Kirjoittaja Aihe: Dream on dreamer. K-11 - D/Hrm [Kahdestoista ja viimeinen luku 1.5]  (Luettu 40633 kertaa)

eclipse

  • ***
  • Viestejä: 17
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #120 : 26.09.2009 20:22:40 »
Pikkuhiljaa vois jatkoa alkaa tulemaan... Vai?

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #121 : 27.09.2009 11:29:37 »
Justinee: Hienoa että tykkäsit. Ohops, taitanut tulla huolimattomuus virhe.

Oblivian:  Voi kiitos * punastelua*

emaii: Kiitos, Draco on tosiaan suloinen mustasukkaisena.

eclipse: Niinpä, olen taas erittäin pahoillani, että jatkossa on kestänyt näinkin kauan. Olen kuitenkin saanut erään opiskeluprojektin päätökseen, joten varmasti jatkon saan tänne pian.

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #122 : 18.10.2009 18:01:12 »
Milloinka on jatkoa tulossa? En jaksa enää oottaa!  ;)

♥ mmariaä

Karkkiunelma

  • purkan metsästäjä.
  • ***
  • Viestejä: 90
  • ava by Lady Dynamite
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #123 : 18.10.2009 22:04:38 »
Ajattelin vain kurkistaa ekaa lukua hieman, mutta olis pitänyt arvata, että tähän jää koukkuun. ;D
Dramionen on liian koukuttavaa..
Draco & Hermy on vaan niin ihania yhdessä.
Kirjoitus tyylisi on kiva mielestäni. :)

Laitahan jatkoa, kun ehdit

Karkkiunelma
Crash, crash, burn let it all burn.
This hurricane chasing us all underground.  <3

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #124 : 19.10.2009 13:23:35 »
Kiitos Karkkiunelma.
Sain jatkon valmiiksi ja tässä se tulee.

A/N: Tässäpä sitä jatkoa tulisi. Edelleenkin olen pahoillani ilmestymisen kestämisessä. Ehkäpä voitte antaa minulle tämän kerran anteeksi? Tämäkin luku jäi ihan luvattoman lyhyeksi, pyydän sitäkin anteeksi. Toivon niin. Kommentteja tarvitsen taas seuraavaan jatkoon inspikseksi.

___


Luku 8.

Dracon onneksi tyttö ei vastustellut. Poika raotti huuliaan, koittaen syventää suudelmaa.
” Hermione! ” Kuului huuto rinteen yläpäästä.
Silloin Hermione hänen allaan avasi silmänsä ja työnsi pojan pois päältään.
” Saamarin, saamari. ” Draco jupisi itsekseen, hän katsoi ylös vain huomatakseen Nathanin joka luimisteli pojalle epäluuloisesti samalla kun Hermione taivalsi poikaa kohti. Hän näki punaista, että Hermione kehtasikin mennä pojan luokse, ihankuin mitään ei olisi tapahtunut.

Nathan pitää jotenkin potkaista ulos kuvioista, ei tämä kuulunut suunnitelmaan. Varakeinoja käyttöön, Harry ja Ron eivät tule olemaan tyytyväisiä tähän.

Dracon kasvoilla oli ilkeä virnistys kun hän käveli ylös mäkeä.
” Anteeksi Draco, taisin keskeyttää jotain. ” Nathan sanoi, liian kohteliaaksi, hänen ajatuksensa taisivat olla päinvastaiset. Sen paljasti pojan silmissä oleva vihamielinen katse.
” Ei suinkaan Nathan, Hermione kompastui ja koska seurasin häntä kompastuin hänen päälleen… ei sen kummempia. ” Poika sanoi ja vilkaisi kasvoiltaan tomaattia muistuttavaa tyttöä. Nathanin silmät siristyivät hetkeksi kun hän siirsi katseensa häneen, tyttöön jota molemmat havittelivat.
” Hermione, haluaisitko tulla seurakseni kaakaolle? ” Hän kysyi tytöltä naurettavan kohteliaasti.
” Kernaasti. ” Hermione vastasi ja pian he lähtivät vierekkäin kävelemään kohti jotain kuppilaa. Tyttö vilkaisi taakseen anteeksipyytävästi. Draco katsoi tyttöön ilmeettömästi, hän ei paljasta niitä tarkoituksella.
Pojan pitäisi kehittää suunnitelmaa ja pian, sillä hänhän on Hermionen pari tanssiaisissa, oli Nathanille sitten tehtävä mitä tahansa.
Hermionen reaktio johtui ihan varmasti hämmennyksestä, Malfoyn pauloihin tuokin tyttönen vielä joutuu. Poika pörrötti hiuksistaan lunta ja tallusteli mäen ylös myrtyneenä.

