Kirjoittaja Aihe: Poliisikoira Rex, Elämäni ihanin virhe (K-11) ­| Richard Moser/Christian Böck.  (Luettu 4295 kertaa)

Verbal Jint

  • ultimate hecc
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hecc this
Author: Minä itse
Fandom: Poliisikoira Rex
Rating: K-11
Genre: Angst, romance.
Pairing: Christian Böck/Richard Moser
Disclaimer: Poliisikoira Rex ei kuulu minulle millään muotoa, eivätkä (ikävä kyllä) nämä ihanat herratkaan. En saa tästä rahaa, vain viatonta hupia.
A/N: Tätä oli uskomattoman vaikea kirjoittaa, eikä lopputulos niin hyvä ole kuin olisin toivonut... mutta laitoin tämän tänne kuitenkin, kun ei täällä tämän fandomin tekstejä ole näkynyt. Ja virheistä saapi ilmoittaa, jos niitä löytyy. Tämä on kyllä jossain määrin vähän kliseinen :----D Tää on näyttää täällä näemmä hieman lyhyemmältä kuin vuodatuksen blogissani, mutta ei meikäläistä pitkistä jaarituksista tunnetakaan. :----D KOMMENTOIKAA TAI ITKEN


Christian Böck istui baaritiskillä ja joi kaljatuopistaan. Tasan viisi vuotta sitten hän menetti työparinsa Richard Moserin. Christian ei voinut uskoa, että siitä oli kulunut jo viisi vuotta, sillä hänestä tuntui, kuin vasta eilen olisi menettänyt ainoan miehen josta oli välittänyt. Hän ei uskonut että olisi koskaan voinut rakastua hänen kaltaiseensa mieheen, ja vain muutaman kuukauden päästä menettänyt hänet. Christian joi viimeiset tipat tuopistaan ja tilasi uuden. Hän ei välittänyt vaikka tulisi täysin kaatokänniin, hän halusi unohtaa Richardin ja sen tuskan jonka hän koki menettäessään hänet. Hän katsoi kelloaan. Se näytti puoli kahtatoista illalla. Hän tunsi alkoholin vähitellen nousevan kunnolla päähän, turruttavan hänen aistinsa, eikä hän enää nähnyt kunnolla eteensä. Hänen mieleensä palautui pikkuhiljaa vähän yli viiden vuoden takaiset tapahtumat...

”Lisää viinaa, Böck?” Richard sanoi hilpeästi työparilleen joka istui sohvalla selvästi hieman huppelissa. Christian ojensi lasinsa ja hymyili iloisesti miehelle. Richard kaatoi lasin piripintaan ja kaatoi itselleenkin.
”Noh, Böck, mites naisrintamalla sujuu?” Richard kysyi hilpeästi Christianilta. Christian hymy hyytyi hieman.
”No... ei kovinkaan erikoisesti”, hän sanoi hieman ahdistuneen kuuloisesti. ”Entä sinulla, Moser?” hän jatkoi jo hieman iloisemmin. Richard huitaisi kättänsä.
”Ääh, sinkkuna minäkin, kyllähän sinä sen tiedät”, Richard sanoi hilpeästi. Christian hymyili miehelle. Hän tunsi olevansa jo kovin päissään, eikä varmasti selviäisi kotiinsa asti sammumatta johonkin ojaan. Richard tuntui huomaavan tämän myös, vaikka oli myöskin melko kovassa huppelissa.
”Kuule, Christian... mitäs jos jäisit täksi yöksi minun luokseni? Minusta tuntuu ettei sinun kannata yrittää suoriutua kotiin tuossa tilassa. Voit vaikka nukkua tuossa sohvalla”, Richard ehdotti. Christian nyökkäsi miehelle, kun ei oikein saanut sanaa suustaan.

