Kirjoittaja Aihe: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat TAUOLLA! | H/G, Hrm/R, K-11  (Luettu 9757 kertaa)

Ria

  • ***
  • Viestejä: 241
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat (H/G, Hrm/R) K-13
« Vastaus #20 : 13.07.2009 10:37:13 »
teinirinsessa: Hyvä kun huomasit noi virheet :) Olin kuitenkin niin laiska, etten jaksanut korjata noita :)
Tiara: Kiva, että pidit. Toivottavasti tulet pitämään syystanssiaisista :)
FrackKaos: Kiva, että pidit. Tiedän, että oli nyt vähän enemmän kirjoitusvirheitä, ku betani ei kerennyt betaamaan kunnolla, mutta nyt niitä ei pitäisi enää olla hirveästi :)


Mutta pidemmittä puheitta tässä olis sitten seuraava luku, toivottavasti pidätte!
-NN


4.   Suunnittelu alkaa

”Saisinko hetkeksi kaikkien huomion?” professori Dumbledore pyysi seuraavana päivänä oppilailta Suuressa salissa lounaalla.

Vanhan professorin sanojen jälkeen huoneeseen laskeutui jännittynyt hiljaisuus. Jotkut oppilaat tiesivätkin jo mitä oli tulossa, mutta suurin osa odotti Dumbledoren puhuvan.

”Kiitos. Kuten osa teistä jo tietääkin, tänä syksynä järjestämme tanssiaiset, sillä olemme saamassa vieraita ulkomailta. En paljasta vielä keitä nämä vieraat tulevat olemaan”, professori sanoi, ja salissa alkoi innostunut puheensorina.

”Saisinko taas huomionne? Kiitos. Tanssiaisten järjestelyjä hoitavat johtajaoppilaamme”, Dumbledore sanoi ja viittasi kädellään yhteen Rohkelikon ja yhteen Korpinkynnen seitsemäsluokkalaiseen oppilaaseen.
”Johtajaoppilaita auttavat tietenkin valvojaoppilaat ja ylimääräisistä oppilaista kerätty oppilaskomitea. Kaikki halukkaat voivat mennä ilmoittautumaan professori McGarmiwalle. Lisää infoa asiasta on oman tupanne ilmoitustaululla”, professori sanoi ja meni jatkamaan lounastaan.

”Vau, syystanssiaiset”, Ginny sanoi innoissaan Rosalielle ja vilkaisi nopeasti Harryyn, joka istui häntä vastapäätä.
”Minä ainakin aion ilmoittautua siihen komiteaan”, Rosalie ilmoitti heti, ”tuletko sinä, Ginny?”
”Totta kai tulen, en jäisi siitä pois mistään hinnasta”, Ginny sanoi innosta puhkuen.

”Hermione, tiedätkö sinä koska meillä on ensimmäinen Tylyahon-retki?” Ginny kysyi ystävältään.
”Se on joskus syyskuun ensimmäisellä tai toisella viikolla. Miten niin?” Hermione vastasi.
”No, pitäähän meidän saada uudet juhlakaavut. Onneksi sain kerättyä kesällä jonkin verran rahaa”, Ginny sanoi. Jos hän ei olisi saanut kerättyä ollenkaan rahaa, hän ei todennäköisestä saisi uutta juhlakaapua, koska tunnetusti hänen perheellään ei ollut varaa ostaa sellaista.

”Ai, no minulle ainakin kelpaa vanhakin”, Hermione sanoi.

He jatkoivat syömistä kaikki omien ajatustensa parissa. Ginny haaveili uudesta juhlakaavusta.
Harry hermoili jo nyt uskaltaisiko hän pyytää Ginnyä parikseen tanssiaisiin. Hermionen ajatukset eivät kuitenkaan olleet tanssiaisissa, vaan seuraavassa yrttitiedon tunnissa.

”Gin, eikö meidän pitäisi jo lähteä tunnille”, Rosie kysyi Ginnyn vierestä, kun huomasi kellon lähestyvä kahtatoista.
”Mitä? Ai joo”, Ginny sanoi ja päästi vastahakoisesti irti kuvitelmistaan.

Taikuuden historian tunti oli tavallistakin unettavampi. Professori Binns kertoi heille tarinaa kahdesta velhosta, jotka elivät joskus 1700 –luvun puolivälissä.

Tunnin jälkeen Ginny ja Rosalie suuntasivat askeleensa kohti professori McGarmiwan työhuonetta, jotta voisivat ilmoittautua oppilaskomiteaan. Yllätyksekseen he huomasivat myös Harryn olevan ilmoittautumassa.

”Hei Harry”, Ginny tervehti.
”Hei”, Harry vastasi takaisin. He seisoivat muutaman metrin pituisen jonon viimeisinä. Jono liikkui kuitenkin nopeasti eteenpäin ja pian he pääsivätkin laittamaan oman nimensä listaan.
Kolmikosta ensimmäisenä nimensä kirjoitti Harry, joka ojensi paperin sen jälkeen Ginnylle. Ennen nimensä kirjoittamista Ginny tutki hieman listaa. Siellä oli arviolta viisitoista nimeä ja suurin osa koostui rohkelikoista, puuskupuheista ja korpinkynsistä. Kuitenkin punapään silmille hyppäsi kaksi luihuisten oppilasta, Pansy Parkinson ja Blaise Zabini.

Ja totta kai Malfoy olisi siellä, kun kuului valvojaoppilaisiin, Ginny mietti ärtyneenä ja rustasi nimensä paperille hieman kaltevalla käsialallaan. Saatuaan nimensä paikalleen hän ojensi listan Rosalielle ja astui sivuun odottamaan tätä. Kirjoitettuaan nimensä tytöt lähtivät oleskeluhuoneeseen tekemään läksyjään, jotta läksypino pienenisi edes hieman.

***

”No niin, me nyt siis järjestämme nämä tanssiaiset. Ja jos joku ei tiedä vielä niin olen Selena Gambon, johtajatyttö, ja johtajapoikana on Daniel Carter Rohkelikosta”, johtajatyttö ilmoitti ja veti eteensä pöydälle pergamentinpalan.

”Aluksi meidän pitäisi miettiä moneltako ne alkavat ja loppuvat, lähtevätkö nuoremmat oppilaat sieltä esimerkiksi aikaisemmin, mitä soitamme siellä ja niin edespäin”, Selena selitti ja tarttui sulkakynäänsä. Hän kirjoitti pergamentin yläreunaan ”Syystanssiaiset”.

Hetken hiljaisuuden – jonka aikana kaikki miettivät mitä voisivat ehdottaa - jälkeen pari kättä nousi ylös parinkymmenen oppilaan joukosta.

Poika, joka kuului Puuskupuhiin, ehdotti jotain Ginnylle tuntematonta kevyttä musiikkia soitavaa orkesteria. Vain pari muuta puuskupuhilaista poikaa oli ehdotuksen kannalla. Kuitenkin se hylättiin, koska kukaan muu ei tuntenut kyseistä orkesteria, ja kaikki halusivat jotain menevämpää musiikkia.

