Kirjoittaja Aihe: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11  (Luettu 5679 kertaa)

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« : 21.04.2009 05:56:53 »
Author: Nemethys
Pairing: Draco Malfoy/Hermione Granger
Rating: K-11
Genre: Fluffy
Chapters: Oneshot
Disclaimer: En omista mitään muuta kuin juonen, kaikki muut kuuluvat J.K Rowlingille.
Author notes: Osallistuu FF100 sanalla alku ja ystävänpäivähaasteeseen.


YSTÄVÄNPÄIVÄ

Minä vihaan ystävänpäivää. Siis todella vihaan. Kaikki sekoaa sinä kirottuna päivänä, ja Pansysta tulee erityisen ärsyttävä jo muutamaa viikkoa aikaisemmin. Hän mankuu ties mitä koruja, ja pikkumatkoja jonnekin. Ja minua kun ei satu kiinnostamaan lainkaan.

Pansy hehkuttaa kaikille pinnallisille ystävilleen kuinka ihana poikaystävä olen. Kun myöhemmin kysyn häneltä, miksi hän väittää niin, kun kerran on ilmiselvää etten ole, hän lirkuttelee jotain rakkaudesta, ja muiden virheiden sietämisestä.

Sietämisestä puheen ollen, en siedä häntä ollenkaan. On hän ihan hyvä sänkykumppani paremman puutteessa, mutta mielummin olisin kokonaan ilman. Hän osaa kuitenkin tarpeen vaatiessa olla erittäin vastustamaton, ja tekee kaiken kuten haluan, millainen mies sanoisi ”ei” sellaiselle naiselle?

Ehkä Crabbe tai Goyle, jos tarjolla olisi ruokaa vaihtoehtona.

Joka tapauksessa, emme siis todellakaan seurustele. Totta puhuen, olen pitkän aikaa jo kiinnittänyt huomiota toiseen tyttöön, joka ei kuitenkaan lämpene minulle.

Luitte oikein. Maailmassa on yksi tyttö, joka ei lankea Draco Malfoyn pauloihin.

Se toi oikeastaan mukavan lisämausteen viettelylle. Olen aina ollut sitä mieltä, että elämässä täytyy olla haastetta. Tosin nyt aloin jo hieman epäillä, että olin haukannut liian suuren palan, sillä monen viikon piirityksen jälkeen, ei ollut tapahtunut mitään muutosta tytön suhtautumisessa minuun. Päätin kuitenkin huvin vuoksi etsiä hänet käsiini, ehkäpä hän olisi suopeammalla tuulella näin ystävänpäivänä.

Tiesin jo, minne mennä. Työnsin vanhat puiset ovet auki, ja käännyin automaattisesti kohti kulmaa, jossa tiesin hänen olevan. Ja siellä hän oli, lähes täydellisenä kuten aina (täydellisen hänestä olisi tehnyt, jos hän olisi suostunut ehdotuksiini petipuuhista).
”Ja olet taas kiinni kirjassa”, sanoin huvittuneena.
”Suksi kuuseen, Malfoy”, tämä sanoi myrkyllisenä, ja teeskentelin loukkaantunutta.
”Voisi melkein kuvitella, ettet pidä minusta, Granger.”
”Voisin kertoa sinulle, että kuvittelet aivan oikein, mutta epäilen, että meneekö se vieläkään jakeluun”, tämä sanoi täydellisten huuliensa lomasta. Tuhahdin.

Ulkopuolisen silmistä, tämä näytti siltä, että olin saamassa pakkeja (tiedän, että tekin ajattelette niin), mutta olette kaikki väärässä. Tämä oli peliä, ja me molemmat tiesimme sen.

”Mikä saa sinut viettämään ystävänpäivää ypöyksin kirjastossa?” kysyin lähes myötätuntoisella äänellä. Hermione vain muljautti silmiään minulle, ja virnistin hänelle seksikkäästi.
”Helvetti on päässyt irti ulkopuolella”, tyttö mutisi, ja en voinut olla enempää samaa mieltä hänen kanssaan. ”Mikset sinä ole Pansyn kanssa?”

Teeskentelin saaneeni kuolettavan osuman, ja toivoakseni sain hymyn hänen huulilleen. En uskaltanut kuitenkaan vilkaista, ennen kuin vasta olin varma.

