärsytti.

"Niin tulin!" huusi Potter lukuisien kaikujen säestämänä.

Bella pilkkasi Harrya. Poika yritti kiduttaa naista. Bellatrix kiljaisi ja kaatui, mutta nousi ylös.

Ei osaa edes kidutuskirousta.

Bellatrix kertoi, että voisi opettaa poikaa kiduttamaan, sanoi, että sitä pitäisi tarkoittaa ja yritti kiduttaa itse, mutta Potter väisti.

Äh, älä viitsi!

Bella kaksintaisteli nyt Potterin pojan kanssa, joka ei millään voinut voittaa häntä. Yllättäen Potter väitti, että ennustus oli särkynyt ja sitten poika vain nauroi mielipuolisesti.


"VALEHTELET!" Bellatrix rääkäisi ja yritti kutsua ennustusta, siinä kuitenkaan onnistumatta.

"Ei ole mitään! Ei mitään kutsuttavaa! Se pirstoutui eikä kukaan kuullut, mitä se sanoi, kerro se pomollesi!" poika huusi.

"Ei! Sinä et puhu totta, sinä valehtelet! ISÄNTÄ, MINÄ YRITIN, MINÄ YRITIN -ÄLÄ RANKAISE MINUA-"

*****

Voldemort sieppasi Bellatrixin mukaansa ja he kaikkoontuivat pois. Mies oli epäonnistunut yrityksissään tappaa Harry ja Dumbledore ja saada ennustus. Bellatrix huomasi seisovansa isäntänsä kanssa keskellä jäljellejääneiden kuolonsyöjien piiriä.

"Bella!" Narcissa kirkaisi.

Voldemort katsoi Narcissaa kuin jotain oksettavaa roskaa ja nainen punastui ja käänsi katseensa lattiaan. Bella polvistui ja odotti hätääntyneenä isäntänsä reagointia.

"Bella. Miten saatoitte epäonnistua!? Määräsin sinut ja Luciuksen toimimaan tehtävän johtajina, joten sinä saat nyt tuntea rankaisun ja voit olla varma, että kun saan Luciuksen käsiini hän saa kokea saman!" Voldemort karjui vihoissaan.

"KIDU-", mies aloitti, mutta Bellatrix keskeytti hänet.

"EI! ÄLÄ!", Bellatrix huudahti järkyttyneenä ja peloissaan, vaikka ei koskaan ollut osoittanut pelkoa rankaisulle.

"Bella väitätkö ettei minulla ole hyvää syytä tähän?! Kerroppa minulle hyvä syy olla rankaisematta sinua!" Voldemort karjui.

"OLEN RASKAANA!" Bellatrix parkaisi.



Näissä olikin sitten paljon tapahtumia  :) Kommentteja?
« Viimeksi muokattu: 27.01.2010 16:11:16 kirjoittanut nekku »

Zoëllene

  • Vieras
Vs: Uskollisin ikuisesti 4 / ? K-13
« Vastaus #7 : 06.01.2010 14:11:12 »
Ohhoh, jännäksi menee. :D

Muutamia pilkkuja puuttui, mutta ei mitään vakavaa. Viidennessä osassa oli yhdyssanavirhe (puutarhatuoli on yhdyssana), mutta muita virheitä en bongannut. ^^

Jatkahan toki. :)

nekku

  • Vieras
Vs: Uskollisin ikuisesti 4 / ? K-13
« Vastaus #8 : 06.01.2010 14:54:14 »
Kiitos kommentista :D korjasin tuon virheen, jonka mainitsit.  ;)

nekku

  • Vieras
Vs: Uskollisin ikuisesti 6 / ? K-13
« Vastaus #9 : 11.01.2010 21:07:00 »
Tässä tuleekin vain 1 luku kun 8. luku on vielä pahasti kesken ;)

Biisi tämän luvun ideoittajana ja tuossa lopussa esiintyvänäkin on Britney Spearsin Can't make you love me EI SIIS OLE MIKÄÄN OMANI!

Toivottavasti kelpaa ja se joka lukee, mutta ei kommentoi saa maistaa avadaa!  ;D



7.

Mies oli hetken hiljaa ja kuolonsyöjät liikahtelivat hermostuneesti.

"Ja miten sen pitäisi minua liikuttaa?", Voldemort sanoi lopulta, mutta Bellatrix pystyi melkein kuulemaan miehen ajatuksen raksutuksen, vaikka olikin kauhusta kankeana.

Bellatrix katsoi hätääntyneenä muita kuolonsyöjiä, mutta kuiskasi sitten: "Se on sinun"

Voldemortin silmät laajenivat järkytyksestä ja Bellatrix itki, isäntänsä jalkojen juuressa ja katse maahan painettuna.

"Mistä tiedät ettei se ole Rodolfuksen?" Voldemort sihisi ja muut kuolonsyöjät tuijottivat vain suu auki (lukuun ottamatta Narcissaa).

"R-rodolfus ei voi saada lapsia", Bellatrix sanoi jo vähän vahvemmalla äänellä.

"Nouse", mies kuiskasi ja Bella nousi hänen eteensä.

"Sinä tapat sen lapsen", Voldemort sihisi julmasti.

"En! Minä pidän sen!" Bellatrix sanoi kapinallisesti ja järkyttyneenä omasta käytöksestään.

Voldemort löi naista lujaa kasvoihin, mutta Bellatrix vain inahti.

"Hyvä on saat pitää sen, mutta siitä ei tule Lestrangea- sinä jätät Rodolfuksen!" Voldemort asetteli ehdot ja hymyili naiselle pahantahtoisesti.

"K-kyllä isäntä", Bellatrix itki.

Voldemort tarttui Bellatrixin käsivarteen kipeästi ja seuraavaksi Bellatrix tunsi ilmiintyvänsä. Mies räjäytti seinän heidän edestään yhdellä sauvan liikautuksella ja Bella tajusi, että he olivat Azkabanissa. Voldemort talutti Bellatrixin selleille, joissa kuolonsyöjiä pidettiin. Toinen räjähdys ja kuolonsyöjät olivat vapaina, kaikki paitsi yksi.

"Sinä jäät tänne Lucius!" Voldemort karjaisi ja nauroi hyytävästi ja sitten he kimppailmiintyivät pois.

He olivat taas ringissä kuolonsyöjien keskellä. Muut ottivat paikkansa ringissä hieman hämmentyneinä ja Voldemort taikoi jostain heille sauvat. Narcissa vingahti, kun huomasi ettei Lucius ollut tullut mukana. Voldemort tarttui Bellatrixia ja Rodolfusta kaavuista, kun nämä yrittivät paikoilleen.

"Kerro hänelle", Voldemort sihisi Bellatrixin korvaan melkein huvittuneena.

"Mi-minä e-", Bella mumisi vastalauseeksi.

"KERRO!" Voldemort huusi ja käänsi Bellatrixin miestään kohti.

"Minä o-olen raskaana!" Bellatrix huudahti hädissään, mutta varoi visusti katsomasta miestään.

"Mutta...miten ihmeessä? Emme me voi saada lapsia, sinä tiedät sen", Rodolfus kysyi ymmällään selvästi tajuamatta tilannetta.

"Sinä et voi. Se ei ole sinun...se...se on hänen", Bellatrix kertoi ja uskaltautui viimein katsomaan Rodolfusta varovasti.

"Se..ei... Sinä valehtelet! (Rodolfus vilkaisi Voldemortia, joka vain nauroi miehelle) Sano, että valehtelet! Bellatrix-kulta sano että valehtelet!" Rodolfus oli tarttunut naista hartioista ja ravisti nyt epätoivoissaan Bellatrixia kovakouraisesti.

Bellatrix itki, mutta ei sanonut sanaakaan. Rodolfus ei ollut koskaan nähnyt Bellatrixin itkevän.

"Hän ei valehtele, Rodolfus", Vodemort sanoi ja nauroi mielipuolisesti.

"Hmm, Bella unohditkohan nyt jotain?" mies lisäsi.

Silloin Bellatrix katsoi ensimmäistä kertaa herraansa vihaten.

Enhän minä Rodolfusta rakasta, mutta ei tälläistä voi vaatia, senkin tunteeton paskianen! Sinua minä rakastan, olen aina rakastanut! Ja sinä tiedät sen ja siksi tapat minut tuskaan!

