Kirjoittaja Aihe: Elanorin kynäilyä  (Luettu 10459 kertaa)

Elanor Kaunis

  • ***
  • Viestejä: 121
    • http://
Elanorin kynäilyä
« : 02.12.2007 03:21:43 »
Noniin joo. Laitan nyt vihdoin ja viimein tämänkin topicin pystyyn. :D (Tarkoitus on ollut jo monta kuukautta)
Laitan esille nyt ekaksi vain nuo uusimmat skannatut (joiden laatu kärsi skannauksessa, kiva kiitti moi) ja siis nimenomaan kynäilyä, en ole maalaillut aaaaaaiiiiikoihin, jotan tässä tulee olemaan lähinnä lyikkäritöitä ja sitten vähän tussailtua + puuväreillä väriteltyjä teoksia. (Mietin tuota sanaa "teos", se on ehkä vähän liian hieno tähän mutta... :D)
- Nyt yritän siis tuota linkittämistä taas... huoh... rasittavaa... :) (tähän aikaan yöstä ainakin, hullu mikä hullu.)

Hermy S
Eli siis yksi lyikkäröinti Hermionesta :)

Bella S
Bellatrixista yksi lyikkäröinti - tähän olen melko tyytyväinen. ^^

Nightelf S
Yksi tuollainen vähän keskeneräinen työ, nightelf, jotkut ehkä tunnistaakin... :)

Sitten pari vanhempaa:
Ginny - nuori S
Eräs hyvin vanha piirros Ginnystä.

Ginny - vanhempana S
Aika vanha piirros myös, halusin silloin tehdä Ginystä jo naisen, kun ärsytti se asetelma kirjoissa että Ginny olisi ollut ihan pikkutyttö ja Ron, Herm ja Harry muka jo NIIIIIN vanhoja ja aikuismaisia. Huomatkaa käsi. :)

Kommentointi on suotavaa ja ilostuttaa mieltäni! :D
Lisään myöskin myöhemmin uusia ja mahdollisesti muutaman vanhemmankin työn.

-Elanor

// 04.12.2007 - Kiitos Ancka!
Skanneri vähän muuntelee varjostuksia ja muuta... mutta muuten kyllä, yritän tehdä selkeää mutta yksityiskohtaista työtä. ^^
Lisäsin muutaman kuvan, Ginnyt ovat vanhempia...

-Ele


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.04.2012 11:09:43 kirjoittanut Illusia »

Lumitassu

  • ***
  • Viestejä: 7
    • http://www.lumitassu.net
Re: Elanorin kynäilyä
« Vastaus #1 : 04.12.2007 21:56:44 »
Ihana tyyli sinulla. Tuosta nuoresta Ginnystä en oikein tykkää, mutta kaikki muut ovat todella hienoja. Varsinkin nuo piirrokset Hermionesta ja bellasta. Niissä on hieno sellainen pehmeys tai, en osaa selittää :) Ja tuossa viimeisessä kuvassa olet piirtänyt todella hienosti käden. Pidän. Täytyykin alkaa seurailemaan tätä topikkia :)
Sivuni vanhassa FinFanFunissa samalla nimellä :D

Elanor Kaunis

  • ***
  • Viestejä: 121
    • http://
Re: Elanorin kynäilyä
« Vastaus #2 : 05.12.2007 13:10:30 »
Heheh, kiitti Ancka! :) Tosiaan, piirrän edelleen tuollaisella ehkä vähän disneyklassikko tyylillä (kuten mulle on aikaisemmin jotkut sanoneet), mutta nuo kaksi lyikkäri työtä ovat vähän mallista katsottuja (mukaellen) ja enemmän fotorealistisia - yritän opetella aina jotain uutta! ^^ Hermy-kuva oli ihan täysin ensimmäinen mallista piirretty ihminen minulla.
Toki piirrokset ovat erilaisia, tuon nuoren Ginny kuvan piirsin joskus vuoden 2001 tienoilla - joten ihan kiva, että huomattavaa kehitystä on tapahtunut! :D Ja rakastan värejä, siksi mangailenkin toisinaan.