***

Hermione hymyili Nathanille väkinäisesti, Dracon ilme oli tuoreena hänen muistissaan, se oli niin tyhjä. Tyttö jutteli pojan kanssa, yrittäen unohtaa Draco Malfoyn, miksi hän muutenkaan ajattelisi häntä? Sehän oli vain viaton suukko… vai oliko? Hän käveli kahvilaan, Nathan piteli hänelle ovea auki kohteliaasti. Hermione istahti pöytään, ja poika istui häntä vastapäätä olevaan paikkaan. Tytön eteen ilmestyi nopeasti kuuma kaakao, jonka päällä oli kermavaahtoa. Hän joi sitä hiljaisena, tytön ajatukset olivat jossain ihan muualla, Draco Malfoyn luona.
” Hermione? Kuuletko sinä? ” Nathan huhuili ällistyttävän lähellä tyttöä.
Hermione hätkähti.
” Anteeksi, olin… ajatuksissani. ” Tyttö mumisi ja väänsi kasvoilleen tekohymyn.
” Niin, että Draco Malfoystä. ” Poika sanoi.
” Mitä Malfoystä, Nathan? ” Hermione kysyi.
” Ole kiltti ja sano Nate, niin hänestä. Miksi hän epäilee minua Voldemortin perijäksi vaikka hän itse on kuolonsyöjän poika, ja siten potentiaalisempi siihen hommaan? ” Nathan kysyi.
Hermione yllättyi, hän luuli kuulevansa kysymyksiä hänestä ja Dracosta.
” Tuota, Dracolla vain on ennakkoluuloja ihmisiä kohtaan. ” Hän mutisi vastaukseksi.
” Niin, huomasin. Hermione, oli todella miellyttävää olla seurassasi tämän hetken, mutta minun täytyy vielä ostella asioita. ” Nathan sanoi ja hymyili anteeksipyytävästi.
” Ei se haittaa Nate, nähdään. ” Tyttö sanoi.
Poika suikkasi suukon tytön poskelle ja riensi ovelle. Hermione nosti kätensä poskelleen, oliko hän astunut tietämättään kolmiodraaman syövereihin?
Tyttö keräsi tavaroitaan kädet lievästi täristen, tämä kaikki sai hänet melko sekaisin. Hän riensi ovelle, tytön pitäisi ostaa vielä naamio, naamiaisethan ne olivat. 

Hermione käveli nopeasti ulos kahvilasta ja käveli puotiin, josta arveli mekkoon sopivan naamion löytyvän. Tyttö löysi kuin löysikin mustaturkoosin naamion joka ei näyttänyt tyhmältä hänen päällään. Hän osti sen ja ilokseen huomasi, että hänelle oli vielä jäänyt rahaa.

***

Draco oli omassa huoneessaan kun kuuli oven käyvän. Hän hymähti itsekseen ja valmistautui taas olemaan ylimaallisen mukava. Poika avasi huoneensa oven ja jäi ovenkarmiin nojailemaan.
” Kas, Granger. Löytyikö mitään? ” Draco kysyi hymyillen suloisesti.
Hermione tapitti häntä hetken ruskeilla silmillään.
” Tuota… löytyi. ” Tyttö vastasi.
” Hienoa, oliko hauskaa? ” Poika kysyi häneltä nojaten yhä rennosti ovenkarmiin.
” Ihan hauskaa. Mistä äkillinen mielenmuutos? Äskenhän Nathan oli Voldemortin perijä ja pahuuden perikuva? ” Hän kysyi pojalta huultaan purren.
” Ajattelin sitä kaikessa rauhassa ja se tuntui ihan pöhköltä, ehkä minua on helppo johdatella juorujen perusteella. ” Draco sanoi, yhä hymyillen. Hänen valheitaan ei huomannut helposti.

Tietäisitpä vaan Hermione, tietäisitpä vaan. Onneksi et käytä lukilitistä.

Hermionen kasvoille levisi iloinen hymy, onneksi Draco ymmärsi.
” Okei, hyvä. Menen käytäviä valvomaan. ”
Poika nyökkäsi hiljaisena ja sulki oven.

