Kirjoittaja Aihe: Iero-Way suttaa, Päivitetty 29.05.  (Luettu 3609 kertaa)

Iero-Way

  • Vieras
Iero-Way suttaa, Päivitetty 29.05.
« : 14.06.2009 01:11:32 »
Laitan tähän nyt linkeillä vain nuo HP -aiheiset kuvat (joita ei toistaiseksi kovin montaa ole, mutta eiköhän niitä ajanmittaan tule lisää). Realistisesta, mallista tuhertamisesta en tykkää ollenkaan, olen elämäni aikana kai kolme tuollaista työtä tehnyt, ja ei vain ole minun juttu, tykkään enemmän tuollaisista sarjakuvamaisista hahmoista.

Kolme rohkelikkoa S
En jaksa värittää käsin nykyään niin paljoa, kun olen niin törkeän laiska. Nuo näyttää tuossa vähän järkyttyneiltä, mutta siis se on osa minun ficciä, mutta kappas, jostain syystä en ikinä saa aikaiseksi kirjoittaa sitä loppuun...

Lisää töitä (ei HP-fandomilla) löytyy devianArtistani, enkä pahoita mieltäni vaikka kurkkaisittekin. Idealla minua saa heittää, ja mahdollisimman nopeasti ne pyrkisinkin toteuttamaan, niitä voi tänne laittaa, tai vaikka pistää yksäriä. Tosiaan melko kaikkiruokainen olen, ja vaikken kaikista parituksista pidäkään, voinhan silti koettaa saada jotain aikaiseksi.

Joo, ja kommenttia saa heittää. Tulisi hyvä mieli =)


// Illusia poisti toimimattomat linkit ja lisäsi ikärajan.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 05:28:52 kirjoittanut Illusia »

Mjau

  • ***
  • Viestejä: 65
Vs: Iero-Way suttaa
« Vastaus #1 : 14.06.2009 19:02:26 »
Söpöjä nuo kaksi ensimmäistä kuvaa ja hienosti väritetty :D Ihmettelen vain miksi Harrylla on niin valtava pää xD
Playing the angel on myös hieno, mutta mielestäni tuollainen väritystyyli ei ihan istu sarjakuvamaiseen piirrostyyliisi. Tuollainen väritys on jotenkin liian herkkä.

Toivottavasti tuli hyvä mieli :D Vaikken osannutkaan kovin pitkästi kommentoida.
Kirjastonkirja
jää ratikan penkille
niin kuin sinäkin.

Iero-Way

  • Vieras
Vs: Iero-Way suttaa
« Vastaus #2 : 16.06.2009 13:01:56 »
Kiitos kommentoinnista 8) Hienoa, että tyyli miellyttää, kommentit sai kivasti suun vääntymään hymyyn vaikka angstituttaakin. Anteeksi tuo, että hahamot näyttävät isopäisiltä, mutten osaa piirtää pieniä päitä kun sitten ne tyypit alkaa näyttämään jotenkin tyhmiltä, ja isoon päähän saa helpommin kaiken maailman yksityiskohtia.  Itsekin olen tuosta viimeisestä piirustuksesta hiukan turhaantunut, tosin tässä kun joskus pääsisi Tiimariin ostamaan rajaustussit, voisin rajata tuon, ja kokeilla, miten se puuväreillä toimii. Ja uusia piirustuksia on jo suunnitteilla, tosin en ole saanut aikaiseksi vielä toteuttaa.

// 18.06.2009 - Anteeksi tuplapostaus, mutta lisäsin kaksi uutta.

// 29.05.2010 - Lisätty.


// Illusia yhdisti tuplapostaukset.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 05:29:43 kirjoittanut Illusia »