Kirjoittaja Aihe: Twilight/Harry Potter: Oh my god! You killed him! 14. Luku (ilmestynyt 13.4.2010) | K-11 Alice/Jasper  (Luettu 23576 kertaa)

Deatha

  • LEECH
  • ***
  • Viestejä: 54
Vs: Oh my god! You killed him! 11. Luku (ilmestynyt 20.11)
« Vastaus #60 : 22.11.2009 11:19:51 »
MUAHAHAHAHA vittu mä nauran noille äijille ku ne saa tietää mitä on oikeesti tapahtunu XDDD ei juma. kaunista. oli. juu. en. keksi. muuta. sanottavaa. niin. että. JATKOA. kiitos :3

essss

  • pesukarhu
  • ***
  • Viestejä: 181
  • ava by Annabelle
Vs: Oh my god! You killed him! 11. Luku (ilmestynyt 20.11)
« Vastaus #61 : 22.11.2009 20:29:05 »
joo, miusta tää tarina on menny vähä överiks. tää ei enää vastaa sitä alkuperäst ideaa, et alicen auto ois hajotettu. vaan tää jatkuu ja jatkuu. mutta se on tietenkin vain minun mielipiteeni.

virheitä pongasin.
Lainaus
BELLASI ON KUOLEMANVAARASSA JA SINÄ VAIN PUHUT NEUVOTTELEMISESTA! SINUN TÄYTYY OLLA VALMIS TAISTELEMAAN VAIMOSI PIOLESTA  HELVETTI VIE!
puolesta ja sit tossa vois olla pilkku ton puolesta sanan jälkee.

joo, mutta hyvin kirjoitat/suomennat (en enää muista kumpaa :D )

kiitos. jatkoa? : )
and paradise comes at a price

Peikonsukka

  • ***
  • Viestejä: 101
Vs: Oh my god! You killed him! 11. Luku (ilmestynyt 20.11)
« Vastaus #62 : 23.11.2009 14:57:38 »
uuuuuu... jännäää. Prinssit aapuu valkoisella ratsulla (joka jäi kotiin) ja pelastaa tyttelit (joilla ei ole hätää). toivottavasti. Mietin vaa et mitäköhän the real Volturis sanoo kun saa tietää et ne on lavastettu kidnappaukseen ja prinssit yhtäkkii hyökkää niitten kimppuun.Se sitten jää nähtäväksi niissä jatkoissa.


joo, miusta tää tarina on menny vähä överiks. tää ei enää vastaa sitä alkuperäst ideaa, et alicen auto ois hajotettu. vaan tää jatkuu ja jatkuu. mutta se on tietenkin vain minun mielipiteeni.

Oon tyyliin samaa nmieltä tosta, et on vähän poikennu siitä lähdöstä, muttei e mua ainakaan haittaa, sillä siis eihän ilman sitä porchee ne ois lähteny tohon koko kidnappaukseen mukaan. Ne Draco/Harryt nyt jäi vähän enemmän jonnekkin puskaan, muttei niitäkään periaatteessa kaipaa. Ne aiheutti vaan ongelmii. En kyl paa pahakseni jos ne tulee takasi.
  Myös toi nimi on viel vähän pimennos, et kuka kuolee/tapetaan, mutta kai se odottamalla selvii sitten

jj

Korsetti

  • ***
  • Viestejä: 106
  • lwl ♥
Vs: Oh my god! You killed him! 11. Luku (ilmestynyt 20.11)
« Vastaus #63 : 23.11.2009 15:35:08 »
Neidot "pulassa"

:----------------)

Mahtaa Jasperilla ja Emmettillä olla kiva ilme, ku tajuavatkin, että ei neidoilla mitään hätää ole ^^

Mutta joo, hyvä oli, vaihteeksi.
Jatkoa odotellaan :)
Yeah, I bet you will. You rap about it, yeah, word, keep it real!

Haidy

  • ***
  • Viestejä: 52
  • Team Alice & Jasper <3
Vs: Oh my god! You killed him! 11. Luku (ilmestynyt 20.11)
« Vastaus #64 : 01.12.2009 15:42:18 »
Suurkiitos taas kaikille kommentoijille!

Harmi, et joittenkin mielest tää on menny vähän övriks ja ettei tää vastais sitä alkuperäst ideaa... Se voi kyl olla osittain ihan totta. Mä vaan oon kirjotau oman ajatuksen siit et jos Alicelta oikeesti jossain niin Stephennie Meyerin kirjoissa sen auto menis rikki nii mitä se siitä seurais. Ja Alicellahan on taipumus tehä pienistä asioista suurikin numero... No joo selitykset sikseen.

Mut tosi kiva et silti tykkäätte tästä. Yritän kirjottaa jatkoo ja laittaa sen sit tänne mahollisimman nopeesti. Siin voi kyllä kestää jonkun verran kun mun inspiraatio katos jonnekin kuuseen. Mä siis kyl tiiän suurinpiirtein et miten tää tarina jatkuu ja loppuu, mut en saa mun ideaa sanoiks ja lauseiks... Mut teen silti parhaani. Toivottavasti jaksatte oottaa, vaik siin meniski kaks viikkoo tai enemmän, yritän kuiteski tehä sen mahollisimman nopeesti.
Aquellos son ricos que tienen amigos!

