Voi kivaa! Olen saanut kommentteja! ^^
Ekaksi SutsannaP:lle
Ainut mikä häirittee jos vikoja lähtee etiskeleen, niin, toi yläosa, niin se on vaan tasasesti väritetty, siellä on vaan pienet varjot ja ei näy mitään rintavarustusta(aika suuret keuhkot meinaan ) ja tolla varustuksella meinaan, että ei näy niinku muotoja ton ohuen kankaan läpi(ohut?)
- Niin siis, olen ottanut kuvaan alustavasti mallia, koska tykkäsin niin kovin tuosta asennosta, jossa Bonham-Carter on alkuperäisessä kuvassa... eli siis tuo kangas joka siinä on, se on sellainen korsettimainen kangas, eli siis ei ohut, vaan paksu ja kireäkin, mutta se oli musta, joten siinä ei ollut saumoja näkyvillä (enkä sitten halunnut niitä siihen laittaakaan, ettei tule liikaa keskitettyä siihen kuvaa). Sen takia nuo hmm, rintavarusteet näyttävät niin kovin isoilta... ne on kas litissä hieman, kuten korsetissa.
Ja samasta syystä siitä ei juurikaan ole varjoja - mutta tahdon myös huomauttaa, että skanneri raiskasi kuvaa ja hävitti osan varjoista! :roll: Mutta siis tässä selitykseni tuohon, vaikka eihän kaikkea tarvitse selitelläkään, tuo vain teki mieli tarkentaa. ^^
Kiitos oikein kovasti kehuista ja muutenkin niin pitkästä palautteesta! <3 Sitä harvemmin saa.
Ginnyistä sen verran, että ne on sillä mun omimmalla tyylillä (ns. disney tyyliksi joku sanonut) tehty, ja niistä on aikaa, mutta jostain syystä pidän itse niistä - ehkäpä siksi, että pidän Ginnystä.
Nuo tosiaan on vanhoja, eikä tietenkään ihan samaa tasoa kuin nykyiset työni
tässä on kuitenkin ollut aikaa petrata viitisen vuotta ainakin.
April: Janet Jacksonilta? O_O Heh, en tietty itse näe Janetia siinä, mutta mikä jottei.
Tosiaan tuo nenä on vähän tuollainen, kun varjot söi skannaus...
Eniveis, kiitos oikein paljon että jaksoit kommentoida! ^^,
- Elanor, iloinen