Kirjoittaja Aihe: Harper's Island, Love stories are for fools | K-11  (Luettu 4281 kertaa)

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
// Alaotsikko: K-13 | Deathfic, One-shot, Songfic |  | Trish/Henry

Title: Love stories are for fools
Author: A.M.Charlotte
Beta: Vieläkin joudutte kärsimään ei-betatuista teksteistä.
Pairing: Trish/Henry
Rating: K-11
Fandom: Harper's Island
Genre: Deathfic, Songfic, One-shot
Disclaimer: Hahmot kuuluvat Harper's Islandin käsikirjoittajille. Kiitos heille. En tienaa tästä rahaa jne.
Warnings: Kuolema! Ei kumminkaan kovin tarkasti kuvailtu.
Summary: Tein vaihtoehtoversion Trishin kuolemalle. Henry seikkailee mukana, ajaa morsiammensa kuolemaan.
A/N: Myönnän suoraan, ettei tämä ole mikään huippufic. Suht nopeasti rustattu, ja sen varmaankin huomaa. Rakentava kommentti olisi tosi kiva juttu, mutta kaikki kommentit tervetulleita.  :) Kappale on Snow White's Poison Biten So Cinderella




Juokse perässäni, et saa minua kumminkaan kiinni. Askeltesi raskaat tömähdykset ovat vain mitätön taustaääni ajatuksieni lomassa, enkä suo sinulle niistä yhtäkään. Tiesin sinun vihaavan sitä ajatusta, mutta suostuit silti. Enää silläkään ei ole merkitystä. Olen tehnyt päätökseni, tosin sinä ajoit minut siihen.

You say love stories are just for fools
Because this story is cursed by fairy dust
Dead in the end this end was made for you
Fairy tales can be so cruel.


Kipu lakkaa, kun saan tuntea sileän peruskallion jalkojeni alla. Näen meren. Näen sen houkuttelevat kuohut sekä piilevät vaarat. Ja jossain tuolla kaukana on maa.
- Trish, sanot yllättäen takaani.

Käsissäsi ollut veitsi tippuu maahan, kuulen sen vaimean tömähdyksen. Olet aseeton. Siltikään en halua kääntyä puoleesi. Katso vain, kuinka otan askeleen lähemmäs reunaa. Katso, kuinka valkoinen häämekkoni repeää. Katso, kuinka unelmani musertuvat.
- Älä tee sitä, kuiskaat.

Ole hiljaa ja lopeta esittäminen. Olet valehtelija.

Love stories are just for fools
Fairy tales can be so cruel
A happy ending was made for you.


Kuolema ei tunnu miltään, siihen liittyvä pelko on kadotettu tällä saarella. Se vain on.
- Et sinä minua saa, kuiskaan takaisin.

Pienenä uskoin satuihin. Onnellisiin satuihin ja elämän suureen rakkauteen. Sekin on menettänyt uskottavuutensa tällä saarella.

So Cinderella you've lost yourself in fairy tales
Twinkle, twinkle falling star pull yourself together and don't fall apart.


Hiljaa hän lähestyy minua. Paha ei tule yksin, sen mukana tulee kuolema. Kysymys vain on, kumpi on nopeampi ja vapauttaa sieluni kärsineestä ruumiistani. Alan itsekin kävellä lähemmäs reunaa, käännyn matkalla hänen puoleensa.

Näytät pelkäävän kuin pikkukakara. Naurahdan sinulle sumeiden silmieni sekä punaisen nenäni takaa. Meikkini valuvat, kasvoni katoavat. Olet jo uhkaavan lähellä, ja minä aivan reunan liepeillä.
- Luulen että sanomme nyt hyvästit.

Nyökkäät. Silmäsi kiiltävät. Tämä olikin vaikeampaa, älä vain ala itkemään. Minunhan kuuluisi itkeä ja anoa armoa. Nyt sinä teet sitä.

Pyöritän hopeista kihlasormusta sormessani, otan sen pois. Ei enää sanoja. Vain kutsuva tyhjyys, hyppy tuonpuoleiseen.

Ponnistan kielekkeeltä, hetken ajan tunnen lentäväni, kunnes meri huutaa nimeäni ja tipun. Näen sinun katsovan perääni. Pidän sormuksesta tiukasti kiinni ja suutelen sitä. Ainut muisto tyhjistä lupauksista.

En tunne pelkoa, en tunne mitään. Osun vedenpintaan, uppoan nopeasti, lyön pääni ja jalkani kiviin. Kaikki on ohi.

Love stories are just for fools
Fairy tales can be so cruel
A happy ending is lost
So pull yourself together
Pull yourself together now.


