Kirjoittaja Aihe: Palapelin palaset (Dr/Hr romance, fluffy, angst. K-11)  (Luettu 2319 kertaa)

Pantalaimon

  • Vieras
Title: Palapelin palaset
Author: Pantalaimon
Rating: K-11
Paring: Draco/Hermione (Ron/Hermione)
Genre: romance, fluffy, angst, one-shot
Summary: “ Ei! Kuinka minä voisin olla onnellinen kun tietäisin sen hinnan? Tietäisin sen, että mitä teen ei voi olla oikein, koska se satuttaa ihmisiä. Edes sinä Draco et voisi tehdä niin “
“ Miten niin, edes sinä? Mitä se muka oli tarkoittavinaan? “

Disclaimer: Rowling omistaa hahmot ja paikat
A/N: Osallistuu Kokeiluja-haasteeseen Dramione parituksella ja tämä onkin arvattavasti ensimmäinen Dramione ficcini sekä ensimmäinen ficcini jossa käytän ainoastaan vuoropuhelua. Tätä oli mielenkiintoista tehdä, koska olen tottunut käyttämään paljon kuvailua tekstissäni ja nyt piti tyytyä pelkkään vuoropuheluun jonka kanssa olen aiemmissa ficeissäni ollut jonkin verran epävarma, joten siksikin halusin koittaa tälläistä ideaa ja mikä olisikaan parempi mahdollisuus siihen kuin Kokeiluja-haaste?  ;D


Palapelin palaset

“ Minä en voi tehdä tätä enää, Draco! Etkö sinä ymmärrä? Tämä oli virhe alun alkaen - “
“ Älä sano noin, Mione. Okei, myönnetään ettei tämä tilanne miellytä minuakaan. Täysin. Mutta mitä väliä Pansylla ja Weasleyllä on? Eikö se ole tärkeintä, että me tiedämme mitä me tunnemme toisiamme kohtaan? “
“ Ei! Kuinka minä voisin olla onnellinen kun tietäisin sen hinnan? Tietäisin sen, että mitä teen ei voi olla oikein, koska se satuttaa ihmisiä. Edes sinä Draco et voisi tehdä niin “
“ Miten niin, edes sinä? Mitä se muka oli tarkoittavinaan? “
“ Älä viitsi, Draco! Me kumpikin tiedämme kuka sinä olet ja minkälaisiin tekoihin olet valmis. Olet Draco Malfoy. Tykkäät antaa ihmisten kärsiä ja nautit siitä. Vaikka minä olenkin… nähnyt tietyn toisen puolen sinusta, se ei tarkoita ettenkö minä muistaisi minkälainen sinä osaat olla. Muistan edelleen jokaisen kerran kun sinä haukuit minua kuraveriseksi “
“ Ja sinä tiedät, että olen pyytänyt sitä miljoona kertaa anteeksi. Älä viitsi, Hermione. Yrität aina vaikuttaa niin - “
“ Niin miltä? Hyvältä ihmiseltä joka ajattelee myös itseään eikä vain itseään toisin kuin eräät? “
“ Aioin kyllä sanoa tekopyhältä “
……..
“ Haista paska Malfoy. En tajua kuinka edes ikinä kuvittelin voivani oikeasti olla sinun kanssasi! “
“ Hei, Hermione! Älä viitsi! En tarkoittanut - “
“ Päästä irti Malfoy. Se on ohi! Ja minä tarkoitan sitä! “
“ Mione, me voimme - “
“ Me emme voi tehdä mitään, koska ei ole enää mitään ´meitä´, ja minä tarkoitan sitä! Jätä minut rauhaan sillä muuten en vastaa seurauksista “
“ Ole kiltti äläkä mene. Kuuntele edes minua ennen kuin menet ulos siitä ovesta. Minä… Minä rakastan sinua “
“ Älä “
“ Minä todella rakastan sinua, Hermione. Olen aina rakastanut. Etkö sinä ymmärrä? Kaikki ne kerrat jolloin haukuin sinua luoja ties miksi… Jokaisella kerralla minä tunsin kuinka paljon se sattui sinua. Olin epävarma ja nuori. Ja tyhmä. Mutta minä rakastan sinua “
“ Draco, minä… Minä todella toivon, että olisit tajunnut sen hieman aikaisemmin - “
“ Mutta - ! “
“ Ei. Etkö sinä ymmärrä? On liian myöhäistä. Ron on rakastunut minuun ja minä… Minäkin rakastan häntä “
“ Sanotaan ettei koskaan ole liian myöhäistä “
“ Kaikki mitä sanotaan ei välttämättä ole totta “
“…. Joten… Mitä nyt? Aiotko sinä vain olla kuin mitään ei koskaan olisi tapahtunut ja mennä - mennä naimisiin sen Weasleyn kanssa tai jotain? “
“ En tiedä, Draco, voi olla. Mutta… Mutta jos sinä todella tarkoitit sitä mitä sinä sanoit… Jos sinä todella rakastat minua… Sinä annat minun mennä ja lupaat pysyä poissa. Lupaat että annat minun jatkaa eteenpäin ja unohtaa. Ole niin kiltti, Draco. Siinä on kaikki mitä minä pyydän “
…….
“ Hyvä on, Hermione. Jos sinä todella haluat sitä. Mutta minä en koskaan unohda sinua “
“ Hyvästi, Draco “