"Minä tahdon... , minun on pakko erota sinusta", Bellatrix sanoi ja katsoi miestään vilpittömästi pahoillaan.

Rodolfus perääntyi vaimonsa luota ja ilmiintyi pois.

"Seuraa häntä", Voldemort sihisi naisen korvaan.

Bellatrix ilmiintyi Rodolfuksen perässä. Mies seisoi Lestrangen kartanossa, Bella meni hänen luokseen.

"Rodolfus" ... , Bellatrix aloitti, mutta mies keskeytti hänet.

Rodolfus painoi päänsä Bellatrixin tuuheisiin mustiin hiuksiin ja kuiskasi: "Bellatrix, minä rakastan sinua. Älä jätä minua"

"Sinun on parempi ilman minua. Etsi joku joka oikeasti rakastaa sinua. Minä en sitä osaa tehdä", Bellatrix sanoi.

"M-mutta sinä olet minun Bellani, minun Bellani", Rodolfus päivitteli epätoivoissaan.

"Minä en ole enää sinun! Ryhdistäydy!" Bellatrix kivahti.

"Usko minua, sinä kerjäät hankaluuksia, kun sotkeudut häneen!" Rodolfus huusi.

"Itse kerjäät hankaluuksia, kun yrität muuttaa minua! Voin luvata sinulle, että se mitä näet on se mitä saat!" Bellatrix karjaisi.

"Tulen myöhemmin sopimaan kanssasi omaisuudestamme, nyt en jaksa", Bellatrix ilmoitti esittäen kylmää ja kaikkoontui takaisin muiden luokse.

Bellatrixin yllätykseksi paikalla ei ollut enää muita kuin Voldemort itse. Bellatrix polvistui herransa eteen, mutta nousi pian ylös ja katsoi miestä silmiin, niihin pelkoa herättäviin punaisiin silmiin.

"Voit mennä", Voldemort sanoi kylmästi.

"Ei ole paikkaa jonne mennä, ei kotia, ei miestä, ei mitään", Bellatrix ilmoitti ja yksi ainoa kyynel vierähti naisen poskea pitkin.

Yht'äkkiä mies painoi huulensa naisen huulille, kuin kiitokseksi. Bellatrix vastasi suudelmaan vaikka olisi halunnut lyödä miestä kiitokseksi.

"Sinä jäät tänne", mies kuiskasi ja ilmiintyi pois kesken suudelman.

Bellatrix asteli pitkin kartanoa ja tutki kaikkea löytämäänsä ja yritti sysätä ajatukset Rodolfuksesta pois, siinä kuitenkaan onnistumatta.

Hän haluaa minun jäävän, mutta tuntuu kuin olisin hänelle yhdentekevä- jälleen.

Bellatrix astui huoneeseen, jossa Voldemort ilmeisesti säilytti arvoesineitä. Siellä oli kukkurallisia rahaakin.

Äiti sanoi aina, että rahalla saa kaiken, mutta että on pysyttävänä kovana tai voi menettää sen kaiken. Pitäisi kai olla tyytyväinen elämäänsä, eikä kurkotella tähtiin. Kun nain Rodolfuksen, vanhempani sanoivat: "Sinulla on nyt se kaikki" . Mutta en voi vieläkään saada sinua rakastamaan. Joten mitä minulla on? Rahaa, rikkauksia? En välitä rahasta, niin kuin sinusta. Istun ehkä seurapiireissä, muiden rikkaiden kanssa. Ei sekään voita sinua. Onhan se kaikki mukavaa ja kaikki luulevat, että minulla on se kaikki, mutta rakkaus on kuin sairaus se kalvaa sydämeni sisältä päin ja leviää koko vartaloon, tuhoaa kaiken muun tieltään, sitä se on, sairaus, myrkky.

Bellatrix oli kulkenut puutarhaan ja istui sille samalle penkille, kuin joskus aiemminkin.


   I'm just a girl with a crush on you

   Don't care about money
   It doesn't give me half the thrill
 To the thought of you, honey
So tell me that you want me still
If only I could trade the fancy cars
For a chance today, it's incomparable
I might be sitting with the movie stars
Everybody say that I have it all

refrain:
But I can't make you love me
Is it my life or the things I do?
Can't make you love me
I'm just a girl with a crush on you

I have been through changes, yeah
But I'm still the girl you used to know
It's made me no different
So tell me why you had to go
Oh baby, I will trade the fancy cars
For a chance today, it's incomparable
I might be sitting with the movie stars
Everybody say that I just have it all

refrain

Just the thought of being close to you
It's incomparable
Should be happy with the life I live
And the things I do
Seems like I have it all

Can't make you, make you love me baby
It's my life, what can I do?
Can't make you love me, alright
I'm just a girl with a crush on you

refrain

I'm just a girl with a crush on you
« Viimeksi muokattu: 27.01.2010 16:28:02 kirjoittanut nekku »

Zoëllene

  • Vieras
Vs: Uskollisin ikuisesti 7/ ? K-13
« Vastaus #10 : 13.01.2010 13:41:19 »
Surullista, että Bella jätti Rodolfuksen. Voldis on ilkeä. :<
Jotenkin söpöä kyllä, että Bellatrix tykkää Voldemortista, jotenkin olen ajatellutkin kirjoja lukiessani niin.

Nyt en löytänyt kirjoitusvirheitä, jatka vaan. (:

nekku

  • Vieras
Vs: Uskollisin ikuisesti 7/ ? K-13
« Vastaus #11 : 13.01.2010 16:56:01 »
Jee taas kommentti sinulta Zoëllene! Niin onhan se sinänsä surullista ja Voldu tosiaan on ilkeä  :D Kiitoksia paljon kommentistasi ja toivottavasti ei haitannut vaikka tunginkin tuon biisinkin tuonne, mutta kun se jtnkin oli vaan niin sopiva tilanteeseen  ::)


nekku

  • Vieras
Vs: Uskollisin ikuisesti 7/ ? K-13
« Vastaus #12 : 16.01.2010 14:09:31 »
No niin, onnistuin taaskin kirjoittamaan jatkoa omasta mielestäni suhtkoht nopeasti. Luvut ovat ikävä kyllä hyvin lyhyitä, ehkä minun kannattaisi yrittää oneshoteja ensi kerroilla, mutta nämä eivät siis ole vielä vikat luvut ;). Nauttikaa jos osaatte


8.

Bellatrix istui takan ääressä ja katseli liekkejä. Nainen tunsi pienen potkaisun sisällään. Hän ei ollut kertonut Voldemortille vauvan potkuista, mutta epäili miehen tietävän ilman kerrontaakin. Olihan hän jo 6. kuulla raskaana. Narcissa oli osoittautunut hyvin avuliaaksi sisarelleen, hän oli aina kertonut hyviä vinkkejä aina nukkumisesta ja syömisestä vaatteisiin asti.

Cissy tietää paljon raskausajasta. Toisaalta, onhan Narcissa odottanut jo kerran vauvaa. Minun lapsestani ei kyllä tule sellaista hemmoteltua kakaraa, niin kuin Dracosta tuli!

Voldemort oli myöskin ollut vähän  "lempeämpi" naista kohtaan ja Bellatrix alkoi pikkuhiljaa lämmetä ajatukselle lapsesta, vaikkei aikoinaan olisi missään nimessä hankkinut sellaista taakkaa itselleen.

*****

Kuolonsyöjät olivat jälleen ringissä herransa ympärillä, kaikki muut seisoivat, mutta Voldemort oli suonut tulevan lapsensa äidille edun istua. Bella oli siitä hyvin kiitollinen, koska vaikkei hän enää käyttänyt korkea korkoisia kenkiä, oli seisominen silti tukalaa.

Voldemort  puhui taas lähinnä Harry Potterin kukistamisesta ja ministeriöstä. Bellatrix risti jalkansa. Nainen vilkaisi turhautuneena  muita kuolonsyöjiä ja huomasi Matohännän tuijottavan hänen paljasta säärtään ahnaasti.

Yyh, saastainen rotta tuijottaa säärtäni!

Bellatrix murahti loitsun ja mies alkoi ulvoa tuskissaan.

"Minun silmäni! Minun silmäni!"

