Kirjoittaja Aihe: Twilight: Made by: Bella & Edward Osa 3/3, VALMIS, S  (Luettu 14407 kertaa)

SnowCherry

  • Vieras
Title = Made by: Bella & Edward
Author = SnowCherry
Genre = Hmm, en oikein osaa sanoa mitään, lukekaa niin tiedätte :---D
Fandom = Twilight, Houkutus
Pairing = Bella/Edward
Rating = Ei tässä ole oikeastaan mitään kovin kamalaa, laittaisin ikärajaksi vaikka S ^^
Summary = »Ehkä minun pitäisi ottaa sinusta kuva ja havainnollistaa koko luokalle miltä vampyyri näyttää.»
Beta = Ei ole, ilmoitelkaa virheistä (:
Disclaimer = Hahmot ja tapahtumapaikat omistaa Stephenie Meyer, ainoastaan juoni on oman mielikuvitukseni tuotetta ^^
A/N = Sain tällaisen idea tänä aamuna, ja päätin alkaa kirjoittamaan sitä samantien, kun pääsen koneelle iltapäivällä (: Ideana on se, että äidinkielentunnilla annetaan tehtäväksi tehdä esitelmä jostakin taruolennosta. Bella ja Edward saavat tehtäväkseen tehdä se vampyyreista (; Ficci sijoittuu Houkutuksen jälkeiseen aikaan ja ei oikeastaan spoilaa muita kirjoja. Osia tulee luultavimmin kolme kappaletta, ei sen enempää. Muistakaa kommentoida ^^ Joten saanko esitellä,

Made by: Bella & Edward

1/3

»Ja kuten varmasti muistatte, mainitsin viime kerralla tulevien esitelmienne aiheista. Monien toivomuksien mukaan ne tehdään tällä kertaa...» opettaja sanoi pitäen dramaattisen tauon. »Taruolennoista!»
    Luokkallinen äidinkielen opiskelijoita huokaisi ääneen todella tylsistyneesti. Olin stressaantunut, koska minulla oli todella paljon rästissä kotitehtäviä – aineita ja muita esitelmiä – Edwardin kanssa viettämäni ajan takia.
    Käännähdin vierustoveriini päin ja kohtasin ne toffeenruskeat silmät tuijottamasta minua.
    »Ihan kuin meillä ei olisi jo tarpeeksi muita kouluhommia», kuiskasin hieman masentuneena.
     »Antaisivat edes jonkun mielenkiintoisen taruolennon, josta etsiessä tietoa ei nukahtaisi kirjastoon kirjojen keskelle.» Edward virnisti.
    »Harmi, etten voi nukkua. Ehkä minulle kävisi tuuri ja saisin kirjoittaa itsestäni», hän kuiskasi takaisin ja iski silmää. Huokaisin syvään – minun tuurillani saisin kuitenkin tehtäväkseni kirjoittaa menninkäisistä.
    Käänsin katseeni takaisin opettajaan, joka jatkoi selitystään.
    »Olen päättänyt, että esitelmät tehdään samojen parien kanssa, kenen vieressä istutte nyt. Olen arvontaa käyttäen jakanut jokaiselle parille oman taruolentonsa, josta he tekevät vihkoihinsa lyhyen esitelmän. Jokainen pari lukee oman tuotoksensa luokan edessä kahden viikon päästä maanantaina. Havainnollistavia esineitä ja kuvia saa ottaa mukaan.»
    »Tämä on kamalaa, vain kaksi viikkoa aikaa», kuulin Ericin kuiskaavan takanamme vierustoverilleen. En keskittynyt enempää hänen puheeseensa, vaan odotin jännittyneenä sitä, mistä minä ja Edward tekisimme esitelmämme.
    »Sanon jokaisen taruolennon vain kerran, joten merkitkää se tarkkaan ylös. Mike ja Rachel, teidän taruolentonne on kentauri. Eric ja Elisabeth, te saitte tehtäväksenne kirjoittaa yksisarvisesta. Bella ja Edward...» Jäykistyin kuullessani nimemme.
    »Te kirjoitatte vampyyreista.» Tunsin Edwardin jäykistyvän vuorostaan vieressäni.
    »Gabriel ja Amanda, te kirjoitatte nymfeistä...» opettaja Mason jatkoi selittämistään.
    »Joten, sinulla kävi tuuri», kuiskasin Edwardille varmasti punastuneena. Hän rentoutui vieressäni.
    »Niinpä kävikin», hän sanoi ja kääntyi puoleeni virnistäen. »Tästä tulikin varsinaisen helppo esitelmä.» Yritin hymyillä kauniisti, mutta olin varma että hymyni muistutti enemmän irvistystä, kuin hymyä.