Muutamia muitakin bändiehdotuksia tuli ja ne kirjattiin ylös pergamentille myöhempää päätöstä varten.
Yhtäkkiä Rosalien käsi ponnahti ylös ja hänelle annettiin puheenvuoro: ”Ginnyhän voisi laulaa siellä!”

”No ei varmasti!. Minä en osaa laulaa”, Ginny vastusti ajatusta heti. Hän ei aikoisi laulaa tanssiaisissa vaikka avada kedavralla uhattaisiin.
”Gin hei, sinulla on upea ääni ja se vaatii päästä muiden kuultavaksi”, Rosalie hehkui kuin lapsi, jolle oli juuri annettu tikkari.

”No ei se nyt sentään niin kummoinen ole”, Ginny vastusteli, nyt jo naama hieman punertavana.
”No kyllä se on”, Hermione puuttui puheeseen. Hänkin oli kuullut tytön laulavan suihkussa ja omassa huoneessaan viime kesän aikana.

”Jos vaikka laulaisit meille vähän”, johtajapoika ehdotti varovasti.

”En minä suostu. Minun lauluääneni on kamala”, Ginny sanoi vaikkakaan ei enää niin vastahakoisesti, kuin aiemmin. Hän vilkaisi nopeasti Harryyn ja näki tämän kasvoilla kiinnostuneen ilmeen. Ehkä hän toisaalta voisi yrittää päästä pelostaan eroon.

Ginny huokaisi. ”Äh, no hyvä on.” Hän alkoi laulaa täydellisen täyteläisellä äänellään lempilauluaan:

”I'd go anywhere for you
Anywhere you asked me to
I'd do anything for you
Anything you want me to
Your love as far as I can see
Is all I'm ever gonna need
There's one thing for sure
I know it's true (I know it's true)
Baby, I'd go anywhere for you”


“Vau, sinulla on tosiaan hyvä ääni”, Selena sanoi innoissaan, hän todellakin piti tytön äänestä. ”Voisitko sinä mitenkään laulaa tanssiaisissa?” hän pyysi.

”No…”, Ginny sanoi ja mietti vielä hetkisen. ”Kai minä sitten voin laulaa pari laulua, mutta en enempää, sillä haluan itsekin nauttia niistä tanssiaisista”, Ginny sanoi ja muut puhkesivat tanssimaan. Tyttö oli todellakin tehnyt vaikutuksen heihin. ”Tule ilmoittamaan minulle mahdollisimman pian mitä lauluja ajattelit laulaa. Minä voin hoitaa sinulle sitten joitakin ihmisiä soittamaan”, Selena sanoi hymyillen ja kirjasi Ginnyn nimen ylös pergamentille.

”Selvä”, Ginny vastasi ja mietti jo mahdollisia kappalevalintoja.

He saivat kokoon hyviä ideoita.  Ginny laulaisi juhlissa, mutta sinne otettaisiin myös bändi soittamaan. Pidettäisiin pienimuotoinen tietovisa Tylypahkaan liittyvistä asioista ja kaikki neljäsluokkalaiset ja sitä nuoremmat lähtisivät juhlista kymmeneltä, minkä jälkeen heillä olisi vielä jotain aktiviteettia oleskeluhuoneiden puolella, ja vanhemmat oppilaat saisivat jäädä juhliin vielä puoleenyöhön asti, jolloin juhlat loppuisivat. He sopivat, että pari puuskupuhilaista tyttöä hoitelisivat koristelun, Ginny miettisi kappaleensa ja kaikki saisivat ehdottaa jotain bändiä juhliin, minkä jälkeen äänestettäisiin bändi, joka tulisi esiintymään. Heidän lopettaessaan alkoi jo olla päivällisaika, jolloin he kaikki suuntasivat kohti Suurta salia.

”Hei, Ginny”, joku poika huusi tytön takaa, kun he olivat kävelemässä Rosalien kanssa päivälliselle.
”Niin?”, Ginny kysyi, kun tämä neljäsluokkalainen korpinkynsi, jota Ginny ei tuntenut, tuli heidän luokseen. ”Öö… Tulisitko sinä minun kanssani sinne syystanssiaisiin?” poika kysyi.

”Valitan, mutta en nyt tällä kertaa. Kiitos kuitenkin”, Ginny sanoi pahoittelevasti.
Poika helahti punaiseksi ja poistui sanaakaan sanomatta paikalta.

”Miksi et mennyt hänen kanssaan? Hänhän oli ihan hyvännäköinenkin”, Rosie kysyi häneltä kun poika oli lähtenyt.

”Minä en edes tunne häntä ja hän on minua melkein pään lyhyempi, kiva tanssia ihmisen kanssa, joka on sinua lyhyempi”, Ginny vastasi, vaikka ei hän pojan pituudesta niinkään välittänyt. Hänellä oli mielessään toinen henkilö jonka kanssa hän halusi mennä tanssiaisiin.

”Ja sinä haluat mennä sinne Harryn kanssa”, Rosie ilmoitti tietävänä.
”Voisitko pitää hieman pienempää ääntä. En halua, että kaikki saavat tietää siitä”, Ginny tiuskaisi punaisena.
”Jos nyt mennään vaan syömään”, hän sanoi, kun huomasi heidän olleen paikallaan jo hetken aikaa.
”Okei, mennään”, Rosalie sanoi ja he lähtivät kävelemään kohti Suurta salia.

***

”Hermione, ehdota minulle jotain lauluja, joita voisin laulaa syystanssiaisissa”, Ginny sanoi tuskastuneena. He olivat Hermionen kanssa oleskeluhuoneessa tekemässä läksyjä ja nyt Ginny mietti mitä voisi laulaa. Pergamentilla hänen edessään oli vain parin laulun nimet, ja tyttö halusi saada aluksi enemmän kappaleita, joista voisi sitten karsia osan pois.

”Hmm. Muistatko viime kesänä kun soitin sinulle sen jästilaulajan, Elton Johnin, kappaleita? Voisitko laulaa niistä ‘Can You Feel the Love Tonght’?”, Hermione kysyi. Hän piti todella paljon tuosta laulajasta, ja varsinkin juuri tästä kappaleesta.

”Joo, voisinhan laulaa. Luultavasti melkein kukaan ei ole kuullut sitä, joten se voisi olla todella hyväkin valinta”, Ginny sanoi innostuneena ja kirjoitti sen pergamentilleen. Hän myös piti tästä laulajasta. Hän ei ollut kuullut kuin pari kappaletta Elton Johnilta, mutta tästä kappaleesta hän erityisesti piti.

”Voisin myös laulaa ehkä 'Drowning'. Sekin on kaunis kappale”, punapää totesi ja kirjoitti sen vielä lapulle. Hänellä oli siinä nyt kerättynä kuusi kappaletta, joista hän ajatteli karsia kolme pois.