***

~Pari viikkoa myöhemmin, joulutanssiaiset ovat huomenna.~

Draco Malfoy partioi käytävillä itsekseen hymyillen, hän seurasi viime aikoina Hermionen suosiossa ollutta poikaa, Nathania. Dracon onneksi Nathan lähti kävelemään hitaasti alas portaita. Poika hiipi toisen pojan taakse ja tönäisi kaikilla voimillaan.
Nathan kieri portaat alas vaimeasti huutaen. Poika tömähti portaiden päässä olevaan seinään. Draco huokaisi tyytyväisenä, suunnitelma eteni paremmin kuin hän olisi osannut kuvitellakaan. Poika kääntyi ja katsoi tajutonta Nathania hymyillen ilkeästi.
” Kuten huomaisit, Hermione tulee kuulumaan minulle. Nathan. ” Hän kuiskasi itsekseen ja sitten juoksi rappuset alas hätääntyneen näköisenä.
” Nathan, herranjumala. Sinut pitää viedä sairaalasiipeen. ” Poika sanoi, mahdollisten silminnäkijöiden varalta, jotka olisivat nähneet vain loppuosan.
Hän lähti leijuttamaan poikaa kohti sairaalasiipeä itsekseen hymyillen, kuka epäilisi pelastajaa itseään?

***

Hermione käveli järkyttyneenä kohti sairaalasiipeä. Hän oli juuri kuullut Nathanin olevan siellä loukkaantuneena. Tyttö käveli ovista sisään ja suuntasi Nathanin sängyn luo.
” Nate, oletko kunnossa? ” Hermione kysyi ruhjeiselta pojalta.
” Hei Hermione. Voin ihan hyvin. ” Nathan sanoi surumielisesti hymyillen.
Hän katseli Nathania huolissaan.
” Hermione kuule, en taida päästä huomisiin tansseihin. ” Poika sanoi suu hieman mutrussa.
” Sinä… et taida päästä? ” Tyttö toisti.
” Olen pahoillani, mutta minulle määrättiin lepoa. ” Nate sanoi huokaisten.
” Selvä on… älä huoli, minä ymmärrän. Minun pitäisi varmaan jatkaa hommia, nähdään Nate. ” Hermione mutisi ja kääntyi kävelemään kohti ovia.

Mistä minä tähän hätään enää parin saan? Voi ei…

Tyttö käveli hiljaisena heidän, hänen ja Malfoyn oleskeluhuoneeseen, jossa Draco parhaillaan istui.
” Hei Hermione, olen pahoillani. ” Poika sanoi heti hymyillen myötätuntoisesti.
” Hei Draco, kuinka niin? ” Hermione kysyi yllättyneenä.
” Nathanin puolesta, hänhän oli parisi. ” Draco sanoi hymyillen.
” Niin no, en kai sitten mene. ” Hän sanoi olkiaan kohauttaen, ihankuin se ei olisi edes iso juttu.
” Tietenkin sinä menet. Voin tulla kanssasi, jos uskallat olla minun parini? ” Poika sanoi kysyen. Hänen kasvoillaan oli yhä hymy.
” Tuota… kai minä voisin, kiitos Draco. ” Tyttö sanoi hymyillen leveästi. Hän ei pystynyt estämään itseään, hän meni pojan luo ja halasi häntä.
Draco kiersi kätensä tytön ympärille ja hymyili voitonriemuisen ilkeästi.

Draco 1 – Nathan 0. Tämä etenee kuin unelma.

Herski

  • Malfoyn vaimo
  • ***
  • Viestejä: 350
  • Dramione ♥
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #125 : 19.10.2009 13:44:41 »
Voih! Ihanaa, viimeinkin tähän on tullut jatkoa! Luku oli ihana ♥
Voi  tota meidän Dracoa... Ilkeä mutta silti niin ihana. ;)  Hyvä juttu, että Draco sai Nathanin pois kuvioista ainakin vähäksi aikaa. Toivottavasti ei vaan selviä, että Dracon takia Nathan joutui sairaalasiipeen eikä päässyt Hermionen kanssa tanssiasiin!

Sillä Draco ja Herm kuuluu yhteen, eikä kukaan saa tulla heidän väliin. ;)
Odotan innolla seuraavaa lukua! Draco niin herrasmiehenä tarjoutui Hermionen pariksi. ;)
Aww... Kiitos paljon tästä ihanasta luvusta, Ayos!  :-*

Jatkoa odotellessa.

- Herski - ♥
DRAMIONE ♥

Elyon

  • ***
  • Viestejä: 137
  • simply
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #126 : 19.10.2009 16:32:40 »
Ojj, Draco on niin ilkee, mutta silti niin ihana <3 Taas tuli hyvä kappale !
Kiitti, Ayos 8)
Always look on the bright side of life.