~~

Ja kun kerran tänne asti pääsitte, niin palkitkaa minut ihanilla (tai vähemmän ihanilla) kommenteillanne ^^ Rakentava on myös kivaa (; Ja pituus nyt oli mitä oli, seuraava osa toivottavasti on pidempi :'D Yritin tämän nyt vain saada äkkiä foorumille ja tämä oli paras katkasta tästä kohdasta ekaksi osaksi ^^
« Viimeksi muokattu: 11.11.2014 14:27:19 kirjoittanut Beyond »

Víla

  • ***
  • Viestejä: 31
  • Hands of Rosalie! Emmet is MINE!!!
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 1/3
« Vastaus #1 : 31.03.2009 19:31:30 »
Lyhyt, mutta ihana!

Olen lukenut kirjan ja nähnyt elokuvan, ja ihastuin tähän heti!

Aihe on suhteellisen hyvin valittu, vampyyri kirjoittamassa esitelmää vampyyristä ;D
En löytänyt kyllä yhtäänvirhettäkään ja hyvin kirjoitettu  :D

Hyvähyvä

Víla
On taru linnusta,joka laulaa vain kerran elämässään kauniimmin kuin mikään muu maan päällä.Siitä hetkestä kun se lähtee pesästä,se etsii okaista puuta, eikä lepää ennen kuin löytää sen.Puun julmien oksien keskellä se laulaen keihästää itsensä terävimpään ja pisimpään okaan.Ja kuollessaan se kohoaa tuskan yläpuolelle ja laulaa kauniimmin kuin kiuru tai satakieli.Yhden laulun,jonka hintana on elämä.

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 1/3
« Vastaus #2 : 31.03.2009 20:17:14 »
Mä oisin halunnut lukee tätä enemmän. Ihana idea:) Laitathan jatkoo? Tää oli niin mukaansatempaava... Vaan liian lyhyt.
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

ÄssÄ

  • ♠♥♣♦
  • ***
  • Viestejä: 16
  • Ava Annabelleltä
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 1/3
« Vastaus #3 : 31.03.2009 22:36:27 »
Loistava idea, mutta tosin lyhyt. Ei se kyllä haitannut. Toivottavasti jatko olisi pidempi...

Jatkoa <3
Hymyile! Se saa ihmiset miettimään mitä olet tehnyt

cynthia

  • ***
  • Viestejä: 21
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 1/3
« Vastaus #4 : 31.03.2009 22:46:23 »
Niin, lyhyt se kyllä oli...mutta hyvä!  ;D

Unelmoiminen on paras tapa luoda todellisuutta

Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 1/3
« Vastaus #5 : 31.03.2009 23:25:51 »
Wihii!
Uusi Twilight-ficci, ja loistavalla idealla :D muahahaa!
Voin niin kuvitella Bellan seisomassa luokan edessä ja esittelevän Edwardia, kuinka hän loistaa auringonvalossa, on nopea ja niin vahva, että voi nostaa Bellan yhdellä kädellä ilmaan :D

Sujuvaa tekstiä (vaikkakin tosin vähän lyhyt) ja kirjoitusvirheitä en sattunut spottaamaan (:

Innolla odotan toista osaa ja kuinka paljon Bella osallistuu kirjoittamiseen ja kuinka paljon Edward käyttää tuttua Dracula-konseptia (vai käyttääkö ollenkaan?) :D