Without de dark, we would never see the stars!

Haidy

  • ***
  • Viestejä: 52
  • Team Alice & Jasper <3
Vs: Oh my god! You killed him! 11. Luku (ilmestynyt 20.11)
« Vastaus #65 : 18.12.2009 12:31:56 »
Mulla on teille huonoja uutisia... :'(

Mä oon kyl jo kirjottanu kaks seuraavaa lukua, mut mun Betan, Cherinan, tietikone on rikki ja se on korjaamolla ja se saa sen vasta joskus joulun jälkeen, et saan laitettuu ne luvut vasta joskus joulun jälkeen...

Mut sen lupaan, et vaikka Cherinan kone onkin korjaamol, nii kirjotan silti jo valmiiks seuraavia lukuja ja laitan ne tänne heti kun Cherina saa ne tarkastetuks.
Aquellos son ricos que tienen amigos!

Without de dark, we would never see the stars!

Spock

  • trickster
  • ***
  • Viestejä: 217
  • not impressed
Vs: Oh my god! You killed him! 11. Luku (ilmestynyt 20.11)
« Vastaus #66 : 22.01.2010 15:47:35 »
Miks huomasin tämän vasta nyt?  ::) Rakentava lähti lipettiin, mutta jätti jäljen.
 Tuolla oli pari virhettä, mutta ei se mitään. :--)

Jatkoa odotan innolla!  :D
french revolutionaries die holding hands. nothing is okay ever again.

Haidy

  • ***
  • Viestejä: 52
  • Team Alice & Jasper <3
Vs: Oh my god! You killed him! 11. Luku (ilmestynyt 20.11)
« Vastaus #67 : 24.01.2010 17:16:30 »
No vihdoin ja viimein sen Cherinan tietsikka tuli korjauksesta ja se sai tarkastettua tän luvun. Eli täs on nyt piitkästä aikaa seuraava luku. Sori oon tosi pahoillani viivästystä ja siitä et tää luku ei oo välttisti niistä parhaimmasta päästä ku mun inspis katos tän luvun yhteydessä.... No pidemmittä puheitta täs on seuraava luku, toivottavasti pidätte. Ai nii viä yks asia: Kiitos kaikille kommentoijille

12. Luku

APOV:

”Tulette 2.9. Italiaan, Firenzen kaupunkiin Santa Maria del Fiori nimisen katedraalin eteen”, sanoin ja suljin luurin.

”No sehän meni hyvin”, Bella sanoi leveästi hymyillen, samalla kun irrotin kännykästäni sukan, jolla olin muuttanut ääntäni niin, ettei minua tunnistettaisi.

”Paremmin mitä kuvittelin. Olin varma, että Jasper tai joku muu tunnistaisi ääneni”, hymähdin.
”Minäkin luulin, että joku huomaisi näyttelyni.”
”Hyvin se meni. Pojat olivat aivan peloissaan tai siltä se ainakin kuulosti”, nauroin ja Bella yhtyi mukaan.

”Anteeksi, että löin sinua”, Bella pyysi anteeksi.
”Mitä turhia. Kuulostipahan ainakin vaikuttavammalta. Eikä minuun edes sattunut. Anteeksi, että löin sinua.”

”Mitä, ei kai täällä ole tapeltu?” kysyi hämmentynyt ääni huoneen ovelta päin. Käänsimme katseen ovelle ja näimme siellä Rosalien nojaamassa ovenpieleen. En ollut kuullut hänen tuloaan. Kauanko hän oli ollut siinä? Paljonko hän oli kuullut puhelustamme pojille? Mitä sanoisimme hänelle?

”Öö… mitäs nyt pientä kissatappelua pidettiin”, virnistin.
”Niin, mutta nyt kaikki on hyvin. Olemme taas sovussa”, Bella lisäsi.

”Vaikea uskoa, että te olisitte tapelleet”, Rosalie sanoi pohdiskellen asiaa.
”Sitähän he kaikki sanovat. Totta kai meillekin joskus tulee erimielisyyksiä”, sanoin tyynen rauhallisesti ja virnistellen yhä.

”Mistä teillä tytöillä nyt oli erimielisyyttä?”, Rosalie sanoi ja sulki oven perässään ja käveli huoneen poikki mustalle sohvalle istumaan.
”Ei se mitään erikoista ollut. Mitä nyt vaatteista vähän,” Bella sanoi ja otti punaisen puseroni sängyltä.

”Katso nyt tätäkin. Eihän se sovi minulle ollenkaan. Alice pakotti minun laittamaan tämän hirveän paidan illalla niihin juhliin…” hän sanoi hysteerisesti heilutellen paitaani Rosalien nenän edessä. Rosalie nappasi paidan Bellan kädestä ja tutki sitä hetken.