Bellatrix nauroi julmana.

Sain kerrankin hyvän syyn polttaa tuon rotan tihrusilmät!

Voldemort paransi miehen silmät, mutta hymyili salaa Bellatrixille. Bella tunsi sydämensä sykähtävän ja vilkaisi Matohäntää, joka oli vetäytynyt nyt säikähtäneenä mahdollisimman kauas hänestä.

Voldemort ilmoitti poistuvansa hetkeksi ja kuolonsyöjien keskuudessa alkoi supina. Antonin Dolohov astui askeleen lähemmäs Bellatrixia, joka mulkoili miestä pahasti.

"Mikä on Bella? Kiehuuko sappesi, kun voit hyvinkin varmasti menettää paikkasi herramme ykkösenä, maatessasi sängyssä?" Dolohov pilkkasi nauraen.

"Minä olen hänelle uskollisin, olen aina ollut ja tulen aina olemaan!" Bellatrix karjaisi. Miten mies kehtaa puhua tuollaisia?

"Niin sinä sanot, niin sinä sanot, mutta herramme on ottanut huomioon ministeriössä tapahtuneen. Jos ymmärrät mistä puhun", sanoi toinen kuolonsyöjä Dolohovin vierestä.

Bellatrix nousi seisomaan.

"Tiedätte varsin hyvin, ettei tapahtunut ollut minun syyni! Ellei se pahuksen Dumbledore olisi tullut sinne, olisimme voittaneet!" Bellatrix jatkoi raivoamistaan.
 
Miehet nauroivat, eikä kukaan aavistanut että Bellatrixin hermot eivät kestäisi sellaista.

Nyt saatte kärsiä! Minulle ei naureta päin naamaa!

Bellatrix heilautti sauvaansa ja miehet riippuivat kattokruunussa. Bella oli juuri kohottamassa sauvansa uudelleen, mutta se ei ollutkaan enää hänen kädessään.

"Istu", sanoi Voldemort kylmästi.

Bellatrix istui tuolille ja katseli miten mies päästi hänen uhrinsa alas. Hänen herransa käveli naisen luokse ja viilsi rangaistukseksi taikasauvan heilautuksella naisen sääreen syvän ja verta valuvan haavan.

Bellatrix kirosi.

Miten noin vähäinen pikkuhaava voi tuottaa tälläistä tuskaa! Siinä on varmasti jokin toinen loitsu yhteydessä. Pimeyden lordi tosiaan osaa asiansa.

Bellatrixin silmiin kihosi vesi ja Dolohov kumppaneineen nauraa räkätti vieressä. Bellatrix nousi seisomaan unohtaen vihan sokaisemana kipeän haavansa ja kaatuikin saman tien lattialle.

******

Bella aukaisi hitaasti silmänsä ja arveli olevansa Voldemortin makuuhuoneessa. Hetken tapetit näyttivät täysin mustilta, mutta kun nainen katsoi tarkemmin ne olivatkin syvän vihreät. Tuli leimusi takassa ja toi valoa hämärään huoneeseen. Hän oli juuri nousemassa suurelta sängyltä, kun huomasi talon omistajan astuvan esiin huoneen varjoista.

"Bella, omiamme et saa kirota! Et rangaistukseksesi ja myöskin omaksi hyödyksesi osallistu yhteenkään kokoukseen, ennen lapsen syntymää", Voldemort ilmoitti pettyneenä naisen käytökseen.

"Mutta"... , Bellatrix aloitti.

"Ei mitään muttia. Etkö käsitä, että olet vaaraksi myös vauvalle jos alat rähinöimään?" Voldemort kysyi ilmaisten asiansa varsin selkeästi.

Hahaa! Jäit kiinni! Sinä siis välität lapsesta!

"Kyllä isäntä", Bellatrix vastasi nöyränä.


"Älä ole typerä, Bellatrix. Tietenkin välitän lapsestamme. Uusi perijä, suvun jatkaja ja ennen kaikkea meidän lapsemme", mies sanoi ja oli ilmiselvästi tunkeutunut Bellatrixin mieleen, ilman että nainen oli edes huomannut asiaa.

Bellatrixin kalpeille poskille ilmestyi punertavat laikut. Voldemort asteli Bellan luokse ja kietoi kätensä hieman tönkösti tämän ympärille.

"Minä....usko pois tätä ei ole helppo myöntää, mutta olen tainnut hommata itselleni suurimman heikkouden kaikista. Minusta tuntuu, että...taidan rakastaa sinua", mies kuiskasi naisen korvaan omituisen epävarmasti, hyvin outo lausahdus lordi Voldemortille, maailman eniten pelkäämälle miehelle.

Ei voi olla totta! Sanoiko hän, sanoiko hän oikeasti ne kielletyt kolme sanaa? Vai kuvittelinko minä vain?
Mies lähti sanaakaan sanomatta ja sulki oven mennessään. Häkeltynyt Bellatrix nousi ylös ja käveli kirjahyllyn luokse, hän veti sieltä kirjan: Pimeyden voimat ja niiden arvoitukset. Jokin Bellatrixin sisällä uskoi ja toivoi, ettei nainen olisi vain kuvitellut.

Bellatrix alkoi lukea kirjaa juuri sytyttämänsä hämärän lampun vieressä.

Nämä kiroukset voisivat olla hyvää vaihtelua, kidutuskirous alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää. Pitänee kokeilla tätä ruumiin osien irtoamista aiheuttavaa loitsua johonkin jästiin ensikerralla, tosin siihen saattaa vierähtää aimo tovi...

Bellatrix laski kätensä hellästi suuren vatsakumpunsa päälle ja sai pienokaiseltaan tervehdyksen.

Onkohan se poika vai tyttö? Äh, hällä väliä kyvykäs hänestä kumminkin tulee! Mitä muuta voisi odottaa kaikkien aikojen mahtavimman velhon ja hänen uskollisimman kannattajansa lapsesta? Hänestä tulee varmasti uskollinen kannattaja lordille. Onhan mies hänen isänsä sentään

Bellatrix laski kirjan malttamatta lukea enenpää. Nainen mietti, olikohan hänellä lupa poistua talosta ja päätyi tulokseen, ettei mies ollut sitä häneltä kieltänytkään. Bellatrix otti takanreunalta pulveria ja pudotti sen liekkeihin, jotka muutuivat oitis smaragdin vihreiksi.

"Malfoyn kartanoon!" Bellatrix sanoi ja olikin pian Malfoyden suuren ja koristeellisen takan sisällä.

Nainen pudisteli tuhkaa päältään ja lähti etsimään sisartaan. Narcissan sijaan hän törmäsi sisarenpoikaansa Dracoon.

"Et sattuisi tietämään missä äitisi lymyää, Draco-pieni?" Bellatrix leperteli.

Draco Malfoy tuhahti ilmeisen loukkaantuneena "pieni" lisästä omaan nimeensä.

"Puutarhassa", poika kumminkin vastasi.

Bellatrixia ei kiinnostanut pojan yksitoikkoinen seura, joten nainen suunnisti puutarhaan. Hänen sisarensa tosiaan oli puutarhassa. Narcissa istui valkoisella puutarhapenkillä. Hänen hiuksensa hulmusivat kauniisti tuulen mukana. Näky olisi ollut täydellisen lumoava, mutta Narcissa näytti murheelliselta.

Hmph...se mies aiheuttaa Narcissalle ihan liian paljon murheita.

"Hei, Cissy", Bellatrix tervehti sisartaan.

"Bella! Mitä sinä täällä teet?" Narcissa kysyi hieman iloisempana.

"Ajattelin vain tulla katsomaan sinua", Bella vastasi ja kohautti olkiaan.

"Se oli mukavasti tehty sinulta. Olen ollut aika yksinäinen, kun Lucius ei ole ollut moneen kuukauteen täällä, näen häntä vain Azkabanin vierailupäivinä. Onneksi Draco on nyt sentään kotona", Narcissa huokaisi haikeana.

"Niin, eihän hän nyt Tylypahkaankaan voi mennä. Ei nyt, kun oli se Dumbledoren kuolema silloin kesällä. Mentäisiinkö sisälle? Täällä on kylmä", Bellatrix totesi.