Ja voitto! Granger hymyili kuin Naantalin aurinko, enkä voinut olla iskemättä hänelle silmää. Nopeasti tyttö vakavoitti itsensä, ja keskittyi jälleen kirjaan.
”Lähde kahville”, sanoin itsevarmasti, ja tällä kertaa se oli Hermione, joka tuhahti.
”En juo kahvia.”
”Teetä?”
”En juo teetäkään.”
”Kaakaota?”
”Minun ei tee mieli kaakaota”, tämä sanoi mukamas tuskaantuneena. Tiesin
sen olevan näyteltyä (ja lakatkaa näyttämästä noin epäuskoisilta, en kuvittele tätä kaikkea!).
”Milloin sinun tekee mieli kaakaota?”
”Ei ikinä sinun seurassasi.”
”Oletpa hurmaava.”
”Tiedän sen.”

Ja niin minulle vilautettiin se upea hymy jälleen (mitäs minä sanoin, hän ei hymyilisi minulle, ellei pitäisi minusta!).

”Mitä sinun tekisi mieli minun seurassani?”, kysyin matalla äänellä, ja Hermione säpsähti.
”Ei mitään, mitä sinun likainen mielikuvituksesi tuottaa”, tämä sanoi särkien lähes sydämeni. Pystyin helposti kuvittelemaan, millaista olisi naida Grangeria. Hänen täytyi olla aikamoinen, tiesin sen. Olin harvoin väärässä näissä asioissa, joten voisi oikeastaan sanoa, että olin aina oikeassa. Katselin tytön pitkiä sääriä, ja pian silmäni kiinnittyivät myös hänen rintoihinsa. Ne olivat täydellisen pyöreät, ei liian isot, eivätkä liian pienet. Yhtäkkiä huomasin myös jotain muuta. Hermione tuijotti minua kiukkuisena. Olin jäänyt kiinni.

Valmistauduin pitkään saarnaan, jota ei ikinä tullut. Sen sijaan, Hermione nousi seisomaan, ja nappasi pakollisesta koulupuvun kravatistani kiinni, vetäen minua lähemmäs. Huomasin ajattelevani, ”nyt se tapahtuu”, ja tunsin saman tien jäykistyväni. Aivan kaikilta ruumiinosiltani. Hermione katsoi minuun pähkinänruskeilla silmilläni, ja kumarruin suudellakseni häntä. Hän kuitenkin vei sormensa huulilleni, ja katsoi minuun ilkikurisesti. Silmäni laajenivat hämmästyksestä, ja kerrankin olin hieman epävarma hänen teoistaan. Hän nojautui lähemmäs minua, ja haistoin hänen makean hajuvetensä. Se leijui kevyenä hänen ympärillään, ja vaistomaisesti nuuhkaisin sisäänpäin saadakseni hänen tuoksunsa lähemmäs. Hermione ohitti kuitenkin suuni huulillaan, vieden ne kaulalleni, ja  lopulta tunsin hänen huulensa korvallani.

Tämä tulisi olemaan parempaa, kun olin ikinä ajatellut! Minun teki mieli repiä kaikki hänen vaatteensa pois päältä, nyt heti, mutta jokin esti minua. Ja suurimman osan aikaa minun tekisi nauraa teille, hyvät lukijat, kun ikinä epäilitte vetovoimaani.

Tunsin Hermionen hampaiden näykkäisevän kevyesti korvanlehteäni, ja lähes voihkaisin. Olin juuri kietomassa käsiäni hänen ympärilleen, kun hän kuiskasi korvaani, jotain, joka sai erektioni lopahtamaan tyystin.

”Mielummin harrastaisin seksiä Kalkaroksen ja Binnsin kanssa samaan aikaan, kuin sinun kanssasi.”

Ja niine hyvineen hän vetäytyi kauemmas minusta, ja nappasi laukkunsa.
”Parempi onni seuraavassa elämässä, Malfoy”, tämä sanoi vahingoniloisesti, ja painui ulos kirjastosta. Jäin hölmistyneenä katsomaan hänen peräänsä, kuinka tämä pyörittikään takapuoltaan!

Kun lopulta tajuntaani iskostui, mitä oli tapahtunut, minua suututti. Tuo tyttö oli niin hävytön, että minun täytyisi antaa hänelle opetus! Lähdin siis hänen peräänsä, ja päätin, että tällä kertaa, hän ei pääsisi karkuun.