”Mitä sinä nyt selität. Tämähän on aivan nätti paita ja jollen väärin muista, sinulla on ollut ennenkin tämä päälläsi, etkä silloin vain valittanut vaan pidit sitä ihan mielelläsi päällä”, Rosalie sanoi ja lähdin leikkiin mukaan, sillä Bella näytti menevän lukkoon.
”Sitä minäkin hänelle sanoin, mutta nyt se ei kuulemma kelvannut. Se on kuulemma liian näyttävä ja huomiota herättävä”, sanoin traagisesti.

”No eiköhän anneta asian olla ja lähdetään pitämään hauskaa kaupungille?” Bella sanoi, meni penkomaan matkalaukkuaan ja otti esille sieltä vaaleansiniset pillifarkut ja luunvalkean kauluspaidan. Huokaisin syvään, mutta Bella vain hymyili ja sanoi:
”Lupasit, että saan pistää päälleni mitä haluan.”

”Niin lupasinkin ja pidän sanani”, vaikka en ollutkaan luvannut mitään, mutta oli pakko näytellä kun Rosalie oli paikalla, ”Mutta sanonpahan vain, että nuo ovat karsea yhdistelmä.”
Bella irvisti ja irvistin takaisin. Hän selvästikin nautti tästä näyttelystä, sillä hänhän tästä hyötyi.

*********************

Kävelimme kaupungilla ympäriinsä katselemassa paikkoja. Oli pimeää. Vain jotkut lyhdyt ja katuvalot paloivat siellä täällä. Se oli lumoavan näköistä. Kaupungilla soi iloinen kansanmusiikki ja ihmiset pitivät hauskaa yhdessä. Heiluin itsekin musiikin tahtiin. Vilkaisin Bellaan ja Rosalieen päin ja hekin näyttivät pitävän näkymästä yhtälailla kuin minä.

Näin kun joku mies alkoi kävellä meitä kohti. Hän pysähtyi Rosalien eteen, kumarsi ja kysyi:
”Saanko tämän tanssin?” Bella tirskahti vieressäni ja Rosalie katsahti meitä kysyvästi. Nyökkäsin rohkaisevasti ja työnsin häntä mieheen päin. Katselimme hänen ja miehen perään, kun he menivät kohti tanssilavaa.

Samassa Bellan käsi meni taskuun ja otti sieltä puhelimensa esille. Hän laittoi sen korvalleen ja vastasi siihen.  Mikä minulla oikein oli? En kuule enää mitään. Olenko minä taas ihan omissa ajatuksissani kuin silloin kun luin niitä Drarry-ficcejä?

”Hän on tässä vieressä”, Bella mutisi puhelimeen ja hetkenpäästä antoi minulle kännykkänsä.
”Alice”, vastasin puhelimeen.

”Edward täällä. Ny-” hän ei kerinnyt pitkälle kun keskeytin hänet:
”Enkö käskenyt soittaa vain hätätapauksessa? Sinunhan pitäisi nyt olla valmistautumassa Jasperin ja Emmettin kanssa Firenzeen.”
”Mutta nyt on hätä tilanne! Jasper ja Emmett lähti Italiaan- ”
”Niin tiedän, näin kyllä, mutta miksi et ole mukana?” kysyin kärsimättömästi.

”Alice! Anna minun selittää loppuun keskeyttämättä”, hän sanoi vihaisesti.
”Hyvä on.”
”Niin, suunnitelmasi meni hiukan mönkään. Jasper ja Emmett lähti Italiaan äsken- ”
”Mutta niinhän sen pitikin mennä- ”
”Alice!”
”Ai niin. Anteeksi. Jatka.”

”Niin he siis lähtivät Italiaan. Ei Firenzeen vaan Volterraan.”
”VOLTERRAAN?” huusin puhelimeen, ”MITÄ HE SIELLÄ?”

”Mitäs muutakaan kuin ’pelastamaan teitä Volturien kynsistä’”, hän mutisi. Minulta meni hetki tajuta, mitä veljeni oli juuri sanonut, mutta kun palapelin palaset loksahtivat päähäni, en voinut hillitä itseäni paniikilta, joka työntyi ulos sisältäni.

”EI OLE TOTTA? MIKSET ESTÄNYT HEITÄ?” huusin.
”Yritinkin, mutten pystynyt tekemään mitään.”

”Koska he lähtivät?”
”Joskus vajaa tunti sitten.” En jaksanut kuunnella enää veljeni soperrusta vaan painoin punaista nappia ja löin hänelle luurin korvaa.

Lähdin harppomaan kohti tanssilattiaa etsien Rosalieta katseellani. Bella tuli perässäni ja alkoi kysellä:
”Mitä nyt? Mikä meni pieleen? Ketkä-?”