"Talvi ei ole vielä ohi", sanoi Narcissa ja he lähtivät yhdessä takaisin sisään Malfoyn häikäisevän kauniiseen kartanoon.

Narcissa kaatoi heille teetä ja Bellatrix sai varoa, ettei rikkoisi heiveröistä antiikkikuppia, joka oli hänen kädessään. Puhe kääntyi lapsiin.

"Onhan lasten kasvatus hankalaa ja vaatii paljon kärsivällisyyttä, mutta en silti voisi kuvitellakkaan eläväni ilman Dracoa", Narcissa sanoi.

"Niin kai. Raskausaika ainakin on hankalaa!" Bellatrix ilmoitti ärsyyntyneenä.

"Pääsenköhän enää koskaan takaisin entisiin mittoihini?" Bella jatkoi ja katseli vatsakumpuaan, jonka sisällä hän tunsi vauvan liikkeitä.

Kun Bellatrix sai teensä juotua, hän lähti takaisin Voldemortin kartanolle. Bellatrix astui esiin herransa makuuhuoneen takasta ja päätti, että saisi varmaan luvan nukkua siellä. Niinpä hän asteli verkkaisesti sängyn luo ja rojahti petiin. Nainen nukahti heti, riisumatta edes vaatteitaan. Myöhemmin kalpea mies asettui nukkumaan naisen vierelle, katsellen ihmistä, joka oli miehen palvelija, mutta myös paljon muuta. Enemmän, kuin nukkuva nainen voisi koskaan aavistaa.



9.

Oli maaliskuun 5. päivä ja Bellatrix oli aivan viimeisillään raskaana, mutta erittäin hyvissä voimissa. Bellalla ei ollut ollut paljoakaan tekemistä, kun hän ei saanut enää osallistua kuolonsyöjien kokouksiinkaan, joten hän oli lähtenyt Rodolfuksen luokse sopimaan heidän yhteisestä omaisuudestaan, joskus sekin oli tehtävä.

"Minäkin haluan valokuvia, et sinä niitä kaikkia voi ottaa, Bella!" Rodolfus kimpaantui Bellatrixin kasatessa vanhoja valokuva albumeja aika suureen kasaan.

"Kaikkia kuvia pitäisi olla kahdet, kummallekkin samat kuvat", Bellatrix ilmoitti tylysti ja jatkoi hommiaan.

"Miksi Bella? Miksi sinä jätit minut?!" Rodolfus kysyi surkeana.

"Asiasta on jo keskusteltu", Bella sanoi, mutta ei pystynyt tällä kertaa olemaan ihan tunteeton.

"Me voisimme karata yhdessä! Voin alkaa lapsellesi isäksi, lapselle jota minä en koskaan tule saamaan", Rodolfus ehdotti epätoivoissaan.

Bellatrix paiskasi yhden albumin päin miestä, joka väisti täpärästi.

"Vaikka haluaisinkin, luuletko tosiaan ettei pimeän lordi löytäisi meitä? Etkö tajua, rakastan häntä!" Bellatrix karjaisi, hän alkoi jo tosissaan suuttua miehen tungettelevasta käytöksestä.

Rodolfus tuijotti suu auki Bellatrixia.

"Mitä?!" nainen kysyi ja epäili Rodolfuksen menettäneen lopultakin järkensä.

"Sinä...sinun"..., Rodolfus sopersi, muttei saanut lausettaan loppuun vaan osoitti alaspäin.

Bellatrix vilkaisi miehen osoittamaan suuntaan ja huomasi alleen ilmestyneen lammikon ja kaapunsa läpimärkänä. Hetken Bellatrix luuli jo laskeneen alleen, mutta sitten erittäin kivulias supistus otti naisen kouriinsa. Rodolfus riensi tukemaan horjahtavaa Bellatrixia ja johdatti tämän takkaan niin nopeasti, kuin pystyi ja yhdessä he matkustivat hormipulverilla isäntänsä luo.

"Herrani! Tule apuun! Bellatrix! Vauva! Pian!" huusi Rodolfus avuttomana.

Bellatrix ei ollut koskaan tuntenut mitään vastaavaa ja kipu vain yltyi vauvan potkiessa rajusti. Pian Voldemort asteli rappusia alas ja lähti samantien Bellatrixin kanssa sairaalaan. Ei tietenkään Pyhään Mungoon, vaan pimeyden velhoille perustettuun salaiseen sairaalaan, jossa muutama "parantaja" riensi heidän avukseen. Bellatrix vietiin sängylle ankeassa huoneessa johon heidät oli viety ja hänelle annettiin käsky hengittää syvään sisään ja ulos. Bella totteli vaikkei kokenutkaan sen helpottavan hänen oloaan millään tavalla.


****

Voldemort käveli edestakaisin synnytyshuoneen ulkopuolella sijaitsevalla käytävällä, kuolonsyöjät istuivat penkeillä ja tilanne olisi näyttänyt erittäin oudolta ja huvittavalta jos joku kiltalainen olisi päässyt näkemään (lukuun ottamatta Kalkarosta, joka oli paikalla), tosin pimeän ruhtinas olisi mitä luultavimmin kironnut tämän onnettoman ihmisen.

Voldemort oli kutsunut kaikki vapaana olevat kuolonsyöjät paikalle ja kuolonsyöjätkään eivät tietäneet tarkkaa syytä, mutta ehkä Voldemort halusikin vain henkistä tukea vaikkei yleensä osoittanutkaan heikkouden piirteitä. Mies ei ollut halunnut mennä synnytykseen mukaan, mutta Narcissa ei olisi jäänyt pois mistään hinnasta. Bellatrixin tuskan huudot kaikuivat hiljaisella käytävällä, eihän kukaan olisi uskaltanut sanoa mitään herransa ollessa sellaisella päällä.

Rodolfuskin oli tullut paikalle, mutta ei mielellään. Lopulta kun aikaa oli kulunut jo melkein kaksi tuntia Voldemort syöksähti ovesta sisään juuri parahiksi kuulemaan lapsensa ensimmäisen parkaisun. Bellatrix huohotti huojentuneena parantajien häärätessä jotakin vauvan kanssa.

"Tyttö tuli", sanoi parantaja kylmästi ja ojensi lapsen Bellatrixille.

Bellatrix otti tytön syliinsä ihmetellen kuinka kevyt vauva oli. Bellatrix katseli lasta lumoutuneena, kunnes tunsi kylmän käden olkapäällään. Bellatrix ojensi lapsen hiukan vastahakoisesti miehelle. Voldemort ei sanonut mitään vaan katsoi lähes inhimillisen näköisenä, mutta ihmeissään pientä tyttövauvaa. Mies ei mitenkään voinut käsittää miten hänen oli onnistunut hankkia pieni ja lämpöinen tyttövauva käsivarsilleen, mutta vielä hankalampaa hänen oli ymmärtää, että lapsi oli hänen.

Vauvalla oli mustat pehmeät hiukset, tummanvihreät, melkein mustat silmät ja pitkät tummat ripset. Lapsi hyvin kaunis, eikä sellainen pullukka, niin kuin jotkut vauvat. Voldemort ojensi lapsensa takaisin Bellatrixille ja vajosi istumaan Narcissalta vapautuneeseen tuoliin hieman hämmentyneenä.

Kuolonsyöjätkin olivat nyt astuneet huoneeseen osa naureskellen hermostuneesti ja Rodolfus näytti siltä, että olisi antanut mitä vain ollakseen jossain muualla. Lopulta Rodolfus ei enää kestänyt nähdä Bellatrixia ja vauvaa vaan ilmiintyi pois. Voldemort ei jaksanut välittää mokomasta. Oli paljon kiinnostavampaa kuunnella, kun Bella hyräili pienokaiselle. Niinmpä mies käski kuolonsyöjät pois. Narcissa lähti hieman vastahakoisesti, mutta lopulta lähti hänkin. Voldemort istui vuoteen reunalle ja katseli naisen kasvoja. Bellatrix väläytti hänelle lempeän hymyn.

"Oletko miettinyt nimiä?" nainen kysyi yllättäen.

"En ole tullut ajatelleeksi", Voldemort vastasi aika viileästi välittämättä asiasta.

"Minä olen miettinyt", Bella vihjaisi epävarmasti.

Jos hän haluaakin päättää nimen? Enhän minä voi vaatia päästä päättämään nimeä yksinäni, onhan lapsi myös hänen.

