Kirjoittaja Aihe: Jos vain me kaksi, S, ei paritusta, ficlet, "Jos se kerrankin olisi totta..."  (Luettu 1847 kertaa)

tinjam-

  • ***
  • Viestejä: 12
Nimi:  Jos vain me kaksi
Kirjoittaja: tinjam-
Fandom:  Ei  fandomia.
Genre: Ficlet
Paritukset: ei määriteltäviä parituksia
Ikäraja: sallittu/general
A/N: Ensimmäinen ficlet jota olen tänne tunkemassa. Tälläinen aika random, kirjotitettu ah niin klassisesti sateisena iltana. Tyypit saa käsittää poikina, tyttöinä, transuina, enkeleinä tai minä ihan itse haluaa, en rajoita, mitään väliä. Kommentointia toivoisin tosi tosi paljon.=33 Typoja varmaan on. Antakaa anteeksi ne.


Jos vain me kaksi


Katso mitä sinusta on tullut. Jos se kerrankin olisi totta, eikä valhetta, voisin uskoa, mutta tiedän valmiiksi, että et ole sen arvoinen.

Mikään ei ole miltä näyttää. Ehkä niin ei kuulukkaan olla. Ehkä pitäisi katsoa totuutta suoraan eikä peilin kautta. Ei toivoa, ei valheita, vain totuus. Olen jo pitkään halunut nähdä sen. Ehkä ei sittenkään pitäisi. Teen sen silti.
"Katso, sade!"

Katson sinuun ja nään hauraan lapsen. Sivelen poskiasi, huuliasi, sinua. Näen lapsen jota en kuitenkaan tunne. Vahva ruumis, heikko sielu.

En ymmärrä vaikka yritän.

Näen mitä sinusta on tullut. Sinusta on tullut totuuteni.

Näen sinut taas. Erilaisena. Sateena ikkunan toisella puolella. Ehkä sinä olet aina ollutkin totuus.

Suljen silmäni ja toivon.
"Jos vain me kaksi"
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:32:23 kirjoittanut Scarlett »
Kaiva pelikorttisi. Nyt pelataan.

tantsi

  • Vieras
Vs: Jos vain me kaksi, sallittu/general, ei paritusta
« Vastaus #1 : 11.01.2009 14:53:48 »
Noni, tein uroteon ja kommentoin tähän. Tää on kiva ja hyvin kirjotettu. (: Ja tajusin jopa ehkä mitä tässä sanotaan! :o
ja muuta kommenttia ei sitten tipu >D eiköhän kaikki oo sanottu jo mesessä