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #127 : 19.10.2009 16:55:49 »
Ah, aivan ihana luku!  :) ♥ Eikä edes ollut mitenkään erityisen lyhyt. Vaikka tietysti lukisin mielellään ihan überpitkiä lukuja.  ;)

Go Draco! Just noin, nytten se hurmaa Hermyn ja joku ihmeen Nathan lentää kuvioista kuin rasvattu salama!  ;) Vaikka toisaalta draama tekee tarinasta aina kiinnostavamman! Älä siis liian nopeasti laita niitä ihan täydellisesti rakastumaan.  ;) Vähän vastoinkäymisiä väliin niin hyvä tulee. No juu, etköhän sä saa ihan ite päättää ficcisi vaiheista ja mä pidän mölyt mahassani...  :D

Koska mä rakastin kahta kohtaa tässä ficissä, mun on ihan pakko quettaa ne tähän, koska ne vaan oli niin ihania!  :) Joo, voisin opetella kirjottamaan näitä kommentteja kun ei tästä oikeen mitään taas tule...

Lainaus
Hermionen reaktio johtui ihan varmasti hämmennyksestä, Malfoyn pauloihin tuokin tyttönen vielä joutuu. Poika pörrötti hiuksistaan lunta ja tallusteli mäen ylös myrtyneenä.
Oih, mä voin hyvin elävästi kuvitella Dracon miettimässä tätä!

Lainaus
” Tietenkin sinä menet. Voin tulla kanssasi, jos uskallat olla minun parini? ” Poika sanoi kysyen. Hänen kasvoillaan oli yhä hymy.
” Tuota… kai minä voisin, kiitos Draco. ” Tyttö sanoi hymyillen leveästi. Hän ei pystynyt estämään itseään, hän meni pojan luo ja halasi häntä.
Draco kiersi kätensä tytön ympärille ja hymyili voitonriemuisen ilkeästi.
Ihana kohta! Oih. ♥

Eli siis oli taas ihana luku ja odotan taas jatkoa kielipitkällä! :)

♥ mmariaä
« Viimeksi muokattu: 19.10.2009 16:59:39 kirjoittanut mmariaä »

Karkkiunelma

  • purkan metsästäjä.
  • ***
  • Viestejä: 90
  • ava by Lady Dynamite
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #128 : 19.10.2009 17:32:51 »
Oi jatkoa. :)
Draco on kyllä niin mahtava!
Nyt vaan Nathan kokonaan pois kuvioista, ni oikeen loistavasti menee. ;)
Kiitos tästä ja jatkoa odotan. :)

Karkkiunelma
Crash, crash, burn let it all burn.
This hurricane chasing us all underground.  <3

Haidy

  • ***
  • Viestejä: 52
  • Team Alice & Jasper <3
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #129 : 19.10.2009 17:38:43 »
Kivaa. Vihdoinkin tähän on tullu jatkoo!!! :D

Tää on tosi ihana Ficci ja toi oli tosi hyvä luku.
Draco on tossa niin ihana, mut toisaalta aika ilkee mut silti niin ihana. ;D
JATKOO NOPEESTI!!!
Aquellos son ricos que tienen amigos!

Without de dark, we would never see the stars!

mokkasiini

  • ***
  • Viestejä: 14
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #130 : 19.10.2009 22:02:33 »
” Saamarin, saamari. ” Draco jupisi itsekseen, hän katsoi ylös vain huomatakseen Nathanin joka luimisteli pojalle epäluuloisesti samalla kun Hermione taivalsi poikaa kohti.

Tämä lause oli jotenkin hassu. Piti lukea kaks kertaa ennen kuin tajusin.
Loppu oli niin dracomainen  :) mitäköhän sillä on mielessä tanssiaisia varten... ::)
Suurinpiirtein hypin riemusta, kun huomasin uuden luvun tulleen joten laitathan pian jatkoajatkoa♥
malfoy, just malfoy ♥

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #131 : 19.10.2009 23:35:19 »
Jaahas, vai että sellaista oli Dracolla mielessä :D  Ihanaa, että Draksu ja Mione menee tanssiaisiin parina!  Ja sori Nathan, en nyt jaksa sääliä sinua, koska DM/HG sen täytyy olla! ;D

Tykkäsin luvusta, varsinkin kun tuossa alussa Hermionen ajatukset vaan valahtaa koko ajan Draksuun, hihi.  Mutta nyt ei tule mitään järkevää sanottua, joten odottelen täällä jatkoa ja tanssiaisten tapahtumia (jotka ovat toivottavasti herkullisia :D).