***

“ Draco? Oletko se sinä? “
“ Hyvää iltaa, Hermione. Voinko tulla sisälle? “
“ Et! Mitä ihmettä sinä oikein teet täällä? Sinä lupasit pysyä poissa! Tämä on minun taloni, jossa minun aviomieheni on juuri nukkumassa meidän sängyssämme meidän pikkutyttömme kanssa! “
“ Tiedän mitä lupasin, mutta… minun oli pakko nähdä sinut. En voi tehdä sille mitään “
“ Draco kuuntele, en tajua mitä sinä teet täällä tai mitä sinä edes kuvittelit saapuessasi tänne, mutta - “
“ Hermione, en ole päässyt yli sinusta - minä rakastan sinua edelleen, Mione “
….
“ Voi hyvä luoja “
“…Etkö sinä muuta aio sanoa? “
“ Draco… Me olimme silloin teinejä. Kaksi tyhmää kuusitoistavuotiasta jotka joivat hieman liikaa Patty Hakinsin syntymäpäivillä ja päätyivät harrastamaan seksiä tähtitornissa “
“ Sinä tiedät ettei se ollut siinä. Vai oletko sinä unohtanut, että me satuimme seurustelemaan - “
“ En nyt sanoisi sitä seurusteluksi - “
“ - pari kuukautta sen jälkeen kunnes sinä yllättäen halusitkin erota? Ja ilman mitään hyvää syytä “
Ilman hyvää syytä?! Eikö se ole jo tarpeeksi hyvä syy, että meidän tekomme satutti ihmisiä - “
“ Joten sinä päätit, että minun satuttaminen ei olisi yhtä vaikeaa kuin Weasleyn satuttaminen? “
“ Minä en keskustele tästä sinun kanssasi. Draco, miksi ihmeessä sinä tulit tänne tai oikeastaan mitä ihmettä sinä oikein ajattelit tehdessäsi sen? Minulla on mies ja tytär ja sinulla taas sievä puhdasverinen vaimosi ja pieni poika kotona. Astoriahan hänen nimensä oli? “
“ Olet nähtävästi hyvin perillä minun naisasioistani “
“ Haha. Teidän pikku perheenne kuulumiset ovat olleet vuosia Päivän profeetan etusivulla ja minulla on silmät päässä tiedätkö? “
“ Kyllä tiedän, Mione, silmäsi juuri hurmasivat minut kun ensikertaa näin sinut “
“ Lopeta, alan voimaan pahoin kuunnellessasi noita juttujasi “
“ Voitko tosiaan rehellisesti väittää ettei sinulla ole enää minkäänlaisia tunteita minua kohtaan? “
…….
“ Sillä ei ole väliä mitä minä tunnen - “
“ Ei, sillä on väliä - minulle. Kaikki nämä vuodet minä olen miettinyt… Minä tiedän vain oman osani tässä tarinassa. Tiedän vain miten minä tunsin ja tunnen edelleen sinua kohtaan, mutta sinun tunteesi… en ikinä osannut lukea niitä enkä koskaan todella tiennyt mitä sinä tunsit minua kohtaan “
“ Mitä sinä tunnet minua kohtaan, Draco? “
“ Minä rakastan sinua. Olen aina rakastanut ja tulen aina rakastamaan. Se ei tule koskaan muuttumaan, Hermione. Ei vaikka se repiikin minua joka päivä palasiksi. Ei vaikka tunnen joka päivä polttavaa syyllisyyttä katsoessa vaimoani… meidän pientä poikaamme…”
