Kirjoittaja Aihe: Avoja Annabelleltä - päivitetty 07.01.2011  (Luettu 126172 kertaa)

laaksokukka

  • KRYPTONITE
  • ***
  • Viestejä: 165
    • tumblr
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #260 : 21.04.2010 23:14:23 »
Meizi on aina ihastellut sun avasia! Nyt vasta sain aikaaeksi kirjottaa tänne jotakin, mutta nämä on täydellisiä♥. Kaikki randomit, mitä tähän asti olet tehnyt on lähtenyt mukaan. Tee toki lisääkin, niin mahtavia kuin onkin. namnam♥

öö, aika imelää, mutta erittäin kiinnostava fakta jonka kaikkien on pakko tietää 8))

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #261 : 23.04.2010 18:17:49 »
Transformers



- Annabelle

Lexie

  • epic
  • ***
  • Viestejä: 184
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #262 : 23.04.2010 18:45:57 »
Vein muutaman randomin ja mukaan lähti myös Transformers-avoja sekä pari jääkiekkoavaa. Ihania :3

- kk
to taste your beating heart
(part I part II part III)
(ava: aiju)

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #263 : 27.04.2010 16:31:48 »
Vähänn kaikkee sekasin, joku toivo tuolla toiveet topassa Kipperiä ja päätin tehä.. Meni sinne muutama Leijona kuvakin ja Granukin (ja okei, muutama Sidkin.. tippu sinne myös Malkinia). Twiggyä teen jossain vaiheessa kyä lisää ja Paramoreja tein vähän omaan käyttöön mutta en jaksanu sitte kolmea enempää (enkä loppujen lopuks ees käyttäny niitä) ja sitten löysin muutaman Transformerssin tiedostoista.. tää on ny tämmöne vähä sitä sun tätä.

Jääkiekko



Twiggy



Paramore



Transformers



- Annabelle

Spock

  • trickster
  • ***
  • Viestejä: 217
  • not impressed
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #264 : 28.04.2010 16:53:18 »
Twiggyt  vein (: ihania ovat , kuten aina.  ;)
ja mulla on _taas toivomus. :D saisko pari hassua Frank Ieroa? (:: :
kiitusta.

xoxo, sannna m.
french revolutionaries die holding hands. nothing is okay ever again.

Lexie

  • epic
  • ***
  • Viestejä: 184
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #265 : 03.05.2010 17:16:12 »
Jääkiekkoavoja vein <3

- kk
to taste your beating heart
(part I part II part III)
(ava: aiju)

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #266 : 09.05.2010 09:57:03 »
sannamauh, joo-o, kyähän mää teen kuhan saan nää hirmuiset kiekkobuumit ylitte (voi mennä hetki, mömmöt parhaillaan käynnissä...) ja tota toivelistaa vähän kuriin.

Koska mulla on usein tylsää (mutta ei kuitenkaan niin että saisin tehtyä toiveita -.-) ja Gregor ilman paitaa....

Gregor Schlierenzauer

 

Garesu

  • Vieras
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #267 : 09.05.2010 10:18:50 »
Otin Phantom of the opera - avoja.

Spirit M

  • Söpöilijä
  • ***
  • Viestejä: 111
  • Korpin kynsi on päästään terävä
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #268 : 09.05.2010 11:17:24 »
Otin yhden ABBA-avan, kiitos! Hienoja.
Vuoden  päivät etsimme sadetta ja emme sitä löydä. Kun luovutamme ja toivomme auringon paistetta, niin sade alkaa. Asiat tapahtuvat aina, jos niihin oikeasti uskoo, ehkei tänään, ehkei huomenna, ehkei viikon päästä, mutta joskus.

Lööperiikka

  • ***
  • Viestejä: 481
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #269 : 09.05.2010 11:23:21 »
Twilight aiheisia avoja otin.
Kiitos!!!

