Kirjoittaja Aihe: epäolennaista, valokuvia, piirroksia : 18042008  (Luettu 15689 kertaa)

thirdy

  • ***
  • Viestejä: 61

Pikkuveli S

Itsestäänkin voi saada hienoja kuvia, kunhaan kukaan ei tajua jutun pointtia, saatikaan sitä että kuvaaja itse on siinä, niinkö se menee?
Valokuvat ja piirustukset, mihinkään muhuun en pysty. En pysty edes noihin kahteen asiaan, mutta pakko on aina pakko. Itsensä pakottaminen siis. Tai en oikeasti edes pakota itseäni, minä vain tykkään kuvata ja piirtää. Piirtäminen tosin on tarkoitettu kärsivällisille (meinasin kirjoittaa, että kärsiville) ihmisille, ja siksi valokuvaus onkin kivempaa. Se on vain räpsäys, ja työ on valmis. Eikö? En edes tajua mitä selitän, käykää käsiksi. Pidätte tai ette, rakastan mielipiteitä.

//Tein asian, jota en koskaan tee. Nimittäin siivosin. Ymmärrättekö tuon verbin? SIIVOSIN. Poistin töitä, ja lisäilin uusia. enjoy.

VALOKUVAT
Allergia S
Tosiasia.
Maisema S
Ilta. Ehkä. Ihan hiton vanha kuva ainakin.
Aggressiivisuus S
Tuttu tunne, onhan?
Luonto S
Jokaiseen arkistoon mahtuu vähintäänkin yksi luontokuva?

NEW PICTURES
-tai eivät nämä uusia enää ole, täällä vain.
Mardi grass S
Tästä kiertää useimmiten väritön versio, päätin kokeilla näin vaihtelun vuoksi.
Mardi grass2 S
Fran Perea S
Minulla on näitä satoja. En harrasta julkkiskuvia, mutta tuo on niin söpö.
Untitled, babe. S
Teenage kicks S


PIIRUSTUKSET
Hermione, huhtikuu S
Tässä on vastaus Corpse Briden haasteeseen. Pottermaailman tyttökalenterista minä vein huhtikuun neidon, Hermionen siis. Ehh, en nyt tiedä onko tämä mikään kauhean onnistunut työ.. tuo tausta pistää pahasti silmään, sillä minua ei ole luotu tekemään sellaisia. Ja värit ovat ihan älyttömän vääristyneet! ei tuo noin huonolta näytä paperilla.

ART BITCH S (vanha)
Minulla ei ole muuta sanottavaa, kuin että kiitos, ja anteeksi laiskuuteni. Tämä on tehty 22.huhtikuuta, jolloin koin totaalisen ruostumisen. Sotkin vesiväreillä paperia, ja siinä se on, nenätön nainen.


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 27.08.2012 00:21:46 kirjoittanut Illusia »
[size=150]monday 7:18[/size]
-but whats so easy in the evening, by the morning is such a drag

Mörköliisa

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #1 : 17.07.2007 12:08:47 »
Nämä olivat todella kauniita ja hyvin onnistuineita. Suosikkejani olivat Agressiivisuus ja Glamour part 2. Saanko kysyä, mitä kameraa käytyt? Nuo kuvat olivat niin selviä ja kauniita.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Mörköliisa »

thirdy

  • ***
  • Viestejä: 61
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #2 : 17.07.2007 17:50:21 »
Voi kiitos paljon! Käytän jo puolitoistavuotta vanhaa nikon d50 kameraani, joka hajoaa pian käsiin. En ole kauhean huolellinen minkään asian suhteen ;<
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut thirdy »
[size=150]monday 7:18[/size]
-but whats so easy in the evening, by the morning is such a drag

Bree

  • ***
  • Viestejä: 26
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #3 : 18.07.2007 15:08:16 »
Voih, kunpa minäkin vielä joskus osaisin ottaa tuollaisia kuvia..

Ehdoton lempparini on Aggressiivisuus , aivan ihanat leginssit (kirjoitetaankohan ne noin?) ja hieno pyörä. Kaikkein ihaninta on tuo mustavalkoisuus, rakastan mustavalkoisia kuvia <33. Valot ja varjot tulee niin kauniiksi.