………
“ S-sinulla ei ollut mitään oikeutta s-suudella minua äsken Draco! “
“ Oi, kuinka olenkaan ikävöinyt sinun kiivastumistasi Hermione, mutta et vastannut minun kysymykseeni; mitä sinä tunnet minua kohtaan? “
“ Lähinnä inhoa, vastenmielisyyttä ja… “
“ Ja - ? “
“ Rakkautta “
…..
“ Miksi sitten - ? “
“ Ei, Draco, kuuntele minua ja lopeta! Etkö sinä ymmärrä? Vaikka minä myönsinkin juuri, että minä rakastan sinua, se ei muuta sitä tosi asiaa, että meillä ei ole tulevaisuutta yhdessä eikä koskaan ole ollutkaan! Etkö sinä ymmärrä? Me olemme liian erilaisia. Minä olen Weasley ja sinä Malfoy, kuin kuu ja aurinko! Kuraverinen ja puhdasverinen! “
“ Minä en välitä - “
“ Tiedän sen, Draco! Mutta minä välitän. Minä välitän sinusta. Muistatko sen illan jolloin me erosimme? Luulitko sinä tosiaan, että minä erosin sinusta vain, koska ajattelin sen satuttavan muita ihmisiä tai, koska minä olin niiin rakastunut Roniin? Ei! Minä ajattelin sinua ja sinun tulevaisuuttasi. Sinun isäsi tai kukaan oikeastaan ei koskaan olisi hyväksynyt meitä. Luuletko, että he olisivat vain kirkuneet riemusta ja viljelleet poskisuudelmia jokaiselle kuultuaan ´ilouutisen´? Minä olisin kenties menettänyt ystäväni, mutta sinä… Sinun isäsi olisi ollut raivoissaan ja tehnyt mitä tahansa erottaakseen meidät, pahimmillaan hän olisi repinyt sinut irti teidän suvustanne ja tehnyt sinusta rahattoman. Olisit jäänyt köyhäksi loppu elämäksesi ja joutunut maksamaan itse opiskelusi. En halunnut tehdä sitä sinulle, koska minä rakastin sinua! “
 “ En tiedä mitä sanoa…”
“ Halaa vain minua… Ole kiltti? “
……………………
“ Kuule Hermione, loppujen lopuksi minun täytyy sanoa, että olen helpottunut “
“ Ahaa? “
“ No, ainakin hieman. Et varmasti tajuakaan miltä minusta tuntuu nyt kun… kun tiedän ettet sinä jättänyt minua hänen takiaan, vaan koska sinä rakastit minua. Toisaalta en tiedä kumpi sattuisi enemmän “
“ Olen pahoillani kaikesta, Draco “
“ Älä ole, Mione. Ehkä meitä ei vain ollut tarkoitettu yhteen. Ehkä me vain olimme… sopimattomat palapelin palaset joita oli mahdoton saada kiinni toisiinsa vaikka kuinka yrittäisi “
………..
“ Draco, odota! Älä mene vielä, minä… Minä haluan kertoa sinulle kuinka iloinen minä olen siitä, että sinä tulit. Että sain - sain mahdollisuuden kertoa sinulle… kaikesta… “
“ Niin minäkin “
…….
“ Draco… En ikinä unohda sinua “
“ Hyvästi, Mione “
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 17:34:28 kirjoittanut Neriah »