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #132 : 20.10.2009 17:51:53 »
Oho, tännehän on kerynyt aimo kasa kommentteja. Kiitos kaikille

Kiitos kun olette lainailleet mieleisiä kohtia, sehän meinaa sitä että olen tehnyt jotain oikein.
Sydäntäni lämmittävät nämä teidän kommenttinne ja yritän saada jatkoa tähänkin pian. Voin nyt etukäteen paljastaa että kaavailin tästä 14-osaista, eli yli puolen välin ollaan jo.

~ Ayos.

nami

  • alkkiskacara
  • ***
  • Viestejä: 1 859
  • ava cee Ingrid bannu cee raitis
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #133 : 20.10.2009 18:50:10 »
Om nom nom, Draco on aivan ihana ♥ Mur, Mione näpit irti, se on mun mies! No eee, viva Dramione : DD

Niin, eli siis tämä on ehkä suosikkilukuni tähän mennessä, kun Draco oli niin dracomainen... ihana ilkeä pahis ;> Tietenkin Naksua (mistä tuo lempinimi tuli?) käy vähän sääliksi, mutta mitä vain kunhan Dracon suunnitelman edistyy. Hahaa.

Lainaus
” Kuten huomaisit, Hermione tulee kuulumaan minulle. Nathan. ” Hän kuiskasi itsekseen ja sitten juoksi rappuset alas hätääntyneen näköisenä.
” Nathan, herranjumala. Sinut pitää viedä sairaalasiipeen. ” Poika sanoi, mahdollisten silminnäkijöiden varalta, jotka olisivat nähneet vain loppuosan.
Hän lähti leijuttamaan poikaa kohti sairaalasiipeä itsekseen hymyillen, kuka epäilisi pelastajaa itseään?

Aaa, mun lempikohta <3 Ovela kiero luihuisemme... Juuri näin sen pitää mennä ^^

Kiitoskiitos ihanasta luvusta. ♥ Harmi että meinasit tästä 14-osaista, toivoin ettei tämä loppuisi ikinä.

           ~nami-swan
kun sä oot siinä ei oo olemassa mörköjä

Kesävauva

  • Vieras
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #134 : 22.10.2009 22:02:20 »
Drcohan on ovela!!
;D
Heh.. Tooodella rakentavaa! No koita hani kestää.. :D

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #135 : 23.10.2009 15:29:21 »
Kiitos nami-swan ja Kesävauva:-*

Jatko tulee erittäin pian, vähän yli puolet olen jo väsännyt, kiitos teidän ihanien kommenttejenne♥
Tuollaista välikautta mikä nyt oli toivottavasti ei tule uudestaan, mutta joskus sekin on mahdollista kun opiskelutkin pitäisi hoitaa.

kjatri

  • ***
  • Viestejä: 236
Vs: Dream on dreamer. K- 13 - D/Hrm
« Vastaus #136 : 24.10.2009 09:49:29 »
Oi jatkoa! :) Vihdoin, on tätä jo odotettukkin ;)

Luku oli taas ihana! :) Draco oli niiin ihana ja ovela ;) Tämä muuttuu luku luvulta, mielenkiintoisemmaksi :D
Heti aamusta, ei ole juuri mitään järkevää sanottavaa, tähän.. :P Muuta kuin jatka mahdollisimman nopeasti! :P

Love,
~kjatri
I love you
♥MUSE 19/7/2010

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Dream on dreamer. K-13 - D/Hrm
« Vastaus #137 : 06.11.2009 19:25:19 »
Kiitos kjatri:)

Valitettavasti olen ollut nyt kipeänä aika usein joten kirjoitusprosessi ei ole oikein kulkenut. Pahoittelen. Mutta nyt kun olen taas voimissani yritän saada jatkon mahd. pian teidän iloksenne  :)

~ Ayos

kkaro

  • Band Enthusiast
  • ***
  • Viestejä: 160
  • Aussie Rap Never Dies
Vs: Dream on dreamer. K-13 - D/Hrm
« Vastaus #138 : 07.11.2009 20:13:05 »
sait uuden lukijan, ihana tää ;'DD
JATKOA  ja piann
but that's none of my businness..

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Dream on dreamer. K-13 - D/Hrm
« Vastaus #139 : 19.11.2009 20:22:31 »
kkaro: Ei huolta, jatko tulee pian. Inspis on taas ollut vähän kateissa...