~Bree
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut Bree »
But who could it be?

peaches

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #4 : 18.07.2007 15:43:43 »
oiii, Romilda-pikkuinen (kröhöm isonen♥), en olekaan nähnyt näitä kaikkia kuvia :C! Hienoja ovat edelleen, erityisesti minäkin tykkään tuosta Glamour Part 2 -kuvasta, koskakoska... siinä on ihanat värit ja sinulla on tuollainen ihanan ilme :3! Sitten tuo Maisemakin oli ihana. Sen värit ovat vain niin leppoisat :''D, jatka samaan malliin♥
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut peaches »

thirdy

  • ***
  • Viestejä: 61
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #5 : 19.07.2007 14:35:14 »
Bree, kuvaaminen on pelkkää tuuria! Ei se oikeasti ole, mutta minulle se on. Kerralla onnistuu, tai sitten ei koskaan. Minun ajattelutapani, joka on erittäin huono. Johtunee siitä, että en ole senttiäkään kärsivällinen. Kiitos paljon!

peaches, isonen >:3! Minä jatkan samaan malliin, jos kerran kannustat tyttöseni! Kiitos pate! Tosin samaa mieltä sinun kanssasi en ole, ehehehh.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut thirdy »
[size=150]monday 7:18[/size]
-but whats so easy in the evening, by the morning is such a drag

raato

  • ***
  • Viestejä: 116
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #6 : 20.07.2007 15:58:42 »
luv 'em!

Mitään näin taitavaa en ole nähnyt pitkään aikaan.

Allergia on upea, siinä on todella osuvalla tavalla kuvattu aiheensa. Tykkään.

Ja se että käytät erilaisia kuvakulmia ja aiheita. Ei voi kun rakastaa.

Kiitos näistä.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut raato »
Me vaan vähän leikitään.


FanFic100

thirdy

  • ***
  • Viestejä: 61
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #7 : 21.07.2007 18:17:20 »
Voi kiitos ihan mahdottoman paljonn raato! Kehuja on aina kiva saada, ehh? ruusuja, whatever (vaikka olenkin niin tyytymätön kaikkeen, että voisin väittää koko ajan vastaankin. Joka ei hyödytä mitään, ja on kaikenlisäksi säälittävää). No niin eksyin taas aiheesta, piti sanoa vain: kiitos.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut thirdy »
[size=150]monday 7:18[/size]
-but whats so easy in the evening, by the morning is such a drag

MOLLY

  • Vieras
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #8 : 23.07.2007 15:55:50 »
Ei. ei, ei! Sinä piirrät aivan liian hienosti! *Muuttuu kateudesta vihreäksi* Eli yksinkertaisesti aivan mahtava työ toi Hermione!
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut MOLLY »

SutsannaP

  • ***
  • Viestejä: 33
    • http://
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #9 : 23.07.2007 16:41:41 »
se allergia valokuva oli paras. siitä tykkäsin eniten. kuvassa on jotain todellista ja semmosta. kuvan tyyppi on myös semmonen ettei ihan heti näe. samoin pidin kun mikään ei onnistu. onnittelut.  :o  sekin oli todellinen
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut SutsannaP »
Meistä tuli vaan tummunut muisto. Hiljaisuus pimeydessä.

thirdy

  • ***
  • Viestejä: 61
(Ei otsikkoa)
« Vastaus #10 : 24.07.2007 00:13:10 »
apua kiitos paljon MOLLY, nyt minä hämmästyin :'D. Todella.

SutsannaP, ohh! En tiennytkään, että osaan kuvata jotakin hmm todellista, hienoa, se onkin ollut pitkään jo tavoitteenani, onnistumisesta en tosin ole tiennyt. Kiitän ja kumarran.
« Viimeksi muokattu: 01.01.1970 02:00:00 kirjoittanut thirdy »
[size=150]monday 7:18[/size]
-but whats so easy in the evening, by the morning is such a drag

Dionysos

  • ***
  • Viestejä: 431
Re: epäolennaista, valokuvia, piirroksia NEW 25.7
« Vastaus #11 : 27.07.2007 14:22:31 »
Todella upeita kuvia!!! :)
varsinkin tuo agressiivisuus.. .)
Upeita :)))
Inn gjennom min sjel den sorte angst river

På de mosegrodde steiner de seg viser
Når nattemørket har senket seg over
Ekkoene... fra deres grufulle jamring
Endeløst... du kan høre


//Palasiksi revitty Dionysos on lupaus elämästä....-Friedrich Nietzche

Alera

  • Vieras
Re: epäolennaista, valokuvia, piirroksia NEW 25.7
« Vastaus #12 : 27.07.2007 21:31:35 »
Jumalauke. Erittäin, siis erittäin tasokkaita kuvia!
Kaikki tosi nättejä, mutta erityisiksi suosikeiksi nostaisin Kun mikään ei onnistu:n
(tulee ikävä omia pitkiä kynsiä ;_;),
Allergian (mustavalkoisuus sopii tähän kuin no, nenä naamaan) ja Glamour part 2:sen.