Enää sinun ei tarvitse mennä naimisiin kanssani. Aallot saivat minut, saan levätä ainiaan.
« Viimeksi muokattu: 17.11.2014 11:34:24 kirjoittanut Beyond »
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Love stories are for fools
« Vastaus #1 : 28.11.2009 19:54:52 »
Voih, Harper's island! olin jo ihan odottanutkin, koska joku tekee siitä ficin. jei <33

Pidin paljon. Trish oli lempihahmoni ja Henry täyspaska. Virheitä en löytänyt, teksti oli oikein kaunis. Oli kiva ja hyvä, että Trishillä oli tässäkin se häämekko päällään. Aivan kuin Henry olisi edelleen pitänyt Trishistä tässä ficissä. Suloista.

Lainaus
Ponnistan kielekkeeltä, hetken ajan tunnen lentäväni, kunnes meri huutaa nimeäni ja tipun. Näen sinun katsovan perääni. Pidän sormuksesta tiukasti kiinni ja suutelen sitä. Ainut muisto tyhjistä lupauksista.

Tämä oli erittäin hyvä kohta, kun Trish pitelee sormuksestaan kiinni.

Kiitoksia tästä. Lisääkin saa tehdä HI-ficcejä. Miellään tietysti Trish/Henryä.
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Comah

  • Vieras
Vs: Love stories are for fools
« Vastaus #2 : 28.11.2009 20:32:53 »
Minäkin jo odottelin, että milloin tulee Harper's Island - ficcejä ja mielessänikin on pyörinyt jo ideoita
niitä varten!  :D

Mutta sinä ehdit ensin ja tämä oli kerrassaan hieno ficci! Täydellinen kuvailu Trishin kuolemalle, parempi
kuin se versio, mikä sarjassa esitettiin. Tämä oli paljon kauniimpi!  :) Kappale ei ollut minulle yhtään tuttu, mutta
sanat tuntuivat sopivan tähän kuitenkin. Ja virheitä en löytänyt!

Kiitos tästä!

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: Love stories are for fools
« Vastaus #3 : 29.11.2009 13:53:51 »
Kiitos jaina ja Comah! Sydän hyppäsi aluksi kurkkuun, kun huomasin saaneeni vastauksia, mutta onneksi ne olivat positiivisia.  ;D En ollut yhtään varma millaista palautetta saisin tästä (jos edes saisin). Ihanaa että piditte. ^^

Olen ajatellut kirjoittaa lisää HI -ficcejä, kunhan jostain idean repisin.
Kiitos vielä kummallekin!

A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

-AliceCullen-

  • kuolonsyöjä
  • ***
  • Viestejä: 83
Vs: Love stories are for fools
« Vastaus #4 : 01.12.2009 18:59:27 »
Njah, ficin idea ei iskenyt juuri tähän mielentilaan.

Teksti itsessään oli tosin hyvin sujuvaa ja hyvää. Siitä en löydä valittamisen aihetta 8') Kaikinpuolin vaikuttavasti kirjoitettu ficci.

PS. Vihasin Trishia ja Henrya yhdessä katsoessani sarjaa, (Olin riemuissani, kun Trish kuoli. Raakaa, tiedän.) joten sillä taitaa olla osuutta asiaa, ettei ficci oikein iskenyt.
erase all the memories they'll only bring us pain

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: Love stories are for fools
« Vastaus #5 : 02.12.2009 15:10:08 »
Kiitos -AliceCullen-:kin, kun viitsit jotain tähän sanoa. Ihana kuulla, että teksti oli sujuvaa, se on jopa parempi uutinen kuin että pitää tekstistä.  ;D Tietty just että vihaa Trish/Henrya niin on suuri merkitys, harmi ettei paritus ollut mieleen.  :-\ :)

A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Love stories are for fools
« Vastaus #6 : 04.12.2009 15:00:28 »
Mun oli ihan pakko tulla lukeen kun huomasin fandomin.
HI:n loppuminen oli ihan tyhmää, eilen illalla tunsin jonkinlaista haikeutta kun sitä ei päässykään kattoon.
Trish/Henry paritus on ihana, Trishin kuolema sarjassa sai mut melkein itkeen, se jakso oli ehdottomasti paras.
Tää ficci ei ajanu ihan samaa asiaa, vaikka olihan tääkin tosi koskettava. Jotenkin kauheen sulosta se miten Henry ei halunnu Trishin hyppäävän.
Lainaus
Kaikki on ohi.
Ton olis voinu jättää pois, se latisti tunnelman täysin. Lukija on sen verran fiksu, että se pystyy itekin päätteleen ton.