”Jasper ja Emmett lähtivät Volterraan”, en saanut muuta suustani ja Bellan käsi lensi hänen suulleen. Hän ymmärsi heti, mitä tarkoitin. Tähyilin edelleenkin tanssilattiaa. Vihdoin löysin etsimäni. Rosalien vaalea hiuspehko näkyi suoraan tanssilattian toisessa päässä. Lähdin harppomaan sinne Bella perässäni.

”Rose, meidän pitää lähteä nyt!”, sanoin hänelle samalla kun tartuin hänen käteensä.
”Mutta-”
”Ei muttia Rose. Meillä ei ole aikaa hukattavana!”
 Rosalie oli hämmentynyt, mutta lähti silti mukaamme.

Kun pääsimme hotellillemme ja aloimme Bellan kanssa pakata laukkujamme, Rosalie uskaltautui kysymään:
 ”Mihin meillä on nyt noin kiire? Eikö meidän juuri pitänyt olla lomalla ja pitää yhdessä hauskaa?”

”Rose”, huokaisin, ”Ole kiltti äläkä kysele vaan pakkaa laukkusi…” En pystynyt puhumaan tai keskittymään nykyhetkeen kunnolla, sillä näin kokoajan pieniä välähdyksiä Jasperista ja Emmettistä, jotka olivat matkalla Volterraan.



~Haidy

Kommentteja??
Aquellos son ricos que tienen amigos!

Without de dark, we would never see the stars!

Spock

  • trickster
  • ***
  • Viestejä: 217
  • not impressed
oo äm gee oo äm gee omg omg omg !

EI TOMMOSEEN KOHTAAN SAA JÄTTÄÄ !!!!! :---(

Nyt sitte ootan sekopäänä jatkoa ...

XOXO! sanna m.
french revolutionaries die holding hands. nothing is okay ever again.

Haidy

  • ***
  • Viestejä: 52
  • Team Alice & Jasper <3
Kiitti hirveesti taas kommenteista. :D

Oneks te piditte, mä jo pelkäsin, et toi luku meni ihan överiks, ku inspis katos jonnekki kuuseen just sillo ku kirjotin tota (tosin se on jo palannu takas).

Unohdin mainita sen, että jatkoa on heti luvassa ku Cherina saa seuraavan luvun tarkastettua, yritän, et saisin sen täl tai ens viikolla nettii. :D
Aquellos son ricos que tienen amigos!

Without de dark, we would never see the stars!

Tattinen`

  • Mikki Hiiri
  • ***
  • Viestejä: 121
  • Muse<3
Ilmoitus: Uusilukija<3

Ensiksi ilmoitan parista virheestä joita löytyi lukujen mukana C:

3-luku
Lainaus
Hän pysäitti taxin ja lähti luultavasti kohti lentokenttää, sillä hän nosti aika paljon rahaa”, nainen sanoi.
pysäytti?

6-luku
Lainaus
Samassa hän veti paitani pois päätäni ja viskaisi sen lattialle
päältäni?

7-luku
Lainaus
Onko minulla niitä sitten vielä lisää?” hän kysyi dramaattinen ilme kasvoillaan, mistä tiesin hänen tajunneen vitsiin
vitsin?

9-luku
Lainaus
”Käykö, että avaat oven ja ryntään huoneeseen ja syytän Edwardia, siitä, että hän laittoi sinut utelemaan suunnitelmiani ja sitten improvisoidaan loput?” ehdotin
Tää ei oo virhe mut tää jäi tökkimää..se vois olla vaik että ''Käykö, että sinä avaat oven ja minä ryntään huoneeseen

9-luku
Lainaus
vaaleanpunainen aamutakki päällään ja hänen hiuksensa oli kuin harakan pesä. En ollut ikinä nähnyt Rosaliea ja Emmettiä tämän näköisenä (ainakaan viimeiseen 20 vuoteen).
Rosalieta?
Sit ku tos sanotaa (ainakaan viimeiseen 20 vuoteen.)
nnii eihä bella oo eläny nii kauvaa? siisku  jos renesmee onvaa paljo se ny oli 3 vuotta tai jotai sinne päi nii ei toi voi sit olla mahollista :D
Eli se kannattaa poistaa...

10-luku
Lainaus
Huoneen oli todella iso.
huone/huoneeni?

kait 10-luku?
Lainaus
SINUN TÄYTYY OLLA VALMIS TAISTELEMAAN VAIMOSI PIOLESTA HELVETTI VIE! LUULEKTO ETTÄ ME ALISTUTAAN JOHONKIN HELVETIN NEUVOTTELUUN, HÄH?”
PUOLESTA?
LUULETKO?
ja sit toi pilkku.. :D

Noniin nyt sitten parempaa kommenttia minulta : )

Ihan sika ihana Fic ...rakastuuin<3<3

Tää on tosi mahtava idea ja sul on iha sika hyvä mielikuvitus.. :D

just täydellist et ne meni rikkoo sen auton ku se on Alicen silmä terä : )

Aww..  Em ja jasper vaa suojelee niitten rakkaita<3

joo mut kommmentoin sit enemmä ku tulee jatkoa<3

~Tattinen
« Viimeksi muokattu: 27.01.2010 17:29:30 kirjoittanut Tattinen` »
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

Haidy

  • ***
  • Viestejä: 52
  • Team Alice & Jasper <3
Tattinen: Kiva saada taas uuslukia joka tykkää täst ficistä. :D Kiitos kommentistas plus  niistä virhe huomutuksistasi... En olis koskaan varmaan huomannu niitä, ellet olis huomannut niistä.  :-\

Täs olis sellane pikku asia, mist en ihan samaa mieltä ollu, tai et sulla tais tulla joku virhe...