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #270 : 09.05.2010 13:38:39 »
En ottanut mutta pakko sanoa, Annabelle, että oot ehdottomasti yks harvoista, jotka osaa TEHDÄ avoja, ja vielä näyttäviä! Nää on aivan ihania, varsinkin nää uusimmat. Selvästi näkee että oot tehny töitä muutakin kun vähän kontrastii ja leikkaaminen kokoon.
Aika varmasti otan jos aihe iskee!  :-*  TODELLA kauniita!

//*yksi harvoista, ei ainoista


//Joo pakko oli tulla kehumaan oikeesti. Näitä tämmösiä on niiiiin liian vähän täällä, että pakko oli, koska nää on jotain niin mahtavuutta oikeasti. Ja viel.ä gimbillä.... whoooh.... Kiitti sulle kans :D
« Viimeksi muokattu: 09.05.2010 13:54:04 kirjoittanut Lady Dynamite »


Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #271 : 09.05.2010 13:48:04 »
En ottanut mutta pakko sanoa, Annabelle, että oot ehdottomasti yks harvoista, jotka osaa TEHDÄ avoja, ja vielä näyttäviä! Nää on aivan ihania, varsinkin nää uusimmat. Selvästi näkee että oot tehny töitä muutakin kun vähän kontrastii ja leikkaaminen kokoon.
Aika varmasti otan jos aihe iskee!  :-*  TODELLA kauniita!

//*yksi harvoista, ei ainoista

Arvaas kuka hymyilee ? Merkittee tosi paljon että teikä tulee tänne kehumaan, omas on jotain niin hienoja... ja varsinkin vielä parempaan suuntaan on menty comebäckkis jälkeen : ))

Ei sillä, arvostan teidän kaikkien muidenkin kommentteja ihan simona ja aina ku tulee uus kommentti tai toive oon aina yhtä äimänä, koska meikä vaan täällä räpeltää näitä omaks huviks Gimpillä ja ihan alkukantasilla taidoilla.. Kiitos!!!!!

:D
(ja eritoten kiitos niille jotka jaksaa noita toiveita odottaa (vaikka varmaan kukaan ei enää kyllä odota...), oon hirveen epäreilu, tiiän)


- Annabelle

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #272 : 10.05.2010 18:32:43 »
Frank Ierooo muutama (ei himo, tuli mielee itelle muutaman vuoden takaset MCR-fanitukset ku se oli täällä kovaa ja pinnalla... : D oon toisaalta melko onnellinen että kasvoin sen emovaiheen ohi jotenkuten melko nopeesti.)

My Chemical Romance


Spock

  • trickster
  • ***
  • Viestejä: 217
  • not impressed
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #273 : 10.05.2010 18:40:36 »
omnom tack <3
Mä en kasva tästä vaiheesta ikinä ohi, fanitan MCRää forever ♥ :D
kuitenkin, tietenkin vein kaikkkkkkki iiihanat MCR avat <3
kiiiitos so much
french revolutionaries die holding hands. nothing is okay ever again.

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #274 : 10.05.2010 18:44:43 »
omnom tack <3
Mä en kasva tästä vaiheesta ikinä ohi, fanitan MCRää forever ♥ :D
kuitenkin, tietenkin vein kaikkkkkkki iiihanat MCR avat <3
kiiiitos so much

Haha, kiva että kelpas : ) Joo no kyllähä se mullaki oli just tommosta, vaikka oon kyllä vieläkin sitä mieltä että joissain kuvissa Gerard on jotain maailman söpöintä : )

(ja ei hei sillä, on mulla ne kaikki levyt vieläkin levyhyllyssä ja kyllä mä muutamia biisejä vieläkin hajanaisesti kuuntelen... paljastin ittestäni nyt suurimman salaisuuden : D)

- Annabelle

Haava

  • hallansininen
  • ***
  • Viestejä: 355
  • juoksepoistyttö
    • where did the party go
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #275 : 10.05.2010 19:16:46 »
Onneks mulla ei ollut mitään kädessä, se olis nimittäin lentänyt vauhdilla seinään kun tajusin kuka noissa uusimmissa avoissa oli. :'D Sen sijaan keskityin repimään hiukset päästäni ja sitten tallensin muitta mutkitta noista jokaisen koneeni syövereihin. Kiitos kiitos kiitos. ♥ (Voin tulla nuolemaan sun kengät jos teet noita lisää. ^^ Vaikka siitä Gerardista seuraavaksi tai jotain.)