Hän ei ollut edes ehtinyt kovin kauas, vaan tavoitin hänet muutamalla juoksuaskeleella. Hän ei näyttänyt kovin yllättyneeltä huomatessaan minut, mutta ei pysähtynytkään.

Huomasin kaksi asiaa samaan aikaan, sen, että käytävä oli tyhjä muista oppilaista, ja että seuraavasta ovesta pääsisi tyhjään luokkahuoneeseen.

”Mitä sinä teet?” Hermione sanoi hieman yllättyneenä, kun nappasin hänen ranteestaan kiinni. Nykäisin hänet nopealla liikkeellä luokkahuoneeseen, ja suljin oven perässäni. Hänen silmissään välähti pelko, ja tunsin harmistuvani. Hänen ei pitäisi pelätä minua.  

Astelin häntä kohti rauhallisesti, ja samaan aikaan, tämä otti askeleita taaksepäin. Lopulta seinä tuli vastaan, eikä hän päässyt minulta pakoon. Asetin kädet hänen molemmille puolilleen, ja katsoin häneen virnistäen.
”Mitä sinä haluat, Malfoy”, hän sanoi, ääni hieman väristen.
”Sinä tiedät mitä haluan”, kuiskasin, ja Hermione katsoi ohitseni.
”Sinä et saa sitä, muuten kuin väkisin.”

Kautta Merlinin parran! Hermione kuvitteli minun tosiaan olevan kykeneväinen raiskaukseen. En ikinä tekisi sitä hänelle!

”Minä en koskaan ottaisi sinua väkisin”, sanoin vakavana, ja näin hänen rentoutuvan hieman. ”Minulla olisi ehdotus.”
”Ja mikähän se mahtaisi olla?” Hermione kysyi sarkastisesti, mutta huomasin hänen olevan kiinnostunut, halusi hän sitä tai ei.
”Sinä annat minun suudella sinua”, sanoi vakaana, ja Hermionen silmät tuikkivat naurusta. ”Ja jos todella haluat, saat lähteä sen jälkeen.”
”Ja mitä jos en suostu?”
”Sitten olet tylsimys”, sanoin flirttaillen. Hermione pohti hetken ehdotustani, ja suureksi hämmästyksekseni, nyökkäsi.

Hän siis tosiaan aikoi antaa minun tehdä sen? Siinä tapauksessa, minun olisi pantava parastani. Lähestyin häntä, ja Hermione sulki silmänsä taivuttaen hieman niskaansa. Pyyhkäisin ensin hänen huuliaan varovasti omillani, ja painoin sitten kevyen suudelman hänen suulleen. Samalla irroitin käteni seinästä, ja vein ne hänen ristiselälleen, vetäen häntä lähemmäs.

Suudelmamme syveni, ja Hermione oli täysillä mukana. Kielemme tanssivat keskenään tasaisen nopeasti, ja nautin siitä suuresti. Hermione maistui aivan kesälle, tiedättehän, raikkaalle ja puhtaalle. Tunsin hänen käsiensä kietoutuvan niskani taakse, ja voitonriemu vieri ylitseni. Olin onnistunut!

Lopulta vetäydyimme pois toisistamme, ja Hermione näytti hieman pökertyneeltä. Katsoin häneen odottavasti, ja päästin irti hänen selästään. Hän näytti valtavan hämmentyneeltä, ja minun kävi vähän sääliksi häntä. Ei hän saanut joka päivä suudella niin upeasti, kuin minun kanssani.

