Kirjoittaja Aihe: 6 kirjettä Harrylle | angst?, romance, fluffy || Harry/Luna || S  (Luettu 1496 kertaa)

Pöllölän Puuskupuh

  • Vieras
Title: 6 kirjettä Harrylle
Genre: angst?, romance, fluffy
Pairing: kai tää on Harry/Luna
Rating: Sallittu?
Disclaimer: Kiitän J. K. Rowlingia hahmoista. Ilman häntä en olisi voinut kirjoittaa tätä.
Warnings: Kirjoitus virheitä saattaa löytyä.
A/N: Idea saattaa olla jonkun mielestä tyhmä, mutta itse pidän tästä  ficistäni. Kommenttia olisi mukavaa saada oikein paljon, kiitos. <3
---


Harry Potter,
tämä voi tulla suurena yllätyksenä (tai sitten ei), mutta minun on pakko kertoa…
Taidan olla rakastunut, sinuun.
Mitä sinä tunnet minua kohtaan?
<3: Luna Lovekiva

~~

En ymmärrä Harry,
kerroin sinulle tunteistani, mutta olen silti kuin ilmaa sinulle.
En jaksa enää kauaa odotella vastausta.
 - Luna Lovekiva

~~

Hei Harry,
sain kirjeesi.
Miten niin sinulla ei ole tunteita minua kohtaan?
Mikä minussa on vikana?
Vastaathan pian.
 - Luna

~~

Voi Harry,
en ymmärrä kirjettäsi.
Siis pidät minusta vain ystävänä?
Ja olet ihastunut Ginnyyn, etkä minuun?
Tämä tieto raastaa sydäntäni.
 - Luna

~~

Harry,
haluaisin, että sinäkin pidät minusta, mutta se ei ole selvästikään mahdollista…
…joten…joten olen päättänyt lähteä pois.
Levitän siipeni vielä kun voin.
Terkuin. Luna

~~

Harry,
olen pahoillani, mutta mikään ei estä minua lähtemästä.
Jokainen suudelmasi Ginnyn kanssa raastaa sydäntäni, ja kohta me kaikki hukumme kyyneliini.
Hyvästi.
Tuskin tapaamme enää koskaan.
 - Luna Lovekiva
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 21:22:54 kirjoittanut Beelsebutt »

Milky

  • Blöndi Ballerina
  • ***
  • Viestejä: 80
  • Dude. This is a really bad idea... LETS DO IT!
Vs: 6 kirjettä Harrylle
« Vastaus #1 : 17.07.2009 23:34:57 »
Ficciä lukiessa tuli "Eivät Harry ja Luna voi olla pari"-tunne ja aloin miettimään miksi ei. (en muuten löytänyt siihen vastausta) No voisin sanoa että Luna on melkoisen IC kertoessaan Harrylle suoraa tunteistaan, mutta OoC kun uhkaa lähteä pois, ainakaan minä en saa optimistisesta Lunasta pois lähtevää särkynyttä sydäntä. Voi suoraa sieluni silmin nähdä kun Luna vastaisikin kieltävän vastauksen saatuaan "Oi Harry! Ei se mitään ettet pidä minusta, kovin moni muukaan ei pidä", mutta tämä onkin vain minun mielikuvani (Luna on ihana ihminen). Ja tuo
Lainaus
Levitän siipeni vielä kun voin.
Terkuin. Luna
terkuin tuossa kohdassa kannattaivi varmaankin korvata terveisillä.
Lainaus
kohta me kaikki hukumme kyyneliini.
Ihana<3
Ficci on suloinen, mutta aika mitäänsanomaton. Kiitos ja kumarrus!

PS. Älä kiltti pidä minua ilkeänä, nämä ovat minun mielipiteitäni ja yritän kerrankin (oikeasti kerrankin) antaa rakentavaa kritiikkiä enkä korjailla vain tekstissä olevia virheitä...
If you’re starhokeyplayer don’t just wanna start to be a breakdancer for a living. Or something. Unless you’re really good at it! I don't know... Do what you do. –Maika Maile
---
ava by Laaksokukka, kiitos

Pöllölän Puuskupuh

  • Vieras
Vs: 6 kirjettä Harrylle
« Vastaus #2 : 17.07.2009 23:40:06 »
Milky, kiitos kommentista. Juu, enhän minä suutu kommentistasi... no suutunhan... tai sitten en. On kyllä totta, että terkuin kohdassa voisi lukea terveisin, mutta minusta terkuin kuulosti luontevammalta. x)
On tosi kivaa, että edes joku viitsii kommentoida. ^^