Kirjoittaja Aihe: Twilight: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-11, parodia  (Luettu 4276 kertaa)

tromedlov

  • Vieras
A/N: On vaan niin pakko ;D En ole lukenut edes ensimmäistä kirjaa ihan loppuun asti, mutta ei estä minua leikkimästä tällä.  Loistava parodiafandom!  ;D

Otsikko: Pelkkää fantasiaa IV
Fandom: Twilight
Paritus: Minä/Edward 
Ikäraja: K-11
Tyylilaji: Parodia
Tekijänoikeus: Minä omistan itseni enkä tahdokaan omistaa muuta, muu on Meyerin.
Yhteenveto: Vampyyri piinaa painajaisissani

Jos tämä olisi oikeasti minun fantasiani, minä en edes olisi täällä. Baseballia? Kaikista cooleista lajeista vampyyrit valitsivat juuri baseballin pelikseen? Mitä haaskausta! Miksei mieluummin vaikka jääkiekkoa? Se olisi paremmin sopinut heidän kylmyydelleen! Heillä ei totisesti ollut dramatiikan tai ironian tajua!

"En pidä tästä. Baseball on tylsää", sanoin katsellessani pelikenttää, koska en osannut vieläkään pitää suutani kiinni oikeissa paikoissa. Olin tullut Forksiin painajaiseni mukana ja kohdannut Edwardin keskellä lukion pihaa. Tiesin, kuka hän oli. Olin sentään päässyt Houkutuksessa sen verran pitkälle. Kirosin mielessäni, ja hän irvisti välittömästi. Minä en ollut Bella, joten hän luki mieltäni kuin avointa kirjaa, ja tiesi mitä minä ajattelin. Hän oli katsellut minua niin kuin nyt teinipojat yleensä katsovat mitään sanomattomia kolmenkymmen ylittäneitä naisia, mutta koska painajainen kumminkin oli minun ja minä halusin jostain syystä liittää hänet siihen, hänen oli täytynyt iskeä minuun silmänsä. Meistä kumpikaan ei pitänyt tästä. Hän otti kuitenkin minut mukaansa sinne minne minä en halunnut.

"Baseball on kansallispelimme." Edward nyrpisti nenäänsä ja kosketti vastahakoisesti kättäni. Kerrankin kohtasin jonkun, jonka käsi oli omaani kylmempi. Minä melkein kiljaisin. Meinasinko oikeasti kirjoittaa teinivampyyrin, jolla oli inhat kylmät kädet, koskemaan alastonta ihoani? Hulluko minä olin?

"Ei minun kansallispelini", vastasin hänelle - ei baseball ole samaa kuin pesäpallo -  ja vastasin hänen nenän nyrpistykseenkin omallani. Hänen mullanruskeat silmänsä välkähtelivät ja minua huimasi. Tietenkin painajaisessani hänellä täytyi olla nälkä. Ja koska hän ei välittänyt minusta pätkääkään, hän ei epäröisi ryystää vertani tämän viehättävän keskustelumme päätteeksi. Tai ei epäröisi, jollei epäröisi tappaa Bellan tähden. Tyttöystävistä oli joskus jotain hyötyäkin.

"No mene sitten matkoihisi, jos peli ei kiinnosta", hän sanoi eikä liikkunut minnekään. Minäkään en mennyt minnekään.

"Mitä sinä haluat?" hän kysyi. Hän oli kyllä viehättävä ärtyessään, ja todellisuudessa hän ei edes ollut niin kovin nuori, vaikka nuorelta näyttikin. Teknisesti ottaen en siis kajoaisi alaikäiseen.

"Minä olen vaarallinen. Eikö sinulla ole yhtään järkeä päässäsi, kun leikit vampyyrin kanssa?" hän tivasi vihaisena siitä, että pidin häntä teininä, vaikka hän oli jo hyvässä ja kypsässä iässä.

"Ei. Järki on yliarvostettua ja tämä on painajainen, joten sinun on tehtävä se. Olen aina halunnut tehdä sen vampyyrin kanssa." Mutta en ollut koskaan ajatellut, että sen vampyyrin piti näyttää joltakin toiselta kuin Christopher Leeltä. Hän tuli lähemmäs ja hänen sieraimensa värähtelivät. Hän nuuhki minua ja mietin mahdoinko haista kovinkin pahasti hielle.

"Aika pahasti", hän valaisi minua ilahduttavan nopeasti ja nyt hänen suupielensä kääntyivät vinoon hymyyn, joka lumosi melkein minut. Polveni notkahtivat.

"En ehtinyt suihkuun ennen nukkumaanmenoa", selitin heikkona. Hän naurahti ja sulki välimatkamme sukkelasti, niin nopeasti, etten ehtinyt edes huomata hänen liikettään.