~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 1/3
« Vastaus #6 : 01.04.2009 07:51:19 »
Annabelle ~ Kiitoksia kommentistasi! Mukava että silti päätitikin ilmoittaa, että luet tätä (: Ei se haittaa vaikka kommenteissa ei olisi mitään erikoista "sisältöä", kunhan tiedän pidetäänkö tästä vai ei ^^
Víla  ~ Kiitos kiitos :D
{samba} ~ Thanks (; Minä lupaan ja vannon, että jatko-osa tulee olemaan pidempi ^^ Ja jatkoa tulee mahd. pian.
ÄssÄ ~ Kiitoksia! Seuraava osa tulee olemaan pidempi, I promise (:
Riiku ~ Kiitos ^^ (Miksiköhän musta tuntuu siltä, että toistan itseäni oÔ :'D) Hyvä ettei tuolta tekstistä löytynyt virheitä (: Jatkoa tulee mahdollisimman pian.
cynthia ~ Kiitoksia ytimekkäästä kommentistasi (; Mahtavaa jos pidit tästä ^^
Amy Malfoy ~ Haha, kiitos (; Minäkin voin kuvitella ton tilanteen niin hyvin 8D Ei elämä :'DD Tosi ihana kuulla, että minun teksti on sujuvaa, koska minullla on ollut hirveitä paineita siitä, että se on jotenkin tylsää ja samaa toistoa. Kiva kuulla, että se ei sitten ole sellaista (: Kiitos!

Kiitoksia kaikille upeista kommenteistanne! ♥ Moni valitti tuosta pituudesta: kyllä, tämä on lyhyt, mutta seuraava osa tulee olemaan pidempi, minä lupaan sen! Jatkoa tulee ehkä tänään tai huomenna. Mutta mahdollisimman pian kuitenkin ^^
« Viimeksi muokattu: 01.04.2009 07:53:39 kirjoittanut SnowCherry »

Cappi

  • Vieras
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 1/3
« Vastaus #7 : 01.04.2009 14:31:55 »
Ahh, pidin tästä aivan älyttömästi, juoni on mukaansa vetävä. Odotan jo nyt innolla jatkoa.. teetkö tästä todellakin VAIN kolme lukkua? Huomasin pienen virheen, jos se nyt edes virhe on.

Lainaus
Jäykistin kuullessani nimemme.
Öömm.. jäykistyin? Eikä jäykistin.

Nojaa, en nyt ole tuosta varma, kun äidinkielen numeroni ei ole kauhean hyvä, mutta laitappas nopeasti jatkoa tulemaan!

Jatkoa odotellessa,
Cappi.

Viola

  • ***
  • Viestejä: 71
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 1/3
« Vastaus #8 : 01.04.2009 14:46:58 »
Voi, tämän ficin idea on kyllä mahtava!
Niin, kuin moni jo sanoikin, lyhyt, mutta minua se ei oikeastaan haitannut.
Kiva lukea välillä lyhyempiäkin tekstejä, ettei mene koko iltapäivää nenä kiinni tietokoneruudussa : D

Mäkin jään ottelemaan innolla toista osaa(:
It's sad the map of the world is on you
The moon gravitates around you
The seasons escape you
& I always was, always was one for crying
I always was one for tears

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 1/3
« Vastaus #9 : 01.04.2009 15:05:32 »
Tämä oli hyvä ja erilainen! Siitä plussaa, toivottavasti jatkoa tulee pian, koska en malta odottaa miten Edwardin ja Bellan yhteinen esitelmä onnistuu, sait minut koukkuun.
Nyt on vaikea illalla nukahtaa, kun mietin että mitäköhän siinä sitten tapahtuukaan...
voi ei!
Mutta risuja en tuo ovellesi, kun ne pitäisi hakea metsästä, olen pahoillani

-Naxone
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 1/3
« Vastaus #10 : 01.04.2009 15:48:41 »
Ihana! Ihastuin heti kun luin esittelyn, oli aivan pakko lukea! Jatka samaa rataa! Innolla odotan jatkoa :D

miltsei

  • Vieras
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 1/3
« Vastaus #11 : 01.04.2009 15:56:31 »
tosi hyvä! tykkäsin tästä ideasta vaikka vähä lyhyeks jäikin ainakin toi eka osa  :) jatkoa vaan!<3

