Kirjoittaja Aihe: "Lupaan." S, angst, romance, fluffy  (Luettu 3526 kertaa)

Meryl

  • mrs. Dalloway
  • ***
  • Viestejä: 51
"Lupaan." S, angst, romance, fluffy
« : 20.12.2009 17:24:39 »
Kirjoittaja: Meryl
Ikäraja: S
Paritus: Arvatkaapas...
Genre: Angst, drama, romance.
Varoitukset: -
A/N: Hehheh, ensimmäinen Potter-ficcini, eli - lukekaa ja kärsikää!  :D

Lily puristi pientä lasta rintaansa vasten. Punaiset kiharat laskeutuivat vauvan suulle, josta hän puhalsi ne jokellellen pois.
"Voi pientä...", Lily kuiskasi silmät kiiltäen onnen kyyneleistä.
James hiipi hänen taakseen äänettömästi ja kietoi kätensä vaimonsa kaulaan.
"Lily rakas, et kai sinä itke?"
"En... hän on vain niin pieni, kuka tietää mitä hänestä tulee?"
"Niin, eikö ole uskomatonta, että hän on meidän lapsemme?"
"Kyllä, James. Sinun ja minun - meidän."
Lapsi katseli suurilla silmillään suutelevia vanhempiaan ja yritti kurottaa kiskaisemaan Jamesin nenää.
"Lily - minä rakastan sinua. Nyt ja aina."
"Niin minäkin sinua, James. Ja mikään ei tule koskaan onnemme väliin, ainakin toivon niin."
"Ei koskaan, mikäli minä voin järjästää niin."
"Voi James... En voi uskoa tätä. Olen niin onnellinen, olen rouva Potter, minulla on oma pieni poika ja ihana mies..."
Lily painautui miestään vasten ja painoi hellästi huulensa tämän poskelle.
"Lupaathan, Lily kultaseni, lupaathan suojella häntä loppuun saakka, vaikka minulle tapahtuisi jotakin?"
"Lupaan, James."


PÄIVÄN PROFEETTA

"Voldemort hyökkäsi eilen illalla Godrickin notkoon ja tappoi kaksi ihmistä, Lily ja James Potterin. Heidän pieni poikansa Harry selvisi kuitenkin, ja nyt hän on haettu turvaan kuuluisan Tylypahkan rehtorin Albus Dumbledoren toimesta. Silminnäkijät kertoivat rouva ja herra Potterin taistelleen urheasti Voldemortia vastaan.
Taikaministeriöllä on kova työ jästien muistiloitsujen kanssa..."


« Viimeksi muokattu: 20.02.2015 02:15:39 kirjoittanut Beyond »
Mrs Dalloway said she would buy the flowers herself.

Vaarallinen Komentoija

  • Vieras
Vs: "Lupaan."
« Vastaus #1 : 22.12.2009 19:37:13 »
Mitä ihmettä?!!!????!!!!?????!!!!!
 Eikö tähän tosiaan ole komentoitu? Hahah....olenpas kerrankin ensimmäinen:D Jeps...aiheesta on tehny moni, mutta tämä...no tämä jotenkin nauratti ja itketti yhtä aikaa. Olen todella kummallinen ihminen. Tai sitten tämä kummallisuus johtuu vain lähestyvästä joulusta:D Kiitos sinulle tästä. Ja hyvää joulua.

Merppie

  • ***
  • Viestejä: 3
  • kaasiameli.
Vs: "Lupaan."
« Vastaus #2 : 29.12.2009 15:48:44 »
Ohhoh. Se oli... mielenkiintonen. Ihan oikeesti. Niin lyhyt ja silti niin mielenkiintonen. Täynnä rakkautta mutta silti surullinen. Uutiskohdan olisi tietysti voinut muokata paremmin, sellaiseksi... ammattimaiseksi. Pidemmät olisivat kivoja. : ) Palaute ei ollut kovin rakentavaa, mutta olihan sitä vaikea kirjoittaa noin lyhyestä tekstistä.  :-[ Mutta tykkäsin!
"Olen saanut loistoajatuksen: ruvetaan seurustelemaan!"

Meryl

  • mrs. Dalloway
  • ***
  • Viestejä: 51
Vs: "Lupaan."
« Vastaus #3 : 04.01.2010 17:47:46 »
Kiitos hyvistä kommenteista. Uutiskohtaa en oikein osanut tehdä, mutta... oppia ikä kaikki  :D
Mrs Dalloway said she would buy the flowers herself.

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: "Lupaan."
« Vastaus #4 : 11.01.2010 15:09:26 »
Ihan kiva ficci, tää oli mielenkiintoinen.
Uutinen olisi voinut olla kirjoitettu paremmin, lehti tyyliin.
Mutta joo, tykkäsin.


"Lupaathan, Lily kultaseni, lupaathan suojella häntä loppuun saakka, vaikka minulle tapahtuisi jotakin?"
eikö tuohon sopisi paremmin mitä tahansa ?

R.H.E

  • Rainmaker
  • ***
  • Viestejä: 216
Vs: "Lupaan."
« Vastaus #5 : 11.01.2010 21:50:58 »
Pikkuinen iltapala :)

Tunnistin sinut heti avasta & nickistä :D Tervetuloa!

Jospa nyt samalla jotain arvostelisinkin; ensinnäkin paritus. Se ei ole yhtään suosikkejani, vaikka oleellinen koko Potter-historian vuoksi onkin. Mutta toisaalta, olen jo pidempään ollut sitä mieltä, että jos kirjoittaja on hyvä niin silloin on tekstikin.
Olet saanut tilanteen vangittua kauniisti näinkin lyhyeen tekstiin. Pidemmät ovat enemmän omaa alaasi, sillä niissä käytät enemmän rikastuskeinoja, mutta tämä on oikein hieno ensimmäiseksi ficiksi. Loppu ennen lehtijuttua on paras kohta tästä.
Kuten aiemmin jo sanottu, tuo artikkeli on hieman.. tylsä. Mutta se ei suinkaan pilannut kivaa lukukokemusta!

Kiitos :)
Love is only beautiful when it bleeds.