Ja mun omituisista reagointitavoista ei sitten puhuta mitään. 8D
« Viimeksi muokattu: 23.10.2011 01:24:26 kirjoittanut Haava »
Oh sadness I'm your girl

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #276 : 11.05.2010 15:36:50 »
Onneks mulla ei ollut mitään kädessä, se olis nimittäin lentänyt vauhdilla seinään kun tajusin kuka noissa uusimmissa avoissa oli. :'D Sen sijaan keskityin repimään hiukset päästäni ja sitten tallensin muitta mutkitta noista jokaisen koneeni syövereihin. Kiitos kiitos kiitos. <3 (Voin tulla nuolemaan sun kengät jos teet noita lisää. ^^ Vaikka siitä Gerardista seuraavaksi tai jotain.)

Ja mun omituisista reagointitavoista ei sitten puhuta mitään. 8D
Haha : D Joo ajattelinkin että vois alkaa päivittelemään noita aiheita mitä on jo valmiina tässä kesän aikana ja kun tosta Gerardistaki löytyy way enemmä kuvia kun Frankistä.

Eliii tota joo noiden toiveiden kanssa voi mennä hetki ja jos joku ei oikeesti todella palavasti taho mun avoja, niin ei kannata toivoa : DD


- Annabelle

// LD, jooo oon nähny muutamia hauskoja kuvia siittä uudesta leffasta ja vaik en sille ite leffalle nyt sytykkään niin kauhiasti, ne kuvat oli kyllä tosi hauskoja ja olin että pakko tehdä joku päivä : DD
« Viimeksi muokattu: 11.05.2010 15:44:33 kirjoittanut Annabelle »

Lady Dynamite

  • ***
  • Viestejä: 1 703
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #277 : 11.05.2010 15:41:53 »
Ma tarvita palavasti Annabellen avoja !!!!

Alan olla niin kyllästyny tuohon mun mesekuvakkeeseen ja haluun jonkun muun tekijän avatarin siihen, kun omatekemäni ja toivoisin siks JÄLLEEN Ayumi Hamasakia ja Kristen Stewartia ja/tai Dakota Fanningia The Runaways -elokuvasta!! Ne on niin perkuleen hotteja ja ihania siinä aw aw aw awwwwwwwwwww aaaawwwww ei kiirettä!


///Jes ihanaa!!!  :-* :-*
« Viimeksi muokattu: 11.05.2010 15:47:35 kirjoittanut Lady Dynamite »


Lexie

  • epic
  • ***
  • Viestejä: 184
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #278 : 12.05.2010 15:03:54 »
OHMY, Schlierenzauereita vein, kenties oli hieman söpöjä.

Heitän toiveen näin jääkiekon MM-kisojen aikaan, lisää jääkiekkoavoja?

Kiitoksia paljon ^^

- Lexie
to taste your beating heart
(part I part II part III)
(ava: aiju)

Annabelle

  • ***
  • Viestejä: 409
Vs: Avoja Annabelleltä
« Vastaus #279 : 14.05.2010 20:10:35 »
Vaikks quuumis teki jo hienoja tein kummiski joten kärsikää <69 ja ehkä jos jaksan teen tänään Leijonia tai sitten jotain muuta urheiluun liittyvää, kuka tietää vaikka löytäisin itteni tekemästä Torresista, koska se pässi leikkas tukkansa lyhyeksi.

The Runaways



- Annabelle