”Miksi teit sen?” hän kysyi yhtäkkiä.
”Koska minä halusin, ja sinä annoit luvan”, sanoin järkähtämättömästi, ja Hermione nyökkäsi.
”Miksi juuri minä?”
”Koska olet Hermione Granger, ja upea tapaus.”
”Mitä sinä haluat minusta?” hän kysyi, ja tunsin hymyni hyytyvän. Hän huomasi reaktioni, ja huokaisi.
”Haluat vain sänkyyn kanssani, eikö niin? Yhden uuden nimen panolistaasi?”
”En”, kiistin jyrkästi, ja uskoin sanoihini. Minulla oli aivan uudet syyt.
”Mitä sitten haluat?”
”Minä haluan sinut”, sanoin, ja asiasta ei ollut epäilyksen häivääkään. ”Kokonaan.”
”Minun mukanani tulee kaksi muuta ihmistä”, Hermione sanoi yhtäkkiä.
Olin nyt itse vuorostani hieman hämmentynyt. Mitä hän tarkoitti?
”Sinun täytyy oppia sietämään Harrya ja Ronia.”
”Ei ikinä”, henkäisin kauhistuneena.
”Kaikki tai ei mitään”, Hermione sanoi lähes julmasti, ja pyöräytin silmiäni.
”Kaikki kai sitten”, sanoin musertuneena.
”Hyvä”, hän hymyili. ”Mutta se ei tarkoita vielä sitä, että haluaisin olla kanssasi.”
”Mikset tahtoisi?” kysyin viattomana.
”Et ole ollut kovin mukava minulle”, hän sanoi muistuttaen, ja kieltämättä hänellä oli pointti.
”Olen ollut paljon mukavampi sinulle viime viikot”, sanoin avuliaasti, ja hän naurahti heleästi.
”Niinpä olet”, hän sanoi pehmeästi, ja sipaisi poskeani. ”Ehkä minä voisin antaa sinulle anteeksi.”
”Se olisi oikein mukavaa”, sanoin, ja pörrötin kevyesti hänen hiuksiaan. ”Tarkoittaako tämä sitä, että saan mahdollisuuden?”
”Ehkäpä”, hän sanoi, ja hymyili minulle veikeästi. ”Mutta muista, et saa kaikkea kerralla.”
Olin jälleen hämmentynyt hänen sanoistaan.
”Et saa sitä, mitä tulit tänään hakemaan”, hän sanoi, napauttaen huuliani. ”Minä haluan nähdä, kuinka paljon olet muuttunut.”
”Minä olen saanut jo sen, mitä olen tänään tullut hakemaan”, sanoin käheästi, ja Hermione katsahti minuun yllättyneenä.
”Minä tulin nimittäin hakemaan sinut. En seksiä, en suudelmaa, vain sinut.”

Hän suuteli minua uudelleen, ja se suudelma oli intohimoisempi kuin edellinen. Ja sitten teimme vähän muutakin, mutta se nyt jääköön meidän salaisuudeksemme, että mitä. Mutta voitte toki arvata, ettekä ole väärässä. Olenhan sentään Draco Malfoy.


Että semmonen tsipale :) Saisinko jotain kommenttia?
« Viimeksi muokattu: 20.07.2009 02:04:21 kirjoittanut Nemethys »

spell
ℒ-O-V-E


precious

  • Vieras
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #1 : 21.04.2009 06:11:42 »
Tämäpä oli hauska ja suloinen! Tykkäsin kamalasti Dracon kertojaäänestä ja noista naurattavista sulkuhuomioista. Kaksikon välinen sanailu oli kutkuttavaa luettavaa, ja joo, se kliseinen kestovirne pysytteli kasvoillani koko fikin lukemisen ajan. Tämä oikeasti piristi minun loppuyötäni/aamuani/unetonta yötäni tai jotain?

Lainaus
”Mielummin harrastaisin seksiä Kalkaroksen ja Binnsin kanssa samaan aikaan, kuin sinun kanssasi.”

:"""D Arvasin, että Hermionen aikoi päättää kiusoittelunsa jotenkin vastaavalla tavalla, mutta tuo lausahdus kaiken solmionkiskonnan ja näykkimisen jälkeen sai ainakin minut tirskumaan.


Lainaus
Suudelmamme syveni, ja Hermione oli täysillä mukana. Kielemme tanssivat keskenään tasaisen nopeasti, ja nautin siitä suuresti. Hermione maistui aivan kesälle, tiedättehän, raikkaalle ja puhtaalle. Tunsin hänen käsiensä kietoutuvan niskani taakse, ja voitonriemu vieri ylitseni. Olin onnistunut!

Tässä oli jotenkin raikasta kuvailua, ja se tämän jälkeen ilmenevä Dracon säälijuttu oli hauska. =D (Jota en jaksanut sitäkin lainata, koska se olisi näyttänyt tyhmältä verrattuna oman tekstini määrään blalbalbalbla)

Kiitos tästä pienestä söpöisestä ficistä!

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 598
  • Malfoysexual
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #2 : 21.04.2009 15:22:24 »
Draco kertojana, mikä olisi parempaa. Ajatukset olivat loistavia ja se kuinka hän uskoo itsensä kokoajan onnistuvan. ;) Sinä se sitten osaan nähä kaksi hahmoa. Kiusoittelu heidän välillään on sitä parasta antia tässä parissa, ettei asiat suju liian sulavasti, siellä on aina oltava se pieni kipinä. Muuten elämä olisi tylsää. :>

Sitä aina muistaa miksi tätä paritusta rakastaa kun lukee näitä ficcejä pitkän tauon jälkeen! Varsinkin sinulta.

