Kirjoittaja Aihe: Fan(fic) art by Röhkö l 11.7. Yuri!!! on Ice  (Luettu 115141 kertaa)

Röhkö

• Oot kuuma.
Vs: Fan(fic) art by Röhkö l 5.1.2019 My Hero Academia
« Vastaus #40 : 05.01.2019 20:40:37 »
Jaahas, on näköjään jäänyt täällä kiittämättä elokuisesta kommentista!  :o Voi olla että livenä oon muistanut..  ::)

Eli kiitoksia Ayu kommentista!
Ohhoh, muistaakseni tämä oli juurikin sen kesän finimiitin jälkeen, siitäkin jo viisi kuukautta!

Lisäilin juuri uuden Mha-teoksen, tällä kertaa vuorossa Dabi.
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

Avaruuspiraatti

• varattua puraisi
« Vastaus #41 : 05.01.2019 21:05:24 »
Dabi <33 Ja kaikki muut MHA piirustukset <33 Ja kaikki muut piirustukset noin ylipäänsä!! <33 Oon ihan ♥-♥ sinun promarker-taidoistasi! "Kacchan" näyttää erityisen pehmeästi väritetyltä (tai miten tämän ilmaisisi sillain, että kuulostaisi ammattilaiselta). Ei minulla muuta!

"I am as constant as a northern star."
"Constantly in the darkness, where's that at?"

Röhkö

• Oot kuuma.
« Vastaus #42 : 05.01.2019 23:04:03 »
Kiitos Avaruuspiraatti! <3
Itsekin tuntuu, että tuon Kacchanin kanssa olin kärsivällinen (kuten ko. hahmon kanssa kuuluukin, hehe).

- Röh
Mitä tapahtuu ficissä, jossa päähenkilö kirjoittaa ficciä? Ficcinception, K-15

Ygritte

• [igrit]
Vs: Fan(fic) art by Röhkö l 11.7. Yuri!!! on Ice
« Vastaus #43 : 25.05.2026 19:26:00 »
Oi miten hienoja piirustuksia olet tehnyt! Erityisesti nuo animehahmot ovat upeita, varsinkin tuo Dabi on upea sekä hahmon ilmeen että värimaailmansa puolesta!:3 Jäin tuijottamaan sitä kunnon pitkäksi toviksi :D Käytät värejä tosi hienosti monissa töissä! Hienosti piirrettyjen hahmojen lisäksi tykkäsin myös esim kirsikkapuusta, jonka olit maalannut vesiväreillä. Upea kortti! Myös Dumbledore ja Grindelwald piirustus oli todella hieno. Se oli ehkä hieman vanhempi, mutta minusta on hienoa, että siinä näkyy sinun oma tyylisi, eikä siinä ole yritetty piirtää suoraa kopiota esim Dumbledoresta. Monesti Harry Potter taiteessa törmää siihen, että teokset, vaikka ovatkin upeita, ovat enemmän teoksia Daniel Radcliffestä, kuin Harry Potterista, joten olen oppinut arvostamaan omaperäistä kädenjälkeä HP-taiteen suhteen :D
This won't turn into hyperfixation
and
Other Hilarious Jokes You Can Tell To Yourself

/ᐠ - ˕ -マ