A/N : Podin inspiraation puutosta vähän aikaa sitten, mutta nyt pystyn taas kirjoittamaan. Varoitus: sisältää kiroilua!
---------------------------------------------------------------------------------
Osa 9.
Venom olisi voinut olla Kalkaroksen syleilyssä vaikka ikuisuuden, mutta muisti sitten jotakin.
" Minun pitää mennä... Yrttitiedon tunti. " Venom huokaisi ja irrottautui miehen otteesta.
" Ei.. Älä mene. " Kalkaros sanoi hiljaa ja otti tämän ranteesta kiinni. Venom katsoi tätä yllättyneenä. Kalkaroksen teki mieli hakata päätään seinään, hän oli kuulostanut niin säälittävältä.
" Suloista.. " Tyttö naurahti ja riensi sitten Yrttitiedon tunnille.
Heillä oli yrttitiedon tunnilla kasvien tunnistamiskoe. Ainoa, joka sai täydet pisteet oli tietenkin Neville. Venomin teki mieli repiä koepaperinsa palasiksi, hän ei ollut lukenut kokeeseen kertaakaan!
" Professori, voisinko tehdä tämän myöhemmin? " Venom kysyi, hän ei saanut paperille mitään.
" Et tietenkään, kaikilla on velvollisuus tehdä tämä nyt. " Verso sanoi ja tyttö luovutti paperinsa huokaisten syvään.
" Niin, täällä kuolonsyöjillä ei ole mitään etuoikeuksia. " Draco virnisti. " Toisin kuin Voldemortin luona, eikö niin, Griffon? "
" ÄLÄ LAUSU SITÄ NIMEÄ!!! " Venom karjaisi ja osoitti sauvallaan Dracoa sanoen jotain, mitä muut eivät kuulleet. Samassa poika paiskautui rysähtäen päin seinää. Muut katsoivat häntä kauhuissaan. Tämän tummissa silmissä leiskui viha.
" Neiti Griffon! " Verso huudahti. " Rehtori Dumbledoren huoneeseen, nyt! "
Venom lähti luokasta puristaen käsiään raivostuneena nyrkkiin.
" Saatanan huora, minä tapan sinut vielä!! " Draco huusi hänen peräänsä. Tyttö törmäsi luokan ovella mustiin pukeutuneeseen, tuttuun hahmoon. Kalkarokseen. Venom katsoi hetken aikaa tätä silmiin, mutta lähti sitten juosten pois.
Kyyneleet valuivat pitkin hänen poskiaan. Ei, Dumbledoren luo hän ei menisi, ei ikinä! Tämä kuulisi kuitenkin asiasta, sillä Draco kertoisi varmasti isälleen. Venom kuuli kaukaa askelia ja päätti lähteä ulos. Joku on varmaan lähtenyt hänen peräänsä.
Viileä kevättuuli puhalsi tytön kasvoihin kuivattaen tämän kyyneleet. Venom istahti vehreälle kukkulalle, josta näkyi merelle. Aallot hakkasivat rantakivikkoa, ja muutama lintu lensi meren yllä. Hän alkoi itkeä taas ja kuivasi kyyneleensä paitansa hihaan. Venom olisi halunnut tukkia kyynelkanavansa, hän ei halunnut olla heikko. Eikä ainakaan näyttää sitä muille.
" Arvasin että löytäisin sinut täältä. " Hän kuuli tutun, rakastamansa äänen, mutta ei kääntynyt katsomaan tätä. Kalkaros istahti tytön viereen.
" Mitä hän sanoi sinulle? " Tämä kysyi viitaten Dracoon. Venom puri huultaan ja yritti pidätellä itkua. " Itketkö sinä? " Kalkaros kysyi hätääntyneenä. Kyyneleet valuivat taas pitkin tytön poskia.
" Helvetin helvetti! Miksi minä olen näin saatanan heikko?! " Venom huusi puristaen kätensä nyrkkiin.
" Älä sano noin. Sinä et ole heikko. " Mies sanoi. Venom pudisteli päätään hymyillen epäuskoisena ja katsoen maahan.
" Katso minuun! " Kalkaros karjaisi ja Venom katsahti tämän tummiin silmiin. Miehen katse ei ollut lempeä niin kuin aamulla, vaan vihainen.
" Sinä päihitit hänet.. olit Azkabanissa... pääsit pakoon kuolonsyöjiltä.. onko se heikkoutta? " Venom oli hiljaa. " Vastaa minulle! "
" Ei.. " Hän sanoi hiljaa. " Mutta.. minä en jaksa enää! Minä olen niin helvetin kyllästynyt kuuntelemaan ihmisten valituksia menneisyydestäni! "
Tummat pilvet lähestyivät meren takaa. Aallot kuohuivat ja iskivät kovemmin rantakallioon. Alkoi sataa.
" Sinun olisi parasta mennä. Muut ovat varmasti jo huolissaan. " Kalkaros sanoi.
" Mitä sinä sanot muille opettajille? "Venom kysyi.