Lainaus
Tunsin Hermionen hampaiden näykkäisevän kevyesti korvanlehteäni, ja lähes voihkaisin. Olin juuri kietomassa käsiäni hänen ympärilleen, kun hän kuiskasi korvaani, jotain, joka sai erektioni lopahtamaan tyystin.

Hyvä kohta ja parempi kun Malfoyn ajatukset ja erektio tosiaan vähän lopahtaa sieltä varmuuden puolelta. ;)

Lainaus
”Et saa sitä, mitä tulit tänään hakemaan”, hän sanoi, napauttaen huuliani. ”Minä haluan nähdä, kuinka paljon olet muuttunut.”
”Minä olen saanut jo sen, mitä olen tänään tullut hakemaan”, sanoin käheästi, ja Hermione katsahti minuun yllättyneenä.
”Minä tulin nimittäin hakemaan sinut. En seksiä, en suudelmaa, vain sinut.”

Ihana kohta! Neme olet ihan huippu. <3 Olen aivan aww. Niin suloinen ficci! Kiitos tästä ja lisää tämmösiä!

niiina

niiina
Dramione

Herski

  • Malfoyn vaimo
  • ***
  • Viestejä: 350
  • Dramione ♥
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #3 : 21.04.2009 16:07:07 »
Oi että... ♥ Tosi ihana Dramione ficci <3 Tykkäsin tästä todella, todella paljon!
Sait piristettyä tällä ihanalla Dramione fluffilla päivääni todella! Kiitos siitäkin ♥

En osaa edes kuvailla, että miten ihanaa luettavaa tämä oli. Siis todella upaa tekstiä jälleen kerran! :) Sinä jos kuka osaat kirjoittaa. Oikein mielenkiintoista ja ihanaa oli lukea Dracon näkökulmasta. ;)

Kiitos paljon tästä ihanasta ficistä! ♥ Ja toivon todella, että kirjoitat lisää näitä sinun ihania Dramione ficcejäsi, joita rakastan ♥ Olen aivan koukussa.

Kiitos, muru  :-*

- Herski -
DRAMIONE ♥

Eowyn

  • ***
  • Viestejä: 132
  • Dark Boy with a Fire Butterfly
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #4 : 22.04.2009 05:45:34 »
Ai kun ihana.
Kerrankin mainitaan jotin Ronista ja Harrysta.

Kiva kun toi Drako sekoili tonne väliin aina jotain ihan omaa. Joku puheenvuoro meinas mennä vähän sekasin, mutta se saattoi johtua ihan vaan mun lukihäiriöstä, etten tosiaan syytä suo.

Kiitoksia tästä mukavasta ficitä
                                     Eowyn
Parempi olla tuntematta mitään kuin tuntea kipua siitä, että rakastaa jotakuta koko sydämestään.

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #5 : 24.04.2009 23:55:18 »
Eowyn: Draco nyt on vain tuollainen :D Hei, jos löydät sen kohdan uudelleen, ilmoita minulle, niin katson saanko selvennettyä sitä :) Kiitoksia itsellesi mukavasta kommentista!

Herski:
Kiva jos piristyit! Mie suunnittelen tässä parhaillani jotain two-shottia, ideaa pukkaa! Saa nähdä, milloin saan toteutetuksi. Kiitoksia hani <3

niiina: Minua harmittaa, kun et kirjoittele oikein enää, sillä sinunkin ficcisi ovat aivan ihania<3 Huu, ja yllätyinpäs kovasti kun löysin kommenttisi täältä, vaikken ees komentanut sinua lukemaan :D Kiitos hani!

precious: Hyvä että tykkäsit (ja kiva että kommentoit, vaikka pyysinkin vain lukemaan) <33 Sinun kommenttisi ovat aina niin kivoja, kiitoksia!

spell
ℒ-O-V-E


Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #6 : 03.06.2009 10:35:34 »
Lainaus
”Mielummin harrastaisin seksiä Kalkaroksen ja Binnsin kanssa samaan aikaan, kuin sinun kanssasi.”

Hahah, varmaan Dracolle aika paha isku.