”Minä haluan kyllä laulaa tuon ’Honey, honey’ kappaleen, se on semmoinen kivan menevä”, Ginny päätti, ja alleviivasi kappaleen nimen.
”Ja sinun on kyllä pakko laulaa tuo Eltonin kappale! Se on niin ihana”, Hermione sanoi hyvin epähermionemaisesti. Yleensä hän ei innostunut tällaisista asioista, mutta tämä oli poikkeus.

”Selvä”, Ginny hymyili ja alleviivasi myös sen kappaleen.

”Hmm… En taida laulaa tuota ’Tide is High’ – kappaletta. Miten olisi, laulanko ”Drowning” vai ’Anywhere for you’?” Ginny kysyi, kun ei osannut päättää kahden kyseisen kappaleen välillä.

”Laula Anywhere for You. Eikös se ole kuitenkin sinun lempikappaleesi?” Hermione kysyi.
”Joo, taidan ottaa sen, osaan sen kuitenkin paremmin”, Ginny sanoi ja alleviivasi vielä kolmannen kappaleen.
”Eiköhän nämä riitä. Vien nämä huomenna Selenalle”, Ginny sanoi ja oleskeluhuoneen pöydältä tavaransa ja nousi tuolilta.

”Minä menen nyt nukkumaan. Hyvää yötä!” Ginny toivotti ja katosi makuusaliin vieviin portaisiin.

***

”Huomenta”, Ginny toivotti Harrylle ja Ronille, jotka parhaillaan söivät aamiaistaan. Tai Harry söi ja Ron näytti siltä, että oksentaisi kohta. Pojat toivottivat kuorossa hyvät huomenet Ginnylle, tosin Ron hiljaisella äänellä.

”Ron, mikä sinun on?” Ginny kysyi huomattuaan Ronin ilmeen.

”Hän hermoilee karsintoja”, Harry sanoi. Ginny tirskahti. Hän luuli, että hänen isoveljensä oli tuon näköinen vain silloin, kun huispausottelu oli tulossa. Ei hän ollut uskonut, että Ron jännittäisi noin paljon karsintojakin.

”Jaa, oletko jo lukenut tämän?” Ginny kysyi Harrylta, jonka osa Päivän Profeettaa lojui pöydällä.
”Joo, olen. Voit lukea sen”, Harry vastasi ja ojensi tytölle lehden.

Heidän sormensa koskettivat toisiaan ja Ginny tunsi, kuinka sähkövirta ampaisi hänen kehonsa läpi. Hän hymyili Harrylle, kiitti lehdestä ja alkoi lukea.

Selattuaan lehden nopeasti läpi hän ojensi sen takaisin Harrylle. Ei siinä mitään kiinnostavaa ollut, vaan sitä samaa Valittu – juttua, mitä Profeetassa oli jo koko kesän ollut.

”Minä taidan mennä käymään vessassa”, Ron sanoi pidellen mahaansa. Ginny naurahti.
”Eihän hän syönyt edes vielä mitään”, hän sanoi ja katsoi veljeään, joka oli menossa mitä luultavimmin vessaan oksentamaan.

”En minä tiennyt, että hänen vatsansa on noin herkkä”, Harry sanoi hymyillen.
”En minäkään”, Ginny sanoi ja naurahti. Ron osasi olla välillä mahdoton.

”Kuinka moni on ilmoittautunut karsintoihin?” Ginny kysyi vaihtaen puheenaihetta.

”Melkein puolet rohkelikoista”, Harry vastani nyrpeänä. Karsintoihin menisi koko aamupäivä, hyvä jos ehtisi edes lounaalle.
”No siellä voi sitten mennä aikaa”, Ginny sanoi, kuin lukien Harry ajatukset. ”Niin voi, ja meneekin”, Harry virkkoi ja jatkoi paahtoleipänsä syömistä.

He istuivat hetken hiljaa, kunnes Harry avaisi suunsa: ”Hmm. Kuules Ginny, ajattelin vain, että onko sinulla vielä...”, Harry ei kuitenkaan saanut lausettaan loppuun, kun Hermione keskeytti heidät.
”Huomenta”, Hermione sanoi pirteästi, eikä huomannut, että oli keskeyttänyt jotakin. Ginnyn mahassa muljahti. Harry oli aikonut pyytää häntä tanssiaisiin, mutta tietenkin Hermione valitsi pahimman mahdollisen ajan tulla paikalle.

”Mennäänkö jo kentälle?”, Hermione kysyi.
”Okei, käyn vain etsimässä Ronin, hän taitaa olla vielä oksentamassa”, Harry sanoi ja nousi ylös.

Harryn mentyä Ginny sanoi hieman kiukkuisena Hermionelle: ”Sinä sitten olet hyvä tulemaan pahimmalla mahdollisella hetkellä.”

”Kuinka niin?” Hermione kysyi ihmeissään.

”No ei muuta kuin, Harry oli luultavasti kysymässä minua sinne tanssiaisiin”, Ginny vastasi ja nousi pöydästä ja kysyi Hermionelta: ”Oletko tulossa katsomaan karsintoja?”

”Totta kai”, tyttö vastasi ja nousi pöydästä lähteäkseen huispauskentälle.

Mitäköhän siitäkin päivästä oli vielä tulossa.

***

Ja kommentitkin ovat edelleen hyvin tervetulleita :)
~NennaNanna~
Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
esittävät: Kelmien Kartta.
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Ilkityö onnistui!

ava by Toujors pur

Essiih-

  • *
  • Viestejä: 1
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat (H/G, Hrm/R) K-13
« Vastaus #21 : 23.07.2009 21:30:56 »
Ootan innolla syystansiaisia.Muutaman virheen oon bongannu mut lukemista se ei oo haitannu.

FrackKaos

  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat (H/G, Hrm/R) K-13
« Vastaus #22 : 06.08.2009 11:09:29 »
Tää oli hyvä... noi kapaleet oli ihan mahtavia.. ;) Hyvä luku

Ria

  • ***
  • Viestejä: 241
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat (H/G, Hrm/R) K-13
« Vastaus #23 : 11.06.2010 15:19:41 »
Essih: Hyvä ettei virheet haitannut lukemista :)
FrackKaos: :)) Kiitos kiitos.. :)

Elikkäs kaikille jotka tätä enää ees lukee niin jatkoa on kohtapuoliin tulossa kunhan saan vaan ton luvun kirjotettua loppuun ja sitten betalle. Arvelisin että viikon sisään saatte lukee uuden luvun Samanlaisista Unelmista :)

~Nenna
Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
esittävät: Kelmien Kartta.
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Ilkityö onnistui!

ava by Toujors pur

Ria

  • ***
  • Viestejä: 241
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat (H/G, Hrm/R) K-13
« Vastaus #24 : 17.06.2010 16:04:49 »
Ensiksikin kiitos kun olette jaksaneet kärsivällisesti odottaa tämän ficin jatkoa ja toivottavasti siellä on vielä joitakin jotka lukevat tätä :) Ja toisesksi suurkiitokset uudelle betalleni Arghigalle joka suostuu betaamaan tätä ficciä :)
Toivottavasti pidätte tästä ja kommenttiahan saa aina jättää :)
-Nenna