" Minä sanon ettet sinä kyennyt tulemaan tunneille. He ymmärtävät kyllä. " Venom nousi pystyyn.
" Etkö sinä tule? " Tyttö kysyi.
" En vielä, mutta mene sinä vain. Tulen kohta. " Kalkaros vastasi. Venom lähti kävelemään koululle, mutta katsoi vielä kerran taakseen.
Venom astui Luihuisen oleskeluhuoneeseen. Kaikki huoneessa olijat mulkoilivat häntä. Draco istui huoneen nurkassa nojatuolissa, katsoen Venomia murhaavasti. Poika nousi tuolista ja lähestyi uhkaavasti häntä.
" Tiedätkö mitä? Sinä mursit minun käteni, hemmetin lutka! Ja nyt, sinä saat maksaa siitä.." Draco murahti ja löi tätä nyrkillä kasvoihin. Venom kaatui iskusta lattialle. Kipu poltteli hänen kasvojaan. Muut katsoivat kauhuissaan välikohtausta. Draco hymyili tyytyväisenä ja poistui poikien makuusaliin Grabbe ja Coyle kintereillään. Venom nousi seisomaan ja lähti oleskeluhuoneesta pamauttaen oven kiinni.
Venom törmäsi käytävällä Lunaan ja tämän ystäviin, jotka hän tunnisti Harryksi, Roniksi ja Hermioneksi.
" Herranjumala, mitä sinulle on tapahtunut? " Luna huudahti.
" Malfoy löi minua turpaan.. " Venom ärähti.
" Senkö takia mitä tunnilla tapahtui? On siinäkin ääliö! " Ron naurahti.
" Olisi kivaa jos joku kertoisi minullekin.. " Luna sanoi. Tämä ei ollut kyseisellä tunnilla, sillä heillä oli Puuskupuhien kanssa yhteinen tunti, ja Rohkelikoilla ja Luihuisilla yhteinen.
" Venom heitti Malfoyn päin seinää. " Harry nauroi.
" Mitä? " Luna älähti.
" Niin.. Se vaan alkoi käymään hermoille.. " Venom hymähti.
" No se oli hänelle ihan oikein! " Hermione sanoi, tämä vihasi itsekin Dracoa.
Venom jutteli varmaan tunnin Ronin, Lunan, Hermionen ja Harryn kanssa, kunnes McGarmiwa käski heidän poistua käytäviltä tupiinsa. Mutta Venomilla ei ollut aikomustakaan lähteä takaisin Luihuisen tupaan. Hän meni kiviseinän luo, ja painoi seinällä roikkuvaa lyhtyä. Fred ja George olivat aikaisempana vuonna näyttäneet hänelle kaikki linnan salakäytävät. Seinä siirtyi, ja sen takaa johtivat portaat kylmään, pimeään kellariin. Venom hymyili tyytyväisenä ja lähti kävelemään portaita alas.
Kalkaros käveli koulun käytävillä, käräyttämässä oppilaita. Hän kääntyi kulman taakse, ja näki mustiin pukeutuneen hoipertelevan tytön, eikä ollut uskoa silmiään.
" Venom! Mitä sinä.. " Kalkaros oli kysymässä, kunnes kiinnitti huomionsa tytön käsissä oleviin pulloihin. Tuliviskiä. " Mistä helvetistä sinä nämä sait?! "
" Mhinä en kherro sitä shinulle.. " Venom sammalsi ja otti tukea seinästä. "
" Ja mitä sinä olet tehnyt käsillesi? " Kalkaros kysyi ja katsoi tämän käsivarsia. Ne olivat täynnä viiltoja, ja tytön kämmenet olivat aivan veressä.
" No she yksi thyyppi kehotti.. " Venom sanoi hiljaa.
" Mikä tyyppi?! "
" Nho en minä tiedä.. Joku mhustakaapuinen hemmo.. Onkos sillä nhiin väliä? " Tyttö kysyi.
Kalkaros murahti ja nosti tytön käsivarsilleen.
Kalkaros kantoi Venomin huoneeseensa, sillä Luihuisen tupaan hän ei voinut tätä viedä. Hän laski tytön sängylleen, tämä saisi nukkua humalansa pois.
" Suutele minua... " Venom sanoi ja veti miehen päälleen suudellakseen tätä. Kalkaros suuteli tyttöä hieman hämmentyneenä.
" Haluan sinua.. " Venom huusi ja raapi kynsillään miehen mustan kaavun verhoamaa selkää. Kalkaros alkoi epäröiden avaamaan tytön farkkujen vetoketjua, mutta lopetti sitten.
" Ei, minä en voi tehdä tätä.. Sinä olet alaikäinen! Ja humalassa.. " Kalkaros sanoi ja nousi tytön päältä.
" Mutta minä haluan tätä.. Ole kiltti... " Venom aneli ja katsoi tätä surullisena. Mies pudisteli päätään ja lähti pois huoneesta. Tyttö huokaisi ja jäi makaamaan sängylle.
------------------------------------------------------------------------------
A/N : Tuli nyt pidempi osa pitkästä aikaa.