Kirjoittaja Aihe: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu  (Luettu 8815 kertaa)

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Story: Häpeilemätöntä tuijotusta
Author: Nemethys
Pairing: Draco/Hermione
Rating: Sallittu
Genre: Fluffy
Chapters: 1
A/N: Tämmöinen triplaraapale syntyi :) Osallistuu FF100 sanalla Kuka?, aakkoshaasteeseen kirjaimella H


Kuka?

Minäkö? En varmasti. Ihmiset sanoivat meidän olevan Tylypahkan kuumin puheenaihe tällä hetkellä. Kaikki tuntuivat olleen viime aikoina jotenkin kummallisia. Ihmiset osoittelivat minua vailla minkään näköistä itsekuria, ja se alkoi käydä hermoilleni.
”Voisitteko lopettaa?” kivahdin ärsyyntyneenä Parvatille ja Lavenderille, jotka tirskuivat minulle avoimesti.
”Miten sinulla ja Dracolla sujuu?” Lavender kysyi uteliaana. ”Joko te olette tehneet sitä?”
”Ei kuulu sinulle tipan tippaa”, vastasin tylysti. Parvati ja Laveder tönivät toisiaan merkitsevästi kikattaen.
”Onko hän hyvä?” Parvati kysyi ovelasti iskien silmää, ja suljin silmäni. Milloin tämä kaikki olisi ohitse?

Nousin sängyltäni ja painuin alakertaan. Ron ja Harry vilkuilivat minua varovasti, peläten minun räjähtävän jälleen.

”Draco”, huudahdin kiukkuisena kun tunnistin hänen hiuksensa väkijoukosta. Oma ääneni kuulosti kamalalta, panikoivalta. Hitaasti Draco kääntyi ympäri, ja hymyili minulle.
”En kestä tätä enää”, sanoin laskien pääni hänen rintaansa vasten. Draco silitti tukkaani kevyesti, ja naurahti.
”He unohtavat meidät pian”, hän sanoi kevyesti. ”Paitsi ne sinun tupasi kanaemot, Purppura ja se toinen.
”Lavender ja Parvati voivat painua hittoon”, manasin.
”Älä ole tuollainen. Itsehän sanoit, ettet jaksa salailla enää”, poikaystäväni muistutti, ja voihkaisin. Mitä ihmettä olin ajatellut?

Kävelimme suureen saliin käsi kädessä (Draco tahtoi niin, minä olisin yrittänyt harhauttaa muut, mutta se ei sopinut hänelle).
”Katso nyt. Minä en ikinä kehtaisi tuijottaa noin avoimesti kaikkia”, tiuskaisin väsyneenä.
”He ovat idiootteja”, Draco myönteli. ”Viikko tai pari, niin he jättävät meidät rauhaan.
”Siitä on jo viikko, kun kerroimme”, sanoin kitkerästi. ”Hankkisivat elämän.”
”Älä stressaa”, Draco sanoi huvittuneena, ”vaan suutele minua.”
Suikkasin hätäisen suukon hänen huulilleen, ja kuulin varsin tutuksi käyneen kohahduksen yleisössä.
”Sinä kerjäät tätä”, Draco nauroi, ja veti minut uuteen suudelmaan. Se oli runsaasti pidempi kuin edellinen, ja tuplasti kiihkeämpi. Tosin se ei ollut paljoa vaadittu.
”Olet kamala”, sanoin hänelle toruen.
”Sinä olet ihana”, Draco vastasi, ja nipisti nenääni. Inhosin, kun hän teki niin. Näytin hänelle pikaisesti kieltäni, ja menin istumaan Harryn ja Ronin seuraan.

Keskityin hämmentämään kahviani, ja uppouduin omiin ajatuksiini.

En vieläkään voinut käsittää tämän olevan totta. Mutta se oli. Olin ehdottoman rakastunut Draco Malfoyyn, ja seurustelin tämän kanssa viidettä kuukautta.

Mitä voisin vielä vaatia, kun minulla oli kaikki, mitä halusin?



Kommentteja? (:
« Viimeksi muokattu: 25.07.2009 17:02:03 kirjoittanut Nemethys »

spell
ℒ-O-V-E


Martzku

  • Shadowhunter
  • ***
  • Viestejä: 63
  • Draco, Draco
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #1 : 25.07.2009 18:29:29 »
Tämäkin oli niin suloinen!!!

”Sinä kerjäät tätä”, Draco nauroi, ja veti minut uuteen suudelmaan. Se oli runsaasti pidempi kuin edellinen, ja tuplasti kiihkeämpi. Tosin se ei ollut paljoa vaadittu.
”Olet kamala”, sanoin hänelle toruen.
”Sinä olet ihana”, Draco vastasi, ja nipisti nenääni.