Luku 5. Husipausta ja vähän muutakin

 Huispauskarsinnat kestivät koko aamupäivän aina lounaaseen saakka. Puolet hakijoista laittoi Harryn hermot koetukselle; osa koelentoihin tulijoista eivät olleet edes rohkelikkoja, osa oli ensiluokkalaisia, eivätkä he osanneet lentää. Yksikin tyttö oli päässyt kolmen jalan korkeudelle maasta ja pudonnut niin pahasti, että pari rohkelikkolaista poikaa joutui kantamaan hänet sairaalasiipeen matami Pomfreyn paikattavaksi.
 Harry sai kuitenkin kokoon hyvän joukkueen. Jahtaajiksi Harry valitsi viidenneltä vuosikurssilta Demelza Robinsin, sekä kaksi seitsemännen vuosikurssin opiskelijaa: Angelina Johnssonin ja Daniel Carterin.  Lyöjäksi Ginnyn lisäksi pääsi hänen omalta vuosikurssiltaan Emma Robins, Demelzan kaksoissisko. Pitäjäksi pääsi kuin ihmeen kaupalla Ron.
Harry ei ollut aivan varma, mutta hän aavisti, että Hermionella oli tässä sormensa pelissä. Ron oli hermoillut ennen karsinoja niin paljon, että oli vain silkka ihme, että hän pystyi edes lentämään luudallaan. Harry itse jatkoi tietenkin etsijänä.
 ”Huh, siinä menikin aikaa. Eiväthän huispauskarsinnat ole ikinä ennem kestäneet näin kauaa”, Ginny ihmetteli kun hän, Harry, Ron ja Hermione kävelivät Suurta Salia kohti.
”Niinpä”, Harry ihmetteli mukana.
”Mutta hei! Jos ette ole huomanneet, niin Harrysta on tullut kuuluisa! Totta kai kaikki haluavat hänen kanssaan samaan huispausjoukkueeseen”, Hermione järkeili. Se oli kyllä totta, Harrysta oli tullut kiinnostava ja kuuluisa ministeriössä tapahtuneen välikohtauksen jälkeen. Nyt kaikki tiesivät, että Harry oli puhunut aina totta ja ministeriö ei ollut uskonut häntä.
 ”Aivan sama minulle”, Ron sanoi, ”Minulla on nälkä!”
Muut nauroivat Ronille. Totta kai hänellä oli nälkä - eihän hän ollut syönyt aamupalalla mitään.
”Jos et stressaisi niin paljon, ruoka voisi pysyä sisälläsi”, Ginny piikitteli. Ron vain näytti siskollensa nyrpeätä naamaa ja istuutui pöydän ääreen.

 ”Hermione hei, koska meillä on seuraava tanssiaisten suunnittelukokous?” Ginny kysyi kun he olivat matkalla Rohkelikkotorniin.
”Se on tunnin päästä muodonmuutosten luokassa”, Hermione kertoi ja lausui lihavalle leidille tunnussanan.
"Selvä", Ginny sanoi ja astui nopeasti sisään oleskeluhuoneeseen.
He kävelivät yhdessä läpi oleskeluhuoneen ja menivät tavanomaisille paikoilleen huoneen perälle vanhoille, vihreille sohville.
"Minun piti kysyä tätä sinulta jo aikaisemmin, mutten voinut, kun Harry ja Ron olivat paikalla", Hermione aloitti ja katsoi olkapäänsä yli varmistaakseen, etteivät pojat olleet vielä oleskeluhuoneessa.
"Anna tulla vaan", Ginny hoputti.
"Oliko Harry siis oikeasti kysymässä sinua sinne tanssiaisiin?" Hermione sai kysyttyä. Hän toivoi todellakin, että Harry ja Ginny päätyisivät yhteen. Olihan hän kuunnellut jo ainakin kaksi kesää peräkkäin kuinka Ginny kertoi ihastuksestaan Harryyn.
"Joo, oli", Ginny sanoi haikeana. Kunpa poika olisikin pyytänyt häntä parikseen.
"No, kyllä hän sinua pyytää. Näkisitpä miten hän katsoi sinua huispauskarsinnoissa ja ruokalassa. Hän on aivan varmasti ihastunut sinuun", Hermione hymyili.
"Entä jos ei ole. Entä jos hän pitää minua hulluna kun suutelin häntä kotikolossa?" Ginny kysyi hätääntyneenä.
"Se olisi kyllä huomattu jos hän pitäisi sinua hulluna. Jos olisit hänen mielestä hullu, niin sanopa miksi hän otti sinut huispausjoukkueeseen?" Hermione kysyi. Välillä oli vaikea olla toisen paras ystävä. Sai aina vakuutella kuinka oli oikeassa asiasta mistä toinen ei ollut niin varma.
"Koska olen hyvä?" Ginny kysyi vaikka tiesikin syvällä sisimmässään, ettei Harry vihannut häntä.
"Gin oikeasti. Hän pitää sinusta", Hermione sanoi ja huomasi muotokuva-aukosta tulevat kaksi tuttua hahmoa
"Ja tuolta Harry nyt tuleekin. Menen tekemään Ronin kanssa läksyjä, niin saat olla Harryn kanssa kaksin", Hermione sanoi ja katsoi tyttöä hymyillen.
"Ei, älä jätä minua", Ginny rukoili.
"Hei Ron, oletko jo tehnyt sen muodonmuutosten esseen?" Hermione kysyi heti kun pojat olivat kuuloalueella.
"En ole vielä", Ron sanoi, "Ajattelin tehdä sen huomenna."
"Mene hakemaan pergamenttia ja sulkakynä, niin minä autan sinua siinä.
"Selvä", Ron hymyili. Oli harvinaista, että Hermione suostui auttamaan heitä tutkielmissa. Yleensä hän vain tarkisti ne ja korjasi virheet.

Hermione meni odottamaan Ronia pöydän luokse, jolla heillä oli tapana tehdä läksyjä, kun Harry istuutui Ginnyä vastapäätä sohvalle.
"Silloin ennen huispauskarsintoja minun piti kysyä sinulta yhtä asiaa", Harry aloitti ja katsoi taakseen, missä Ron teki innokkaasti Hermionen avustuksella läksyjä Hermionen katsoessa vähän väliä heihin päin aivan kuin tietäen mitä Harry oli juuri kysymässä Ginnyltä.
"Tulisitko parikseni syystanssiaisiin?" Harry sai sanottua ja tunsi kuinka pieni, hyvin pieni puna levisi hänen kasvoilleen. Mitä jos tyttö kieltäytyisi?
"Totta kai, tulisin mielelläni", Ginny vastasi ja nousi ylös sohvalta halatakseen Harrya. Hän tiesi, että Ron katseli heitä joten hän kuiskasi pojalle: "Odotinkin jo, koska kysyisit."
Mitään muuta puhumatta, Ginny lähti tyttöjen makuusaliin, odottamaan, että Hermione tulisi.

