Kirjoittaja Aihe: Twilight: I adore you - Edward/Bella one-shot, K-11  (Luettu 5219 kertaa)

annamaU-

  • ***
  • Viestejä: 22
  • 🖤❤️🤍🖤❤️🤍
Otsikko: I adore you
Kirjoittaja: annamaU-
Beta: -
Fandom: Twilight
Paritukset: Edward/Bella
Ikäraja: k-11
Genre: Draama, ehkä pikkiriikkinen  fluffia
Varoitukset: SPOILAA HOUKUTUSTA


Everyday, every night
I wanna see you baby staying by my side


Edward:

"Bella , Bella herää ! Carlisle, Bella ei herää."

Se oli kamalaa, rakkaani huusi tuskasta vierelläni ja en pystynyt tekemään mitään.
Minun oli pakko ottaa riski, imeä Jamesin myrkky pois Bellasta tai antaa hänen kuolla ilman toivoakaan.

I've not the faintest idea, why aren't you talking to me?
I'm trying to be the perfect man, you always want me to be
I'm accustomed to you, you're a part of my life


Se oli kuin huumetta , rakkaani tuoksuva veri. En kuullut enää Carlislen huutoja tai tanssisalin ääniä.
Enää oli vain minä ja Bella. Katsoin Bellan kasvoja ja silloin ymmärsin että rakastan Bellaa enemmän kuin hänen huumaavaa vertansa.

Bella:

Heräsin sairaalasta täynnä johtoja. Muistan vain Jamesin ja sen helvetillisen tuskan koko vartalossani.
En jaksanut avata silmiäni mutta aistin Edwardin läsnäolon.
Säpsähdin kun kylmät huulet kohtasivat omani. Ja kuulin nuo huumaavat sanat kauniin ja virheettömän olennon huulilta "Rakastan sinua nyt ja ikuisesti."

Tiesinhän minä jo sen, mutta nuo sanat saivat minut aina leijumaan korkealle pilvien yläpuolelle.
Edward tiesi myös sen että rakastan häntä. Silti minun oli pakko kertoa hänelle heikolla äänelläni
"Edward,minä jumaloin sinua ja sanojasi. "




// Picca lisäsi ikärajan vielä otsikkoon.
« Viimeksi muokattu: 18.11.2012 20:34:12 kirjoittanut Vanilje »
“It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies, but just as much to stand up to our friends.” - Albus Dumbledore

DRAMIONE

SnowCherry

  • Vieras
Vs: I adore you - Edward/Bella one-shot
« Vastaus #1 : 13.04.2009 11:59:45 »
Tämä oli mukava pikku lukunautinto, tykkäsin :D Muutama virhe siellä oli:

Lainaus käyttäjältä: annamaU-
Minun oli pakko ottaa riski, Imeä Jamesin myrkky pois Bellasta tai antaa hänen kuolla ilman toivoakaan.

Lainaus käyttäjältä: annamaU-
En kuullut enää Carlislen huutoja tai Tanssisalin ääniä.

Eli nuo punaisella merkitys kohdat pitäisi olla kirjoitettu pienellä.

Lisäksi ihmettelin tuota "spoilaa Houkutusta" -varoitusta, koska ilman Houkutustahan ei olisi Bellaa ja Edwardia, joten kaikki ficithän spoilaa Houkutusta hieman :--D Mutta ihan sama, en saisi takertua yksityiskohtiin ^^''

Lisäksi minua häiritsi tuo PoV:in vaihto (point of view = näkökulma) kesken ficin, ensin se oli Edwardin (?) näkökulmasta vaihtuen Bellan näkökulmaan. Siihen olisi voinut laittaa jonkun välimerkin tai vaikka tiedon, että Bellan PoV alkaa (:

Ja sitten vielä sellainen vinkki, että jokaisen lauseen jälkeen ei tarvitse painaa enteriä. Periaatteessa tähän tarinaan se kyllä sopi, se jakoi tekstin mukavasti (:

Mutta kokonaisuudessa tämä oli kiva, kirjoittelepas lisää ja hieman pidempiä ficcejä, luen mielelläni ^^ Ai niin, ja olivatko nuo kursivoidut kohdat joitain laulunsanoja?

P.S. Tarkoituksenani ei ollut romuttaa kirjoittajan taitojasi, ainoastaan antaa rakentavaa palautetta (rakastan antaa rakentavaa) ^^

annamaU-

  • ***
  • Viestejä: 22
  • 🖤❤️🤍🖤❤️🤍
Vs: I adore you - Edward/Bella one-shot
« Vastaus #2 : 13.04.2009 14:12:43 »
Picca kiitos kun luit ! Laitoin tuon ikärajan  ;)
SnowCherry Kiva kun tykkäsit, korjaan nuo kohdat ja laitan ilmoitukset kun katsotaan Bellan näkökulmasta  ;)
KIITOS ETTÄ LUITTE !
“It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies, but just as much to stand up to our friends.” - Albus Dumbledore

DRAMIONE

Liinalotta

  • ***
  • Viestejä: 289
Vs: I adore you - Edward/Bella one-shot
« Vastaus #3 : 13.04.2009 14:25:50 »
Joo, pidin, mutta kirjoitusvirheet pisti silmään. Lyhyehkö, olisin voinut lukea pidemmänkin tarinan.  Kiva tarina. :)
Niin pienen hetken rakkaus on lumivalkoinen
on puhdas niinkuin hanki helmikuisten aamujen

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: I adore you - Edward/Bella one-shot
« Vastaus #4 : 14.04.2009 15:27:25 »
Ihan kiva, vähän lyhyt kyllä, ja kirjoitusvirheet oikeen otti silmään. En nyt rupea niitä tässä luettelemaan, mutta kannattaa niitä sieltä tekstistä vielä ennen julkaisemista katsoa pois. Muuten oli ihan hyvä.
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: I adore you - Edward/Bella one-shot
« Vastaus #5 : 05.07.2009 23:50:34 »
Lyhyt pikkuinen illan piristys. Muutama virhe oli jossain, ja voisin yrittää pongata ne vielä.

Lainaus
Se oli kuin huumetta , rakkaani tuoksuva veri.
Tavallaan väli ennen pilkkua pitäisi ottaa pois.

Lainaus
Katsoin Bellan kasvoja ja silloin ymmärsin, että rakastan Bellaa enemmän kuin hänen huumaavaa vertansa.
Pilkku tuonne.

Lainaus
En jaksanut avata silmiäni, mutta aistin Edwardin läsnäolon. Säpsähdin, kun kylmät huulet kohtasivat omani.
Pilkut taas noihin paikkoihin.

Lainaus
Edward tiesi myös sen, että rakastan häntä.
Pilkku puuttuu.

Lainaus
"Edward,minä jumaloin sinua ja sanojasi. "
Ensimmäisen pilkun jälkeen kuuluisi olla välilyönti.

Huh, siinä varmaan kaikki. Anteeksi tällainen ylenpaattinen pilkunviilaus, mutta kaikissa lyhyissä ficeissä ne pomppivat aika pahasti silmille. :)

- Amanecer
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.