Kirjoittaja Aihe: Kosinta [Käännös-ficci, D/Hrm, Hrm/OC K-11, rom, drama][Tauolla]  (Luettu 30070 kertaa)

Ourii

  • ***
  • Viestejä: 52
Vs: Kosinta [Käännös-ficci, D/Hrm, Hrm/OC K-13, rom, drama]
« Vastaus #80 : 07.07.2010 17:17:12 »
Viimmeisimmästä osasta on jo hetken aikaa joten tein päätelmän että tätä ei suomenneta enää?

Voinhan mä silti pyytää että niin kävis...

Mutta ei kukaan viitsisi laittaa linkkiä alkuperäiseen tekstiin kun tuo googlaus ei oiken antanut tuloksia

- Ourii
« Viimeksi muokattu: 07.07.2010 17:21:01 kirjoittanut Ourii »

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: Kosinta [Käännös-ficci, D/Hrm, Hrm/OC K-13, rom, drama]
« Vastaus #81 : 07.07.2010 19:47:39 »
Hei! Tosi hyvä ficci, pidin paljon. Tuleeko Hermionelle ja  Dracolle säpinää jossain vaiheessa???

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Kosinta [Käännös-ficci, D/Hrm, Hrm/OC K-13, rom, drama]
« Vastaus #82 : 07.07.2010 21:50:53 »
Ourii, tuolta ensimmäisestä viestistä löytyy linkki alkuperäiseen tekstiin.

mmariaä

Ourii

  • ***
  • Viestejä: 52
Vs: Kosinta [Käännös-ficci, D/Hrm, Hrm/OC K-13, rom, drama]
« Vastaus #83 : 07.07.2010 22:33:40 »
Oh niinpäs tosiaan. Taulapäänä en huomannu ihan niin tarkasti kattoo. Kiitos tästä huomiosta. : )

Blackie

  • Renji's girl
  • ***
  • Viestejä: 21
Vs: Kosinta [Käännös-ficci, D/Hrm, Hrm/OC K-13, rom, drama]
« Vastaus #84 : 05.08.2010 19:40:11 »
Toivottavasti löydät taas inspiksesi HP-ficceihin ja jatkat sitä myöten tän suomentamista! Minulla itselläni ei nimittäin löydy inspistä juuri nyt englanninkielisten teksitien lukemiseen. ^^

HinjaRawr

  • Vieras
Todella harmi, että tää on jäänyt kesken, koska tämä on todella kiva. Aika kiva, kun joku jaksaa kääntää näitä. Minua jäi vain mietityttämään, että eikö Hermionen toinen nimi ole Jean, eikä Jane. Kun mielestä Row vaihto sen Jeaniksi, koska muuten se ois ollut sama, kun sillä Pimennolla. Ei tästä voi sanoo, kun ihana. :D

luku_toukka

  • ***
  • Viestejä: 82
Äää tää on niitä ficcejä joita oon katellu vähän kaukaa (koska en yhtään tykkää selvästi kesken jääneistä) ja nyt päätin ottaa itteeni niskasta kiinni ja kommata tähän vihdoinki jotain.

Vähän kyllä ihmetyttää, että Hermione nai kuitenkin (aluksi) Dracon vain maineen ja hyötyjen takia.
Lainaus
"Tuletko vaimokseni?" ääni kysyi äkkiä hänen takanaan ja hän kääntyi katsomaan, kuka puhui. Draco Malfoy seisoi suoraan hänen takanaan ja kysyi kysymyksen selvästi häneltä.

"MITÄ?" oli hänen ainut vastauksensa.

"Sinä kuulit minut, tuletko vaimokseni?" Malfoy kysyi uudestaan ja hitaammin tällä kertaa, kuin hän olisi liian tyhmä ymmärtääkseen normaalin kysymyksen.
No tää tuli puun takaa!
Lainaus
"Joten...", Hermione sanoi iloisesti,"Olen menossa naimisiin lauantaina, eli älä laske mitään minun varaani." Sitten hän käveli pois kohti keittiötä jättäen Amandan sanattomaksi.
Hiljaisuus ei kestänyt kauaa, ennen kuin Amandan utelias persoonallisuus sai hänet seuraamaan Hermionea, kysyäkseen lisää kysymyksiä.
"Kuka on onnekas mies?" hän kysyi yrittäen saada kehiin jonkinlaista keskustelua heidän kahden väliinsä, mutta epäonnistuen täysin.
"Draco Malfoy" Hermione vastasi normaalilla äänellä ja kaatoi vettä teekuppeihinsa, joiden teellä oli ollut aikaa kuivua ja olivat nyt kuivuneet kupin sisälle.
"Se Draco Malfoy?" Amanda huusi yllättyneenä.
"Kyllä, se Draco Malfoy", Hermione pyöritti silmiään.
"En tiennyt, että tunsit herra Malfoyn."
"No, selvästi tunnen, emme me kai muuten olisi kihloissa, emmehän?"
Se sai hänen hiljenemään pieneksi hetkeksi, mutta nainen päätti kalastella lisää tietoja, joita Hermione oli kertonut.
"No, mikset ole kutsunut yhtään kolleegaasi häihisi?" Amanda kysyi ja yritti kuulostaa normaalilta, mutta hänen äänestään piilsi kateus. Hermionen paha puoli nosti päätään, ja hän vastasi: "Koska en pidä kolleegoistani."

Tasan viideltä Draco ilmestyi oviaukkoon pukien pientä viestiä, jonka kaikki vierailijat saivat kun he tulivat, ja siinä luki:" Draco Malfoy - hakemassa Hermione Grangeria". Amandan ilme oli korvaamaton, hän näytti siltä kuin olisi nielaissut pari sitruunaa, hän ei ollut tainnut uskoa Hermionea, kun hän oli kertonut olevansa kihloissa. Hermione vain virnisti hänelle, otti takkinsa ja lähti Draco vierellään, typerä vanha akka.
Freezing ;)

Tuli vaan mieleen, että eikö muut "velhopiireissä" ihmettele Dracon ja Hermionen seurustelua muitten kanssa (siis ei toistensa), onhan ne silti aviopari? Tai niilhän on vapaa suhde, mut kuitenki.

Jotain oon jo englanniksi tästä lukenut, mutta se ei oikeen nyt tunnu millään onnistuvan ja siksi toivon että jatkaisit tätä joskus.
Maybe it's not about the happy ending
Maybe it's about the story

Viivi

  • ***
  • Viestejä: 16
Äää tää on ihana :* Jatkatko tätä enää?? :) Ois kiva tietää tuleeko Hermionen ja Dracon välille säpinää :). Harmi, kun en ole kuin 8 oppilas englannissa :D