"Niin?" mies kysyi.

"Ajattelin, että ehkä Chelsea olisi hyvä?" Bellatrix vastasi kysymykseen kysymyksellä.

Voldemort oli hetken hiljaa ja vaikutti pohtivan nimeä. Lopulta mies nyökkäsi hyväksyvästi.

"Chelsea Valedro", mies maisteli nimeä sanottuna.

 Bellatrixilla oli hurja mielihalu suudella tuolilla istuvaa miestä, mutta hän hillitsi sen vaivoin ja tyytyi vain hymyilemiseen. Voldemort nousi ja meni keskustelemaan parantajan kanssa, koska Bellatrix ja vauva voisivat mennä kotiin. Parantaja oli erittäin ärsyttävä ja miehen kasvoilta näki, että tämä olisi paljon mieluummin kironnut parantajan, kuin seissyt siinä kyselemässä. Lopulta miehen hermot paloivat ja parantaja makasi maassa haukkoen henkeään.

"Me lähdemme", tokaisi Voldemort kylmästi ja piteli vauvaa Bellatrixin noustessa ylös.

He lähtivät hormipulverilla kartanolle. Bellatrix käveli rappuset hitaasti ja vaivalloisesti ylös ja meni huoneeseen, joka oli sisustettu vain vauvaa varten, käveli pinnasängyn luokse ja laittoi vauvan varovaisesti sinne. Bellatrix olisi halunnut pidellä Chelseaa koko yön, mutta olihan vauvankin joskus pakko nukkua. Bellatrix kietoi huovan hellästi pienokaisensa ympärille ja jäi katselemaan huonetta väsyneenä. Voldemort oli antanut naiselle vapaat kädet sisustaa huoneen. Bellatrix oli maalannut seinät ihan itse ja ne olivat kauniin vaalean siniset, lukuunottamatta valkeita pilviä seinää koristamassa.

Bellatrix heilautti taikasauvaansa ja kattoon ilmestyi kaunis lumottu tähtitaivas, hän napautti taikasauvaansa seinän suuntaan ja sinne ilmestyi erivärisillä kirjaimilla: Chelsea

Ei ehkä niin hyvä, kuin Tylypahkassa, mutta saa kelvata.

Huoneessa oli paljon leluja ja Bellatrix mietti, että olikohan hän mennyt hieman liiallisuuksiin ostaessaan leluja ja, että uusia ei vähään aikaan hommattaisikaan, ettei tytöstä vain tulisi pilalle hemmoteltua. Bellatrix ei aikonut toistaa samoja virheitä, kuin sisarensa. Bellatrix hyräili ja supatteli kaikenlaista vauvalle jonkun aikaa. Lopulta nainen sammutti valot ja vilkaisuaan pinnasänkyä vielä kerran, sulki oven. Bellatrix hiipi hiljaa herransa makuuhuoneeseen.

Tuskin hän panee pahakseen, jos haluan nukkua hänen vierellään. Olenhan minä ansainnut edes yhden edun tämän päivän jälkeen.

Bellatrix asettui tyhjälle sängylle makaamaan. Tuntui ihanalta maata rauhassa pehmeällä sängyllä synnytyksen jälkeen, tuntui melkein kuin leijuisi. Bellatrix laski kätensä vatsalleen, joka oli kutistunut paljon, mutta ei kadonnut vielä kokonaan. Narcissa sanoi, että se lähtisi melkein kokonaan pois, mutta sitten täytyisi kuntoilla loput itse.

No parempi kuntoilla ja näyttää hyvältä, kuin olla läski ja murehtia sitä. Outoa, kun vauva ei ole enää sisällä. Siihen ehti jo tottua.

Hän oli rättiväsynyt, mutta uni ei ottanut tullakseen. Bella oli toki suunnattoman onnellinen, kun sai vihdoin pitää pienokaistaan sylissään, Voldemortin reaktiokin oli ollut erittäin hyvä, mutta nainen ei millään saanut mielestään sitä pakokauhuista ilmettä Rodolfuksen kasvoilla kun tämä näki Bellatrixin hymyilevän onnellisena ja pitelevän lastaan.
« Viimeksi muokattu: 27.01.2010 16:28:02 kirjoittanut nekku »

nekku

  • Vieras
Vs: Uskollisin ikuisesti 9/ ? K-13
« Vastaus #13 : 24.01.2010 14:21:55 »
Tässäpä nyt viimeinen luku  :o mutta epilogi on tulossa ;) toivottavasti kelpaavat


10.

Bellatrix seisoi ringissä herransa ympärillä. Nainen hymyili hieman itsetyytyväisesti ja piteli Chelseaa, joka katseli kummissaan kuolonsyöjiä ja yritti tunkea nyrkkiään suuhunsa. Kun tyttö huomasi että se oli liian helppoa, alkoi hän tavoitella Bellan mustaa hiuskiehkuraa.

Bellatrix olisi nauranut lapselleen, jos he eivät olisi olleet niin vakavassa tilanteessa. Voldemort rankaisi paria kuolonsyöjää, jotka olivat epäonnistuneet estämästä Harry Potteria tuhoamaan hirnyrkkiä. Voldemortin viha oli niin suurta, että nainen pystyi melkein tuntemaan hänestä säteilevän uhan.

Chelsea alkoi itkeä kidutettavien kuolonsyöjien huudahduksien vuoksi.

"Katso nyt, mitä olet saanut aikaan!" Voldemort huudahti maassa makaavalle miehelle viitaten tietysti itkevään lapseen ja iski sitten entistä lujemmalla kirouksella.

Lapsen itku otti jo korviin kipeästi. Bellatrix kirosi ja poistui paikalta rauhoittelemaan tytärtään.

"Shhh, ei mitään hätää. Älä itke, ei toisten huudot meitä satuta. Sinua ei saa satuttaa mikään ja minähän pidän siitä huolen", Bellatrix leperteli.

Chelsea lopetti pian itkemisen ja keskittyi sen sijaan suureen kärmeeseen, joka oli seurannut heitä.

"Miksi hänen täytyy laittaa aina tuo meitä vahtimaan? Pärjäämme ihan mainiosti kaksinkin, vai mitä sanot?"

Mutta Chelseaa ei olisi voinut vähempää kiinnostaa mikään muu kuin tuo suunnaton käärme. Bellatrix tiukensi otettaan lapsesta, kuin suojellakseen tyttöä. Nainen käveli Chelsean huoneeseen ja laittoi lapsen päiväunille pinnasänkyyn. Tyttö nukahtikin pian, mikä oli hyvä, koska Bellalla oli tärkeää tekemistä.

Pian nainen oli rientänyt takaisin herransa luokse, mutta kokous oli jo päättynyt.

"Sulje silmäsi", mies sanoi arveluttavasti.

Bellatrix totteli. Nainen tunsi, kuinka Voldemort laittoi hänen käteensä jotakin. Bellatrix sulki esineen kämmenensä sisään.

"Voit katsoa", Voldemort ilmoitti hyisesti.

Bellatrix avasi silmänsä ja katsoi esinettä kädessään. Se oli kaunis kultainen sormus, jossa kimalteli musta jalokivi. Nainen henkäisi.

"Sinusta tulee minun vaimoni, Bella", mies kuiskasi takaapäin. Eikö hän ollut edessä äsken?

"Kyllä, kyllä. Ehdottomasti!" Bellatrix riemuitsi ja tunsi olonsa ihan hysteeriseksi.

Voldemort suuteli naisen huulia nopeasti ja katosi.

Hmph, täytyykö hänen aina kadota noin? Eihän hänelle ehdi sanoa mitään.

Bellatrix kuuli askelia, rämähdyksen ja vauvan itkua yläkerrasta.

"Chelsea!"

Bellatrix ilmiintyi lapsen huoneeseen. Huoneessa seisoi kolme auroria, yksi tuijotti lasta hieman hämmentyneenä ja kaksi muuta paikalle tupsahtanutta naista. Bellatrix tunnisti Alastor Vauhkomielen.

"Sinä! Tuo on kai se paholaisen lapsi, jonka  onnistuitte saamaan! No, kaksi kärpästä yhdellä iskulla!" Vauhkomieli mörisi.

