Kirjoittaja Aihe: Fan(fic) art by Röhkö l 15.10. Haikyuu!! Camp of Crows  (Luettu 17082 kertaa)

Ansa

• Fruu
  • 赤毛のアン
Stefan Bayne
Hmm... Luen kyseistä ficciä, ja mielikuvani herrasta on erilainen, mutta se sallittakoon. :,D Työ on hyvin huoliteltu ja siisti, ja yksinkertaisuudessaan sisältää myös kivasti pieniä yksityiskohtia. Ja tuolla yksinkertaisella tarkoitan piirrostyyliä, joten älä loukkaannu. :,D Teetkö muuten työt käsin vain koneella vai sekaisin? Itse kun suosin perinteisiä tapoja taiteissa (maalaus/piirustus/hiilityöt tms.) pitkälti siksi, kun ei ole hajuakaan miten voisin osata koneella tehdä. :,)

Brina Finnigan
Tämä on kiva, vaikka imo käsien mittasuhteet suhteutettuna muuhun kehoon vähän failaa, mut mitä pienistä. Pidän erityisesti värityksestä, kasvojen persoonallisuudesta, liekistä sekä liekkiä pitelevästä kädestä (kaunis.)

TVD: I Always Catch You & All That I Ever Need
Vieras fandom ja ficci, mutta ei se haittaa. Kuvassa kiva asetelma ja miehen silmät toimi kivana katseenvangitsijana.

Sarastuksen lordi
Lempityöni jo ihan jo aiheenkin puolesta. <3 Sointuvat värit, toimiva asettelu ja hieno toteutus.

Witchspotting
Kiva luonnos Harrysta (?) Asento on vaikea mutta hienosti tehty. Jalat/varpaat jotenkin häiritsee, mutta se sallittakoon kun on luonnos kuitenkin kyseessä.

Jack Sparrow
Ihana! Erittäin tunnistettava. Kiva väritys ja taustan ruori on hieno.

Yhteiseksi hyväksi 1899-1945
Jännä ja erikoinen. Sulla on aika tunnistettava ja erikoinen tyyli, mikä tulee tässä hyvin esille.

Siriuksen iskupäiväkirja
Sirius on söpö ja tyttö on kauniskasvoinen. <3 :3 Sulka on kaunis yksityiskohta.

BBC Sherlock Holmes/ Benedict
Kiva väritys ja kontrasti, hahmokin tunnistettavissa.

Mycroft ja Lestrade
Aaw, söpöä ja pelkistettyä ihanaa Mystradea. <3

MULLA OLISI TOIVE, kun niitä näköjään teet. :3 Toivoisin Kuvan noin 17-vuotiaasta komeasta Tom Valedrosta luihuisen koulupuvussa ja iso vohreä käärme olalla. :3

-Ansa!
I need my space

Röhkö

• Maisteri
  • Nerot hallitsevat kaaoksen.
Tänks Ansa! :)
Mä teen työt sekatekniikalla. Luonnostelen aina ensin lyijärillä ja sitten skannaan koneelle väritykseen. Joskus käytän copiceja tussaukseen tai hyvin harvoin puuvärejä.
Anatomia ei tosiaan ole mun vahvin puoli, kun oon aika laiska tarkistamaan mittasuhteita (varsinkin käsissä).. :´D Tykkään eniten näpertää kasvojen parissa.

Toiveesi on huomioitu! Tein eilen itseasiassa yhden piirroksen Tomista, ficini 11. luvun kuvituskuvaksi. Mutta voisin väkertää myös pelkän Tomin kera matelijan! :)
Kiitokset kommentista toistamiseen!
- Röh
Because people don´t have wings... We look for ways to Fly. Mean boys, lentopallopoikien kommelluksia, K-15

Resonanssi

• Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Hih, pidin Seamusin tyttärestä :D
Kiitos :)
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Mariaxoxo

Tämä on ihka ensimmäinen kerta, kun olen tänne fanart-puolelle eksynyt. Itse en osaa piirtää sitten yhtään, joten ei kai siksi ole tullut täälläkään käytyä. Omasta taidottomuudestani johtuen en pahemmin osaa piirroksiasi arvioida, mutta mun silmään ne on todella upeita. Ton sarjakuvan kaikki sivut ei toiminu, mikä vähäsen harmitti, sillä olisin niitäkin halunnu päästä kattelemaan. Ilmeisesti kuitenkin olet tästä tietoinen joten se toivottavasti korjaantuu piakkoin:)

