Kirjoittaja Aihe: epäolennaista, valokuvia, piirroksia : 18042008  (Luettu 15691 kertaa)

LunaLoony

  • Tähtiintuijottelija
  • ***
  • Viestejä: 154
  • Sydämeni on sinun.
Re: epäolennaista, valokuvia, piirroksia : 151207
« Vastaus #20 : 16.12.2007 14:16:19 »
Olipas kyllä kivoja töitä. =)

Tykkäsin valokuvistasi hirmuisesti! Kaikki olivat todella hienoja, mutta lemppareikseni voisin luetella Allergian, Glamour2:sen ja Aggressiivisuus-kuvasen. :> Muutkin olivat todella hienoja, mutta nuo jostain syystä kohosivat muiden yläpuolelle. Kaikissa kuvissasi on hieno tunnelma, joten lemppareiden valitseminen ei ollut ihan tavattoman helppoa.

Piirroksistasi tykkäsin Art Bitch:istä eniten. Jotenkin todella kiva, vaikka jälki onkin hieman sottaista. Tai ehkä se sottaisuus juuri onkin se, miksi siitä niin paljon pidän, tiedä häntä. x)

Joka tapauksessa, jatka samaan malliin. Töitäsi on ilo katsella. =))
"We accept the love we think we deserve."


Avatar by laaksokukka

SutsannaP

  • ***
  • Viestejä: 33
    • http://
Re: epäolennaista, valokuvia, piirroksia : 151207
« Vastaus #21 : 12.01.2008 20:00:28 »
Kuten mä oon jo sanonut, niin sulla on hyvin omatapa kuvata, ja se pistää silmään, koska se on niin todellista huolettomuutta ja sitä nyt muutenkin on kiva kattella. Noi sun valokuvat ikäänkun elää, ja ihankun niissä olis joku sielu ja silleen. (meni kyll kieltämättä vähän oudoks. :P) Ne on kuvauksellisesti hyvin onnistuneita, eikä välttämättä ihan tavallisia, sillain, ettei niitä hyt ihan joka päivä näe. Ja toi, että käyttää mustavalkosuutta tuo kuvaan persoonaa ja ehkä myös kontrastina tarkentaa tiettyjä tärkeitä kohtia kuvissa. Myös valotus on hyvin onnistunut, eikä se nyt oo niin paha vaikka ei heti saa selvää mitä kuva "tarkottaa". :)
Meistä tuli vaan tummunut muisto. Hiljaisuus pimeydessä.

thirdy

  • ***
  • Viestejä: 61
Vs: epäolennaista, valokuvia, piirroksia : 18042008
« Vastaus #22 : 18.04.2008 16:22:50 »
Kiitän todella paljon, ja menin sanattomaksi. Hieman myöhään olen liikenteessä, ja sitä rataa. Arvostan todella paljon kommenttejanne. Ja ps SutsannaP, outous juuri kiehtovaa onkin (selityksesi (vai miten se sanotaan, pää ei toimi?), ihana kommentti! tiettekö, multa ei irtoa parempaa vastausta tällä hetkellä. Yritän huomenna uusiksi, heh.
[size=150]monday 7:18[/size]
-but whats so easy in the evening, by the morning is such a drag

elzz.

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Pidä Musta Kii. Älä Päästä Koskaan...
Vs: epäolennaista, valokuvia, piirroksia : 18042008
« Vastaus #23 : 02.06.2009 19:39:00 »
Wau!
Pidin paljon mustavalkoisista kuvistasi. Olit saanut niihin hienon fiiliksen ja rajaukset ym olivat hyviä ^^
Kaikista töistäsi pidin kuitenkin eniten Art Bitchistä. Rakastan vesiväritöitä ja mielestäni tuon asenne oli mutkaton ja hauska. Onnittelut!!
Lisää saa tehdä, nauttisin ^^
~I don't need no fakes around me~
~All I want is you to be with me~
~Here I am~

turkinpippuri

  • Ar Dân
  • ***
  • Viestejä: 726
Vs: epäolennaista, valokuvia, piirroksia : 18042008
« Vastaus #24 : 02.06.2009 20:48:11 »
Ei jestas. Mä en yleensä kommentoi taidetopicceihin, koska en yksinkertaisesti tajua mitään taiteesta. Mutta nää valokuvat on niin hienoja, että pitää poiketa tavastani. Tuo 'Agressivisuus' varsinkin, tykkään siitä hirveästi. Noissa kaikissa kuvissa on kyllä jotain semmoista, mikä vetää puoleensa. Piirroksetkin ovat upeita.

Kiitos.
ja hetkeksi herää tunne: tapahtua voi mitä vaan
mutta harvemmin kuitenkaan
planeetat suis tu vat radoiltaan


avatar raitakarkilta

Jennie

  • Vieras
Vs: epäolennaista, valokuvia, piirroksia : 18042008
« Vastaus #25 : 02.06.2009 21:18:22 »
Woooot? Olen ihan varmasti pörräilyt sinun kanssasi jollain toisella foorumilla, sillä muistan, että sielläkin sinulla oli jotain juuri tuon tyylisä kuvia ja tunnistan sinut noista kuvista. Hieman äskön äimistelin, että mitäs ihmettä. Mutta joltain foorumilta olet kyllä tuttu. :D

Kuvat ovat erittäin hienoja. Mustavalkoisuus toimii pirun hyvin. Lempparikuvani on ehdottomasti kuva pikkuveljestäsi, joka on tuossa ihan ekana isona. Rajaukset, valot ja kaikki tosi kivoja. Kuvia olisi mukava katsella lisääkin!

Piirustuksista en nyt oikein ymmärrä yhtään mitään, mutta nättejä ovat. Ensimmäisessä tekniikka oli toimiva, tuollainen monia vetoja. :)

Luci

  • ***
  • Viestejä: 1 175
  • mielikuvitusastronautti
Vs: epäolennaista, valokuvia, piirroksia : 18042008
« Vastaus #26 : 12.04.2010 23:57:33 »
Woooot? Olen ihan varmasti pörräilyt sinun kanssasi jollain toisella foorumilla, sillä muistan, että sielläkin sinulla oli jotain juuri tuon tyylisä kuvia ja tunnistan sinut noista kuvista. Hieman äskön äimistelin, että mitäs ihmettä. Mutta joltain foorumilta olet kyllä tuttu. :D

Aivan varmasti olen myös pyörinyt jollain foorumilla joskus kanssasi samaan aikaan!

Arvostan todella sitä, että uskallat ottaa itsestäsi kuvia. Itse en uskaltaisi toimia mallina itselleni, olisin aivan liian kriittinen. Mutta mielestäni on todella hienoa, että esiinnyt itse kuvissasi! Tykkään todella paljon tyylistäsi. Kuvat ovat melkotummia, pääasiassa mustavalkoisia, juuri siitä näissä kuvissa tykkään. Niissä on jotenkin hyvä fiilis, vaikka ne ovatkin tummia sävyiltään.
Kyllä kyllä tykkään paljon tavastasi kuvata. Kuvasi jäävät mieleeni, ne tuntuu enemmän eläviltä, kuin vaikkapa omat otokseni. Ja rajaus on mielestäni oikein toimiva lähes kaikissa - tai oikeastaan kaikissa kuvissa.
Oivoi, tyylisi on niin omaleimainen ja persoonallinen.

Meinasin unohtaa vielä nostaa esilleni ykköslempparini Allergian. Se jotenkin kolahti, ihan mahtava kuva.