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 1/3
« Vastaus #12 : 01.04.2009 19:44:02 »
Cappi ~ Oi, kiitos kommentistasi ^^ Ja kyllä, tähän tulee vain kolme lukua, olisitko halunnut lukea lisää? (: Kiitos kun ilmoitit tekstissä ilmenneestä virheestä ^^
Viola ~ Kiitoksia! Itsekin pidän joskus lukea lyhyempiä tekstejä, varsinkin silloin kun olen väsynyt tai muuten vain istunut liian kauan tietokoneella :--D Mukavaa, että pidit tästä ^^
Naxone ~ Vau, sun kommenttisi oli mahtava, kiitos ^^ Sain sut ihan koukkuun :O Vau :D
Vaivaiskoivu ~ Kiitos kehuistasi! Mahtaaa että odotat innolla jatkoa ^^
miltsei ~ Tosiaan, ensimmäinen osa oli melko lyhyt, mutta toivottavasti tämä seuraava osa on vähän pidempi (; Kiitos sinullekin kommentistasi! ^^

Ja nyt, kukaan ei sano mitään tämän osan pituudesta :'D Toivottavasti se on edes vähän pidempi ^^ Toistelin koko ajan itseäni kirjottaessani vastauksia (periaatteessa vain kiitoksia :'D) kommentteihinne, toivottavasti ei haittaa ^^
    Mutta enempiä höpöttelemättä päästän teidät lukemaan jatkoa :D

2/3

Olimme tulleet Charlien talolle melko nopeasti koulun päätyttyä. Ulkona oli vallinut Forksin tyypillinen – sateinen ja utuinen – sää. Heti ensimmäiseksi olin laittanut kanan kypsenemään uuniin, jotta se olisi ollut valmis Charlien palatessa kotiin. Edward istui ruokapöytämme ääressä yhtä kauniina kuin aina. Joskus päädyin miettimään sitä, että oliko hän edes oikeasti olemassa – kukaan noin upea ei voinut olla todellinen. Olimme jättäneet kanan uuniin paistumaan ja lähteneet ylös tekemään läksyjä ja valmistelemaan äidinkielen esitelmää.
    »Okei, mitä meidän kannattaa paljastaa?» kysyin. »Emme voi kertoa kovinkaan paljoa mitään oikeasti totta olevaa, kuten jotain eläinten veren juomisesta tai auringossa kimaltelemisesta. Se saattaisi olla liian läpinäkyvää.»
    »Kieltämättä», Edward vahvisti. Hänen kulmansa rypistyivät hieman hänen istuessaan sänkyni reunalla nojaten käteensä. »Voisimme käyttää yleisesti tunnettuja legendoja vampyyreista – esimerkiksi valkosipuleista ja lepakoksi muuttumisesta.»
    »Hyvä idea», sanoin nyökäten päätäni. Irrotin käteni polvieni ympäriltä ja nousin lattialta ylös. Kävelin koululaukulleni ja vedin sieltä äidinkielenvihkoni ja etsin pöydältä kynän. Kävelin sänkyni viereen ja istahdin alas nojaamaan Edwardin jalkoihin.
    »Eli siis valkosipuleita ja lepakoksi muuttumista...» mutisin kirjaten ne listaksi vihkon takakanteen – kirjoittaisimme tekstin puhtaaksi vasta myöhemmin.
    »Ja krusifiksit», Edward lisäsi. Kirjasin senkin.
    Noin kymmenen minuutin kuluttua olimme saaneet listattua keskeiset vampyyri-uskomuksiin liitetyt termit.
    »Kirjoitetaanko me tämä jo tänään puhtaaksi vai jatketaanko jokin toinen päivä?» kysyin Edwardilta, joka makasi sängylläni tuijotellen kattoa.
    »Voidaan me jatkaa huomennakin, meillähän on aikaa kaksi viikkoa», hän muistutti. Nyökkäsin.
    Katselin Edwardia hetken ajan, kunnes kiipesin lattialta tämän viereen. Painauduin hänen kylmää vartaloaan vasten ja suljin silmäni. Edward kiristi otettaan ympärilläni painaessani pääni hänen kovaa rintaansa vasten.
    »Väsyttääkö sinua?» hän kysyi samettisella äänellään.
    »Hieman. Paljon kello on?»
    »Melkein viisi, Charlie on ihan kohta kotona», Edward vastasi. Räpsäytin silmäni auki.
    »Kana!» huusin ja nousin äkkiä ylös. Kiiruhdin ovelle ja lähdin juoksemaan portaita pitkin alakertaan. Kolmanneksi viimeisellä portaalla kompastuin jalkaani ja horjahdin eteenpäin. Suljin silmäni ja hetken ajan ehdin jo odottaa kipua, joka seuraisi ehkä muutamasta murtuneesta luusta ja parista mustelmasta, mutta en tuntenut mitään. Pian tömähdin johonkin kovaan ja uskalsin avata silmät. Huomasin makaavani Edwardin kylmillä käsillä.
    »Bella? Bella, oletko kunnossa?» hän kysyi huolestuneena. Räpyttelin silmiäni hetken, kunnes älysin vastata.
    »Olen.» Käsivarttani kivisti hieman, koska se oli iskeytynyt Edwardin kivenkovaan käsivarteen, mutta muuten olin kunnossa.
    Edward nosti minut hellästi jaloilleni ja loi minuun epäilevän silmäyksen.
    »Oletko aivan varmasti kunnossa?» hän kysyi.
    »Olen, aivan varmasti.» Vilkaisin käsivarttani ja huomasin siihen tulleen pienen mustelman. Toivottavasti Edward ei huomannut sitä.

