Kirjoittaja Aihe: Twilight: Yön sylissä, S, E/B, fluffy  (Luettu 7228 kertaa)

Sun Lee

  • ***
  • Viestejä: 275
Twilight: Yön sylissä, S, E/B, fluffy
« : 25.03.2009 10:55:13 »
Paring: Edward/Bella
Rating: S
Genre: fluffy
Beta: ei
Fandom: Twilight

Summary: Edward katselee Bellaa mielellään tämän nukkuessa

A/N: Edwardin näkökulmasta kerrottu ficci. Ajattelin että olisi vähän vaihtelua kirjoittaa siitä, kun aina Bellan näkökulmasta. En ole postannut finiin mitään aikoihin, mutta nyt innostukseni ficcaamiseen on palannut ;)

***

”Menetkö taas Bellan luokse?”

Pysähdyin hetkeksi avoimen oven väliin ja vilkaisin taakseni. Kohtasin Rosalien tyytymättömän katseen, kun hän tuijotti minuun läpitunkevilla silmillään. Rosalie ei pitänyt Bellasta lainkaan. Itse asiassa hän inhosi tätä. Hän ei voinut ymmärtää, miten joku Bellan kaltainen tahtoi vaarantaa henkensä joka päivä minun vuokseni. Eikä hän tajunnut, minkä takia Bella halusi liittyä vielä jonakin päivänä meidän perheeseemme. Yhdeksi meistä. Hirviöistä.

”Menen”, sanoin rauhallisesti. Rosalie tuhahti ja pyöritti kauniita silmiään.
”Kuinka kummassa sinä jaksat joka yö katsella hänen untaan? Ei se voi olla niin erikoista”, Rosalie puhisi. Minä vain hymyilin ja suikkasin lentosuukon Rosalien suuntaan.
”Se on paljon kiehtovampaa kuin mikään elokuva koskaan. Hei sitten, Rose”, sanoin ja pyrähdin juoksuun.

Juoksin tutun metsän halki niin nopeasti kuin pääsin. Olin hyvä juoksija. Parempi kuin kukaan muu perheestäni, nopeampi kuin yksikään heistä. Juokseminen oli minulle suunnaton ilo. Tuntui ihanalta tuntea kevyt tuulenvire poskilla ja katsella, miten lehdet pöllysivät ympäriltäni, kun kirmasin pitkin metsää. Puut vilistivät ohitseni niin nopeasti, etten edes erottanut niitä. Pidin katseeni edessäni eikä minun tarvinnut edes pelätä törmääväni mihinkään. Minua alkoi hymyilyttää, kun muistin ensimmäisen kerran, jolloin Bella oli istunut reppuselässäni. Se oli tuntunut niin hyvältä. Hänen höyhenkevyt painonsa olallani, lämpimät kädet puristuneina ympärilleni. Oli tuntunut upealta saada näyttää hänelle voimistani paras.

Pääsin Swanin talolle hetkessä. Yö oli pimeä ja äänetön. Bellan huoneesta kajasti kuitenkin valoa. Se hassu tyttö oli jäänyt odottamaan tuloani. Olin ollut metsästämässä Emmettin ja Jasperin kanssa ja palannut kotiin vasta ihan hiljattain. Olin käynyt vaihtamassa vaatteita, sillä en voinut millään mennä samoilla vaatteilla Bellan eteen.

Kapusin ketterästi Bellan ikkunaan, joka oli auki. Bella makasi sängyllä silmät ummessa. Jokin kirja lojui hänen kasvojensa tasolla väärinpäin, ja kurkistaessani nimeä, huulilleni kohosi huvittunut hymy. Sama kirja kuin aina. Se oli jo niin kulunut, että oli ihme, että sivut pysyivät enää kiinni. Kuinka kummassa Bella jaksoi aina lukea samaa kirjaa uudestaan ja uudestaan?

Bella makasi huonossa asennossa, käsi vääntyneenä hänen alleen. Hän oli sammunut kesken lukemisen, ilmeisesti liian väsyneenä odottaakseen minua takaisin. Olin siitä hyvilläni. Bella tarvitsi unta. Viime aikoina hän oli valvonut kanssani aivan liikaa. Minun täytyi alituiseen muistuttaa itseäni siitä, että Bella oli ihminen, jolla oli tietynlaiset tarpeet. Vaikka minun ei tarvinnut koskaan nukkua, Bellan täytyi.
Varovaisesti kosketin hänen käsivarttaan ja käänsin hänet selälleen. Tartuin näppärästi kirjaan, kun se meinasi luiskahtaa lattialle. Istahdin Bellan viereen sängylle ja katselin, miten hänen rintakehänsä kohoili tasaisesti ylös ja alas. Bella mutisi unissaan ja tuskin erotin sanoja, mutta tarkkanäköisenä seurasin huulten liikettä ja tajusin hänen mutisevan nimeäni.