Tämä kohta oli ihana! Mä yleensä innostun vähän liikaa kaikista söpöily-jutuista, mut ei se kai haittaa?
I love you, and I will love you until I die, and if there is life after that, I'll love you then-Jace Wayland<3

Peeta Mellark<3

Life sucks and then you die, yeah i should be so lucky

Jotta emme pysähtyisi paikoillemme on elämämme tarkoitettu tuulten kuljetettavaksi

Martzku

  • Shadowhunter
  • ***
  • Viestejä: 63
  • Draco, Draco
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #2 : 25.07.2009 18:31:18 »
Oho, tos lainaukses meni näköjään joku pieleen, koska mun kommentti on nyt osa sitä ??? No toivottavasti ymmärrät tarkoitukseni....
I love you, and I will love you until I die, and if there is life after that, I'll love you then-Jace Wayland<3

Peeta Mellark<3

Life sucks and then you die, yeah i should be so lucky

Jotta emme pysähtyisi paikoillemme on elämämme tarkoitettu tuulten kuljetettavaksi

Herski

  • Malfoyn vaimo
  • ***
  • Viestejä: 350
  • Dramione ♥
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #3 : 25.07.2009 20:04:32 »
Voi, Neme olet ihana. :D Ja niin oli tämäkin Dramione fluffy <3 :) Todella suloinen. Lyhyt mutta ihana! :)
Teit sen taas! Piristit iltani tällä ihanalla Dramionella.  :-*

Anteeksi, kun minulta ei taas heru taaskaan oikein mitään rakentavaa... Mutta pidin tästä(kin) todella ! Jatka samaan malliin kulta.

Kiitos tästäkin, muru   :-*

- Herski -
DRAMIONE ♥

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #4 : 26.07.2009 21:52:42 »
Herski, itse olet! :D Eipä haittaa, kommenttisi ovat niin ihania muutenkin <3. Kiitos  :-*

Martzku, jep, ymmärsin hyvin eikä haittaa ollenkaan :) Kiitoksia kovasti!

spell
ℒ-O-V-E


Kemikaali

  • ***
  • Viestejä: 21
  • MCR Safel My Fucking Life
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #5 : 28.07.2009 12:02:51 »
No jaa ihan kiva 8)

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #6 : 28.07.2009 16:03:13 »
Kemikaali: kiide
« Viimeksi muokattu: 28.07.2009 16:04:54 kirjoittanut Nemethys »

spell
ℒ-O-V-E


Juulia

  • Malfoy`s mistress
  • ***
  • Viestejä: 744
  • by Saasta
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #7 : 13.08.2009 18:11:04 »
Parantelen taas tapojani ja kommenttibingoilen oneshottisi lävitse (Niitä on tullut lisää  ihan älyttömästi mikä on tietysti superhypermahtavaihana asia, ja ne huutavat kommenttejani! :D)

Tämä oli tällainen kevyt välipala, sellainen jossa saa suosista heittää aivot narikkaan (ja siihen vetoan tämä kommentin päättyessä ;))

Ja kuten Juulian "Näin kommentoin oikeaoppisesti"-sääntökirjaan kuuluu, quetan :D
Lainaus
”Sinä kerjäät tätä”, Draco nauroi, ja veti minut uuteen suudelmaan. Se oli runsaasti pidempi kuin edellinen, ja tuplasti kiihkeämpi.
Aiheutti tutuksi tulleen awws-reaktion (Oikeesti, mulla taitaa jokaisessa sulle suunnatussa kommentissa olla yksi aww-viittaus. Kuuluuiskohan se jo mun sääntöoppikirjaan? :D)

Siinä kait mulla kaikki tältä erää, mun on turha yrittää vääntää tästä superhyperpitkää kommenttia, kun ficcikin on vain tuplaraapale ;) Kiitokset tästä välipalaisesta<3

-Juulia
Mielipiteeni on selvä - älä sekoita minua tosiasioilla.

Ewelyn

  • Musta joutsen
  • ***
  • Viestejä: 663
  • Death makes artist.
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #8 : 01.11.2009 14:39:18 »
Aaivan ihana.<33 Mähän lupasin lukee sulta muitakin ficcejä kuin sen " Suremisen Taito"

Ja luen takuulla vielä enemmänkin. ^^ Kirjoitat ihan sairaan upeesti. Moni varmasti kateellinen sun taidoista.