Melko pian horjahtamiseni jälkeen Charlie oli palannut kotiin. Olimme syöneet yhdessä samalla kun Edward oli istunut olohuoneessa katselemassa televisiota. Ruoan jälkeen olimme liittyneet isän kanssa hänen seuraansa olohuoneeseen, kunnes Edwardin oli täytynyt ”lähteä”. Oikeasti hän oli ajanut autollaan kotiinsa ja palannut pian juosten takaisin meille kiiveten huoneeni ikkunasta sisään. Loppuillan olin kuluttanut hänen kanssaan jutellessa.
    Istuin sängyn reunalla katsellen Edwardin tasaisesti kohoilevaa rintakehää hänen tuijottaessaan minua. Emme olleet sanoneet sanaakaan moneen minuuttiin, mutta hiljaisuus ei ollut painostavaa, se tuntui melko hyvältä.
    »Taidan joutua olemaan nyt hetken ihminen. Odotatko minua täällä?» Kyllä minä tiesin, että Edward odottaisi.
    »Totta kai», hän sanoi hymyillen ja nosti kädet vatsansa päältä niskan taakse. »Niin kauan kuin tarvitsee.»
    Astuin talomme ainoaan vessaan ja riisuin vaatteeni keoksi pesukoneen päälle – laittaisin ne myöhemmin pyykkikoriin. Astelin suihkun alle ja käänsin sieltä tulemaan lämmintä vettä. Seisoin suihkun alla hetken ajan ja pesin hiukseni mansikantuoksuisella lempishampoollani.
    Suihkun jälkeen pesin hampaani ja harjasin hiukseni. Puin päälleni vanhan ja reikäisen yöasuni, jonka jälkeen palasin Edwardin luo.
    »En ole vähään aikaan tainnut sanoa, kuinka kaunis olet», hän tokaisi ennen kuin olin edes kunnolla astunut takaisin makuuhuoneeseeni.
    »Öhöm... Kiitos», takeltelin. Minusta tuntui uskomattomalta kuulla se lause Edwardin suusta – en ollut läheskään yhtä kaunis kuin hän tai hänen sisarensa. Tai olisiko pitänyt sanoa häikäisevä.
    Puna nousi poskilleni minun kompuroidessani takaisin sänkyyn. Edward kietoi kätensä ympärilleni ja painoi suukon hiuksieni sekaan.
    »Hyvää yötä, Bella, rakas.»
    »Hyvää yötä Edward. Minä rakastan sinua.»
    »Aivan kuten minäkin sinua», hän vastasi vieno rakastamani hymy huulillaan.

Seuraavana päivänä olimme lähteneet tavan mukaisesti kouluun. Koulupäivä oli ollut yhtä tavallinen kuin aina.
    Koulun jälkeen Edward oli tullut meille ja olimme kirjoittaneet äidinkielen esitelmää parin tunnin ajan, kunnes se oli melkein valmis.
    »Pitäisikö tässä vielä mainita vampyyrien kalpeudesta?» kysyin tutkien tekstiä, jonka Edward oli kirjoittanut vihkoonsa.
    »Hyvä idea, kirjoitan sen vielä», Edward vastasi ja nappasi vihkon käsiinsä. Sen kirjoitettuaan lukaisin esitelmän kertaalleen läpi.
    »Meillä ei ole yhtään havainnollistavaa kuvaa tai esinettä», Edward muistutti.
    »Ehkä minun pitäisi ottaa sinusta kuva ja havainnollistaa koko luokalle miltä vampyyri näyttää», ehdotin ja vilkaisin Edwardiin. Hän naurahti.
    »Voisimme samantien toivoa, että esitelmäpäivänä paistaisi aurinko ja voisin hypätä valonsäteen eteen äidinkielen luokassa. Tai ehkä voisin kantaa luokkaan sinun autosi? Voisin heittää sen koulun seinästä sisään», Edward ehdotti virnistäen.
    »Todella hyvä idea, voisimme miettiä sen toteuttamista», vastasin yrittäen näyttää mietiskelevältä. »Tai jos ei kuitenkaan. Opettaja Mason saisi varmasti sydänkohtauksen, jos tekisit niin.»
    »Voi olla. Jos vain etsisimme jostain Draculan kuvan, se varmasti kelpaa.» Nyökkäsin.

~~

Anteeksi tuhannesti tuosta lopusta, se tökkäsi ;/ Muistakaapas taas kommentoida ^^ ♥
« Viimeksi muokattu: 04.04.2009 19:07:31 kirjoittanut SnowCherry »

Naxone

  • Kaipauksen haamu
  • ***
  • Viestejä: 184
  • Say what you want
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 2/3
« Vastaus #13 : 01.04.2009 19:55:23 »
Loppu oli hauska, sait minut nauramaan! Oli hyvä osa, harmi vain et tätä tulee vaan kolme lukuu... TOSI kiva kun sait tänne näin pian jatkoa!  ;D

Jee sain kirjoittaa ekan kommentin tähän, tämän osan jälkee! Hehhe :D

-Naxone
Mr. Boombastic
What you want is some boombastic romantic
Mr. Lover lover, Mr. Lover lover, girl, Mr. Lover lover

Cappi

  • Vieras
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 2/3
« Vastaus #14 : 01.04.2009 20:03:56 »
Pidin tästä luvusta valtavasti. Ikävä kyllä se oli aika lyhyt, ja olisit vain tehnyt lopusta pidemmän, olisit saanut ihan helposti siihen lisää jotain. Mutta, eniten tässä harmittaa, kun tämä nyt loppuu ihan pian.. just kun pääsi ficciin mukaan. Niin sitten sen pitää loppua, elämä ei ole tosiaankaan reilua. Muutenkin, houkutus -ficcei kirjoitetaan vähän. Ihan liian vähän, ja sittenkun niitä kirjoitetaan niistä tehdään joko one-shotteja tai muuten vaan lyhyitä, parin kappaleen pituisia. (jos nyt ei paria fcciä ota huomioon.) Kirjoitusvirheitä ei silmään tällä kertaa osunut -mikä on ihan hyvä asia. Ajattelin, että saisin olla ensimmäinen kommaaja, mutta sitten toi yks ehti mun edelle.

Lainaus
olisitko halunnut lukea lisää? (:
Tietysti, enhän muuten olisi kysynyt tuleeko tästä tosiaan vain kolme lukua. ^^

Jatkoa odottellessa,
Cappi.
« Viimeksi muokattu: 01.04.2009 20:05:40 kirjoittanut Cappi »

cynthia

  • ***
  • Viestejä: 21
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 2/3
« Vastaus #15 : 01.04.2009 20:21:42 »
Juu taas hyvä luku, harmi et näitä tulee enää yksi :-[
Unelmoiminen on paras tapa luoda todellisuutta

SnowCherry

  • Vieras
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 2/3
« Vastaus #16 : 01.04.2009 20:42:20 »
Huh, tehän olette nopeita kommentoimaan oÔ Tai ehkä te olette vain samanlaisia datiksia kuin minäkin (;