Hymyilin ja mieleni teki koskettaa Bellan kasvoja. Hänen pehmeää, kalpeaa ihoaan ja ihania, paksuja hiuksia, jotka kehystivät kasvoja. Ne levittäytyivät tyynylle kuin enkelin siivet. Hän näytti niin kauniilta nukkuessaan, että olisin voinut tuijottaa häntä vaikka miten monta tuntia kyllästymättä lainkaan. Bellalla ei ollut käsitystäkään, miten kaunis, ihana, haluttava olento hän oli. Minun silmiini hän oli kuin satumainen tähti, joka loisti yötaivaalla. Se kaikkein kirkkain.

Bella kierähti unissaan ja hänen kätensä eksyi haparoimaan jotakin. Ojensin oman käteni, ja Bellan lämpimät sormet kietoutuivat niihin vaistomaisesti. Hetken epäilin hänen heränneen, mutta tyttö jatkoi sikeästi untaan. Pitelin hänen pientä kättään omassani ja sivelin peukalollani rystysiä. Bella huokaisi, aivan kuin tuntien kosketukseni. Oliko hän sittenkin hereillä vai uneksiko hän juuri tästä kohtauksesta?

”Bella?” kuiskasin. En saanut vastausta, joten huokaisin. Väärä hälytys. Jäin katselemaan, miten hänen kasvonsa rypistyivät hieman, kun hän uneksi jostain. Hän voihkaisi, käänsi päätään ja mutisi taas nimeni. Halusin herättää hänet, sillä näytti siltä kuin hän olisi nähnyt painajaisia. Levoton kieriminen ei lakannut. Bella äännähti jotain epämääräistä ja tällä kertaa en erottanut hänen sanojaan. Aioin jo tarttua häneen ja ravistaa, kun Bella räväyttikin silmänsä auki ja tuijotti minua hengästyneenä.

”Edward!” hän henkäisi ja kapsahti kaulaani. Hän tuntui lämpimältä ja tuoksui mansikalta. Puristin häntä hellästi sylissäni ja sivelin hänen hiuksiaan.

”Näitkö painajaisia?” kysyin huolissani. Bella nyökkäsi tuskin havaittavasti.
”Näin, mutten muista mistä”, tyttö mutisi. Huokaisin. Eipä tietenkään. Yleensä Bella ei koskaan muistanut untaan herätessään. Tai sitten hän vältteli kertomasta siitä minulle.
”Ilmeisesti minusta, kun sanoit nimeni useaan otteeseen”, kiusasin. Bella vetäytyi minusta ja katsoi minua hivenen närkästyneenä.

”En voisi koskaan nähdä painajaisia sinusta”, Bella vakuutti kiihkeästi ja puristi sormiani tiukemmin. Hän ei kysynyt, milloin oli tarttunut käteeni.
”Hmph”, sanoin vain ja hymyilin maireasti.

”Koska sinä tulit?” Bella kuiskasi ja katsoi minuun niin rakastuneesti, että tuntui käsittämättömältä, että joku saattoi rakastaa tällaista olentoa kuin minä niin paljon.
”Vasta jokin aika sitten. Nukuit niin sikeästi, etten raaskinut herättää”, sanoin hiljaa. Bella nyökkäsi ja haukotteli pitkään. Nopeasti kiepahdin hänen sänkyynsä makaamaan ja vedin Bellan syliini. Hän käpertyi vartaloani vasten lämpimänä ja haluttavana. Sormet pysyivät yhä kietoutuneina omiini. Se tuntui hyvältä.

”Nuku nyt. En katoa mihinkään”, lupasin. Bella huokaisi.
”En haluaisi nukkua. Haluaisin viettää jokaisen hetken kanssasi”, tyttö mutisi. Hymyilin pimeään.
”Niin minäkin, mutta olet kuolemanväsynyt huomenna eikä sinusta ole mitään seuraa, jos et nyt nuku”, komensin lempeästi. Bella naurahti ja haukotteli taas pitkään.
”Hyvä on”, tyttö mutisi. Aloin hiljaa hyräillä hänen lempisäveltään. Se rauhoitti Bellan aina uneen. Nytkin sillä oli toivottu vaikutus. Bella alkoi hengittää tasaisesti sylissäni ja oli pian sikeässä unessa.