9-luku
Lainaus
vaaleanpunainen aamutakki päällään ja hänen hiuksensa oli kuin harakan pesä. En ollut ikinä nähnyt Rosaliea ja Emmettiä tämän näköisenä (ainakaan viimeiseen 20 vuoteen).
Rosalieta?
Sit ku tos sanotaa (ainakaan viimeiseen 20 vuoteen.)
nnii eihä bella oo eläny nii kauvaa? siisku  jos renesmee onvaa paljo se ny oli 3 vuotta tai jotai sinne päi nii ei toi voi sit olla mahollista :D
Eli se kannattaa poistaa...

Niin tossa ku sanoit ettei Bella ollu elänytkään nii kauan nii mä muistutan siin, et se luku oli kirjotettu Alicen näkökulmasta, ei Bellan ja se oli tarkotettu sillain et Alice ei ollut nähnyt mitään vastaavaa ainakaan siinä 20 vuoden aikana.

No joka tapauksessa, yritän korjata ne virheet joku kerta kun siihen aikaa on ja välttää parhaani mukaan ettei tulis uusia virheitä :D 
« Viimeksi muokattu: 27.01.2010 20:02:59 kirjoittanut Haidy »
Aquellos son ricos que tienen amigos!

Without de dark, we would never see the stars!

Deatha

  • LEECH
  • ***
  • Viestejä: 54
JUMALAUTA!!!1!!!! toi oli.... odottamatonta. lool jasper ja emmett saa ittensä isoon pinteeseen XDDD ja naiset ryntää pelastamaan 8DD nyt saaki odottaa mitä kaikkee niille käy ku ne tulee voltureiden luo XDD niinkus näin -->

"mitäs vittua te herrat haluatte?"
"VAIMOT TÄNNE JA HETI JUMALAUTA!"
"...... mitäs helvettiä arvon neiditei täällä teidän vaimojanne ole."
"..."
"...."
"........."
"MITÄ VITTUA????!!!"

 :___D thihi

Cherina

  • Täystuho
  • ***
  • Viestejä: 534
  • Eikö kaikissa ole ripaus hullua... minussa ainakin
I'm so sorry.
Haidyyyy.... sori kun on taas kestäny tää kommentoiminen... Mutta mä oikeesti tykään tästä ficistä ja kaikkee... mä vaan sanon aika usen mielipiteeni jo mesessä, tekstarilla tai koulussa, niin että tää aina vähän jää.

Ja kaikki muut=lukijat: Pari seuraavaa lukua on mulla ja hitaudesta voi syyttää vain ja ainoastaan mua. Ja sori noista virheistä DX

-Miksu
TEAM SOLMIO

Dark and cloudy world, black and white, and it's all mine.

And it's TOTALLY AWESOME!

Haidy

  • ***
  • Viestejä: 52
  • Team Alice & Jasper <3
Kiitti ihan hirveesti taas teidän kommenteista. Täs olis nyt tää seuraava luku.

13. Luku

APOV:

”Voisiko joku jo selittää minulle, mitä on tekeillä?” Rosalie kysyi kärsimättömästi auton takapenkiltä. Uikahdin. Tunsin Rosalien katseen kääntyvän niskaani. Tätä olin pelännyt. Selittää Rosalielle, että hänen miehensä oli hengenvaarassa vain minun takiani. Ja mistä aloittaisin?

Vilkaisin Bellaan päin, joka ajoi autoa, jonka olimme varastaneet heti kun olimme saaneet pakattua tavaramme ja lähdettyä hotellilta. Bella käänsi katseensa minuun. Kysyin katseellani, että mitä minä teen? Kerronko vai enkö kerro?

”Parasta että itse kerrot, sillä hän saa sen kuitenkin pian selville”, Bella kuiskasi äänettömästi ja nyökkäsin samalla kun käänsin katseeni pois Bellasta.
Huokaisin ennen kuin aloitin.

”Rose. Asia on nyt sellainen, että…” urhea yritykseni tyssäsi siihen. Minua pelotti. Oikeasti pelotti, se miten Rosalie suhtautuisi tähän asiaa. Pelkään, että hän nirhaa minut, ennen kuin pääsemme lähellekään Volterraa. Toisaalta toivoinkin sitä. Olin mokannut asiat pahan kerran. Minulla oli niin pahan syyllisyyden tunne, että toivoin, että voisin kadota tästä kuin tuhka tuuleen. Miksei tämä voinut olla vain pahaa unta, josta heräisin kohta?