Miehet joivat vielä pari lasia, kunnes olivat niin kertakaikkisessa huppelissa että eivät pystyisi edes sohvalta nousemaan. Richard katsoi omituisella ilmeellä Christiania silmiin ja sanoi sitten:
”Chris... kai sinä tiedät että sinä olet minulle enemmän kuin työkaveri?” Christian virnisti ja sanoi:
”Tottakai, olen sinun työparisi, jollet ole huomannut.”
”Ei, en minä sitä tarkoittanut, vaan... antaa olla.” Richard katsoi alaspäin. Christian kosketti hänen olkapäätään.
”Richie, kyllä minä sen tiedän”, hän sanoi miehelle. Richard katsahti Christiania päin ja hymyili. Christian ei ollut ennen tajunnutkaan kuinka kaunis Richardin hymy oli. Richard tuijotti Christianin silmiä ja tuli lähemmäs ja lähemmäs. Pian heidän huulensa koskettivat toisiaan. Ensin varovasti, kuin kokeillen. Christian vei kätensä Richardin hiuksiin ja suudelma voimistui hieman. Richardin kädet olivat jo avaamaisillaan Christianin kauluspaidan nappeja, kun he havahtuivat koiran haukuntaan. Rex oli herännyt torkuiltaan ja vaati ruokaa. Richard nousi naama hieman punaisena ja meni, joskin hieman hoiperrellen, viemään Rexille ruokaa. Christian kaatui selälleen sohvalle ja mietti asioita hetken, kunnes vihdoin sammui.

Seuraavana iltana miehet olivat jääneet kahdestaan ylitöihin. Christian istui työtuolissaan hiljaa ja katsoi Richardia hivenen epätoivoisella ilmeellä. Richard yritti vältellä ilmettä.
”Richard, minä...” Christian aloitti.
”Christian, älä. Tiedän mitä aiot sanoa. Se, mitä eilen tapahtui... se oli virhe. Sinä tiedät sen itsekin. Me olimme molemmat kaatokännissä, ties mitä muuta olisi tapahtunut, ellei Rex olisi tullut paikalle”, Richard sanoi rauhallisesti, mutta jonkun muunkin paistaessa hänen puheestaan läpi.
”Etkö sinä tuntenut mitään muuta sitten?”
”En tietenkään, miksi sinä niin luulet? Se... se oli virhe”, Richard toisti.
Christian näytti hieman pettyneeltä, ja nousi tuolistaan.
”Minä... minä käyn vessassa”, hän sanoi hiljaa ja lähti.
Richard huokaisi hiljaa, mutta Christian kuuli sen. Hän pysähtyi hetkeksi paikoillaan, hän mietti hetken, kääntyisikö takaisin, mutta päätti jatkaa vessaan asti.

Christian oli tuskin päässyt pois wc-kopista, kun näki Richardin edessään omituinen ilme kasvoillaan. Richard käveli Christiania kohti, joka puolestaan ei kyennyt liikkumaan. Pian hän näki Richardin kasvot vain muutaman sentin päässä omistaan.
”Chris, senkin typerys, luulitko tosiaan etten välitä sinusta?” Richard sanoi ja suuteli Christiania. Christian ynähti hämmästyksestä, mutta veti sitten Richardin wc-koppiin kanssaan. Richard avasi Christianin paidan ja tiputti sen lattialle, tehden sitten saman omalle paidalleen. Saman kohtalon saivat heidän muutkin vaatteensa. Richard käänsi nyt alastoman Christianin kasvot kohti kopin seinää. Kumpikaan ei sanonut hetkeen sanaakaan, ennen kuin molemmat huusivat nautinnosta heidän ollessa matkalla nirvanaan.
”Chris... se oli ihanin virhe, jonka olen eläissäni tehnyt. Eilinen siis”, Richard huokaisi Christianille.
Viisi vuotta myöhemmin Christian huokaisi pään selvetessä jo hieman. Muutaman viikon he olivat eläneet sillä tavalla, salaten suhteensa Höllereriltä, Grafilta ja muiltakin. Sitten eräänä päivänä hän sai kuulla Richardin kuolleen. Se oli kuin sata tikarin iskua suoraan sydämeen. Samana iltana, ilman että kukaan näki, hän oli itkenyt lohduttomasti kotonaan. Hän itki ja itki, kunnes oli nukahtanut. Seuraavana aamuna hän oli herännyt, toivoen kaiken olleen pelkkää unta, kunnes työpaikalla oli nähnyt kaikkien surumieliset ja masentuneet ilmeet, eikä Richardia missään. Hän tunsi maailmansa romahtavan, niin kliseiseltä kuin se kuulostikin.