Mies kohotti sauvansa kohti lasta, mutta Bella oli nopeampi ja sieppasi lapsen suoraan vihreän valosuihkun edestä.

Bellatrix yritti ilmiintyä, mutta se ei toiminut. Nainen puristi lasta rintaansa vasten.

"Luuletko tosissasi pääseväsi pakoon? Ehei minulla on tarpeeksi valtuuksia vaikkapa tappamaan sinut! Mutta miksi pilata ihmisten ilo tappamalla sinut yksin? Karkottaseet" Vauhkomieli nauroi nautinnollisesti ja sieppasi naisen sauvan.

"Tainnutu!" Vauhkomieli yritti, mutta Bellatrix väisti täpärästi.

Juuri kun Bellatrix ajatteli olevansa mennyttä Voldemort ilmestyi huoneeseen. Bella tunsi rinnassaan syttyvän toivon kipinän.

"AVADA KEDAVRA!" Voldemort huudahti yhtään epäilemättä.

Vauhkomieli kaatui lattialle kohti kahta muuta auroria, miehen irtosilmä lensi päin seinää ja Bellatrix sieppasi sauvansa.

Toinen jäljellejääneistä auroreista pääsi pakoon, mutta Vauhkomieli ja joku muu makasivat kuolleina lattialla. Bellatrix vajosi lattialle syleillen itkevää lastaan. Voldemort kiskaisi hänet ylös, ja he kimppailmiintyivät pois.

Chelsean itku raikui syrjäisellä kujalla. Bellatrix ei välittänyt.

"Miten he löysivät meidät?" Bellatrix kysyi ja yritti rauhoittua.

"Meidät paljastettiin", Voldemort ilmoitti ja Bellatrix pystyi aistimaan miehen vihan.

"Kuka?" Bellatrix kysyi ja ajatteli jo mielessään kuinka kiduttaisi petturilta hengen.

"Se ei taida olla sinun asiasi, Bella. Hänet on jo hoideltu", mies vastasi.

Se oli Kalkaros! Aivan varmasti oli!

"Bellatrix, se ei tosiaankaan ollut Severus", mies paljasti.

"Mihin me olemme menossa?" Bellatrix kysyi hieman väsyneenä ja yritti rauhoitella parkuvaa lastaan.

"Paikkaan, josta aurorit eivät voi meitä löytää", Voldemort ilmoitti.

Kunhan siellä ei ole jästejä...

He pysähtyivät jonkun pienen varaston kohdalle. Voldemort mumisi jotain ja varaston ovi  avautui. Bellatrix astui miehen perässä sisään. Sisällä näytti kuin olisi ollut kartanossa, josta he juuri lähtivät. Bellatrixin huulille kaareutui tyytyväinen hymy.

"Minulla on asioita, älä poistu talosta", Voldemort sanoi ja lähti.

"Ja kaikki on taas hyvin, vai mitä sanot?" Bellatrix kuiskasi tyttärensä korvaan.

Chelsea ei tietenkään ymmärtänyt, mutta Bellasta oli mukava puhella jollekulle. Bellatrix asteli Chelsean huoneeseen. Hän istui tuolille pinnasängyn viereen ja silitti tytön mustia hiuksia. Nainen ojensi lapselle helistimen, jota tyttö sitten ravistikin jonkun aikaa innoissaan. Lopulta Bellatrix laittoi lapsen pinnasänkyyn ja jonkin ajan kuluttua nukahti tuoliin.


******

Bellatrix havahtui hereille Chelsean itkun vuoksi. Hänen selkäänsä kivisti.

En enää ikinä nuku tuolissa! Tuolit ovat kuin ihmiset, ensin vaikuttavat mukavilta, mutta sitten puukottavat selkään.

Bella nousi, otti lapsen syliinsä ja hyräili jo tutuksi käynyttä säveltä. Chelsea nukahti jonkin ajan päästä, mutta Bellatrixia ei väsyttänyt enää laisinkaan. Nainen hiipi huoneesta, ettei vain herättäisi lasta. Kuulomatkan päässä hän ryntäsi yllättäen juoksuun. Bellatrix juoksi alakertaan rappusia pitkin ja hän pystyi haistamaan kahvin ruokailusalista.  Bella tasasi hengityksensä ja asteli pöydän luokse. Hän istuutui Voldemortia vastapäätä.

"Huomenta, Bellatrix", mies sanoi ja katsoi naista tutkiskellen.

"Huomenta herrani", Bellatrix sanoi kotitontun kaataessa naiselle kahvia.

Tunnelma oli kireä. Bellatrix joi kuppinsa tyhjäksi ja siinä samassa kotitonttu ilmestyi tarjoamaan lisää tuota virkistävää kuumaa nestettä. Bellatrix nyökkäsi tontulle suomatta sille edes katsettaan. Tonttu kaatoi alkuun kahvia kuppiin hyvin, mutta yllättäen sitä kaatuikin naisen syliin.

Saastainen otus! Kehtaat pilata kaapuni!

"Avada kedavra", ja tonttu kuoli.

Bellatrix katsoi varovasti isäntäänsä. Olihan hän juuri tappanut tämän palvelijan. Mies vilkaisi kuollutta tonttua, heilautti sauvaansa ja kun tonttu katosi, hän oli kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Hän ei siis suuttunut.

Bellatrix hymyili ilkikurisesti. Voldemort nousi ylös ja lähti sanaakaan sanomatta.

Mitenköhän tässä kaikessa vielä käy?

Bellatrix katseli kaunista sormusta vasemmassa kädessään. Huomenna heidät vihittäisiin, ihan vain yksinkertainen seremonia. Paikalle oli kutsuttu vain muutama vieras ja Bellatrix ei olisi edes halunnut enenpää. Nainen pystyi jo näkemään itsensä valkoisessa silkissä astelemassa alttarille.

Bellatrix huokaisi. Voldemort palasi ruokailusaliin. Miehen kasvot olivat verestä punaiset, hänen kaavustaan tippui veripisaroita lattialle. Näki selvästi, ettei veri ollut miehen omaa. Bellatrix avasi suunsa sanoakseen jotain, mutta päätti sittenkin vaieta asiasta, kuin punaista nestettä ei olisi ollutkaan. Mies asteli lähemmäs. Verta oli lattialla jo paljon.

Mitä ihmettä hän on tehnyt?


Miehen kasvot olivat enää henkäyksen päässä Bellan omista. Nainen käänsi päänsä pois. Voldemort tarttui naista hartioista ja pakotti tämän katsomaan itseään. Seuraavaksi Bellatrix tunsi hukkuvansa verenmakuiseen suudelmaan.


*****

Bellatrix istui suuressa kylpyammeessa. Vesi oli muuttunut sävyltään punertavaksi ja Bellatrix inhosi sitä. Hän veti tulpan usein irti ja laski uudet vedet ammeeseen. Vesi alkoi pikkuhiljaa olla puhtaampaa ja nainen tunsi olonsa paremmaksi. Kyllähän hän piti tappamisesta ja veri oli hurmioivaa, mutta liika oli liikaa jopa hänelle. Bella astui pois ammeesta ja kietaisi pehmeän pyyhkeen ympärilleen. Hän jätti vedet ammeeseen, kotitontut kyllä huolehtisivat niistä. Bellatrix hiipi makuuhuoneeseensa ja puki vaatteet ylleen. Hän nappasi taikasauvansa yöpöydältä ja laittoi sen taskuunsa. Nainen asteli pitkin kartanoa, jota ei ollut  edes tutkinut kunnolla. Kartano oli monin paikoin synkkä ja tumma, mutta Bellatrix oli löytänyt jo yhden huoneen, joka oli mitä vaalein ja kaunein.

Huoneessa ei ollut kattoa ja taivas näkyi kauniisti. Huone oli vaalea ja siellä kasvoi kauniita kukkia ja köynnöksiä. Tuoksukin oli huumaava. Huone tuntui puhtauden fyyssijalta ja Bellatrixin mieleen se toi hänen sisarensa Narcissan. Bellatrix poimi maasta valkean liljan. Se oli kaunis, mutta niin heiveröinen. Oliko kauneudesta hyötyä? Kyllä, kyllä oli. Niin kukalla, kuin naisellakin. Kukka on niin kaunis, ettei sitä raaskisi tuhota, sama ihmisellä. Tosin ei se estäisi Bellaa tappamasta ja kiduttamasta.