Ginny oli kuin taivaassa. Vihdoinkin Harry oli kysynyt häntä tanssiparikseen ja hän sai kerrottua jollakin tavalla tunteistaan pojalle.
Hetken kuluttua makuusalin ovi aukesi ja hymyilevä Hermione astui sisään. Ennen kuin tyttö sai sanottua sanaakaan, Ginny kirkaisi: "Harry pyysi minua tanssiaisiin!"
"Onneksi olkoon!" Hermione iloitsi ja halasi parasta ystäväänsä tiukasti. "Mitä minä sanoin."
"No niin sanoit. Mitä Ron muuten sanoi?" Ginny kysyi kun he irrottautuivat halauksesta.
"Hän katsoi teitä aluksi suu auki, mutta sanoi sitten että oli aina tiennyt sinun ihastuksesta Harryyn, mutta ei tiennyt, että Harry piti sinusta", Hermione sanoi ja naurahti asialle. Ron oli tosiaan istunut suu auki ja katsonut kun Harry halasi Ginnyä.
"No, on se aina kiva yllättää isoveli. Toivottavasti hän ei pidä Harrylle samaa saarnaa kuin Deanille siitä, kuinka jos hän taittaa minulta hiuksenkin, hän on kuollut", Ginny naurahti. Hän muisti elävästi, kun Ron muistutti Deania siitä kuka oli tytön isoveli ja kuinka hänelle kävisi jos hän satuttaisi hänen pikkusiskoaan. Se oli huvittavaa katsottavaa, sillä Dean oli viitisen senttimetriä pidempi kuin Ron ja hänellä oli paljon enemmän lihaksia kuin toisella. Ginny todellakin halusi nähdä kun Ron löylyttäisi Deania.
"Ron piti jo sen puheen Harrylle", Hermione sanoi. ”Se oli hauskaa katsottavaa. Vaikka kyllä Ronin pitäisi tietää, ettei Harry satuttaisi kärpästäkään. Oli silti ihailtavaa kun katsoi häntä ja sitä kuinka poika todella rakasti pikkusiskoaan, se oli todellista sisarusrakkautta.” Hermione itsekin haluaisi kokea sen, mutta se oli hieman mahdotonta, kun hän oli perheen ainoa lapsi.
"Harry parka", Ginny sanoi.
"No, ei se sentään ollut niin paha puhe, kuin se minkä Ron piti Deanille. Hän kyllä tuntee Harryn ja tietää ettei hän satuta sinua millään tavalla", Hermione sanoi.