”Niin, asia on millainen?” Rosalie kysyi vähän rauhallisemmin ja lempeämmin. En tiedä mistä moinen äänen muutos. Oliko hän huomannut tuskaisen ilmeeni? Autossa oli aivan hiljaista. Kuului vain moottorin tasainen hyrinä. Kokosin itseni taas yhteen ja aloitin alusta:
”Olen mokannut asiat todella pahasti. Kaikki on minun, yksin minun syytäni. Minun ja minun nerokkaan kostoni syytä”, sanoin painottaen sanoja ”nerokkaan kostoni”.

”Koston? Minkä koston?” Rosalie kyseli hämmentyneesti.
”Alice, jospa selittäisit asian ihan alusta saakka”, Bella sanoi ja nyökkäsin epätoivoisesti.
”Kakki alkoi siitä, kun luin niitä Drarry-ficcejä-”

”Drarry-ficcejä?” Rosalie keskeytti.
”Niin Drarry-ficcejä-”
”Oletko sinäkin lukenut niitä? Ne ovat ihania. Varsinkin Draco Malfoy-”

”Rosalie, jospa et keskeyttäisi Alicea. Tämä on edelleenkin vakava asia”, Bella sanoi Rosalielle, jonka innostunut ilme laski taas vakavaan. Katsoin Bellaa kiitollinen ilme kasvoillani.

”No joka tapauksessa kun luin niitä Drarry-ficcejä, olin omissa maailmoissani, enkä pysynyt oikein nykyhetken tapahtumissa, Emmett päätti kysyä Jasperilta saisiko hän ajaa minun Porschellani ja Jasper antoi luvan, sillä Emmett oli kuulemma uhkaillut häntä jollain. Samana päivänä Emmett ja Quil ajoivat Porschellani kolarin. He tappoivat autoni. Tappoivat rakkaan Draconi. Kuulin sen Nessieltä ja kun näin Dracon ojanpohjassa kuolleena, minun sisässäni pamahti. Olin niin vihainen Emmettille ja Jasperille, että lähdin Phoenixiin. ”

”Phoenixiin?! Vain sen takia, että Em ajoi autollasi kolarin?” Rosalie sanoi kiukkuisesti, ”Tajuatko kuinka typerää se oli? Esme ja Jasper olivat niin huolissaan sinusta…”
”Tiedän. Se oli typerää, mutta Emmett tappoi Dracon-”

”Alice! Herää nyt! Porschesi oli auto, eikä ihminen. Sillä ei ole tunteita. Se ei voi kuolla. Se oli pelkkä auto, jolla ajettiin kolari! Uusia autoja saa vaikka millä mitalla uusia!” Nyt sisälläni alkoi kiehua. Käännähdin rajusti takapenkille päin murhaavailme kasvoillani.

”Älä ikinä, IKINÄ sano, että Draco oli pelkkä auto!” murisin ja käännähdin takaisin istumaan katse eteenpäin.
”Alice-” Bella sanoi, mutta nostin käteni, että hän vaikenisi.

”Phoenixissa päätin, että kostaisin heille jotenkin ja palasin takaisin kotiin”, jatkoin kuin mitään ei olisi tapahtunut, ”Esitin tietysti, että olin unohtanut koko jutun ja olisin antanut heille anteeksi. Kiitos ajatusten lukijamme Edwardin, hän näki, että juonin jotain ja laittoi Bellan kuulustelemaan minua. Ja kuten arvata saattaa se kuulustelu meni pilalle”, naurahdin ja katsoin Bellaa, joka ihmisenä olisi nyt helakan punainen.

”Uskon. Hän on surkea valehtelemaan, niin kuin siinä, että miksi teillä oli kissatappelu”, Rosaliekin hihitti vähän.

”Mitä? Tiesit, että valehtelimme sinulle?” Bella kysyi.
”Totta kai. Senhän olisi huomannut kuka tahansa”, Rosalie sanoi tyynenrauhallisena, ”Mutta eihän se sinun syytäsi ole. Eivät vampyyritkaan ole täydellisiä kaikessa”, Rosalie jatkoi, sillä huomasi Bellan masentuneen ilmeen.

”Keskity nyt Rosalie. Nyt tullaan kostooni”, sanoin ja samassa masentunut ja syyllisyyden tunne palasi minuun takaisin. Olin unohtanut sen, kun selitin Dracon kuolemaa ja mitä tein Phoenixissa.

”Ennen kuin kerron sinulle sen lupaa olla tappamatta minua. Ainakaan vielä”, lisäsin loppuun, sillä olin varma, että nyt, ellei koskaan Rosalie suuttuisi kunnolla.
”Lupaan.”

”Keksin sen osittain Bellan kanssa…” En pystynyt jatkamaan, sillä minuun iski lukko. Kieleni meni solmuun ja minua alkoi ahdistaa.
”Alice, ei hätää, en tapa sinua oli asia mikä tahansa”, Rosalie rauhoitteli minua.
”En olisi niin varma.”