Pyydän, eikun vaadin lisää näitä.

*absoluuttinen mykistys*

thirdy

  • ***
  • Viestejä: 61
Dionysos, kiitän! Ja Alera, tuo absoluuttinen mykistyminen on ihan turhaa ;u;, ei nuo mitään ihmeellisiä ole. Kiitos kiitos kiitos, paljooON!

Uusi kuva, uusi piirros. Voi elämä.
[size=150]monday 7:18[/size]
-but whats so easy in the evening, by the morning is such a drag

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 702
Pidän piirtämis-tyylistäsi. Se on persoonallinen ja omaperäinen. Positiivisesti! Hienoista abstraktia tyylistäsi kyllä löytyy.
Uusin työsi, Luna Lovekiva, on hyvin onnistunut. Värit ovat ihanan pehmeät ja pehmeyttä myötäilee myös itse Luna. Ainoa miinusseikka on se, että tässä ei Luna näytä itseltään. Tai kyllähän sinä tottelet orjallisesti korvakoruja, ilmettä ja silmiä, mutta muuten hän saattaisi olla kuka vaan. Asento hitusen liian tönkkö minun mielestäni. =0 Olen tänään näyttävästi en-saa-kunnon-rakentavaa-aikaiseksi, joten sanon sitten myöhemmin jos saan päähäni sanottavani. X) Lisää ihmeessä!


thirdy

  • ***
  • Viestejä: 61
Nyt olen kyllä erittäin otettu : D! Minua on aina ärsyttänyt suuresti, jos tyylini on luokiteltu johonkin tiettyyn.. miten se sanotaan? genreen :'D? Yhe, but i'm really happy now!

Olen piirtänyt ihan älyttömän monta kuvaa Lunasta, mutta mielikuvani näköistä en ole koskaan saanut siitä. Mikäköhän lienee syy? Sovin itseni kanssa, että Luna jäljittelee tuossa superkuuluisaa älytöntä julkkista Paris Hiltonia, ja siksi istuu jäykästi ja näyttää ei_Lunalta. Ehkä menen nukkumaan.. Kiitos paljon Rebecca kommentista!<:
[size=150]monday 7:18[/size]
-but whats so easy in the evening, by the morning is such a drag

Platitude

  • ***
  • Viestejä: 4
Ooivooi ^^ Ihania.. Etenkin ne valokuvat, todella hienoja. Piirrustuksetkin ihania <:
(Ai mikä rakentava palaute?)
"Reila on Raumalta 10 metriä pohjoseen."

viuviu~

thirdy

  • ***
  • Viestejä: 61
Hihii, kiitos vaan <: Ja se rakentava tuppaa aina kadota jossakin vaiheessa matkaa, hheeeee.
[size=150]monday 7:18[/size]
-but whats so easy in the evening, by the morning is such a drag

nukkekoti

  • Ananas
  • ***
  • Viestejä: 145
  • Majere. <3
Re: epäolennaista, valokuvia, piirroksia : 151207
« Vastaus #18 : 16.12.2007 00:39:07 »
Aivan upeita :o
siinä kaikki!
Sans lui, je ne peux pas vivre.

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Re: epäolennaista, valokuvia, piirroksia : 151207
« Vastaus #19 : 16.12.2007 13:47:21 »
Minusta on fantastista, että uskallat itse mennä kuvaan! Ittelläni tuntuu, etten ikinä saa hyviä kuvia ittestäni.
Tosi tarkkoja valokuvia, en tiedä kuinka paljon olet miettinyt niitä, mutta valot ja varjot ovat kuin suunniteltuja.

Piirrustuksetkin olivat hienoja, enemmän kyllä pidän valokuvistasi. En osaa sanoa mikä kuvistasi oli paras, kaikki näyttävät ammattilaisen ottamilta. Jatka kuvaamista ja piirtämistä. *leimaa thirdyn otsaan leiman: tosilahjakkuus*

~ kateudesta vihreänä, Si
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan