Kirjoittaja Aihe: 3 kertaa kun Harry ajatteli Ronia suudellessaan Ginnyä (Ron/Harry, k-11)  (Luettu 5365 kertaa)

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Nimi: 3 kertaa, kun Harry ajatteli Ronia suudellessaan Ginnyä
Kirjoittaja: pihlajanmarja
Ikäraja: k-11
Paritus: Ron/Harry, (Harry/Ginny)
Tyylilaji: Äh, inhoan aina luokitella fikkejä johonkin tiettyyn genreen. No, tässä on romantiikkaa ja draamaa ja sen sellaista... (Eikö ollutkin loistavasti kuvailtu? :D)
A/N: Osallistuu Kolme kertaa kun...-haasteeseen, ja FF100:n sanalla 002. Puoliväli, koska tässä on tavallaan alku ja loppu samassa. Äiti tuolla valittelee että pitäisi mennä nukkumaan ("Vaikka sie ootkin kirjoittaja, niin pitää siun välillä nukkuakin!" ;D), mutta ajattelin että laitan tämän nyt tänne kun en kuitenkaan huomenna ehdi. Enjoy! :D Kommentteja saa ja pitääkin antaa. ;)

3 kertaa, kun Harry ajatteli Ronia suudellessaan Ginnyä

1.

Siinä Harry seisoi, ylpeänä heidän huispausvoitostaan, ja siinä Ginny seisoi, yhtä ylpeän näköisenä ja niin kauniina. Oli helppoa astua nuo kolme askelta ja vain suudella tuota porkkanahiuksista tyttöä. Ginnyn hiukset tuntuivat sileiltä hänen sormissaan. Kun he erosivat, Harry näki Ronin katseen. Lopulta poika nyökkäsi hänelle pienesti, ja Harry suuteli Ginnyä uudestaan. Hänen silmänsä olivat kiinni, mutta hänen mieleensä välähti Ronin pettynyt ilme. Mistäköhän se johtui?

2.

Tuntui niin mahtavalta kun saattoi vain odottaa alttarilla ja katsella, kuinka tuleva morsian käveli valkoisessa puvussaan ja hunnussaan kohti häntä hymyillen valoisasti. Hiukset valuivat yli olkapäiden, ne olivat kasvaneet. Harry oli aina pitänyt juuri tuosta punaisen sävystä. Harry vilkaisi vieressään seisovaa Ronia, best mania, joka näytti siltä, että olisi halunnut olla missä muualla tahansa. Harry tönäisi häntä ja hymyili. Ron hymyili takaisin, ainakin hymy oli aito. Mutta kun Ginny saapui alttarille isänsä saattamana, Harry ei pystynyt ajattelemaan seremoniaa. Miksi Ron näytti onnettomalta? Ja kun he vihdoin suutelivat toisiaan ensimmäistä kertaa miehenä ja vaimona, Harryn mielessä käväisi, miten hyvältä Ron näytti smokissa. Hän yritti saada ajatuksen mielestään, ja ajatella mieluummin punahiuksista, pisamaista vaimoaan… miksi sisarusten täytyi näyttää niin samalta?

3.

Tällä kertaa ei ollut mukavaa olla Kotikolossa vieraana. Molly hössötti viimeisillään raskaana olevan Ginnyn ympärillä, Ginny hössötti Harryn ympärillä ja Ron ja Harry vilkuilivat toisiaan kiusaantuneina. Kaikki tuntui niin väärältä. Hermione ja Ron olivat riidelleet juuri ennen kuin heidän olisi pitänyt lähteä Kotikoloon, joten Hermione oli jäänyt kotiin. Ja sitten Ron marssitti Harryn pihavajaan ja sanoi että heidän täytyi puhua. Tietenkin heidän täytyi puhua, tietenkin Puheen oli pakko tulla jossain vaiheessa. Ja siinä he seisoivat, Harry tuijotellen seiniä ja Ron katsoen suoraan Harryyn sillä lävistävällä katseella, jonka hän oli varmaan oppinut Hermionelta jossain vaiheessa.

”Ei se ollut vain pieni yhden yön – tai no aamupäivän, miten vaan – juttu, ja sinä tiedät sen. Minulla on tunteita sinua kohtaan, Harry, on aina ollut.”

”Miksi menit sitten kihloihin Hermionen kanssa?"

”Koska – koska se tuntui hyvältä ajatukselta, ja sinä olit korviasi myöten rakastunut Ginnyyn, ja te olitte naimisissa, ja – hitto, tämä on vaikeaa. Tämä ei voi jatkua näin, ja sinä tiedät sen!”

”Siskosi on raskaana, kai sinä tiedät sen? En minä voi vain jättää häntä.”

”Sano vain yksi asia, Harry. Oliko se sinulle vain erehdys?”

Harry tuijotti hetken Ronia. Tämän hiuksia, tämän silmiä, tämän pitkää olemusta ja vakavaa katsetta, ja hän ei voinut valehdella, niin kuin hän oli aikonut.

”Ei.”

Ron astui ne ratkaisevat askelet eteenpäin, ja siinä hän oli. Harry ei voinut muuta kuin miettiä, missä sotkussa he olivat. Ja sitten he suutelivat, ja Harryn mahanpohjalla oleva ikävä tunne hävisi hetkeksi. Kun he erosivat, se palasi.

”Minä en voi vain – minä en tiedä – tämä on kamalaa. Mitä minun pitäisi sanoa Ginnylle? Ja entä sinä ja Hermione, olettehan tekin kihloissa.”

”Se riita oli paha.”

”Tietääkö hän?”

”Meistä? Ei, hän ei tiedä mitään. Se oli taas sellainen riita joka lähti pikkuasiasta, jota en enää edes muista. Niitä meillä on ollut usein. Ja se jatkui siitä ja hän veti kutosluokan ja Lavender Brownin mukaan tähän, ja kaikki riidat mitä meillä on koskaan ollut, ja sitten hän sanoi, että ehkä meillä ei ole tulevaisuutta. Minä vastasin, että ehkä ei. Ja tiputin sormuksen kahvipöydälle, ja hän jäi seisomaan siihen näyttäen olevan kylmissään ja ehkä vähän surullinen. Tarkoitan, että – minäkin olin surullinen, me olemme olleet ystäviä niin kauan kuin jaksan muistaa!”

”Hermione-parka.”

”Niin, Hermione-parka.”

Miehet seisoivat siinä katselemassa toisiaan, ja Harry tunsi sen solmun taas vatsassaan.

”Minun pitäisi varmaan jutella Ginnyn kanssa.”

”Niin varmaan pitäisi.”

”Pojasta piti tulla James. Mutta en usko, että siitä tulee, enää. Jos minä puhun hänelle. Kun minä puhun hänelle.”

Ron taputti Harrya selkään ja yritti hymyillä. Harry yritti hymyillä takaisin, ja tiesi, että hymy oli yhtä väkinäinen.

”Minä menen nyt etsimään Ginnyn.”

”Okei. Minä pysyn täällä ja kiillotan isän pistokerasioita.”

Harry hymähti ja heilautti kättään, kun hän lähti huoneesta. Sitten hän käveli polkua pitkin sisälle, mutta Ginny odottikin häntä jo kuistissa.

”Hei kultaseni! Miksi sinulla on tuollainen ilme? Anna kun suutelen sen pois.”

Ginny oli niin iloinen, niin hymyilevä, kun hän suuteli Harrya. Sillä hetkellä Harry ajatteli vain suudelmaa, joka hänellä oli ollut Ronin kanssa vajassa, ja solmu kasvoi kasvamistaan.

”Meidän täytyy jutella.”
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 03:24:49 kirjoittanut Kaapo »
I've got blisters on my fingers!

story^

  • Lattiaeläin
  • ***
  • Viestejä: 372
  • Billion dollar baby
Vs: 3 kertaa kun Harry ajatteli Ronia suudellessaan Ginnyä
« Vastaus #1 : 06.04.2009 13:03:36 »
Kyllä mun oli pakko tulla lukemaan ja kommentoimaan tätä, paritus oli niin suloinen, ja kyllä mä tykkäsinkin. :)
Tuo ensimmäinen kohta oli tosiaan aika lyhyt ja jätti sellaisen "Mitä tuossa nyt tapahtui?" -tunteen (ainakin minulle), mutta loppua kohden parani sitten ihan yltiösöpöksi.  :-*

Ja sitten he suutelivat, ja Harryn mahanpohjalla oleva ikävä tunne hävisi hetkeksi. Kun he erosivat, se palasi.
Awws <3, suloista ja jotenkin haikeaa.

”Okei. Minä pysyn täällä ja kiillotan isän pistokerasioita.”
Hehee, Arthur on tainnut kerätä oikein kokoelman kaikkea jästikamaa. ;D

Loppu jäi hiukan sellaiseen kohtaan, että se jätti teksistä jännittävän jälkimaun (Älkää kysykö, miten mä voin maistaa tekstiä, en mä itsekään tiedä :D) ja teki lopusta hyvin lopullisen oloisen (tuo oli siis kehu ;D). Tuohon voisi tietysti vielä liittää jatkoakin ja minä lukisin itse sitä mielelläni (vaikka tämä mitä ilmeisimmin oli oneshot), mutta en tiedä kannattaisiko se. Ehkä tämä on kuitenkin parhain näin. :)

Joka tapauksessa kiva teksti, tykkäsin tooooosi paljon. :)
Kiittäen, story^
The winter has passed
And the spring has come
We have withered
And our hearts are bruised from longing


ava by puolipro

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: 3 kertaa kun Harry ajatteli Ronia suudellessaan Ginnyä
« Vastaus #2 : 06.04.2009 15:30:47 »
Merriadoc: Ensimmäisessä osassa ei pitänytkään olla Harry/Ronia, tai siis siinä vaiheessa Harry ei vielä tuntenut mitään Ronia kohtaan, mutta Ron oli mustasukkainen. Sitä vaan yritin tuoda siinä esille... :D Toisessa osassa taas oli siitä että Harry alkaa aavistelemaan jotain, mutta ei kuitenkaan ihan.

Ja ei Hermione sinänsä tullut jätetyksi, ne vaan eros ilman että kumpikaan jätti toista. Ei saa olla liian ilkee Hermionelle. ;D
Tulen kyllä varmasti kirjoittamaan lisää Rarrya, kun kerran kummallisen mielenhäiriön vallassa valitsin sen aiheeksi ff100:n, ja vielä on 98 ficciä kirjoittamatta.

Kiitos kommentista! :)

story^: Tiedän että ensimmäinen oli lyhyt, mutta ei siinä ollut tarkoituskaan tapahtua mitään kovin kummoista. =)

Miekin mietin että pitäiskö tästä kirjoittaa vielä jatkoakin, mutta päädyin siihen tulokseen, että ei siinä oikein olis mitään järkeä.

Kiva kun pidit! :)
I've got blisters on my fingers!

Cappi

  • Vieras
Vs: 3 kertaa kun Harry ajatteli Ronia suudellessaan Ginnyä
« Vastaus #3 : 06.04.2009 15:41:27 »
Ei hitto, tää oli aivan loistava. Pidin valtavasti tuosta kun Harry ajatteli aina Ronia kun suuteli Ginnyä. Harry on aina ollut piilohomo! <3 Löysin pienen virheen ja tässä se tulee:

Lainaus
tietenkin Puheen oli pakko tulla jossain vaiheessa.
Pitäisikö tuossa ole pieni p? Niin kuin puheen eikä Puheen?

Lainaus
”Ei se ollut vain pieni yhden yön – tai no aamupäivän, miten vaan – juttu, ja sinä tiedät sen. Minulla on tunteita sinua kohtaan, Harry, on aina ollut.”
Ei hitto, tää oli jotain niin hauskaa. Ronilla on ollut aina tunteita Harrya kohtaan.. hmmmhh. En oo kauheasti lukenut mitään Harry/Ron -parituksia, et sinänsä tää on outoa. Sitten kun viel lukee noita Harry/Draco -ficcei..

Lainaus
Harryn mahanpohjalla oleva ikävä tunne hävisi hetkeksi. Kun he erosivat, se palasi
Aww, aina vaan paranee. ^^

Jooh, oli aivan mahtava.

Cappi.



Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Vs: 3 kertaa kun Harry ajatteli Ronia suudellessaan Ginnyä
« Vastaus #4 : 06.04.2009 18:23:09 »
Voisin lukea Rarrya päivät pitkät. En jäärimmin välitä hetistä enkä sitä lukeakaan kuin femmen ja slashin ohella, mutta tähän Harry/Ginny kyllä jollain tapaa sopi. Kuulosti kovin kaavoihin kangistuneelta touhulta tuon pariskunnan suhde, tehdään niin kuin muut olettavat tekevän. Jotenkin vielä odotin tuossa lopussa ettei Harry sitten olisikaan uskaltanut sanoa mitään, olisi tullut ihana bittersweet-tunnelma, josta olisin tykännyt kovasti. Noh, onnelliset loput ovat onnellisia loppuja.

Lainaus
Sitten hän käveli polkua pitkin sisälle, mutta Ginny odottikin häntä jo kuistissa.
Kuistilla.

Minä pidin eritoten yksityiskohdasta, jossa Ron jää varastoon kiillottamaan pistorasioita. (: Suloinen lisäys. Ronin suorapuheisuus tuntui vähän ooc:lta, mutta hahmothan kasvavat, eikö totta?


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: 3 kertaa kun Harry ajatteli Ronia suudellessaan Ginnyä
« Vastaus #5 : 09.04.2009 16:01:09 »
Cappi: Ei, kyllä sen pitäisi olla Puhe Isolla P:llä, koska se on niin kuin Se Tietty Puhe. Jos nyt tajusit, ehkä se oli vähän huonosti selitetty. ;D Mutta tosi kiva kun pidit! Lue ihmeessä lisää Rarrya, se on hyvä paritus. ;)

Arte: Minusta Ron oli ihan IC, mutta ehkä se johtuu vaan siitä, että itse kirjoitin tämän tarinan. :D Itsekin mietin aika pitkään tuota pitäisikö sittenkin vaan tehdä niin, että Harry ei sanoisikaan mitään Ginnylle. Mutta en sitten voinutkaan antaa itteni kirjoittaa onnetonta loppua. Tykkään jotenkin enemmän onnellisista. :D
Kiva kun pidit, ja kiitos kommentista! :)
(Ai niin, korjaankin tuon virheen tuolta ihan hetikohta. Jos muistan, olen uskomattoman hajamielinen. :D)

psyduck: Kiitos! Hmm, aika läppä virhe. Alkuinfoon ei välttämättä kannata tehä virheitä. :D

Kiitos siullekin Susityttö kommentista. En nyt yhtään syvällisemmin ehdi vastaamaan, koska miun pitäis jo olla jossain muualla. Alkaa tulla vähän kiire... ;D
I've got blisters on my fingers!

jjanitää^^

  • Vieras
Vs: 3 kertaa kun Harry ajatteli Ronia suudellessaan Ginnyä
« Vastaus #6 : 10.04.2009 09:50:23 »
muuten hyvin kirjotettu mut en oikee tykänny harry/ron parituksesta....   kirjotat tosi hyvi! ♥ :-*

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: 3 kertaa kun Harry ajatteli Ronia suudellessaan Ginnyä
« Vastaus #7 : 10.04.2009 12:04:32 »
Kiitos jjanitää^^. :D
I've got blisters on my fingers!

saarapaska

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: 3 kertaa kun Harry ajatteli Ronia suudellessaan Ginnyä
« Vastaus #8 : 21.04.2009 17:06:35 »
Aaaaaaaaaawwwwww ♥
tosi ihana tarsku.
kirjotapa lisää.....pliis?

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: 3 kertaa kun Harry ajatteli Ronia suudellessaan Ginnyä
« Vastaus #9 : 03.06.2009 12:26:26 »
saarapaska: Tähän ei ole tulossa lisää jatkoa. Kiva kun pidit, kiitos kommentista! :)
I've got blisters on my fingers!

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: 3 kertaa kun Harry ajatteli Ronia suudellessaan Ginnyä
« Vastaus #10 : 03.06.2009 13:26:53 »
Kiitos kommentista, Ginevré. Jos nyt uskaltaisin mainostaa, sanoisin, että allekirjoituksestani olevasta linkistä löydät miun ficit, ja sieltä löytyy vähän lisää Rarrya. Mutta en uskalla mainostaa, joten...  ::) Enkö olekin ovela.
I've got blisters on my fingers!

Pöllölän Puuskupuh

  • Vieras
Vs: 3 kertaa kun Harry ajatteli Ronia suudellessaan Ginnyä
« Vastaus #11 : 27.06.2009 15:22:17 »
Vähänkö hyvä! :) Tykkäsin tosi paljon parituksesta.

Larppa

  • Vieras
Mitäs... Repesin otsikolle ja sisällölle ihan kivasti, vaikka oli täällä... No olen iloinen. Mutta hieno, ei voi sanoa kuin repeilin. Tykkäsin ihan!

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Muhahahahaa ihana  koska Ginny on tyhmäen tiiä,olipahan vaan <3 Rarry on tietysti parempaa  jos ajattelee verraten Ginny/Harryyn.
Hehhe oikeesti niin siistiä kun Harry tajuaa ajattelevansa Ronia kun suutelee Ginnyä :D
Jonkun pitäis kirjottaa ficci Harryn ja Ginnyn häistä. Mutta. Kiitokset :)

-ways
« Viimeksi muokattu: 15.09.2014 18:55:35 kirjoittanut Springways »
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti