Kirjoittaja Aihe: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu  (Luettu 8879 kertaa)

Ginerva

  • ***
  • Viestejä: 239
  • Qhuinn & Blaylock
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #20 : 31.05.2010 17:36:23 »
Uuuhh! Tää on aivan ihana. En nyt keksi mitään muuta kun että tämä on aivan mahtava fici. Toivon tosi pian jatkoa :D
Ginerva :-*
Alussa oli maila, kiekko ja Teemu?

DRACOHANNA

  • Mrs. Malfoy
  • ***
  • Viestejä: 35
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #21 : 16.07.2011 18:21:45 »
Hermione hieman OoC mutta tykkäsin silti kovasti♥~

Aretta

  • ***
  • Viestejä: 68
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #22 : 19.07.2011 18:59:50 »
Aw, oon niin syöppö Dramioneen, että kaikki käy. Tää oli söpö. =) Ihana ku kerrankin meni niin päin, että Hermione vastusteli julkisuutta eikä Draco. Kivaa vaihtelua!

jennamursu

  • Vieras
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #23 : 28.07.2011 01:26:16 »
Draco ja Hermy on loistopari. <3 Ihanasti kirjoitettu, tosi suloinen.

Fulnum

  • ***
  • Viestejä: 43
  • Expecto Patronum
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #24 : 29.01.2012 20:40:13 »
Ihana paritus sekä ihana fic <3 :)
i don't tell anybody about the way you hold  my hand

1997-2011 Kiitos!

All was well.

Evannaque

  • star-crossed lover
  • ***
  • Viestejä: 52
  • Hope is the only thing stronger than fear
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #25 : 15.03.2012 13:12:24 »
Nam, sun kirjoittamat Dramionet on aina herkkua♥
Tosin itse rrakastan piitkiä ja hitaasti eteneviä ficcejäsi.
Mutta koska satut olemaan niin loistava kirjoittaja, niin voin hyvinkin sanoa pitäväni tästäkin ;) mistäpä minä en pitäisi

luin tämän sun toista ficciäsi varten ja rakentava lähti lomalle :>
We're in the worlds of forgotten
They're lost inside your memory
You're draggin' on your heart's been broken,
As we all go down in history.

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #26 : 06.03.2015 15:34:16 »
Aww, aika söpöä. Draco ja Hermione on ihan söpö paritus, vaikken sitä niin kovasti luekaan. Törmäsin tuohon 4 Questions - ficciisi, joten ajattelin lukaista tämän ensin. Söpöintä tässä oli ehkä se pieni yksityiskohta, missä Draco nipisti Hermionea nenästä. Pystyin kuvittelemaan sen niin elävästi. Hihi.

Varsin kiva pikku ficci ja juuri sellainen fluffy-hymy syntyi tästä kyllä. :) Kiitos.

- Frac



I'm into Herbology now u_u

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #27 : 09.03.2015 17:36:44 »
Mä en tiiä missä vaiheessa mun aivot suli mutta luvassa on hyvin laadutonta kommenttikakkaa.

Lyhyt pätkä mutta sitäkin ihanampi oioioi <3 Huomasi kyllä miten kyrpiintynyt Hermione oli esim Parvatin ja Lavenderin pommitukseen jne. Hihi, on nuo vaan aika sulonen pari :-*
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 596
  • Malfoysexual
Vs: Häpeilemätöntä tuijotusta, DM/HG, Sallittu
« Vastaus #28 : 21.09.2020 13:14:50 »
Olen varma, että olen tämänkin lukenut, mutta miksi en ole kommentoinut?

No korjataan asia! Tämä vuosi vuodelta haaste on hyvä, niin tajuaa itsekin tosiaan korjata noita outoja virheitään, mitä on noihin aikoihin tehnyt. :D

Musta tämä on todella suloinen! Voin hyvin kuvitella, että juuri tuollaista kuohuntaa tilanne olisi, jos nämä kaksi koskaan kouluaikoina olisivat kertoneet seurustelevansa. Tuossa myös hyvä, että kerrottiin, että takana on jo pidempi aika seurustelua eivätkä ole kuitenkaan ihan helposti tulleet tuosta omasta omasta kuplastaan ulos. Varmasti vie aikansa, että puheet laantuu - jos ikinä. Draco oli tässä jopa yllättävänkin rauhallinen asian suhteen, vaikka tietyllä tapaa jopa ajattelisin, että Hermionelle asetelma voisi jopa olla hieman helpompi kuin Dracolle. Kuitenkin mies oli tässä ihana ja suloinen, ei sitä voi kieltää. ;)

Lainaus
En vieläkään voinut käsittää tämän olevan totta. Mutta se oli. Olin ehdottoman rakastunut Draco Malfoyyn, ja seurustelin tämän kanssa viidettä kuukautta.

Mitä voisin vielä vaatia, kun minulla oli kaikki, mitä halusin?
Awwww. Että mä tykkään näistä ihanista lyhyistäkin pätkistä, vaikka olen kyllä kyltymätön ja tahtoisin vaan saada lisääää tarinaa ja lisää infoa tms.

Kyllä sä olet ollut hyvä kirjoittelemaan Dramionea tuolloin ja varmasti vielä joskus tulevaisuudessakin, kunhan me saadaan sut takaisin asian äärelle. ;) Olet <3

niiina
Dramione