Lumitassulle kiitokset kehuista. *punastelee* ...ja eihän kaikesta voi aina pitää, tuo Ginny oli silloin ehdoton lempparini, kun sen piirsin! :) Nyt on jo taas moni kivunnut yli, sillä onhan tuo aika tekele. Laitoin sen, sillä siitä huomaa kontrastin nykyiseen. :)
Tervetuloa mukaan vain! Yritän lisäillä jotain kivaa aina kun saan skannailtua niitä... Minulle tuli inspiraatio juuri yhteen lyikkärityöhön, mutten ole löytänyt vielä sopivia malleja siihen, Severus kun ei ole maailman helpoin heppu piirtää....

-Ele

SutsannaP

  • ***
  • Viestejä: 33
    • http://
Re: Elanorin kynäilyä
« Vastaus #3 : 22.01.2008 19:49:15 »
Aah! Oli ihan pakko hihkasta kun näki nää. Etennkin kun avasi sen Hermyn, niin tuli kiva olo :) Eli siis, siitä Hermystä nyt aloitan. Se oli hiano kokonaisuus, mutta Ne silmät näytti jotenkin tosi isoilta ja kulmakarvat oli jotenkin liian lähellä silmiä.  Muuten kaikki varjostukset oli hianot ja anatomia, ainakin mun mielestä! Sitten kun katteli kauemmin ja kauempaa niin sitten ne silmätkin sopi siihen kuvaan kulmakarvojen kanssa :) Olit saanut Hermioneen vanhojen "mausteiden" lisäksi uusia "mausteita"! :):)
Sitten se Bella. Se oli ihan Bellan näkönen, kunhan sitä eka katteli vähän aikaa. Eka se oli liian nätti Bellaks, mutta sitten mielikuvitus terästy ja ajatteli, että sehän vois olla Bella nuorena, vaikkapa koulussa(en tosin tie mitä oot ite aatellu :) ) Ainut mikä häirittee jos vikoja lähtee etiskeleen, niin, toi yläosa, niin se on vaan tasasesti väritetty, siellä on vaan pienet varjot ja ei näy mitään rintavarustusta(aika suuret keuhkot meinaan :)) ) ja tolla varustuksella meinaan, että ei näy niinku muotoja ton ohuen kankaan läpi(ohut?) :o  Simmut on ihan Bellan :)
Noi muut oli hauskoja, ehkä vähän hassuja. Ginnyt ei ollu yhtään sen näkösiä mikskä  ooon ne ite kuvitellu, joten en viitsi kommentoida niitä, koska olisin silloin vain ärsyttävä  :)
Hyvin osaat piirtää :)))
Meistä tuli vaan tummunut muisto. Hiljaisuus pimeydessä.

April

  • funky aphrodite
  • ***
  • Viestejä: 395
  • since 2007, biatch.
Re: Elanorin kynäilyä
« Vastaus #4 : 24.01.2008 22:48:42 »
No mutta oi!
Nämähän oli kaikki kiwoja.
Se nuorempi Ginny ei kyllä ollut niin hieno, mutta muuten kaikki olivat.
Bella näytti musta Janet Jacksonilta... ;D
Mutta upea työ silti.

~April kiittää
« Viimeksi muokattu: 24.08.2008 22:19:23 kirjoittanut April »
If a writer falls in love with you,
you can never die.

   - Mik Everett

Elanor Kaunis

  • ***
  • Viestejä: 121
    • http://
Re: Elanorin kynäilyä
« Vastaus #5 : 01.02.2008 12:52:27 »
Voi kivaa! Olen saanut kommentteja! ^^

