Kirjoittaja Aihe: (H/D) Romeo and his Romeo (ONESHOT!) K-11, WARNING:Kliseilyjä  (Luettu 2977 kertaa)

jjanitää^^

  • Vieras
Pairing:H/D
Genre:romance /(fluff)
Raiting:K-11
Summary:pieni tarina HooDee:stä sijoittuu kuudenteen kouluvuoteen. etenee todella nopeasti , klisee, vain yksi luku!!!
 
ps. älkää tulko haukkumaan, tää on mun eka ficci!
 
ensmmäimnenjaviimeinenluku vessasessio.

Avonaisesta ikuunasta sisään sisään tulvivat valonsäteet leikittelivät Dracon platinanvaaleilla hiuksilla.
"Kunpa hän ymmärtäisi minua!" Draco itki vieressään leijuvalle tytön haamulle                                                                                                                                                                                
Kristallin kirkkaat kyyneleet vierivät pitkin Dracon kauniita kasvoja.
"Minullakin on ollut paljon murheita, kukaan ei ikinä käy tyttöjen vessassa minua katsomassa" Myrtti sanoi surullisena.
"Kuka sinne nyt tulisikaan" Draco sanoi "sehän on epäkunnossa". Hänen ei ehkä olisi kannattanut sanoa niin sillä Myrtti sukelsi ulisten vessan pönttöön
"Hienoa, hylkää sinäkin minut!" Draco huusi ja itki entistä enemmän.
 sitten kun Draco lopulta kääntyi lähteäkseen , hän näki kauhukseen pojan jolla oli musta tukka ja pyöreät rillit.
"Kuinka kauan olet seissyt siinä?" Draco kysyi säikähdykseltään.
" No sanotaan että tarpeeksi kauan kuullakseni kaiken."Harry vastasi.
"Miksi sinä olet itkenyt" harry kysyi varovaisesti.
"En minä ole itkenyt, Malfoyt eivät itke!" Draco sanoi puoliksi huutaen.
"Olkoon sitten niin" harry sanoi.
luihuispoika näytti itkettyään jotenkin niin suloiselta että Harry ei voinut muuta kuin tuijottaa tämän kauniisiin jäänharmaisiin silmiin.
Harry alkoi tietämättään kävellä toista luihusta kohti ja kohotti kätensä pyyhkäistäkseen blondin kyyneleet hihaansa.
Draco päästi pienen hassun inahduksen Harryn sivellessä hänen kasvojaan.
Hän sai kokea pienen yllätyksen kun Harry oli painanut huulensa tämän pehmeille huulille.
Dracolla kesti vähän aikaa ennenkuin ymmärsi vastata.
Hetken he nauttivat toistensa seurasta kunnes erkanivat ja kummankin kasvoilla karehti onnellinen hymy.

 
____________________________________________________________________________________________________________
 


//Melod sääteli ikärajoja. ^^
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 14:26:46 kirjoittanut niiina »

Belsissa

  • Ikiunelmoija
  • ***
  • Viestejä: 760
    • Arcane Inspiration - blogini
Vs: (H/D) Romeo and his Romeo
« Vastaus #1 : 28.06.2009 16:58:18 »
Idea vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta, mutta pakko sanoa, että alku oli aika klisee ja eteni hieman turhan nopeasti. Pojat olisivat voineet edetä hieman hitaammin mielestäni, kun otetaan huomioon heidän historiansa.
Kirjoitusvirheitä oli jonkin verran, muista, että virke aloitetaan isolla alkukirjaimella. Jotkut sanat oli kirjoitettu väärin, joten suosittelisin vielä tarkastamaan ficin kerran läpi.  :)

Lainaus
Draco päästi pienen hassun inahduksen harryn sivellessä hänen kasvojaan.
Draco sai kokea pienen yllätyksen kun Harry oli painanut huulensa Dracon pehmeille huulille.
Dracolla kesti vähän aikaa ennenkuin ymmärsi vastata.

Tässä kohdassa toistetaan liikaa Dracon nimeä, voisit korvata muutaman niistä esimerkiksi sanoilla "hän, poika, blondi tai tämä".

Tämä oli kuitenkin ihan suloinen, mutta sinun kannattaisi harkita betan hankkimista, jolloin hän voisi tarkistaa oikeinkirjoituksen ja antaa muitakin vinkkejä.  :)


Arcane Inspiration - lifestyleblogini
Virvatulilaulu - kirjallisuusblogini

jjanitää^^

  • Vieras
Vs: (H/D) Romeo and his Romeo
« Vastaus #2 : 28.06.2009 19:10:05 »
hjoo kuitenki mä oon vielä ihan alottelija ni mun on tosi hankala keksiä mitää
"luovaa" ja tällä hetkellä en oikee tiijä kuka vois toimia betana...
tää oli kirjotettu sillee että Harry ja draco on tuntenu toisiinsa 
vetoa jo pitkään ja se sitte se purkautuu. en kyllä voi kiistää etteikö 
toi mee aika nopeesti mutten keksiny mitää mut ne kirjotusvirheet mä yritän korjata.
« Viimeksi muokattu: 28.06.2009 19:13:50 kirjoittanut jjanitää^^ »

jjanitää^^

  • Vieras
Vs: (H/D) Romeo and his Romeo (ONESHOT!)
« Vastaus #3 : 28.06.2009 19:37:46 »
Päätin just etten teekkään tähän jatkoa. jätän sen tuollaiseksi lyhyeksi,
ja opettelen kirjoittamaan paremmin.

Shute

  • ***
  • Viestejä: 209
  • hei sun heiluvilles
Vs: (H/D) Romeo and his Romeo (ONESHOT!)
« Vastaus #4 : 29.06.2009 23:21:09 »
Hmm, mielenkiintoinen. : ) kirjoitusvirheitä oli, aika lyhyt ja eteni liian nopeasti. Ensi kerralla muista tarkistaa tarina läpi tai hankkii beta : D

~ Shute
Shute

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: (H/D) Romeo and his Romeo (ONESHOT!) K-11
« Vastaus #5 : 30.04.2010 15:02:34 »
Hyvä idea, mutta minäkin sanoisin että tämä vaikuttaa keskeneräiseltä. Olisin kaivannut jonkilaista selitystä miksi Draco valitsi juuri sen vessan ja miksi Harry päätti tulla myös sinne.. Mutta siis tykkäsin silti :)

~L~
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

locoo_

  • Vieras
Vs: (H/D) Romeo and his Romeo (ONESHOT!) K-11
« Vastaus #6 : 18.05.2010 21:12:42 »
Mun mielestä tää oli tosi sulonen (: <3

littlerose

  • ***
  • Viestejä: 56
  • This is my reality
Vs: (H/D) Romeo and his Romeo (ONESHOT!) K-11
« Vastaus #7 : 18.05.2010 21:46:34 »
Söps<3

Sanoit, ettet tiedä kuka suostuisi betaksi? Osiossa Sulkakynä on muutama betahaku topa. Toisessa ihmiset ilmoittautuu betaksi ja toisessa ilmoitetaan että tarvitsen betaa jne. Kannattaa siis käydä siellä, sieltä minäkin olen omani kalastanut<3 Toivottavasti löydät jonkun!