"Sitä sattuu." Hänen äänensä oli hypnoottisen pehmeä hänen laskiessaan kätensä hellästi kaulalleni. Siihen lumous särkyi. Säpsähdin ja kiljaisin. Ei ikinä! Hänen kätensä olivat aivan liian kylmät. Hän ei saisi ikinä koskettaa minun....! Ei, ei todellakaan! Minä en halunnut enää ikinä koskea ruumiisiin enkä eläviin kuolleisiin! En edes unissani! Menköön pois Bellansa kanssa!

Hän nauroi minulle sydämellisesti.

Siihen minä heräsin hiestä märkänä. Ei enää vampyyrijuttuja minulle.
« Viimeksi muokattu: 15.11.2014 13:20:37 kirjoittanut Beyond »

Dinella

  • Leijonakuningas
  • ***
  • Viestejä: 726
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #1 : 20.04.2009 08:17:55 »
Pyydänpä sitten jo etukäteen anteeksi, aivot failaa aamuisin, ja pahasti.

Täytyy sanoa, että järkytyin ensin _hieman_ kun näin tuolla, että olet kirjoittanut Houkutuksesta.. No jooh, sitten onneksi menin katsomaan, ja yllätyin positiivisesti; parodiaa. Nam.

Mutta niinpä, jääkiekko olisi ollut loistava laji! Paitsi, että siinä on liikaa suojia ja sellaisia. (mutta mä oon jo pitkään ollut sitä mieltä, että kun pelaajat alkavat tappelemaan, niiden pitäisi hanskojen/kypärän lisäksi heittää paita pois! Dina haluaa nähdä hikisiä vartaloita ;)) Baseball ei innosta yhtään, mutta pitää ajatella positiivisesti, vielä hirveämpää olisi, jos ne olisi pelanneet amerikkalaista jalkapalloa... :/

Hih, sain päivän (okei, ei ole paljon sanottu kun heräsin 20 minuuttia sitten.. Mutta silti!) naurut ^^

Ainoa mitä jäin odottamaan oli jotenkin sitä kimallusjuttua xD

Kiitoksia ^^
and never, never, never stop for anyone

ava by raitakarkki

tromedlov

  • Vieras
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #2 : 20.04.2009 10:42:57 »
Aivot failaa täälläkin päässä ja pahasti, kun luin tuon ensimmäisen kirjan melkein loppuun ja mulla on niin failaava olo kaikkien tyhmien päässä pyörivien vitsien jälkeen.  ;D Mä tiedän jo nyt, että tulen luultavasti loukkaamaan tämän fandomin todellisia faneja jossain vaiheessa, kun mulla on niin päässä parodiafiilikset, ettei tosissaan olla voi. Mä jotenkin kuvittelin, että Houkutus on ihan vakava juttu, joka on toisten mielestä hyvä ja toisten mielestä huono, mutta kukaan ei varoittanut, että sitä voisi lukea kieli poskella ja pitää omaa kivaa.  ;)

Lainaus
Mutta niinpä, jääkiekko olisi ollut loistava laji! Paitsi, että siinä on liikaa suojia ja sellaisia. (mutta mä oon jo pitkään ollut sitä mieltä, että kun pelaajat alkavat tappelemaan, niiden pitäisi hanskojen/kypärän lisäksi heittää paita pois! Dina haluaa nähdä hikisiä vartaloita )

Totta, normaalisti siinä on liikaa suojia, mutta niin on baseballissakin, mutta silti nuo vampyyrit pelasivat paljain käsin. Kai ne pelaisivat lätkääkin ihan paljain käsin. Voi jee, ne lämäisivät kiekkoa niin kovaa, että maalissa olisi helposti reikiä ja pitäisi olla erityisen vahva verkko ja erityisvahvat mailat. Ei olisi pitänyt ajatella tuota... lisää parodia-aineksia.  :D

Nelea

  • ***
  • Viestejä: 363
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #3 : 20.04.2009 12:32:58 »
Vaikka olenkin Huokutus- fani, musta tää on aivan loistava. Hauskaa aivot nurkaan juttua. Kirjoita vaan lisää tähän

sori tynkä viesti
Damn it feels good to be a Lannister.

//puoliprolle kiitos avasta!

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #4 : 20.04.2009 12:46:53 »
Pidin tästä, vaikka jotenkin vähän vierastin tuota minä/Edward -paritusta :D Mutta hyvä tämä oli, kiitoksia ^^

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #5 : 20.04.2009 22:20:01 »
Kivan erilainen, en ole ennen tällaista lukenutkaan. : ))

En oikein osaa sanoa tähän mitään, hyvä oli. : )
Harmitti tuo, kun ns. 'haukuit' ediä kylmäksi, eläväksi kuolleeksi ja jotain sinnepäin. Otin sen henkilökohtaisesti. ; D

~Suklaamurunen
Anteeksi onneton palautteeni...
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

tromedlov

  • Vieras
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #6 : 21.04.2009 09:08:05 »
Lainaus
Harmitti tuo, kun ns. 'haukuit' ediä kylmäksi, eläväksi kuolleeksi ja jotain sinnepäin. Otin sen henkilökohtaisesti. ; D