Tääki ficci on iha ku se ois otettu jstn kirjasta.   :o

Saat kyl kirjottaa paaljon Dramione ficcejä jatkossakin. :D (Vaikka löytyyhän niitä jo nytkin ihan riittävästi)
And if you die before I leave
What on earth becomes of me
Look around there's no one here
To love me and hold me. 
Robbie Williams - Please don't die

Tikkis

  • Mrs. Black
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 451
  • Ava Fractalta <3
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #9 : 01.11.2009 18:09:25 »
Oon hieman huono kommentoimaan nykyään, mutta yritän saada jotain aikaiseksi, ettei se mee sellaseks taas, että luen roppakaupalla ficcejä, enkä koskaan sano sanaakaan.

Mutta tää oli musta oikein helppolukuista tekstiä ja tässä päästiin suoraan asiaan. Dramione on aina plussaa, sen hohto ei katoa kai ikinä mun mielestä. Kevyt pieni välipala normaaliin arkeen.  Tuplaraapaleeksi tämä vaikuttaa hyvinkin täydeltä. Ei uskoisi, että tämä teksti on tosiaan vain parisataa sanaa pitkä. Ja nenän nipistys oli ihana yksityiskohta :>

Olipas tämäkin taas kommentti. No toivottavasti se edes piristi jollain tavalla päivääsi,

Tikkis
Aina ei sanoja tarvita.
Vain katse alaston.

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #10 : 03.11.2009 14:25:50 »
Koska olen kipeänä kotona, ajattelin, että voisin alkaa lueskelemaan sun ficcejäsi läpi. Tässähän riittää nyt puuhaa joksikin aikaa...  :)

Oli kyllä ihan mielettömän suloinen, lyhyydestään huolimatta.  :)

Lainaus
”Sinä kerjäät tätä”, Draco nauroi, ja veti minut uuteen suudelmaan. Se oli runsaasti pidempi kuin edellinen, ja tuplasti kiihkeämpi. Tosin se ei ollut paljoa vaadittu.
Et arvaakaan kuinka monta kertaa luin tän yhden pienen kohdan! Awwww ♥

Eli tykkäsin ihan hirmuisesti.  :)

♥ mmariaä

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #11 : 09.11.2009 23:11:11 »
Aivan ihana triplaraapale.  Tykkäsin kovasti.

Lainaus
”En kestä tätä enää”, sanoin laskien pääni hänen rintaansa vasten. Draco silitti tukkaani kevyesti, ja naurahti.
Ihana kohta, pystyy kuvittelemaan mielessään tosi helposti ja awws :D

Kiitos tästä :)

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #12 : 27.11.2009 23:05:21 »
Nämä Dramione -oneshottisi ovat vain toinen toistaan suloisempia ja kasvoillani on edelleen sellainen typerä pieni hymynpoikanen, jota yritän tässä väkisin piilotella, ettei äitini luulisi minua hulluksi. Erittäin laajasti viljelemäni ”piristävä pieni välipalaficci” -lause sopisi hyvin tähänkin kohtaan.

Lainaus
”Sinä kerjäät tätä”, Draco nauroi, ja veti minut uuteen suudelmaan. Se oli runsaasti pidempi kuin edellinen, ja tuplasti kiihkeämpi. Tosin se ei ollut paljoa vaadittu.
”Olet kamala”, sanoin hänelle toruen.
”Sinä olet ihana”, Draco vastasi, ja nipisti nenääni.
Olisin aivan hyvin voinut napata koko ficin tähänkin quoteen, mutta erityisesti tämä kohta sai kunnon awwituksen (jälleen kerran kävi niin, etten löytänyt mitään sopivaa sanaa, joten pakko sitten väsätä joku oma) aikaan.

Kiitos jälleen kerran.
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #13 : 02.12.2009 19:02:11 »
Voi ku ihana!! Tää oli niin sulone. :D

Lainaus
”He ovat idiootteja”, Draco myönteli. ”Viikko tai pari, niin he jättävät meidät rauhaan.
”Siitä on jo viikko, kun kerroimme”, sanoin kitkerästi. ”Hankkisivat elämän.” 
Voi Hermione-parkaa. Toisaalta, jos mä saisin Dracon, nii mä kyllä kestäisin parin kolmen viikon tuijotuksen kevyesti.. :D

Lainaus
”Älä stressaa”, Draco sanoi huvittuneena, ”vaan suutele minua.”
Suikkasin hätäisen suukon hänen huulilleen, ja kuulin varsin tutuksi käyneen kohahduksen yleisössä.
”Sinä kerjäät tätä”, Draco nauroi, ja veti minut uuteen suudelmaan. Se oli runsaasti pidempi kuin edellinen, ja tuplasti kiihkeämpi. Tosin se ei ollut paljoa vaadittu.
”Olet kamala”, sanoin hänelle toruen.
”Sinä olet ihana”, Draco vastasi, ja nipisti nenääni. Inhosin, kun hän teki niin. Näytin hänelle pikaisesti kieltäni, ja menin istumaan Harryn ja Ronin seuraan.
Keskityin hämmentämään kahviani, ja uppouduin omiin ajatuksiini.
En vieläkään voinut käsittää tämän olevan totta. Mutta se oli. Olin ehdottoman rakastunut Draco Malfoyyn, ja seurustelin tämän kanssa viidettä kuukautta. 
Ihana DRACO!!!