***

"Oletko sinä pyytänyt vielä ketään tanssiaisiin?" Harry kysyi Ronilta, kun he olivat matkalla muodonmuutosten luokkaan jossa pidettiin tanssiaisten suunnittelukokous.
"En ole vielä pyytänyt ketään", Ron sanoi. Hän halusi pyytää Hermionea, mutta ei ollut yhtään varma mitä tyttö vastaisi hänelle. He olivat olleen ystävyksiä jo melkein kuusi vuotta ja seurustelu voisi pilata heidän ystävyytensä.
"Oletko edes miettinyt ketä pyydät?" Harry kysyi.
"On jotain käynyt mielessä. Voisin ehkä kysyä -" Ron aloitti, mutta vaikeni kun he tulivat Hermione ja Ginnyn luokse, jotka puhuivat iloisesti tulevista tanssiaisilta ja siitä kuinka heidän pitäisi seuraavalla Tylyahon vierailulla käydä ostamassa uudet juhlavaatteet.
"Moi!" Harry ja Ron toivottivat tytöille samaan aikaan, kun he saapuivat heidän luokseen.
"Hei!", Hermione ja Ginny puolestaan vastasivat pojille kuin yhdestä suusta. Enempää ei keskustelua ehditty käymään, sillä professori McGarmiwa tuli auvaamaan heille muodonmuutosluokan oven.
Sisällä luokassa ilma oli hieman viileä, sillä ikkunat olivat olleet nähtävästi auki koko vuorokauden. Harry, Ron, Hermione ja Ginny menivät istumaan kolmanteen riviin pulpeteille. Hetken kuluttua heidän seuraansa liittyi myös Ginnyn kanssa samalla vuosikurssilla oleva Rosie.
"Noniin, kun kaikki näyttävät nyt olevan täällä, voimme aloittaa", Selena aloitti ja otti esille edellisellä kerralla tehdyn listan.
"Ginny, oletko sinä jo päättänyt mitä aiot laulaa?" Selena kysyi häneltä ensimmäisenä.
"Kyllä olen", Ginny sanoi ja katsoi kun johtajatyttö kirjoitti hänen nimensä paperiin.
"Ajattelin laulaa Anywhere for you:n, se on siis se kappale josta lauloin eilen pätkän", Ginny selitti, "Sitten ajattelin, että ihmiset haluavat kuitenkin myös jotain menevämpää musiikkia, joten ajattelin laulaa Honey Honeyn."
"Selvä", Selena sanoi ja kirjoitti kappaleet ylös.
"Ajattelin vielä myös laulaa Can you feel the love tonight:in, se on yhden jästilaulajan kappale ja todella kaunis", Ginny sanoi.
"Selvä, kiitos Ginny", Selena sanoi ja kirjoitti vielä viimeisen kappaleen ylös pergamentille.
"Meidän pitäisi tänään vielä päättää mikä olisi hyvä ajankohta tanssiaisille, mikä bändi tilattaisiin ja jos pidämme tietovisan, niin kysymyksiä pitäisi alkaa keksiä jo", toinen johtajaoppilaista, Daniel Carter, sanoi. Heti alkoi hiljainen keskustelu bändi-asiasta. Sitä oli puitu edellisen päivän kokouksessa eikä oikein osattu päättää mikä bändi haluttaisiin soittamaan. Kaikki olivat kyllä yhtä mieltä siitä, että halusivat menevää musiikkia.
"Kuitenkin, ennen kuin alamme miettimään bändi-asiaa", Selena aloitti, "Meidän pitää päättää minä päivänä pidämme tanssiaiset.
"Vieraamme ulkomailta saapuvat syyskuun kolmannella viikolla. Professori Dumbledore sanoi, että suurin osa sen viikon tunneista on peruttu, joten saamme itse valita minä päivänä pidämme tanssiaiset", Daniel selitti. Suurin osa käsistä nousi pystyyn ja jokainen halusi ilmaista oman mielipiteensä tanssiaispäivästä.
"Niin?" Selena kysyi luihuisten kuudennen vuoden oppilaalta, Pansy Parkinsonilta.
"Eikö olisi hyvä, jos ne olisivat alkuviikosta, jolloin voitaisiin tutustua vieraisiin heti alussa?" hän ehdotti.
"Mutta toisaalta viikon lopulla myös hyvä, silloin olisi ehtinyt jo tutustua jotenkin vieraisiin, eikä tanssiaisissa olisi sitten välttämättä niin varovainen tunnelma", korpinkynnestä joku oppilas ehdotti.
"Tai sitten keskellä viikkoa, voisi tutustua heihin heti paremmin, mutta tunnettaisiin heidät kuitenkin tarpeeksi hyvin, että tunnelma ei olisi huono", Hermione ehdotti Harryn vierestä.
"Selvä. Minusta paras olisi tuo viimeinen ehdotus, mutta minä en sitä yksin voi kuitenkaan päättää joten mitä jos äänestäisimme?", Daniel ehdotti. Suurin osa nyökkäili päätään hyväksyvästi.
"Noniin, ne jotka kannattavat ensimmäistä ehdotusta, eli tanssiaiset heti alkuviikosta, nostakaa käsi ylös", Selena ilmoitti. Kaikki luihuiset nostivat kätensä ylös. Tämä ei tietenkään ollut yllätys, sillä jos joku heistä ehdotti jotain, toiset olivat aina samaa mieltä.
"Viisi on tämän ehdotuksen kannalla", Daniel ilmoitti.
"Sitten kädet ylös ne, jotka haluavat juhlat lopuksi", Selena sanoi. Nyt kätensä nostivat ylös kolme puuskupuh -poikaa ja kaksi tyttöä korpinkynnestä.
"Viisi tätäkin ehdotusta. Ja nyt vielä lopuksi ne, jotka kannattavat juhlaa keskellä viikkoa", Daniel ilmoitti ja nosti samalla oman kätensä ylös. Kaikki loput oppilaat, eli seitsemän rohkelikkoa, kaksi puuskupuhia, kolme korpinkynttä ja johtajatyttö nostivat kätensä ylös.
"Eli juhlat ovat keskellä viikkoa", Selena julisti, "Kävisikö kaikille torstai?" hän kysyi muilta. Saatuaan hyväksyvää mutinaa vastaukseksi hän kirjoitti pergamentin yläreunaan päivämäärän tanssiaisille.
"Noniin, nyt sitten pitäisi päättää, mikä bändi tilattaisiin tanssiaisiin. Rehtori lupasi hoitaa tilauksen, kunhan päättäisimme kenet haluaisimme soittamaan", Daniel kertoi ja tällä kertaa noin puolet oppilaista nostivat kätensä ilmaan.
"Jeff Prinity" Selena antoi puheenvuoron yhdelle korpinkynteläiselle pojalle.
"Kävisikö Simone Jackson?" hän ehdotti. Simone oli nyt nuorten paljon suosima artisti joka lauloi kappaleita laidasta laitaan.
"Laitan tuon ylös", Selena sanoi ja Daniel otti vastaan vielä kolme ehdotusta bändistä.
"Noniin, nyt meillä on kasassa viisi eri bändiä ja jos kerran ei tule lisää ehdotuksia voisimme taas äänestää" Daniel sanoi.
"Kaikki jotka haluavat NBB:n eli North Boys Bandin, niin käsi ylös!" Selena sanoi ja nosti samalla oman kätensä ylös. Yksitoista ihmistä oli tämän kannalla.
"Entäs Simone Jacksonia?" Daniel kysyi. Simone sai myös yksitoista ääntä, joten ei tarvinnut edes kysyä muita artisteja.
"Meillä on nyt siis Simone ja NBB. Voimme äänestää uudelleen ja katsoa kumman otamme tai pyytää rehtorilta jos saisimme tanssiaisiin kaksi artistia", Selena ehdotti. Heti alkoi innokas puheensorina kahdesta bändistä. Puhelu jatkui vielä pari minuuttia jonka jälkeen Daniel päätti ilmoittaa, että heillä olisi mahdollisesti kaksi esiintyjää plus Ginnyn laulut.
"Nyt meidän täytyy miettiä enää kysymykset tietokilpailuun. Onko kenelläkään ehdotuksia?" Selena kysyi. Luokassa tuli hiljaista, kun kaikki miettivät kuumeisesti kysymyksiä tietokilpailuun.
"Hei, voitaisiinko tietokilpailu järjestää niin, että te keksitte kysymykset opettajien kanssa, jolloin me saamme myös osallistua siihen", eräs korpinkynnen oppilas ehdotti johtajaoppilaille. Suurin osa nyökytteli päitään ja osa mietti ehdotusta.
"Hmm. Minulle ainakin sopii, mutta jos joku haluaa auttaa meitä keksimään kysymyksiä, he ovat enemmän kuin tervetulleita auttamaan", Daniel sanoi. Olisi iso työ keksiä itse kysymyksiä tietovisailuun jonka aiheena on Tylypahka.
"Onko siis ketään joka haluaisi auttaa meitä keksimään kysymyksiä?" Selena kysyi. Ainoastaan yksi rohkelikon seitsemäsluokkalainen tyttö ja hänen ystävänsä korpinkynnestä viittasivat.
"Eikö kukaan muu halua tulla auttamaan?" Daniel varmisti, "Selvä, me neljä teemme kysymykset valmiiksi. Meillä on sitten seuraava kokous viikon päästä. Emme tiedä vielä missä pidämme sen, mutta laitamme tupien ilmoitustaululle viestiä asiasta."
Tuolit raapivat ikävästi lattiaa, kun nuoret noidat ja velhot nousivat lähteäkseen kokouksesta.
"Vau, me saamme sinne kaksi esiintyjää", Ginny sanoi muille innoissaan. Hän todella piti NBB:stä ja Simone Jacksonkin oli hyvä laulaja.

***

"Rosie, mennään käymään makuusalissa, minulla on sinulle asiaa", Ginny sanoi ystävälleen vilkaisten samalla merkittävästi Harryyn, joka jo arvasikin mitä asiaa punapäällä oli Rosalielle. He olivat juuri saapuneen päivälliseltä Rohkelikkojen torniin ja Ginny ja Rosalie lähtivät yhdessä kävelemään kohti viidennen luokan tyttöjen makuusalia. Harry, Ron ja Hermione jäivät kolmisin vakiopaikalleen oleskeluhuoneen nurkkaan.
"Huh, en enää jaksa edes puhua tanssiaisista. Liikaa tapahtumaa minulle, taidan mennä lepäämään hetkeksi", Ron sanoi juuri kun he olivat aikeissa istua punaisille, kullalla koristelluille sohville.
Harry ja Hermione jäivät kahdestaan istumaan sohvalle ja katselivat, kun Ron hävisi kivisiin kierreportaisiin.
"Pyysit sitten Ginnyä tanssiaisiin", Hermione rikkoi hiljaisuuden.
"Joo", Harry vastasi, kun ei tiennyt mitä muutakaan olisi sanonut.
"Hän on aivan innoissaan", Hermione sanoi silmät säihkyen. Hän oli todellakin onnellinen molempien ystäviensä puolesta.
"Hyvä", Harry sanoi ja oli hiukan hukassa. Oliko Hermione jokin pontti tässä keskustelussa?
"Lupasin kyllä Ginnylle etten kerro tätä kenellekään, varsinkaan sinulle, mutta luulen, että tulet tarvitsemaan tätä tietoa.
"Et ehkä itse ole huomannut, mutta Ginny on ihastunut sinuun. Tai no, tuon oletkin ehkä tiennyt, mutta hän on ollut ihastunut sinuun jo kauan aikaa. Silloinkin kun hän seurusteli Deanin kanssa", Hermione sanoi. Hän tiesi, että oli luvannut ettei kertoisi Harrylle tätä. Tämä oli täysin hänen luonteensa vastaista, mutta hänestä tuntui, että Harry voisi tarvita tätä tietoa enemmän kuin sitä ettei tietäisi asiasta.
"Minä taidan mennä lukemaan makuusaliin, nähdään!" Hermione toivotti. Hän halusi jättää Harryn ajatuksiensa pariin. Tyttö tiesi kuinka pahasti poika oli ihastunut Ronin pikkusiskoon, vaikka ei sitä koskaan myöntänytkään.
Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
esittävät: Kelmien Kartta.
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Ilkityö onnistui!