Hyvä fic kaiken kaikkiaan, kirjota ihmeessä lisää samalla parituksella (:

~teinirinsessa



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

sourwolf

  • ***
  • Viestejä: 1 100
  • mostly void, partially stars
Vs: Love stories are for fools
« Vastaus #7 : 04.12.2009 15:31:01 »
Ahihii. Otsikosta tunnistin biisin ja oli sitten pakko tulla lukemaan (: plus oli kiva fandomkin : D Tosin ilman otsikkoa en varmaan olisi siltikää lukenut mutta, no joo. Pääasia että tulin lukemaan : D

Hii. Tää oli tosi kiva (: olikohan jopa ensimmäinen het jonka oon ikinä lukenu ? oO anyway tykkäsinnnn ja hii (: ja toi biisi sopi tosi kivasti tähän : D

Komppaan -AliceCullen- :ia siinä, että paritus ei iske, mutta tykkäsin kuitenkin (: sun kirjotustyylisi pelasti : D ja sillaii. Ja biisi (8

Jjooo anteeks en osaa kommentoida, mutta tykkäsin kamalasti ja sulla on ihana kirjotustyyli ja kirjottele ihmeessä lisää (:¨

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: Love stories are for fools
« Vastaus #8 : 04.12.2009 16:54:51 »
Iso kiitos teillekin!

Hysteric: Kiva että tunnistit kappaleen, kukaan ei ole ainakaan myöntänyt tunnistavansa sitä.  :) Mä yllätyin täysin, kun sanoit pitäväsi kirjoitustyylistäni. Mukavaa tietää, että siitä pidetään. Tai ainakin sä.  :D
teinirinsessa: Sarjan loppuminen oli mustakin ikävää. Sais olla enemmän samanlaisia sarjoja. :) Mutta siis. Myönnän itsekin, ettei tämä todellakaan vastannut sarjan versiota Trishin kuolemasta. Itse olen jotenkin mieltynyt itsemurhakuolemiin, ei aavistustakaan miksi.  :D Samalla parituksella mieluusti kirjoittelen lisää, jos vain ideaa ja jaksamusta saan revittyä jostain (Trish/Henry ei ollut lempiparitukseni. Myönnän.).

A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Love stories are for fools
« Vastaus #9 : 04.12.2009 16:55:37 »
Tää oliki eka lukemani Harper's Island -ficci, ja hyvä muuten oliki! :) Mä pidin kovasti.
Ohjelmassa Trishin kuolema oli aika karu, joten tykkäsin siitä. Sairasta. Mutta tästä kuolemasta mä tykkäsin ehkä enemmän. Että Trish olis oikeesti juossu karkuun ja tällei :)
Luen kyllä, jos sulta tulee lisää Harperi-ficcejä! :)
Kiitos tästä :)
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju

sourwolf

  • ***
  • Viestejä: 1 100
  • mostly void, partially stars
Vs: Love stories are for fools
« Vastaus #10 : 04.12.2009 19:20:49 »
Ahihii joo, Snow White's Poison Bite on ihana (:

Kattelin vaa tuol et oiskohan tänne tullu mitään kivoi uusia ficcejä, sit otsikko osu silmään ja oli pakko tulla lukemaan : D

Joo sul on tosi kiva kirjotustyyli, me likes very much (: että kirjottele paaaaljon lisää ja musta tulee joku sun vakiolukijakauttakommentoija : D

A.M.Charlotte

  • Epäsosialinen tatti.
  • ***
  • Viestejä: 144
  • © A.M.Charlotte
    • A.M.C.:n kootut teokset
Vs: Love stories are for fools
« Vastaus #11 : 05.12.2009 16:05:54 »
Kiitos jälleen kerran kommenteista!  ;D

katriqqq: Itekkään en ennen oo törmännyt HI -ficceihin, joten siksi tämän kirjoitinkin. Ihanaa että pidit.  :)
Hysteric: Kiitos taas kehuista. ^^ Toivottavasti pidät tulevistakin ficeistäni. :)

Mainostan tässä välissä, että olen kirjoittanut toisen HI -ficin. Se ei välttämättä ole niin hyvä kuin tämä, ja rukoilen että se olisi ok.  :) Linkkiä en tähän saa, mutta se on nimellä Alusta loppuun, ja löytyy samalta osastolta kuin tämäkin.

A.M.C.
so what if u could see the darkest side of me?
wanna see?

Bella-96

  • ***
  • Viestejä: 13
Vs: Love stories are for fools
« Vastaus #12 : 05.12.2009 19:53:25 »
oi hitsi tä on aivan ihana

saghapo

  • Vieras
Vs: Love stories are for fools
« Vastaus #13 : 11.10.2010 21:04:11 »
hihii, Harper's Island ficci  :-*

pidin tästä paljon, teksti oli virheetöntä ja kuvailit kauniisti kaikkea. Pidin myös siitä että Henrystä sai sellaisen vaikutelman, että hän välitti vielä Trishistä.
HI-ficcejä pitäis olla enemmän, ja varsinki tällä parituksella ;)

kiitos tästä,

saghapo