Christian joi viimeisen kulauksen olutlasistaan, ja lähti hoiperrellen kohti kotiaan. Ehkä tänä yönä hän vihdoin kuolisi ja pääsisi Richardin luokse. Ehkä...
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 14:51:35 kirjoittanut Kaapo »
오빠는 네가 너무 밉다
오빠는 네 말 듣기 싫다

Santtu

  • maniacdancer
  • ***
  • Viestejä: 637
Vs: Elämäni ihanin virhe (K-13)
« Vastaus #1 : 11.08.2009 16:53:01 »
Poliisikoira Rexiä <3

Christian/Richard-paritus on aivan mahtava, liian slash'hahtava tappelin tuon sanan kanssa ties kuinka kauan mieleni on itse sarjastakin sen napannut (tosin myös Alex/Chirstianin, että ei sillä). Ficci on kauniisti kirjoitettu, pidin erityisesti ilmaisusta:
Lainaus
Viisi vuotta myöhemmin Chirstian huokaisi pään selvetessä jo hieman.
Jostain syystä se nappasi erityisesti muun tekstin seasta. Christian on selvästi oma itsensä, sain pari aaw-kohtausta lukiessani. Richiekin oli oma itsensä.

Ja seuraavaksi luvassa kirjoitusvirhe:
Lainaus
Se, mitä eilen tapahtui... se oli virhe Sinä tiedät sen itsekin.
Piste puuttuu virheen ja sinän välistä.

Hyvä ficci oli, pidin. Poliisikoira Rexistä pitäisi saada enemmän ficcejä. ;D
« Viimeksi muokattu: 11.08.2009 16:54:35 kirjoittanut Tuhka L. »
If my answers frighten you
then you should cease asking scary questions.

Verbal Jint

  • ultimate hecc
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hecc this
Vs: Elämäni ihanin virhe (K-13)
« Vastaus #2 : 11.08.2009 19:26:27 »
Tuhka L., kiitos kommentista <3 Ajattelin jo, ettei kukaan finiläinen katso Rexiä, mikä oisi ollut aika tylsää. ;____;

Hienoa jos hahmot olivat mielestäsi IC :----) Vaikken ollutkaan tuota kirjottaessa ollut katsonut Rexiä kovin montaa jaksoa.

Ja korjasin kirjoitusvirheen, kiitos huomautuksesta. :---D
오빠는 네가 너무 밉다
오빠는 네 말 듣기 싫다

GlacialNova

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Elämäni ihanin virhe (K-13)
« Vastaus #3 : 14.08.2009 01:40:23 »
Miellyttävää lukemista, hauska huomata että Richard/Christian on kolahtanut johonkuhun muuhunkin  :D Sellaista huomautettavaa on, että tuli "hilpeästi" sanaa käytettyä vähän turhan tiheästi tuossa ensimmäisessä vuoropuhelussa... Koeta vaikka vaihtaa niiden kahden muun tilalle jokin toinen sana, niin tekstistä tulee monipuolisempaa  :)

Kuule, lukisin mielelläni lisääkin Moser/Böck fic:ejä sinulta, toivottavasti viesti menee perille  ;)

P.S. Olen itsekin katsonut aika vähän Poliisikoira Rex-jaksoja, mutta totta tosiaan, Moserin ja Böckin yhteensopivuus on selvää pässinlihaa xd R.I.P. Moser, tulee ikävä...

Verbal Jint

  • ultimate hecc
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hecc this
Vs: Elämäni ihanin virhe (K-13)
« Vastaus #4 : 14.08.2009 22:57:57 »
GlacialNova, kiitos kommentistasi! :---) Joo mie paritan nyt sen sarjan hahmoja alituiseen (Stocki/Richie ja Alex/Chris on sit ne kaks muuta lempparia...).

Ahh hyvä huomio, olen tosi huono keksimään synonyymeja ;___; voisin reparoida tota tekstiä jossain vaiheessa ja vaihtaa pari "hilpeästi" -sanaa johonkin toiseen. Ehdotuksia? :-----D

Kiitos, pitää kattoa jos tulee inspiraatio. Mutta Moserin kuoleman jälkeen on vaikea kirjottaa tolla parituksella enää, ja kun koneellakin on vaa niitä jaksoja missä Stockinger on vielä niin... ja just nyt on pakkomielle parittaa Alexia ja Böckiä. :----D Mutta katotaan ;---)
오빠는 네가 너무 밉다
오빠는 네 말 듣기 싫다

Verbal Jint

  • ultimate hecc
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hecc this
Vs: Elämäni ihanin virhe (K-13)
« Vastaus #5 : 06.04.2010 01:26:38 »
Mustalupiini: voi ei, älä nyt sentää ala itkemään >: mut hienoa jos tykkäsit :3 ja mulla on edelleen hirvittävä toistaminen aina kirjottaessa, en tiä mistä se johtuu : /
오빠는 네가 너무 밉다
오빠는 네 말 듣기 싫다