Lainaus
”Haluat vain sänkyyn kanssani, eikö niin? Yhden uuden nimen panolistaasi?”
”En”, kiistin jyrkästi, ja uskoin sanoihini. Minulla oli aivan uudet syyt.
”Mitä sitten haluat?”
”Minä haluan sinut”, sanoin, ja asiasta ei ollut epäilyksen häivääkään. ”Kokonaan.”

Toi kohta oli aivan ihana.

En halua hoputtaa, mutta jatka.

erikka

  • ***
  • Viestejä: 61
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #7 : 03.06.2009 16:15:18 »
hieno ficci :D kiitos

Neme

  • the kissogram
  • ***
  • Viestejä: 1 450
  • Vaniljen ava
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #8 : 03.06.2009 19:53:43 »
erikka, kiitos itsellesi :)

Ayos, kiitoksia paljon kommentistasi. Tämä ficci oli valitettavasti one-shot, eli jatkoa ei ole tulossa, vaan tämä oli tässä :)

spell
ℒ-O-V-E


postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #9 : 03.11.2009 15:26:10 »
Oijoijoi, aaws. ♥

Aivan mielettömän suloinen.  :)

Rakentava hyppäs parvekkeelta alas...  :D

♥ mmariaä

NuuhkuHoney

  • ***
  • Viestejä: 103
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #10 : 29.12.2009 22:32:32 »
Wow! Tääki ficci oli hyvä<33 ,vaik ei sul kai huonoja ficcejä ookkaa  ;) :D
Pahus ku tän pitää olla oneshot... Voisit nimittäin tehä tähänki jatkoa ;D ;D ;D
Don`t drink and drive, just smoke and fly!

Luci

  • ***
  • Viestejä: 1 175
  • mielikuvitusastronautti
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #11 : 29.12.2009 23:59:40 »
Tosi kiva! Ei sen tyylinen, mistä useimmiten pidän, mutta silti. Draco ja Hermione tuntuvat luoduilta toisilleen, kun olen lukenut tämän. Olet luonut hahmoista omasi, mutta myös kunnioittanut sitä, millaisiksi Rowling on heidät luonut, tuntuu, että sinä vain veit heitä vielä askeleen pidemmälle.  Ja tykkäsin, kuinka toit Dracon "herkän" puolen esiin, useinhan hänet on samaa kaavaa noudattavissa ficeissä kuvattu vain  ja ainoastaa pillun perässä juoksevana, itsekeskeisenä narttuna.

Tosiaan, tätä tarinaa voisi toki viedä pidemmälle, mutta tämä toimii myös one-shottina. Loppuun jää mahdollisuus jatkaa tarinaa, mutta jokaiselle lukijalle tulee silti selväksi, miten tarina päättyy, Draco saa haluamansa, Hermione paljastaa tunteensa ja niin edelleen.

Tekstikään ei töppäillyt, se parantaa aina ficiä, olkoon juoni millainen hyvänsä.

Leslie

  • hämmentynyt
  • ***
  • Viestejä: 172
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #12 : 07.01.2010 15:04:32 »
Ihihi, tää oli ihana ;D
Mutta piru vie, kun Draco on jokaisessa ficissä niin söppänä, eihän sille mahda mitään ::)

Lainaus
”Voisi melkein kuvitella, ettet pidä minusta, Granger.”
”Voisin kertoa sinulle, että kuvittelet aivan oikein, mutta epäilen, että meneekö se vieläkään jakeluun”, tämä sanoi täydellisten huuliensa lomasta. Tuhahdin.
Ahaha :D Hyvä veto Hermione!

Lainaus
Ja voitto! Granger hymyili kuin Naantalin aurinko, enkä voinut olla iskemättä hänelle silmää. Nopeasti tyttö vakavoitti itsensä, ja keskittyi jälleen kirjaan.
”Lähde kahville”, sanoin itsevarmasti, ja tällä kertaa se oli Hermione, joka tuhahti.
”En juo kahvia.”
”Teetä?”
”En juo teetäkään.”
”Kaakaota?”
”Minun ei tee mieli kaakaota”, tämä sanoi mukamas tuskaantuneena. Tiesin
sen olevan näyteltyä (ja lakatkaa näyttämästä noin epäuskoisilta, en kuvittele tätä kaikkea!).
”Milloin sinun tekee mieli kaakaota?”
”Ei ikinä sinun seurassasi.”
”Oletpa hurmaava.”
”Tiedän sen.”
Ja tässä yksi huippu kohdista! Ihanaa dialogia, naurattamaan rupesi, kiitos!