No mut sehän on ihan totta!  ;D Musta tuosta kirjasta ainakin puuttuivat melkein kaikki kivat vampyyrivitsit ja jäi harmittamaan, että Bella ei älynnyt rakastumiseltaan kaikkia herkullisimpia juttuja, joita siitä olisi saanut, mutta mä aloin heti miettiä niitä ja silmäni kiiluivat.  ;D Itse asiassa musta tuntuu, että mäkin rakastan Ediä. Seuraava ficcini onkin sen näkökulmasta.  ;D Niin, musta siis tuntuu että kohta suurimmat Houkutus-fanit vihaavat minua juuri siksi, että ottavat ehkä fanituksensa vakavasti ja musta taas tuntuu, että mä olen löytänyt fandomin, joka paljastaa sekopäiset ajatukseni ja helpottaa kaikenlaista leikkimistä ja antaa hyviä ideoita. On se kyllä vähän epäkunnioittavaa hyökätä kirjailijan areenalle leikkimään, mutta mitäs kirjoittaa vampyyreista....  :D
« Viimeksi muokattu: 21.04.2009 09:09:37 kirjoittanut tromedlov »

E_Bella

  • Vieras
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #7 : 15.01.2010 16:02:52 »
Lainaus
Mutta niinpä, jääkiekko olisi ollut loistava laji! Paitsi, että siinä on liikaa suojia ja sellaisia. (mutta mä oon jo pitkään ollut sitä mieltä, että kun pelaajat alkavat tappelemaan, niiden pitäisi hanskojen/kypärän lisäksi heittää paita pois! Dina haluaa nähdä hikisiä vartaloita ) Baseball ei innosta yhtään, mutta pitää ajatella positiivisesti, vielä hirveämpää olisi, jos ne olisi pelanneet amerikkalaista jalkapalloa... :/
Jääkiekko on mahtava laji!  niitten pitäis kyllä heittää paita pois kun rupeaa tappelee... =D  positiivista todellakin, ettei ne pelannu amerikan fudaa.. xD
Lainaus
Kivan erilainen, en ole ennen tällaista lukenutkaan. : ))
en oo itsekään lukenu tällaista (paitsi I killed Edward Cullen)  vaikka olen Twilight- fani niin tykkään lukea parodioita...

sanoinko jo, että tykkäsin?  en varmaan, joten T-Y-K-K-Ä-S-I-N! ^^
~E_Bella~

-AliceCullen-

  • kuolonsyöjä
  • ***
  • Viestejä: 83
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #8 : 15.01.2010 18:22:30 »
Hänen mullanruskeat silmänsä välkähtelivät

HAJOS ^ >8'D Ei voi olla totta, ko hajosin tuolle mullanruskealle. Nauroin ihan kippurassa, sain jonku kohtauksen. (Tosin ei se vetäny vertoja tänpäiväselle koulurepeämiselle.)

Hihii, pelaisivatpa oikeasti jääkiekkoa, sopisi niille paremmin ;>
Kiitoksia tästä ficistä. Ainakun otsikossa lukee pardodia, ryntään paikalle.
erase all the memories they'll only bring us pain

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #9 : 15.01.2010 23:31:11 »
Whahahahahhaha :'D  mäki repesin tolle mullanruskealle, just hauska.
virheitä en huomannu ja mitäään järkevää kommenttii ei oo tulossa :D
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Crepe

  • ***
  • Viestejä: 304
Vs: Pelkkää fantasiaa IV, Houkutus, Minä/Edward, K-13
« Vastaus #10 : 24.02.2010 09:02:10 »
Sain just, vajaa vartti sitten, luettua loppuun Breaking Dawnin, ja nyt kun se sarja on viimein kahlattu läpi, ajattelin, että voin alkaa tsekata, että minkälaisia ficcejä siitä oikein löytyykään! :D Yritin selailla muutaman umpimähkään läpi, mutten päässyt yhdessäkään alkua pidemmälle, koska kaikki oli niin... krhm... siis mikään ei... miellyttänyt kriittistä silmääni. Sitten päätin, että ainoa oikea aloittaa lienee parodialla. ;D Tykkäsin Tvaikku-saagasta kyllä osittain, mutta eihän siitä pääse yli eikä ympäri, että siinä löytyy paljon nauramisen aihetta. Pakko nauraa, kun muuten ärsyttäisi liikaa. ;D Tämä oli siis hyvä eka Tvaikku-ficci, repesin kiitettävästi mullanruskeille silmille. Ahhaha. Edward ei näemmä lumonnut sinua aivan yhtä kertakaikkisesti kuin Bellan, joka kostui häikäistyi joka kerta vain yhdestä mullankullanruskeiden silmien katseesta.  ::)
You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.