Kirjoittaja Aihe: Tärkeämpi, kuin kukaan muu, S  (Luettu 2438 kertaa)

elendir

  • haaveilija
  • ***
  • Viestejä: 139
  • oi jos silmät saisin kaltaisensa...
Tärkeämpi, kuin kukaan muu, S
« : 15.02.2009 16:37:33 »
nimi:tärkeämpi, kuin kukaan muu
kirjoittaja:elendir
beta:ei
genre:romance, angst
ikäraja:S
disclaimer:omia henkilöitäni

summary:Ehkä olisin säästynyt kivulta jos en olisi halannut sinua silloin puiston vaahteran alla.

A/N:inspiraation sain Evanescensen kappaleesta "My immortal". Ensimmäinen tänne lisäämäni raapustus, joten kertokaa pois, jos jokin on pahasti nurinkurin...

Rakastin sinua.
Rakastin sinua enemmän, kuin mitään muuta tässä maailmassa.
Olit minulle tärkeämpi, kuin kukaan muu.
Aluksi pidin sinua tavallisena. Näin sinut vain poikana, joka saa minut nauramaan.
Pian minulle selvisi, että olet minulle paljon enemmän.
Olin huomaamattani antanut sydämestäni palan sinulle.
Päästin sinut lähemmäksi kuin ketään muu oli koskaan päässyt.
En huomannut miten syvälle sinuun upposin, ennenkuin oli liian myöhäistä.
Vasta myöhemmin tajusin, miten tyhmä olin.
Ehkä olisin säästynyt kivulta jos en olisi halannut sinua silloin puiston vaahteran alla.
Ehkä sydämeni olisi ehjä, jos en olisi kertonut sinulle tunteistani.
Nyt se kaikki repii minua eri suuntiin.
Haluaisin olla vierelläsi.
Haluaisin silittää hiuksiasi.
Haluaisin kuiskata korvaasi, kaiken mitä tunnen.
Varoitit minua rakastumasta sinuun liikaa, vaikka tiesit itsekkin sen olevan myöhäistä.
Vaikka lupasit, ettei pisinkään välimatka meitä erottaisi, en enää tiedä missä olet.
En silloin osannut tulkita silmiesi vaikeaselkoista katsetta, vaikka tiesinkin jonki olevan vialla.
Nyt tiedän.

Tajusin sen vain liian myöhään.


A/N:kommenttia kiitos:)
Jos leijuminen johtuu ilosta, tuleeko painovoimattomassa tilassa onnelliseksi? Tasan ei mene nallekarkit!

elendir

  • haaveilija
  • ***
  • Viestejä: 139
  • oi jos silmät saisin kaltaisensa...
Vs: Tärkeämpi, kuin kukaan muu, S
« Vastaus #1 : 15.02.2009 16:53:24 »
Kiva kun kommentoit ja vielä parempi jos tykkäsit. :)
Jos leijuminen johtuu ilosta, tuleeko painovoimattomassa tilassa onnelliseksi? Tasan ei mene nallekarkit!

latzku_

  • ***
  • Viestejä: 197
  • drarry<33
Vs: Tärkeämpi, kuin kukaan muu, S
« Vastaus #2 : 16.02.2009 18:41:56 »
surullinen mutta todella hyvä ja pidin kovasti! :D





latzku_

elendir

  • haaveilija
  • ***
  • Viestejä: 139
  • oi jos silmät saisin kaltaisensa...
Vs: Tärkeämpi, kuin kukaan muu, S
« Vastaus #3 : 16.02.2009 22:26:27 »
kiva jos pidit:)
Jos leijuminen johtuu ilosta, tuleeko painovoimattomassa tilassa onnelliseksi? Tasan ei mene nallekarkit!

Sleepwalker

  • Vieras
Vs: Tärkeämpi, kuin kukaan muu, S
« Vastaus #4 : 16.07.2009 10:10:10 »
Koskaan ei saisi kirjoittaa 'raapustuksia', jotka syntyvät jostain kappaleesta.. Liian kaunista ja itse biisi jää soimaan päähän.  ;D Eli siis pidin. Tämä oli lyhyt, ytimekäs ja kaunis. En vain itse saanut sellaista liian angstista tunnelmaa. Pikemminkin jos oikein nyt luin, niin tämä poika oli vielä siellä, mutta ei henkisesti? Jos näin oli, niin oma tällainen taistelija luonne haluaisi vain saada sen pojan takaisin maan päälle. Tai sitten kaikki menee entistä enemmän pieleen ja kaikki kärsii.. Ehkä myös tuo alun rakastin sinua, niin tuo imperfekti kertoi omalle silmälleni, että hän pääsee vielä tuon pojan yli. Ehkä.

Joo, tuli taas jotain tärkeää kirjoitettua.. Tuollaiset tunnelmat vain nousi päähän ja ne on parempi kirjoittaa ennen kuin unohtaa.  :D Nätti oli.

elendir

  • haaveilija
  • ***
  • Viestejä: 139
  • oi jos silmät saisin kaltaisensa...
Vs: Tärkeämpi, kuin kukaan muu, S
« Vastaus #5 : 16.07.2009 13:55:48 »
Tämä on ensimmäinen tänne laittamani teksti ja inhoan tätä hirveästi, mutta kiva jos sinä pidit :D
En oikein itsekkään osaa päättää, että mitenkä tässä sitten lopulta kävi, mutta vähän angstinen kyllä joka tapauksessa :)
Kiitoksia jo kolmannen kerran ;)
Jos leijuminen johtuu ilosta, tuleeko painovoimattomassa tilassa onnelliseksi? Tasan ei mene nallekarkit!