Yön varjot pitenivät. Charlien kuorsausta kantautui korviini ja jossain kaukana haukkui koira. Makasin rentona Bellan alapuolella ja tuijotin kattoa hymy huulillani. Toinen käteni lepäsi hänen selällään, piteli kiinni lempein ottein. Bellan hengitys tuntui jopa paitani lävitse. Kevyt henkäys, joka sai jokaisen aistini heräämään. Olisin voinut olla niin ikuisesti. Kuunnellen Bellan tasaista hengitystä, hänen sormensa omieni ympärillä…

Suljin silmäni, mutta en nukkunut. En tietenkään. Vampyyrit eivät nukkuneet, vaan valvoivat ikuisesti. Elivät ikuisesti. Ja vielä jonakin päivänä tämä tyttö sylissäni eläisi rinnallani niin kuin kuului. Mutta ei nyt. Meillä olisi aikaa, vaikka Bella ei sitä halunnutkaan.

Hiljalleen jäin odottelemaan aamun sarastusta.

The end
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 14:19:38 kirjoittanut Kaapo »

abbey

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #1 : 25.03.2009 16:22:41 »
tosi hyvä! oli kerrankin kiva lukea Edwardin näkökulmasta, ku aina Bellan.

juu eipä mulla muuta tärkeää =) oot tosi hyvä kirjottaa, jatka siis ! : D

Cappi

  • Vieras
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #2 : 25.03.2009 16:45:44 »
Oih, tää oli ihana. Pidin valtavasti, varsinkin kun kirjoitit tämän Edwardin näkökulmasta, jotain vaihtelua Bellan näkökulmasta kirjoitetulle ficcille. Jooh, en löytänyt tästä yhtään kirjoitusvirhettä. Siitä sulle pointsit. Kokonaisuudessaan loistava ficci.

Cappi.

Kuurankukka

  • Onnenhileet
  • ***
  • Viestejä: 865
  • T'hy'la
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #3 : 25.03.2009 17:11:31 »
Tämä oli ihanan söpö, juuri oikeanlainen ficci tähän hetkeen. Minulle toi mukavaa vaihtelua lukea taas vaihteeksi Edwardin näkökulmasta kirjoitettua ficciä, yleensä kertoja kun on Bella. Kauniskin tämä oli, minusta ajatus Edwardista valvomassa Bellan unta on ihana :) Mitään virheitä tai moitittavaa en keksi, kaikki oli kohdallaan. Tää oli tällainen rento, kepeä ja helppolukuinen välipala ficc, minusta juuri passelin mittainen. Kiitokset mukavasta lukukokemuksesta :D
Einmal ist keinmal


SnowCherry

  • Vieras
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #4 : 25.03.2009 18:52:12 »
Tämä oli todella suloinen, olisin mielelläni lukenut lisää ^^ *winkwink*

{samba}

  • Someone Broken
  • ***
  • Viestejä: 217
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #5 : 26.03.2009 07:58:57 »
Suloista... Ihana. Mahtava...Mäkin olisin lukenut pitempää tekstiä, osaat kirjottaa tosi hyvin. Ei olis haitannut, vaikka olisit pitkittänyt, mutta hyvä näinkin.
Kiitos.
If I say you're the one would you believe me?

Kotitonttu

  • ***
  • Viestejä: 478
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #6 : 28.03.2009 23:04:20 »
VAU !tää on siis todella hyvä !
olkapäällä kyyhkynen vaikket sitä nää

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #7 : 29.03.2009 19:26:28 »
Aivan älyttömän hyvä. En osaa sanoa mitään rakentavaa.

Nätti... <33
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Riitu

  • ***
  • Viestejä: 63
  • Komm Und Rette Mich. Ich Schaff's Nicht Ohne Dich♥
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #8 : 30.03.2009 13:57:26 »
Nätti. <33 Mukavaa lukea välillä Edwardin näkökulmasta eikä aina Bellan. En löytäny yhtään kirjotusvirheitä. Ihana.  :D

-Riitu-
I have always loved you, and I will always love you.

ffake

  • ***
  • Viestejä: 4
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #9 : 30.03.2009 14:39:22 »
Tää oli tosi ihana. Hyvin kirjotettu, enkä mä ainakaan löytänyt yhtäkään kirjoitusvirhettä.
Tykkäsin tosi paljon (:
do i dazzle you ?

not all fairytales have happy endings.