Bellatrix sytytti kukan tuleen. Se paloi, kuihtui pois. Bellatrix jätti huoneen ja suunnisti alakertaan. Hän asteli kirjastoon ja poimi hyllystä kirjan. Nainen syventyi lukemaan kirjaa jättäen kaiken muun huomioimatta, kuten esimerkiksi herransa, joka astui esiin huoneen varjoista.

******

Nainen taisteli Tylypahkassa ja uskoi ettei kenestäkään olisi vastusta hänelle. He voittaisivat tämän taistelun, varmasti voittaisivat. Asiasta ei ollut epäilystäkään. Miten he muka voisivat hävitä?

Bellatrix nauroi Molly Weasleylle, mutta tunsi kuin tunsikin seuraavan vihreän kirouksen omassa rintakehässään. Hän alkoi kaatumaan hitaasti, mutta varmasti. Kaikki näytti hidastetulta. Ainoa ääni jonka nainen pystyi kuulemaan oli hänen herransa, Voldemortin korviavihlova parkaisu jostain kaukaa. Bellatrixin silmät tuntuivat pullistuvan ulos silmäkuopistaan. Kipua hän ei tuntenut, pian hän ei tuntenut mitään, enää koskaan. Narcissa juoksi sisarensa kuolleen ruumiin luokse ja ravisteli elotonta naista kauhuissaan. Suolaiset kyyneleet valuivat naisen silmistä Bellatrixin kasvoille. Pian tämän jälkeen poika-joka-elää tuhosi Voldemortin.





omasta mielestäni Voldemortista tuli ehkä liian hempeä, mutta olkoon. Se joka ei kommentoi, mutta lukee:  Avada Kedavra!
« Viimeksi muokattu: 20.12.2010 19:24:30 kirjoittanut nekku »

Sleeping Sun

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 346
  • Toivoton tapaus
Vs: Uskollisin ikuisesti 10/10 (epilogi tulossa) K-13
« Vastaus #14 : 25.01.2010 15:16:39 »
Tämä oli mielenkiintoinen lukukokemus!
Oli mukava lukea välillä jotakin moniosaista kuolonsyöjistä ja pimeyden lordista, koska silloin hahmoihin pääsee paremmin sisälle.
Juoni oli hyvä. Se, että Voldemortilla ja kumppaneilla oli tunteitakin viehätti kyllä minua, sillä ei kukaan ole aivan kylmä.
Ihana, kun Bella ja Voldemort saivat vauvan :)
Mutta voi lapsi parkaa, kun jäi ilman vanhempia...

Sitten rakentavaa, elikkäs muutamia pieniä kielioppimokia ja pilkkuvirheita tarinaan mahtui, mutta ne eivät hirveasti haitanneet lukemista.
Juoni eteni ehkä vähän turhan nopeasti eikä luvuissa ollut kauheasti kuvailua, mutta muutamia pieniä kivoja yksityiskohtia oli kuitenkin virkistämässä tekstin yleisilmettä.

- Sleeping Sun kiittää
Ihmisellä on tapana haluta kaikista eniten sitä, mikä hänelle kaikista huonoiten sopii.


Sleeping Sun ylpeänä(?) esittää koko tuotantonsa nyt yhdessä paikassa : Varjolapsien maailmankaikkeus ficcilistaukseni

nekku

  • Vieras
Vs: Uskollisin ikuisesti 10/10 (epilogi tulossa) K-13
« Vastaus #15 : 25.01.2010 21:33:12 »
Kiitos paljon Sleeping Sun! Olet oikeassa nopeatempoisuudesta, pitääkin panostaa siihen ensikerroilla enemmän  ;) Mukavaa että pidit tarinasta, minuakin oikein ärsyttää kun kuolonsyöjistä ja Voldemortista on niin vähän pitkiä ficcejä  :D Bellatrixista etenkin kaipailen lisää ficcejä  ::) Olen jotenkin ajatellut, että täytyy Bellatrixille hommata oikein kaunis unelmalapsi Voldun kanssa  :D

Tässäpä siis epilogi ja nyt tämä on täysin loppu  :'( kiitos paljon kommentoijille, toivottavasti olette pitäneet!




EPILOGI


Chelsea istui sängyssään selaten valokuva-albumia. Joka sivulta vilkuttivat hänen iloisen näköinen äitinsä ja vähän vähemmän iloinen isänsä. Hän oli elänyt nyt jo yli viisitoista vuotta tätinsä ja tämän miehen kanssa. Narcissa-täti kohteli tyttöä kuin omaa lastaan, ilmeisesti nainen oli ollut läheinen hänen äitinsä kanssa. Lucius sen sijaan oli aika kylmä ja ei osoittanut paljoakaan huomiota tytölle. Hänen serkkunsa, Draco, oli jo perustanut oman perheen ja ei siksi asunut Malfoyn kartanossa.

Siitä päivästä kun Chelsea Valedro oli kutsuttu Tylypahkan lajitteluhatun toimesta suurensalin eteen, olivat muut oppilaat avoimesti osoitelleet häntä ja kuiskailleet ystäviensä korviin kaikkea, mitä olivat ikinä kuulleet Voldemortista, Bellatrixista ja tytöstä itsestään. Chelsea oli totta kai lajiteltu Luihuisen tupaan ja tyttö oli ylpeä siitä.

Hän oli perinyt paljon vanhempiensa piirteitä. Tyttö oli hyvin kalpea ja hänellä oli mustat hiukset. Chelsealla oli tummanvihreät silmät, pitkät tuuheat ripset ja sirot kasvot. Chelsea ja hänen paras ystävänsä Amy olivatkin yhdet koulun kauneimmista tytöistä, tai niin väitettiin. Ei Chelsea siihen itse uskonut, vaikka hieman röyhistikin rintaansa poikien kehuista.

Tyttö oli huomannut osaavansa kärmeskieltä, kun eräs poika hänen tuvastaan oli yrittänyt pelotella tyttöjä lemmikkikäärmeellään.

Se oli hauskaa. Saipahan arvoisensa opetuksen.

"Chelsea, oletko pakannut!" kuului Narcissan huuto alakerrasta.

"Tulen ihan kohta!" tyttö vastasi ja tunki loput tavaransa matkalaukkuihin.

Hänellä oli enemmän kuin yksi matkalaukku, koska hänellä oli omaa omaisuutta enemmän kuin tarpeeksi ja koska Narcissa halusi silti maksaa tytölle kaiken. Luonnollisesti Chelsea siis omisti vaatteita, koruja ja muuta tavaraa joka lähtöön. Tyttö loihti arkut leijumaan edellään kohti alakertaa ja asteli itse hitaasti perässä. Narcissa talutti hänet ministeriöstä tulleeseen autoon.


****

Chelsea astui lumotun kivikaiteen lävitse laiturille, jossa Tylypahkan pikajuna jo odotti. Hän raahasi matkalaukkunsa hieman vaivalloisesti kohti Amya, joka hyvästeli juuri vanhempiaan. Chelsea tunsi piston rinnassaan, mutta ei kääntynyt pois. Hermione ja Severus Kalkaros toivottivat vielä hyvää matkaa tyttärelleen ja ilmiintyivät sitten pois vaimeasti räsähtäen.

"Hei, Chelsea!" Amy tervehti iloisesti.

Amyn tummat kiharat ja kauniit mustat silmät kiinnittivät paljon huomiota Rohkelikko tuvan pojissa, tytöt olivat eri tuvissa, joka oli sekin omiaan lisäämään ihmetystä muiden silmissä.

"Hei", sanoi Chelsea ja soi ystävälleen pienen hymyn.

Yhdessä he raahasivat laukkunsa tyhjään vaunuosastoon ja istuivat.

"Oliko hyvä loma?" Chelsea kysyi.

"Olihan se! Oltiin Pottereilla kylässä pari päivää, sitten olin myös Kotikolossa. Oletko muuten edes avannut uusia koulukirjoja. Minä olen lukenut jo paljon niitä", Amy selitti tohkeissaan.

Potterit ja Weasleyt, niinpä tietysti. Kuinka monesti luit joka ikisen kirjan?