ava by Toujors pur

Rins

  • Tribuutti
  • ***
  • Viestejä: 1 920
  • Team Peeta
    • The pieces of my heart
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat (H/G, Hrm/R) K-13
« Vastaus #25 : 17.06.2010 19:40:46 »
Mun ei pitäny ettiä virheitä. Mun ei ihan totta pitäny. Mutta:

Lainaus
Luku 5. Husipausta ja vähän muutakin

Lainaus
”Huh, siinä menikin aikaa. Eiväthän huispauskarsinnat ole ikinä ennem kestäneet näin kauaa”

Lainaus
"Entä jos ei ole.(?) Entä jos hän pitää minua hulluna kun suutelin häntä kotikolossa?"

Lainaus
Hermionen avustuksella läksyjä Hermionen katsoessa vähän väliä heihin päin, aivan kuin tietäen mitä Harry oli juuri kysymässä Ginnyltä.

Lainaus
Ginny kysyi, kun he irrottautuivat halauksesta.

Lainaus
Ron oli tosiaan istunut suu auki ja katsonut, kun Harry halasi Ginnyä

Lainaus
Toivottavasti hän ei pidä Harrylle samaa saarnaa kuin Deanille siitä, kuinka jos hän taittaa minulta hiuksenkin, hän on kuollut
Tossa lauseessa on jotenkin sanat vähän sekasin? Olisko ehkä parempi jos laittaisit ton "kuinka" - sanan tilalle "että"?

Lainaus
Oli silti ihailtavaa, kun katsoi häntä ja sitä kuinka poika todella rakasti pikkusiskoaan, se oli todellista sisarusrakkautta.

Lainaus
"Harry-parka", Ginny sanoi.

Lainaus
"On jotain käynyt mielessä. Voisin ehkä kysyä -" Ron aloitti, mutta vaikeni kun he tulivat Hermione ja Ginnyn luokse, jotka puhuivat iloisesti tulevista tanssiaisilta

Lainaus
, sillä professori McGarmiwa tuli auvaamaan heille muodonmuutosluokan oven.

Lainaus
Kaikki olivat kyllä yhtä mieltä siitä, että he halusivat menevää musiikkia.

Lainaus
"Mutta toisaalta viikon lopulla olisi myös hyvä, silloin olisi ehtinyt jo tutustua jotenkin vieraisiin,

Lainaus
Minusta paras olisi tuo viimeinen ehdotus, mutta minä en sitä yksin voi kuitenkaan päättää, joten mitä jos äänestäisimme?",

Lainaus
He olivat juuri saapuneen päivälliseltä Rohkelikkojen torniin ja Ginny ja Rosalie lähtivät yhdessä kävelemään kohti viidennen luokan tyttöjen makuusalia.

Lainaus
Lupasin kyllä Ginnylle, etten kerro tätä kenellekään, varsinkaan sinulle, mutta luulen, että tulet tarvitsemaan tätä tietoa.

Lainaus
Hän tiesi, että oli luvannut ettei kertoisi Harrylle tätä.
Sitä. Tää on imperfektissä, joten kerronnassa ei voi käyttää sanaa "tämä", "tätä", jne...

Joo, mä laitoin punasella ne kohdat joissa on virhe, ja sinisellä sellasia juttuja joita mä ite lisäisin tekstiä että siitä tulis vielä parempaa (mm. pilkkuja)

Ja sit se, että on kiva että sä jatkoit tätä ficciä. Tää on tosi hyvä, ja tätä on kiva lukee (olkoonkin niin etten mä tykkää Ginny/Harry parituksesta.)

~teinirinsessa



Joitakin unelmia ei ole tarkoitettu toteutuviksi.

Bannerin tehnyt Lady Dynamite

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat (H/G, Hrm/R) K-13
« Vastaus #26 : 20.06.2010 18:39:07 »
Olet saanut yhden lukijan lisää!
Tämä ficci on todella hyvä. haluan tietää mitä syys tanseissa tapahtuu. jatkoa, siis :)


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Tiara

  • lätkätyttö
  • ***
  • Viestejä: 479
  • Lady Red
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat (H/G, Hrm/R) K-13
« Vastaus #27 : 25.06.2010 22:30:01 »
Ihanan pitkä ja tosi hyvä luku! :D
Kiva kun tähän on tullut taas jatkoa!
Lisää vaan! <3

Diamonds
Are a Girl's Best Friend  ♥

Ria

  • ***
  • Viestejä: 241
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat (H/G, Hrm/R) K-13
« Vastaus #28 : 05.07.2010 17:48:02 »
teinirinsessa: Etsit kumminkin niitä virheitä, et pysty oleen tekemättä sitä :D Mutta kiitos kumminkin, täytyy korjata ne tekstiin taas jossain vaiheessa (en ole vanhojakaan vielä korjannut) :D Ja vielä mä saan sut tykkäämään H/G parituksesta :)
HarryPotterFan4Ever: Kiitos kommentistasi ja kiva saada lisää lukijoita. Jatkoa on kohta tulossa. Luku on jo kirjoitettu valmiiksi enää vain täytyisi jaksaa kirjoittaa se koneelle ja sitten saada se betalle :)
Tiara: Kiitos :) Lisää on tosiaan tulossa :)

Tulin nyt "vastailemaan" näihin kommentteihin. Niinkuin tuossa jo sanoin, jatkoa on kohta tulossa :)
Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
esittävät: Kelmien Kartta.
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Ilkityö onnistui!

ava by Toujors pur

Crisu-

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat (H/G, Hrm/R) K-13
« Vastaus #29 : 26.09.2010 11:10:23 »
Pakko nyt ilmottautua lukiaks ja kysellä jatkoa? En ole mikään hyvä kommentoija koska en koskaan keksi mitään rakentavaa palautetta :D mutta

JATKOA
"Hey, Potter! Potter! The Dementors are coming, Potter! Woooooooo!"