Ekaksi SutsannaP:lle

Lainaus
Ainut mikä häirittee jos vikoja lähtee etiskeleen, niin, toi yläosa, niin se on vaan tasasesti väritetty, siellä on vaan pienet varjot ja ei näy mitään rintavarustusta(aika suuret keuhkot meinaan :) ) ja tolla varustuksella meinaan, että ei näy niinku muotoja ton ohuen kankaan läpi(ohut?)
- Niin siis, olen ottanut kuvaan alustavasti mallia, koska tykkäsin niin kovin tuosta asennosta, jossa Bonham-Carter on alkuperäisessä kuvassa... eli siis tuo kangas joka siinä on, se on sellainen korsettimainen kangas, eli siis ei ohut, vaan paksu ja kireäkin, mutta se oli musta, joten siinä ei ollut saumoja näkyvillä (enkä sitten halunnut niitä siihen laittaakaan, ettei tule liikaa keskitettyä siihen kuvaa). Sen takia nuo hmm, rintavarusteet näyttävät niin kovin isoilta... ne on kas litissä hieman, kuten korsetissa. :D Ja samasta syystä siitä ei juurikaan ole varjoja - mutta tahdon myös huomauttaa, että skanneri raiskasi kuvaa ja hävitti osan varjoista!  :roll: Mutta siis tässä selitykseni tuohon, vaikka eihän kaikkea tarvitse selitelläkään, tuo vain teki mieli tarkentaa. ^^
Kiitos oikein kovasti kehuista ja muutenkin niin pitkästä palautteesta! <3 Sitä harvemmin saa.
Ginnyistä sen verran, että ne on sillä mun omimmalla tyylillä (ns. disney tyyliksi joku sanonut) tehty, ja niistä on aikaa, mutta jostain syystä pidän itse niistä - ehkäpä siksi, että pidän Ginnystä. :D Nuo tosiaan on vanhoja, eikä tietenkään ihan samaa tasoa kuin nykyiset työni :) tässä on kuitenkin ollut aikaa petrata viitisen vuotta ainakin.

April: Janet Jacksonilta? O_O Heh, en tietty itse näe Janetia siinä, mutta mikä jottei. :D Tosiaan tuo nenä on vähän tuollainen, kun varjot söi skannaus...
Eniveis, kiitos oikein paljon että jaksoit kommentoida! ^^,

- Elanor, iloinen

nninna

  • ***
  • Viestejä: 24
  • mun mummoni muni mun mammani..
Vs: Elanorin kynäilyä
« Vastaus #6 : 23.11.2009 12:24:52 »
Mulla kans sama ongelma että kuvat ei näkyny :< Jos vaikka lataisit ne uudestaan tai jotain ?
Olisi mukava nähdä ne
NIIA kuittaa, kiittää ja kumartaa.

Suski-

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: Elanorin kynäilyä
« Vastaus #7 : 19.02.2010 14:27:44 »
Mulkaan ei näkynyt. Linkissä vikaa?

Spirit M

  • Söpöilijä
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Korpin kynsi on päästään terävä
Vs: Elanorin kynäilyä
« Vastaus #8 : 12.03.2010 15:48:27 »
Mulla näky. Bellatrix ja Hermy oli upeita,Ginnyistä nuorempi Ginny ei ollut niin kiva,mutta se oli ainoa, sillä Nightelf ja Ginny Vanhempi olivat mukavia. ^^
Vuoden  päivät etsimme sadetta ja emme sitä löydä. Kun luovutamme ja toivomme auringon paistetta, niin sade alkaa. Asiat tapahtuvat aina, jos niihin oikeasti uskoo, ehkei tänään, ehkei huomenna, ehkei viikon päästä, mutta joskus.

miuja

  • ***
  • Viestejä: 32
Vs: Elanorin kynäilyä
« Vastaus #9 : 28.06.2010 01:57:14 »
näkyy kun otatte sen "http://www.http.com//" sieltä osoitteen alusta pois ;)

tosi kivoja kuvia, erityisesti hiukset oli piirretty elävän näköisiksi! : )


laaksokukka

  • KRYPTONITE
  • ***
  • Viestejä: 165
    • tumblr
Vs: Elanorin kynäilyä
« Vastaus #10 : 02.08.2010 01:40:59 »
mä ainakin otin vain sen ylimääräisen http:n pois ja sillä omena.
Katsoin nuo piirrustukset, ja hyvin osaat piirtää! Tuossa hermione-kuvassa vain häiritsee jo edellämainitut silmät, jotka ovat omaan silmääni jotenkin liian suuret ja omituiset? muuten pidin jokaisesta kuvasta, ja pidin myös siitä, että näytät tuon varjostuksen hallitsevan myös. se on mun mielestä hyvässä piirrustuksessa se kaikkein tärkein osa. :D muttajuu, hianoja on, ei voi muuta sanoa. Ja oma suosikkini oli tuo bella, etenkin hiukset olivat ihanat.