Naxone ~ Kiitoksia kommentistasi! Mahtavaa että pidit tästä :D
Cappi ~ Kiitos ihanan pitkästä kommentista ^^ Totta, olisin todellakin voinut kirjoittaa tuohon loppuun vielä jotakin, mutta jotenkin tuntui, ettei sitä tekstiä enää suodattunut (tosi upea sanavalinta :'D) minusta ulos. Joudun nyt sanomaan, että niitä osia tulee tuskin enempää kuin kolme, koska alunperin tämän piti olla oneshot, mutta päätin jakaa sen sitten kolmeksi osaksi, koska halusin laittaa ensimmäisen osan mahdollisimman pian foorumille. Aion tässä piakkoin varmaan aloittaa yhden Houkutus -aiheisen ficin, jossa olisi enemmän kuin kaksi lukua, en osaa vielä sanoa montako : D Toivottavasti luet vastaisuudessa muitakin ficcejäni (mitä luultavimmin kaikki tulee olemaan Houkutus -aiheisia, koska sen takia rekisteröidyn tällekin foorumille :--D) ^^
Riiku ~ Sinun kommenttisi oli kaikkea muuta kuin turha! Kiitoksia siitä! Ja kyllä, tähän tulee vain yksi luku enää : < Mutta aloitan tämän jälkeen toisenkin Houkutus -aiheisen jatkoficin (katso edellisen kommentin vastaus). Toivottavasti luet sitäkin (: Jatkoa tulee mahdollisimman pian ^^
cynthia ~ Kiitoksia sinunkin kommentistasi :D
« Viimeksi muokattu: 01.04.2009 20:44:52 kirjoittanut SnowCherry »

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 2/3
« Vastaus #17 : 01.04.2009 21:31:14 »
Miten minulla on voinut mennä jotain tällaista ohi korvien.. ;D Tämä ficci on jotenkin sellainen rento, helppolukuinen, ja jota oli kiva lukea. Ficciin ei silleen erityisemmin tarvi keskittyä, tämä on minulle oikeastaan sellainen välipalafic. Mutta tämä idea on hyvä, oikeastaan aika mielenkiintoinen, ja olisin siksi halunnut paneutua asiaan enemmän, tästä olisi minusta voinut tehdä vielä pidemmän. Plussaa annan myös siitä, että vaikka luvut olivat harmiteltavan lyhyitä, ne eivät ainakaan minusta edenneet liian nopeatempoisesti. Kirjoitusvirheitä en löytänyt, enkä mitään tökeröäkään. Toivon, että seuraava luku olisi pidempi kuin edelliset kaksi, koska tätä on kiva lukea ja tuntuu että pääsin vasta toisessa luvussa ficciin kunnolla sisään. Mutta jatkoa odottelin, kiitokset kivasta ficistä :D
Einmal ist keinmal


Amy Malfoy

  • ***
  • Viestejä: 1 121
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 2/3
« Vastaus #18 : 01.04.2009 22:44:18 »
Jei, jatkoa!

Taas kerran hyvää kerrontaa ja on oikein mukava lukea tällaista tekstiä :D
Ja lukukin oli nyt pidempi :D

Yhden virheen sattumalta spottasin:
Lainaus
»Hyvä idea, kirjoitetan sen vielä», Edward vastasi ja nappasi vihkon käsiinsä.
Varmaan joko "kirjoitan sen" tai "kirjoitetaan se" ja en ole oikein varma, mutta muuntuisko vihko vihon? Eli k pois.. En ole varma, kun äikkä ei koskaan ole ollu vahvimpia aloja :D

Mutta innolla odotan jatkoa, josko Edward sittenkin suostuisi kantamaan Bellan auton seinästä sisään :D


~Amy

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Made by: Bella & Edward Osa 2/3
« Vastaus #19 : 02.04.2009 14:41:57 »
Ihana osa taas, nauroin tuossa lopussa, veli katto vähän kieroon  ;D Sulonen tarina, ja hauska, harmittaa kun loppuu näin äkkiä! Lisää tämän tyylisiä, jos saan pyytää  ;)