Tyttöä ei pahemmin Harry Potterin ja tämän pienten lasten seura olisi kiinnostanut. Kyllähän hän tiesi, etteivät äiti ja isä olleet hyvien puolella koskaan olleet, päinvastoin, mutta ei kenestäkään voisi tuntua mukavalta keskustella omien vanhempiensa tappajista.

"En minä koulua jaksa lomillakin", Chelsea naurahti vaivaantuneena.

Amy nauroi heleästi.

"Entäs sinun lomasi?" tyttö kysyi Chelsealta.

"Ihan hyvin, en kylläkään nähnyt kavereita", Chelsea sanoi ja alkoi kaivata Tylypahkaan jo tosissaan.

Tylypahkassa oli hänen kotinsa. Siellä olivat ystävät ja kaikki upeat seikkailut. Linnassa oli paljon tutkimisen arvoista ja Chelsea käyttikin paljon aikaa etsiäkseen uusia ovia avattaviksi ja käytäviä asteltavaksi.


Kun tytöt olivat keskustelleet jo kauan ja syöneet ruokakärryn herkkuja, he astuivat hevosettomiin vaunuihin, jotka kuljettivat heidät Tylypahkaan. Linna oli suurenmoinen näky, korkeat tornit lukuisine valopilkkuineen ja hämärät pihamaat. Koko koulu tuntui itse asiassa yrittävän sanoa tytölle: "Tervetuloa kotiin"
« Viimeksi muokattu: 27.01.2010 16:35:35 kirjoittanut nekku »

Sleeping Sun

  • Kuolonsyöjätär
  • ***
  • Viestejä: 346
  • Toivoton tapaus
Vs: Uskollisin ikuisesti [VALMIS] 10/10+epilogi K-13
« Vastaus #16 : 25.01.2010 22:07:19 »
Ihanaa, suloista, lutuista... ;D
ok, rakentava on tainut taas karata jonnekkin ::)
Tämä oli tosi kiva loppu ficille! Ihana, että tyttö sai näinkin hyvin elämästään kiinni, vaikka joutu elämään ilman vahempia.
Teksti oli nyt mukavan huoliteltua ja kuvailuakin löytyi.
(Lisäplussa vielä tuosta Bellan lapsesta (vaikka taisin asiasta jo mainitakin) No kuitenkin minun tämänhetkisen ficcini, Varjolapsien, Bellatrix ei voi saada lapisa, joten on kiva lukea vauvajuttuija muissa ficeissä.)

- Sleeping Sun kiittää (ja painuu nukkumaan)
Ihmisellä on tapana haluta kaikista eniten sitä, mikä hänelle kaikista huonoiten sopii.


Sleeping Sun ylpeänä(?) esittää koko tuotantonsa nyt yhdessä paikassa : Varjolapsien maailmankaikkeus ficcilistaukseni

nekku

  • Vieras
Vs: Uskollisin ikuisesti [VALMIS] 10/10+epilogi K-13
« Vastaus #17 : 26.01.2010 19:01:58 »
Voi  :D ihanan piristävä kommentti pimeään iltaani! Todella mukavaa, että pidit epilogistakin, yritin panostaa siihen ihan tosissani, vaikka siitä vähän lyhyt tulikin  ::)

Kiitos kommentista  :-*

Glorisablet

  • vampyyritar
  • ***
  • Viestejä: 795
Vs: Uskollisin ikuisesti [VALMIS] 10/10+epilogi K-13
« Vastaus #18 : 26.01.2010 23:18:31 »
Teksti antoi mulle ihan mukavan lukukokemuksen, koska sain aikani kulumaan ficciä lukiessa. 8) Lisäilit uusia lukuja sopivin väliajoin, vaikka luvut olivatkin lyhyitä ja nopeasti eteneviä. (Minä olisin yhdistänyt kaksi lyhyttä lukua yhdeksi vähän pidemmäksi luvuksi.) Silloin kun mä olin harrastanut luovaa kirjoittamista vasta 1 - 2 vuotta, tekstini etenivät liian nopeasti, sillä en osannut pitkittää tapahtumia. Hyvä pitkitys lisää jännitystä pitämällä lukijaa otteessaan. Jaarittelua voidaan pitää huonona pitkityksenä eikä se tee muuta kuin tylsistyttää lukijan. Omat tekstini ovat kuvailujen kuorruttamia, pidän yleensäkin runsaasta, tekstiin sulautuvasta kuvailusta. Suosittelen sua kuvailemaan enemmän, kuten Sleeping Sun sanoi.

Kirjoista käy selkeästi ilmi, että Bellatrix suorastaan palvoo lordi Voldemortia. Se että onko kyse mistään pimeyden lordin ja tämän uskollisimman kuolonsyöjän aatteellisesta suhteesta on mielikuvituksen varassa oleva kysymys. IC Voldemort on psykopaatti, antisosiaalisen persoonallisuus, joka ei ole koskaan kyennyt tuntemaan rakkautta. Narsistisuus ei estä Voldemortia tuntemasta seksuaalisia haluja. Bellatrixin ja Voldemortin seksisuhde ei ole lainkaan poissuljettu. Ennemminkin heidän suhteensa romantisointi.

Lainaus
Toinen räjähdys ja kuolonsyöjät olivat vapaina, kaikki paitsi yksi.
"Sinä jäät tänne Lucius!" Voldemort karjaisi ja nauroi hyytävästi ja sitten he kimppailmiintyivät pois.
Kaikki muut joutuivat Azkabaniin paitsi Bellatrix, joka ehti paeta ministeriöstä. Nämä kiinnisaadut kuolonsyöjät: Walden Macnair, Antonin Dolohov, Avery, Augustus Rookwood, Lestrangen veljekset etc olivat Luciuksen ohella ainakin vuoden Azkabanissa, kunnes Azkabanissa tapahtui 1997 joukkopako, jonka taikaministeriö painoi villaisella.

Lainaus
Ja neuvoittelu jatkui. Bellatrix tarjoutui kiduttamaan punatukkaista pikkutyttöä, mutta Potter oli ovelampi ja uhkasi särkeä ennustuksen.
   Jos sen teet olet yhtäkuin kuollut.
   Neuvoittelu jatkui ja Bellatrix sähähti Potterin mainitessa Voldemortin nimen ääneen.
Tämä kohta tökki, koska ’neuvottelun jatkumista’ hoettiin kahteen otteeseen. Kyseessä ei edes ollut mikään neuvottelu, koska Harry vain pelasi aikaa.

Ihmettelin kun monia hengenvaarallisia muodonmuutoksia läpikäynyt Voldemort kykeni tekemään (sattumalta) Bellatrixin raskaaksi - luulisi muodonmuutosten vieneen Voldemortin lisääntymiskyvyn. FK:n aikoihin Bellatrix oli jo 44-vuotias eli aika vanha synnyttämään lapsia. Siinä iässä nainen alkaa menettää hedelmällisyyttään, sillä vaihdevuodet ovat vain ajan kysymys.

Kun tätä ficciä vertaa aikaisempiin teksteihisi, huomaa sun ottaneen selkeästi opiksesi virheistäsi. Tuollaisella, esimerkkisellä asenteella pääsee vielä pitkälle, jos kiinnostusta riittää jatkossakin. :P


Kiittäen,
Lavinia
« Viimeksi muokattu: 27.01.2010 00:57:21 kirjoittanut Lavinia »

nekku

  • Vieras
Vs: Uskollisin ikuisesti [VALMIS] 10/10+epilogi K-13
« Vastaus #19 : 27.01.2010 15:59:15 »
Kiitos paljon Lavinia! Osa noista kohdista, esim kuolonsyöjät Azkabanissa, ovat virheellisiä luultavasti siksi, että en ole itse lukenut viimeistä kirjaa (mutta spoilaantunut olen) kun katson elokuvat jännityksen vuoksi ensin ;) Halusin muuttaa tätä muutenkin tapahtumien kulkua (oon kirjottanu tän ficin, en siis yhtään ole mitään muuttanut xD ) ja halusin kuolonsyöjiä vapaaksi  ::)

Tuon neuvottelu kohdan voisinkin korjata  :D ja kiitos vielä virheistä, jotka minulle postitit etsinpäs ne nyt ja korjaan  ;) kiva kun neuvoit ja kannustit minua!