Vaivaiskoivu

  • ***
  • Viestejä: 173
  • Just open up your eyes
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #10 : 01.04.2009 16:05:18 »
Ihiii! Ihana! Suloinen! Söpö! (okei, osaan kommentoida) Kiva lukea Edwardin näkökulmaa, ja muutenkin ihanasti kirjoitettu! Jatka samaan malliin! (kommenttini-ovat-ihanan-pitkiä)

Eltsu

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #11 : 02.05.2009 21:10:43 »
Tää oli ihana tykkään lukee tällasii lisää näitä,se on kivaa vaihteluu ku joku kirjottaa edwardin näkökulmasta...ite en oo kirjottanu fiktii ku en välttämättä sais siitä sellasta mikä ois hyvä ja kirjotusvirheitä en muuten löytäny hyvä:D tee lisää tällasii ku en löytäny mitää uutta enää ku etin:D
If you can live forever what do live for? Twilight<3

Ayos

  • Nöpötiainen
  • ***
  • Viestejä: 440
  • Ylemmyyskompleksi
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #12 : 09.06.2009 17:29:31 »
Vuuivuivuvui ku söötti  :)

Anni-_-

  • *
  • Viestejä: 1
  • Se joka kuuluu Team Tayloriin :P ♥
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #13 : 09.06.2009 17:46:07 »
Yllättävää kyllä,  mutta pidin tästä ficistä, vaikka yleisesti en pidä Bella/Edward parituksesta laisinkaan, mutta tämä ficci oli hyvä. En löytänyt virheitä joten siitä myös plussaa ja kaikenkaikkiaan kokonaisuus oli ihana. Peukun noston arvoinen :'DD

Lill-y

  • Vieras
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #14 : 11.06.2009 17:13:11 »
Oli kyllä tosi ihana ja nätti ja suloinen, pidin tästä kovasti. :) Tosiaan kiva lukea välillä Edwardinkin näkökulmasta... Ihana, en voi muuta sanoa.

Amanecer

  • ***
  • Viestejä: 392
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #15 : 03.07.2009 00:02:59 »
Todella suloista! Ihana lukea välillä ficci Edwardin näkökulmasta, kun yleensä kaikki on Bella PoVia. Sujuvasti, kirjoitusvirheettömästi ja nätisti kirjoitettu, kiitos todella paljon (ja anteeksi lyhyt kommenttini). ;)

- Amanecer
Onni on kuin lasi: kun se on kirkkaimmilleen hiottu, se särkyy.

Jassuö

  • ***
  • Viestejä: 12
  • Make your dreams come true!
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #16 : 17.02.2010 23:52:37 »
Tosi sulonen!   :)
What's done is done!

mariamo

  • maggara.
  • ***
  • Viestejä: 213
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #17 : 18.02.2010 11:53:45 »
Oli kivaa lukea jotain Edwardin ajatuksia.
Tää oli tälläinen suloinen söpöily fic  :)
Ja virheitä en löytänyt.

- love, maria .
mitä jos tietäisit, että tämä kaikki päättyy tänään?

E_Bella

  • Vieras
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #18 : 18.02.2010 15:56:30 »
en näköjään ole muistanut kommetoida, vaikka tämän ficin oon lukenut..
Joten: Kaikki mitä minun olisi pitänyt sanoa on sanottu jo. Piste.  ;D
Joten: Sanon vain pari sanaa: Ihana, loistava Edin profiili.
Siinä se. :D

kakku.

  • ***
  • Viestejä: 501
  • I know it hurts, it was meant to
Vs: Yön sylissä
« Vastaus #19 : 13.03.2010 14:10:10 »
Mä oon tän joskus lukenut, mutten ole tainnut kommentoida.  ??? Outoa...
Jokatapauksessa, nyt kommentoin sitten! :D Tuo alku oli jo heti aivan ihana. Just että Rose kyselee ja Edward vaan lähtee onnellisena :) Todella hyvä kuvailu! Varsinkin se, kun Edward juoksi siellä metsässä! Aws :)
Äh. Suunnittelin jotain pitkää kommenttia, mutten osaakaan nyt kirjoittaa! :o Mutta siis pointtini on se, että hyvää luettavaa oli :) Kiitos tästä!
But I am the chosen one.
Avatar by Aiju