Kirjoittaja Aihe: Musta-Anturajalan rustauksia ja valokuvia  (Luettu 7673 kertaa)

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Musta-Anturajalan rustauksia ja valokuvia
« : 03.01.2009 22:32:13 »
Alaotsikko: Sekalaista piirustelua ja valokuvaamista (päivitelty 24.2.)

Joo, eli ajattelinpa vihdoin pistää tänne joitain omia töitäni. :) Valokuvia tulee luultavasti enemmän, sillä niitä on mielestäni helpompi ottaa/tehdä. (Ei niin aikaa vieviä.) Olen ihan tämmöinen hajanais- harrastaja piirtämisessä ja valokuvaamisessa. Eli en ainakaan tällä hetkellä omaa mitään erityisiä työvälineitä tms. :) Ja noh, kommentit ovat aina kovin tervetulleita! (Luulen muuten, että kannattaa painaa noita kuvia katsoessa full sizea, etteivät kuvat ole rakeisia. :))
Sen pidemmittä puheitta, tässä, olkaa hyvät:

Piirustuksia:

1. Hevonen (S)
Joo, eli ihan perus hevonen. :) Lyijykynä- työ.

2. Sarvihaara & Anturajalka (S)
:'> Löysimpä tämänkin täältä koneen syövereistä, joten.. :D Ei mikään hieno, ja aika vanhakin. No, kuitenkin. Maassa siis köllöttelevät Sarvihaara ja Anturajalka (teillehän ei tarvitse selventää, keitä ko. tyypit ovat? ;) ), ja Sarvihaara on ilmeisesti loukannut jalkansa jossain kielletyssä metsässä, ja Anturajalka sitten siinä "lohduttelee". :D :) Vaikka näin. Lyijykynällä tehty.

3. Robert Pattinson (S)
Ja piirustuksessahan yrittää komeilla Robert Pattinson, jonka väkertämiseen käytin ihan lyijykynää ja sormea pehmentämään joitain kohtia. :) Kuva on mallista piirretty, mutta joka tapauksessa paras ihmisen kasvokuva, jonka olen ikinä tähän mennessä piirtänyt. (Muistaakseni jollakin finiläisellä on ko. kuva avatarina täällä käytössä? ;D)
Muuten. Koittakaapa peittää tän piirustuksen oikea puoli käsillänne, ja kattokaa sitten vasempaa puolta. Eikö ookin reilusti vanhemman näkönen tää vasen puolisko? :D

4. Joe (S)
Tämän hahmon nimi on Joe. Tämmöiset Joe- tyyppiset ns. pikapiirros- hahmot ovat mulla yleisimpiä. Eli näitä piirrän jatkuvasti. Tässä on siis vain yksi esimerkki.

5. Damian Lewis (S)
Lyijykynä työ näyttelijä Damian Lewisistä. Mielestäni onnistuin piirustuksessa siinä, että henkilö näyttää kutakuinkin itseltään, mutta loppuviimeistely ja jotkin varjostukset sun muut jäivät mielestäni vähän uupumaan.  (Esim. mua itseäni häiritsee tuo Lewisin otsa. -.-)

6. Menninkäinen (S)
Joo, eli tää on tehty vahaliiduilla ja työn idea oli, että ottaa ensin omista kasvoista kuvan, suunnittelee itsestään jonkin olennon, esineen tms. ja piirtää ja värittää työn. (Kasvot piti liimata työhön, mutta niitä sai muokata väreillä).
    Tää on vähän tulkinnanvarainen. Taustalla näyttäisi olevan intiaani -tyyppisiä juttuja, mutta edessä sitten se punk -henkinen menninkäinen. :'D Elii jokainen saa itse miettiä miten asiat liittyy toisiinsa. ;)
(P.s. ei ollut skanneria)

Valokuvia:

1. Pörriäinen paratiisissaan (S)
Mielestäni kauniin värinen kukka, jonka kimpussa hyrrää tollanen suttunen mehiläinen :') Eli mehiläinen ei ole valitettavasti tarkentunut

2. Kukkapenkki (S)
Kukkia kukkia.

3. Hääpäivänä- lasia & tulta (S)
Rajaus kehnoa

4. Hääpäivän jälkeen (S)

5. Matalapainetta (S)

6. Viaton(ko) (S)
Hevoseni, Almos, karkasi heinälatoon rouskuttelemaan ja näytti niin suloisen viattomalta, että pakkohan ilme oli ikuistaa.