”Niin? Keksit kostosi osittain Bellan kanssa ja…?” Rosalie toisti ja odotti minun jatkavan. Keräsin taas itseni kokoon ja aloin selittää:
”Mietimme mikä on Emmettille ja Jasperille kaikista tärkeintä koko heidän elämässään. Emmettille olet sinä ja Jasperille minä, joten päätimme ”kidnapata” meidät-”

”Kidnapata? Mitä hel-”
”Rose. Anna Alicen selittää loppuun”, Bella sanoi

”Niin aioimme siis ”kidnapata meidät”, mutta sitten tuli ongelma. Miten he ottaisivat sen todesta? Keksimme, että ”kidnappaisimme” myös Bellan ja, että ”kidnappaajamme” olisivat Volturit ja Volturit haluaisivat lunnaiden sijasta Renesmeen-”

”EI OLE TOTTA! Siksikö me lähdimmekin tänne ”lomalle”? Senkö takia emme saaneet pitää pojille yhteyttä, koska olimme ”lomalla pojilta”?” Rosalie kysyi pilkaten. Hän oli osunut nappiin.

”Oikein”, sanoin, mutta ennen kuin kerkesin jatkaa, Rosalie aloitti taas:
”No se selittääkin kaiken. Teidän teeskentelynne: ”Meitä vähän väsyttää, mene sinä vain pitämään hauskaa”, ”Mitäs nyt vähän kissatappelua pidettiin”. Rikoitte puhelimeni, jotta en vain soittaisi Emmettille ja kertoisi missä olemme.”

”Anteeksi, ettemme kertoneet sinulle, mutta emme kuvitelleet tämän menevän näin”, sanoin.
”Menevän miten?”

”Lähetimme heille uhkavaatimuskirjeen, jossa kerroimme, että meidät on kidnapattu ja että kidnappaajat haluavat Nessien. Sitten Jasper ja Emmett soittivat meille tänään, sillä kirjeessä oli, että heidän pitäisi soittaa, jos haluavat meidät elävänä takaisin. Sanoimme heille, että heidän pitäisi tuoda Nessie-”
” -Firenzen kaupunkiin Santa Maria del Fioriin” Rosalie lopetti lauseeni. Miten hän saattoi tietää?

”Ai mistä minä tiedän? Kun tulin hotelliimme ja olin matkalla huoneeseemme kuulin sen lopun jo kaukaa”, Rosalie selosti.

”No eihän tässä kuitenkaan mikään hätä ole. Olisitte voineet kertoa minullekin tästä nerokkaasta suunnitelmastanne. En malta odottaa, että näemme poikien ilmeet kun huomaavat, että kidnappaus ei ollutkaan aito”, Rosalie innostui.

”Niin sitä mekin odotimme, mutta en kuvitellut sen menevän pilalle”, sanoin edelleen hämmästellen sitä positiivisuutta, jolla Rosalie suhtautui kostooni, ottaen huomioon, että se lysähti päin seinää.

”Pilalle? Millä lailla?”
”No Jasper ja Emmett ovat nyt matkalla Italiaan-”

”Ai nyt ymmärrän mikä tässä meni pilalle. Edward ei tullutkaan mukaan-”
”Ei. Edward oli juonessani mukana.”
”No eihän tämä mitenkään pilalla sitten ole-”

”ROSALIE! KUUNTELE!” huusin ja Rosalie vaikeni.
”H-he eivät ole tulossa Firenzeen. H-he menevät V-volterraan”, aloin änkyttämään.

”Hassua. Kuulin juuri, että sanoit että he ovat menossa Volterraan”, Rosalie sanoi epäuskoisena.
”Rose kuulit oikein. He ovat menossa oikeasti Volterraan, Voltureiden luokse, koska he luulevat, että he kidnappasivat meidät-” Bella puuttui asiaan.

”Mutta miten se voi olla mahdollista. Ettehän te maininnut, että Volturit kidnappasivat meidät? Ettehän?”
”Ei mainittu, mutta he päättelivät sen itse”, sanoin ääni täristen. Nyt se alkaisi. Rosalien kiukun ja kauhun yhdistelmä. Näin sen hänen ilmeestään.

”Mitä sinä Alice Cullen olet mennyt tekemään?” En vastannut vaan odotin hänen kunnon kiukun puuskaansa. Ja ehkä jopa sitä, että minulla ei olisi kohta enää päätä tai kättä…

”Annapa kun minä kerron. Sinun takiasi mieheni ja sinun miehesi ovat MATKALLA KUOLEMAAN! TAJUATKO SINÄ? HE KUOLEVAT! ME KUOLEMME. SINUN TAKIASI…”

Miksei tämä vain voi olla unta? Miksen vain voi herätä, mieluiten Jasperin kainalosta ja ajatella, että se oli vain pahaa unta?