NeitiMusta.

Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #14 : 06.01.2010 04:34:46 »
NeitiMusta, kiitoksia, kiva kuulla että pidit :)

Amancer, hyvä juttu, että tykkäätte lukea, teitä vartenhan minä kirjoittelenkin! Kiitos kommentistasi.

Tuhisija, kiitos, minusta tätä oli mukava kirjoittaakin.

mmariaä, toivottavasti onnistuin piristämään oloasi! :-)

Tikkis, no piristi todellakin! Kommentit ovat aina kivoja, ja minusta on mukava tietää, että joku tykkää lukea. Kiitos!

Chewy, kiitos :)

Juulia, oi, ihanainen piristit taas päivääni (yötäni), kiitoksia muru :-*

spell
ℒ-O-V-E


mouu

  • ***
  • Viestejä: 117
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #15 : 06.01.2010 16:38:19 »
Nyt voin totuuden nimissä sanoa etten todellakaan enää muista kuinka monta ficciäsi olen lukenut tänään, ja KAIKISTA olen pitänyt!
Tämäkin, ah. Kaikessa ylhäisessä yksinkertaisuudessaan voisin sanoia että R-A-K-A-S-T-A-N tätä!

Kiitoksia jälleen.
mouu
team Edward♥
Dramione♥

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #16 : 07.01.2010 13:25:28 »
Minä olen lukenut tämän varmaan kymmeniä kertoja ja silti en ole kommentoinut.. :/ Mutta asia korjaantuu nyt! :D

Minä rakastan Dramione-parituksella kirjoitettuja ficcejä. Tykkään tästä todella paljon, kirjoitat niin sulavasta ja todella mielenkiintoisesti. Toivottavasti kirjoitat pian, jotain ihanaa taas. :D

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

jaina

  • pokemon-kouluttaja
  • ***
  • Viestejä: 1 637
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #17 : 03.04.2010 10:30:19 »
Tämä oli hassunhauska ja suloinen pikkuficci. :) Pidän oikeasti tosi paljon tavastasi kirjoittaa, ja siitä, että kirjoitat oikeastaan pelkästään Draco/Hermionea - lempiparitustani. En tajua mistä revit nämä kaikki ficciesi ideat! Oma mielikuvitukseni on melko huono aika ajoin, ja silloin ärsyttää, kun haluaisi silti kirjoittaa jotain. : D

Mutta siis joo.

Lainaus
”Olet kamala”, sanoin hänelle toruen.
”Sinä olet ihana”, Draco vastasi, ja nipisti nenääni.
Tämä oli kyllä jotain niin suloista! :D Hermionesta tulee aika ajoin hieman oma itseni mieleen, joten on hauskaa lukea hänestä (ja Dracosta) tämmöisiä kohtia.

Hermione oli hyvin itsensä, hieman tulistunut ja Draco sellainen "cool" itsensä, viileä ja relax. Ja taas jälleen toistan itseäni: kadehdin tapaasi kirjoittaa D/HR-ficcejä! :--D
"you’re a strong girl. personally i think that you’re gonna pull through with a minimal amount of post traumatic stress. or maybe a few years of profoundly disturbing nightmares."

r.i.p. 1939-2014
r.i.p. 2005-2016

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #18 : 02.05.2010 18:02:38 »
Tämä oli ylisöpö. Ja Dramionea. Sinä sitten vain osaat tehdä aina vain parempia ficcejä.
Anna minullekkin sellainen lahja? Ja rakentavat valu kaivoon. Kiitos.

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #19 : 31.05.2010 15:22:50 »
Lyhyt ja ihana, siinä kiteytettynä. Draco oli söpö, kun veti Hermionen takaisin suudelmaan ja Herm sen jälkeen näyttäessään kieltä.

He ovat vain niin söpö pari yhdessä. Paras paritus kyllä ikinä, pakko myöntää ja kirjoitat siitä niin hirveän kauniisti.
Rakentava piiloutui pöydän alle, joten sitä ei tänään taida irrota.

Lotazi kiittää ^^