Röhkö

• Maisteri
Kiitos kommenteista, Resonanssi ja Mariaxoxo!
Hyvä, että tännekin puolelle eksyy välillä käyttäjiä. Sarjakuvan uudelleenlataus vähän jumittaa, koska piirrokset ja skanneri on eri puolilla Suomea.. Ja olen vähän saamaton. Pahoittelen!
Because people don´t have wings... We look for ways to Fly. Mean boys, lentopallopoikien kommelluksia, K-15

Orvokki

Upeita töitä!
Olisin kyllä otettu, jos saisin kortin missä ois tommonen koiran kuva. Draco kelpais mieluusti. ;) :P

Resonanssi

• Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Pidin hirven(?) ja koiran värimaailmasta kovasti :D
Ihanan tarkkaa työtä.
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

Röhkö

• Maisteri
Vs: Fan(fiction) art by Röhkö l 13.7.2017 Frozen
« Vastaus #27 : 13.07.2017 20:20:00 »
Kiitän kommenteista!

Tänään innostuin piirtämään Frozenia (tai Anna/Hans-shippiä) fanittavalle kaverille aiheeseen sopivan synttärikortin. :)

Arte

• Puuskupuh
  • Valvoja
Vs: Fan(fiction) art by Röhkö l 13.7.2017 Frozen
« Vastaus #28 : 13.07.2017 22:19:24 »
Oi, pakko oli tsekata, että mikä oli tämä Frozen-piirros! Ihan mahtavan realistisesti ja todellisen tuntoisesti piirretyt Anna ja Hans! Tosi söpö kortti.

Myöskin toi Nick Wilde ja Judy Hopps -piirros on todella hyvin tehty! En tunne sarjaa, mutta kuvia hahmoista nähneenä tosi realistinen sekin. Oot kehittynyt tosi paljon piirtäjänä, mitä vilkaisin joitain noita vanhempia teoksia.

Tuo Metsän kuningas -piirros on kans tosi söpö. (: Tuli mieleen sellainen perinteinen ja sympaattinen ristipistotaulu tuosta tyylistä! Taain metsä jää ehkä vähän hassusti liian taka-alalle, mutta toi hirvi on ihan mahtavasti piirretty ja väritetty. Myös lupiini-yksityiskohdat oli tosi kivoja.

“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Röhkö

• Maisteri
Vs: Fan(fiction) art by Röhkö l 25.9.2017 Haikyuu!!
« Vastaus #29 : 25.09.2017 21:36:14 »
Kiitos suuresti kommentista, Arte! 8)
Kiva, että vaivannäkö näkyy katsojille. En tosiaan ole mikään maisemien piirtäjä, koska tykkään näpertää yksityiskohtia. Siksi olen myös huono keksimään taustoja..

Tänään piirusteluinspis iski (poikkeuksellisesti maanantaina!), joten lisäilin tuonne yhden Tobion.
- Röh

Fiorella

• Hyvän tuulen kotisatama
Kommenttikampanjasta huomasin tämänkin. :)

Haikyuu!!:t ovat minulle tuntemattomia juttuja fandomina, mutta näin piirroksena katsellen olet kyllä hienosti lähtenyt toteuttamaan niissä vähän erikoisempia asentoja. Minusta vartalon kierrot, kurotukset ja nojautumiset näyttävät aika hyviltä! :) On myös kiva nähdä sama kuva ilman väriä ja värin kanssa. Losing king -kuvassa kruunu pistää vähän silmään kaksiulotteisuudellaan, vaikka onkin kauniin yksityiskohtaisesti piirretty. 

Metsän kuningas -peura oli minusta tosi kaunis ja siinä oli ihanat värit! Tykkäsin myös erityisesti Kapteeni Koukusta. <3 Muutenkin eri hahmot olivat hyvin tunnistettavissa.
I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Röhkö

• Maisteri
Kiitos kommentista, Fiorella!  :)

Päivitin itseasiassa juuri tuon kruunukuvan (Oikawa ja Kageyama), mutta siinäkin vasta ääriviivat. Väreillä saisi lisää varjostuksia ja kolmiulotteisuutta.

Haikyuu!!-inspis on iskenyt ja lujaa, joten yhden uudenkin luonnoksen taas lisäsin. Suosittelen sarjaa kaikille lämpimästi, oli sitten otaku tai ei...  ::)

The Mind

Yoi-taidetta!! Tosi hienoja kaikki uudet työt. Tekniikoista tms en tajua mitään mutta näin noviisin silmiin hienoa jälkeä!

Röhkö

• Maisteri
Kiitos kommentista, The Mind! :)