Ria

  • ***
  • Viestejä: 241
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat (H/G, Hrm/R) K-13
« Vastaus #30 : 26.09.2010 11:51:44 »
Crisu-: Jatkoa on kyllä tulossa, mutta olen hieman hukassa ficin kanssa. Jouduin deletoimaan monta sivua tekstiä, koska en pitänyt siitä, mutta luku on pikkuhiljaa valmistumassa ja yritän sitä saada ensiviikon lopulla jos vain mahdollista niin betalleni. Uutta luku en usko, että tulee ihan vielä ensiviikolla, koska on koeviikko, mutta yritän saada valmiiksi. Tässä on vielä se, että minulla on toinen keskeneräinen jatkoficci, johon olen saanut nyt hyvän inspiksen, mutta kyllä tähänkin vielä lähiaikoina jatkoa tulee. Laittakaapas mulle yksäriä jos ei kahteen viikkoon ole jatkoa kuulunut, että muistan kirjoittaa :D
Ja kiva että viitsit tulla kirjoittamaan kommenttia :) On kiva tietää että tällä ficillä on muitankin lukijoita jotka eivät  kommentoi :)

Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
esittävät: Kelmien Kartta.
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Ilkityö onnistui!

ava by Toujors pur

Haalea

  • Tarpeeksi
  • ***
  • Viestejä: 258
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat (H/G, Hrm/R) K-13
« Vastaus #31 : 27.09.2010 19:37:18 »
Minäkin ilmoittauduin jatkoa odottelemaan! Tää on ijan sairaa hyvä ja oot saanu mut tykkään harry/ginnystä (:

Mutta tän pitemmittä puheitta; jatkoa anellen (;

Cinnamon. <3

Anaid

  • ***
  • Viestejä: 281
  • Jamie <3
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat (H/G, Hrm/R) K-13
« Vastaus #32 : 03.10.2010 10:45:26 »
Uusi lukija ilmoittautuu!
Tää on tosi ihana! :D
Tääl FFF:s on mun mielest tosi vähä G/H ficcei, joten oli kiva löytää tämmönen täält!
Ja ideaki on muuten tosi hyvä. :)
Jatkoa odotellen,

Anaid
Draco/Harry<br />Harry/Ginny<br />Lily/James

Ria

  • ***
  • Viestejä: 241
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat (H/G, Hrm/R) K-13
« Vastaus #33 : 03.10.2010 11:12:36 »
cinnamon.: Ihanaa että olen saanut ihmisiä pitämään H/G parituksesta <3 :D Jatkoa on joskus tässä lähiaikoina tulossa heti kun pääsen tuon ongelmakohdan yli minkä kanssa olen jo vähän aikaa tapellut :D

Anaid: Täällä on tosiaan tosi vähän H/G -ficcejä. Olen törmännyt vain muutamaan jatkoficciin ja nekin taitaa olla jo lopetettu :) Toisin kuin sittne taas Vuotiksesta löytyy H/G -ficcejä enemmän verrattuna finiin, mutta toisaalta eihän Vuotis ole edes ficcaukseen tarkoitettu sivusto :) Kuten jo sanoinkin jatkoa on lähiaikoina tulossa heti kun pääsen ficin ongelmakohdan ylitse :D

-Ria
Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
esittävät: Kelmien Kartta.
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Ilkityö onnistui!

ava by Toujors pur

Brunet

  • Varjoissa vaeltaja
  • ***
  • Viestejä: 175
  • Fallen but not forgotten
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat (H/G, Hrm/R) K-13
« Vastaus #34 : 07.10.2010 12:02:02 »
Löysin tämän ficin vasta ja oli mun mielestä tosi hyvä ;D toivottavasti pääset nopeasti sen ongelmakohdan ohi  :)
Jatkoa odotellen ;)
Hell is empty and all the devils are here...

Welmasein

  • Makeisprinsessa
  • ***
  • Viestejä: 259
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat (H/G, Hrm/R) K-13
« Vastaus #35 : 11.10.2010 16:35:37 »
jee! harvoin on missään harry/ginny paritusta, mukava että teit yhen sellasen.

nuista kirjotusvirheistä taiettiin jo huomauttaa, mutta jos ei vielä oo betaa,
voi olla ihan hyvä hankkia.

tää vaikuttaa ihan hyvältä ja muuta en sitten nyt taas keksikään

jatkoa innolla odottelen ja toivottavasti sitä saapuukin pian :)
Me ihmiset emme tule maailmaan, vaan maailma tulee meille. Syntyessään ihminen saa koko maailman lahjaksi.

Jostein Gaarder - Enkelimysteerio

Ria

  • ***
  • Viestejä: 241
Brunet: Kiva, että pidät :) En ole vieläkään päässyt ongelmakohdan yli... Katsotaan nyt koska sitä jatkoa tulee, luultavasti vasta joulukuun puolella koska ensikuun tappelen nanoni kanssa...
Welmasein: Jep, juuri sen takia kirjoitan tätä H/G:nä koska missään niitä ei oikeastaan ole... Beta on kyllä jo, mutta ainahan niitä kirjoitusvirheitä menee ohi. Pahempi oisi jos lauseissa ym. olisi pahoja ja isoja virheitä :D

Ja nyt tiedoitus kaikille Samanlaisten unelmien lukijoille! Koska ensikuussa on NaNoWriMo en kerkeä tätä ollenkaan kirjoittaa vaan tappelen koko kuukauden nanoni parissa, joten uutta lukua on tulossa aikaisintaan joulukuun alussa. Olen pahoillani, vaikka tuolla lupailinkin jo lukua aikaisemmin, mutta tajusin, että jos työstän tätä, toista jatkoficciäni ja nanoa samaan aikaan, tulen kuolemaan... (toiseen jatkoficciinikään ei ole siis tulossa jatkoa marraskuun aikana) Päätin siis keskittää kaikki energiani nanoon, jottan saisin edes 30 000 sanaa kirjoitettua.. Toivottavasti ette nyt heitä minua avada kedavralla, mutta lupaan että joulukuussa tulee jatkoa!
Herrat Kuutamo, Matohäntä, Anturajalka ja Sarvihaara
esittävät: Kelmien Kartta.
Vannon pyhästi, että minulla on vain pahat mielessäni.
Ilkityö onnistui!

ava by Toujors pur

Achren

  • ***
  • Viestejä: 17
    • http://
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat TAUOLLA MARRASKUUN!
« Vastaus #37 : 20.12.2010 12:42:06 »
Löysin tämän ficin ja tykkään tosi paljon! Toivottavasti pian tulee jatkoa  :)
Miksi olla vaikea kun samalla vaivalla voi olla täysin mahdoton?

FanGirl

  • Vieras
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat TAUOLLA MARRASKUUN!
« Vastaus #38 : 11.04.2011 16:40:05 »
Tykkään! :D
Huomauttaisin että tämä sinun taukosi on valunut hieman pitkäksi! Jos et jatka ilmoittaisit edes. En ole vihainen silti, vain vähän pettynyt, näin hyvän jätit kesken. Jaa olen tottunut etteivät ihmiset kirjoita Ficejä loppuun asti.
Toivon jatkoa!

Crisu-

  • ***
  • Viestejä: 41
Vs: Kahden ihmisen samanlaiset unelmat TAUOLLA MARRASKUUN!
« Vastaus #39 : 11.04.2011 16:41:59 »
Juu samaa mieltä FanGirlin kanssa että jos et jatka tätä niin käy ees ilmottamassa siitä
"Hey, Potter! Potter! The Dementors are coming, Potter! Woooooooo!"