Samassa äänet ja autosta näkyvä maisemat katosivat ympäriltäni. Näin vain ison pimeän salin, jossa oli vain muutama ikkuna, josta juuri ja juuri tuli valoa saliin, mutta nekin olivat monen metrin korkeudessa. Salin päässä oli korokkeella kolme valtaistuinta, joissa istuivat kolme kuninkaallisen näköistä henkilöä. Lähimpänä valtaistuimia seisoi neljä tärkeän näköistä henkilöä mustissa kaavuissa. Yksi heistä oli huomattavasti lyhyempi kuin muut. Vähän kauempana oli muitakin mustiin kaapuihin pukeutuneita henkilöitä. Valtaistuinten edessä oli kaksi henkilöä selkä ovelle päin. He olivat polvillaan, kuin kunnioittaisivat kolmea henkilöä valtaistuimilla.
Samassa tajusin. Olin ollut täällä ennenkin. Pari vuotta sitten. Olin Volterrassa. Volturien ”Linnassa”. Valtaistuimilla istuivat Aro, Marcus ja Caius. Heillä kaikilla oli vakavat ilmeet. Valtaistuinten vieressä seisoivat luultavasti Jane, Alec, Demetri ja Felix. Ne kaksi henkilöä valtaistuinten edessä olivat Jasper ja Emmett.
Salissa oli yllättävän hiljaista, kunnes Caius nousi seisomaan. Hänellä oli vakava ilme. Hän alkoi kävellä edes takaisin salia kunnes hän sanoi:
”On täysin törkeätä tulla tänne syyttämään meitä teosta, jota me emme ole tehneet. Minusta heidän pitäisi saada rangaistus, Aro.” Hän kääntyi Aroon päin ja polvistui tämän eteen.
”Caius hyvä, älä ole kärsimätön. Kyllä he saavat rangaistuksensa. Odotamme vain oikeaa hetkeä.”


~Haidy

Kommentteja?
Aquellos son ricos que tienen amigos!

Without de dark, we would never see the stars!

Tattinen`

  • Mikki Hiiri
  • ***
  • Viestejä: 121
  • Muse<3
Siis tää oli aivAn mahtava luku<3...

Oikeesti, nyt jännittää mite ne aikoo pelastaa.
mut sehä kävis helposti vaa sellai et ne soittais niille ja sanois et se oli vaa pilaa?:D
Ihanan pitkä tää myös oli<3 pidin siitä..
juuh tota ei mul  täs muuta kuin JATKOA PIAAAAAAN!!!<3

~Tattinen`
No one's gonna take me alive, The time has come to make things right..

minnamoi

  • ***
  • Viestejä: 193
  • Kwop kilawtley
Voi hitsi! Ihan matava fic ja tää juoni on tosi hyvä! Samaistuin nii aliceen ku se ei ees tajunnu miten aika lentää ku se luki ficcei :D mäki luin tätä 3h :D

välillä huomasin joitain kirjotusvirheitä, mut en jaksanu niitä enää ettii ku moni oliki niit jo korjaillu! Voi voi, tässä sitä ollaan, emmett ja jasper (ainaki toistaseks) juoksemas suoraan hautaan(?) ja kaikki lähti siitä et alice jäi koukkuun Drarry-ficceihin...

huomasin muute otsikossa virheen, siin lukee 12. Luku (ilmesynyt 7.2.2010) vaikka se on 13. luku! nii ja viel yks juttu... odotin monta kertaa et tulis BellaPov, mutta turhaan :( olis ollu tosi kiva lukee sen näkökulmast, et toivon et tulis senki näkökulmasta, tietenki tää on sun ficci ja alun perin lähtösin alicest ja jazzyst, et ymmärrän kyl jos tulee näkökulmii vaa niiden osalta!

hyvä fic!<3 :D
"Disco is back, motherfuckers!"♥

Peikonsukka

  • ***
  • Viestejä: 101
ooooooh... jännää. katsaus tulevaisuuteen ja juonikäännös. mitä muuta voisi odottaakkaan... (paitsi sä tietenki pidempii kommenttei :P)
Jatkoo siis

Haidy

  • ***
  • Viestejä: 52
  • Team Alice & Jasper <3
Kiitos ihan hirveesti kommenteista!!! ;D Niit on tosi kiva saada, ku saa tietää mitä mieltä toiset on täst ficist, ja et mitä pitäis parantaa tai lisatä tai positaa ym... ;)

minnamoi: Kiitos ku huomautit siit, etten ollu muistanu laittaa siihen otsikkoon monesko luku se oli.  :D Ja kiva saada taas yks uus lukija lisää.:D

Nii ja jatkoo yriän laittaa tänne mahollisimman nopeesti...
« Viimeksi muokattu: 12.02.2010 12:45:17 kirjoittanut Haidy »
Aquellos son ricos que tienen amigos!

Without de dark, we would never see the stars!

Deatha

  • LEECH
  • ***
  • Viestejä: 54
hooooooooooo erikoista :DDD olioli.  hyvä luku oli jatkoa vaaan!!