-hapsi kiittää :)

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #13 : 03.02.2010 13:44:38 »
OI OI!!! IHANA!!! Tää oli niin sulonen ja Hermy ja Draco oli ihanii!! Jotenkin niin sellasii ku yleensä :D Tykkäsin tosi paljon.. :D Varsinki tosta, ku Draco vähän niinku puhu lukijoille. Se oli hauskaa :D

Toki näin sulosta fikkii ois kiva lukee lisääkin, vaikka kyl tää toimii musta hyvin one-shottinaki :D

NeitiMusta.

TYKKÄSIN!! :D
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

Wonderlander

  • Vieras
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #14 : 07.06.2010 10:36:12 »
Voi aws.

Yleensä en tykkää lukea oneshotteja, koska tarinan juoni kulkee usein aivan liian nopeasti. Mutta tässä ei, tämä oli hyvä.

Olen nyt tässä koko aamun lukenut Dramione-ficcejäsi, ja kaikki ovat olleet todella hyviä. ;) Onneksi tuossa on vielä muutama luettavana.

Muttajoo, tyksin tästä todella paljon.

Lainaus
”Et saa sitä, mitä tulit tänään hakemaan”, hän sanoi, napauttaen huuliani. ”Minä haluan nähdä, kuinka paljon olet muuttunut.”
”Minä olen saanut jo sen, mitä olen tänään tullut hakemaan”, sanoin käheästi, ja Hermione katsahti minuun yllättyneenä.
”Minä tulin nimittäin hakemaan sinut. En seksiä, en suudelmaa, vain sinut.”

Ah, tuo oli jotain aivan ihanaa ! :) Draco oli tuossa aivan syötävän suloinen. ;) Muutenkin nuo Dracon huomauttelut siellä täällä olivat todella ihania ja Draco oli niin ihanan Dracomainen.

Kiitos ! (:

DRACOHANNA

  • Mrs. Malfoy
  • ***
  • Viestejä: 35
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #15 : 21.03.2011 19:13:04 »
Uuumamaaa♥ Todella hyvä  ;) Malfoy oikein elementissään!

Tälläset lyhkäset on tosi hyvää luettavaa uusille käyttäjille, koska mielikuvitus kasvaa tosi paljon. Ainakin itselläni on käynyt niin.

Kiitos ja kumarrus tästä ihanasta Malfoyn elämänpalasta♥

Lotazi

  • Dramioneholisti
  • ***
  • Viestejä: 392
  • ∂σ уσυ вєℓιєνє ιи мαgι¢ ♥
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #16 : 22.03.2011 10:28:34 »
Thihihii :D Ihanaihanaihana!!! Voi ei. Miksi en oo aiemmin tätä huomannu? Käsittämättömän ihana ja kaikenlisäksi kirjoitettu Dracon näkökulmasta. Kaikkine lukijoille suunnattuina kommentteineen aivan täydellinen. Kirjoitustyyli oli moitteeton ja sitä oli mukava lukea. Sitten ihanan parituksen välinen pikku kinastelukin kuului asiaan, niin söpöä ♥

Lotazi kiittää ^^

Chiyo-chan

  • ***
  • Viestejä: 175
  • Maybe the world will change if we try hard enough?
Vs: Ystävänpäivä, DM/HG, K-11
« Vastaus #17 : 22.03.2011 22:27:29 »
Uii ^^ Tämä oli ihana lukea ^^

 Ensimmäisen lauseen kohdalla uskalsin hiukan kyseen alaistaa tätä, koska elementit joita olen teksteissä pyrkinyt välttämään (minä kertoja, puhekieli) tulivat siinä heti ilmi. Olen kuitenkin todella pahoillani tuosta pienestä epäilyksen siemenestä. Oli mukavaa lukea kun Draco avaa itse ajatuksensa lukijalle.

En taas saa aikaiseksi mitään rakentavaa, mutta kiitokset ihanasta tekstistä ^^
~Chiyo
Näyttäisikö taivas kauniimmalta toiselta puolelta maapalloa katsottuna?
Olisivatko tähdet kirkkaampia ja kuu lähempänä?
Olisimmeko me pienempiä vai vuoret suurempia?
Vai jäämmekö sittenkään mistään paitsi jäämällä kotiin?
Ajatuksia maailmalta