7. Mauri, potretti (S)

8. Kielen vääntelijä (S)
Kuvassa äitini hevonen, Peli.

9. (*Oksennus*) (S)
Almosta kuvottaa? :D

10. Hymyilevä anturajalka (S)

11. Silmät (S)
Vanhempi kuva (pääasiassa)  mun silmistä. :)

12. Etkö kerennyt talvea piiloon? (S)
Pieni ötökkä jäätyneenä pajun oksaan.

13. Tonttu (S)

14. Smile (S)

15. Maalaismaisema (S)

16. Aamu (S)

17. Potkulauta (S)


***

Ja kun pääsit jo tähän vaiheeseen, voisit kai kommentoidakin jotain? :D

Lisää valokuvia ja piirustuksia tulossa myöhemmin. :)

~Musta-Anturajalka/Álmos (uusi nick)


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 20.07.2015 20:44:56 kirjoittanut Kaapo »

Zigiryas

  • ***
  • Viestejä: 22
  • repivä tahto, särkevä tiedottomuus
Vs: Musta-Anturajalan rustauksia ja valokuvia
« Vastaus #1 : 08.01.2009 23:34:25 »
Hoi! Tajusin vasta nyt että sullakin on täällä töitä ^^.

Nyt olen väsynyt ja kiireissäni joten kovinkaan pitkää tekstiä ei ole tulossa. Saatika sitten rakentavaa.
      Valokuvista en nyt yleensäkään pahemmin perusta, ellei ne ole mielesäni jotain aivan upeaa. Suurimman vaikutuksen sinun otoksistasi teki tuo jäätynyt ötökkä. Mielestäni hyvin rajattu ja tunnelmakin on sopivan raastavan hyytävän kylmä.
      Hevoskuvasi olivat myös hauskoja, tosin rajaukset jäivät toisinaan vähän... väärään kohtaan. Olisi mukavaa nähdä myös hevosen leuka ja/tai korvanpäät/pää:). Viaton(ko) (tottakai se on viaton! Noin suloinen ei oikein voi olla muuta X)) oli muuten hyvä, mutta nimenomaan tuo leuka jäi harmittamaan. Hevosista on vaikea saada sisällä kunnon kuvaa. Ainakin minun mielestäni. Kaunis hevonen btw :).
      Muista kuvista en nyt enempiä kommentoi (tarkennusta toisinaan voisi hieman.. öö.. tarkentaa), sillä en valokuvaamisesta tiedä paljonkaan.

Mutta sitten piirrustuksiin:
Hevonen oli oikeastaan aika hieno. Pieniä anatomisia "häikkiä" bongasin, mutta vain pieniä. Esimerkkinä mainittakoon korvat. En nyt viitsi lähteä neuvomaan mitä pitäisi tehdä/korjata, kun en enää ole täydessä terässä hevosten anatomian suhteen. Muuteenkin nuo "bongaukseni" saattoi mennä päin sitä, jota-emme-mainitse-hienostuneessa-seurassa. Hmmhmm. Väritys ja lihakset ovat kyllä papukaijan arvoisia ^^. Eli erittäin hyviä.

Eih! Nyt loppu voimat kesken... En kirjoita muista erikseen. Sen vain, että upea nenä-suu-leuka Joella ja olisi hienoa nähdä Robert tehtynä musteella. Olisi paljon selkeämmät viivat (viivat nimittäin olivat oikeissa kohdissa, mutta turhan haaleina), ja uskon, että muste sopisi kyseiseen työhön hyvin.

Nyt Zigi kiittää, huokaisee ja toivottaa hyvää yötä. o/
"Mustaa rakkautta kuolleeseen lihaan kylvän, häpeämättä rautaisen sydämeni annan. Piruuttani ihoasi viillän, luut  jäihin upotan. Pelkäämättä, vihaamatta. Hitaasti, hitaasti..."
~Zigiryas

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Musta-Anturajalan rustauksia ja valokuvia
« Vastaus #2 : 09.01.2009 19:24:58 »
Vau, kommenttia!

Itsekin olen väsynyt ja kiireissäni ja tunnen tunteen. ;D Eli en oikein kerkeä vastata, mutta:
Itsekin pidän tuosta jäätynyt ötökkä- kuvasta sen tunnelman takia. ja joo, tässä rajaus oli mustakin ihan hyvin onnannut. :)
    Joo, hevosia on mielestäni vaikea piirtää ja niistä on vaikeaa ottaa kuvia, mutta kumpikin on hauskaa. :D Eli niin kuin sanoit, itsekin olen harmitellut joitain poisjääneitä osasia, kuten korvanpäitä sun muita. Leukoja..
Eli hevosista on näin yleensäkin hankala ottaa kuvia. :D Mainiosti onnistuneet hevoskuvat ovatkin sitten toooosi hienoja. :)

Kiitos piirustusten kommentoimisestakin. :) Hevosen anatomia.. hankalaa. :D
Joo, Robert olisi varmaa hienompi musteella, mutten osaa toteuttaa muste- puolta. :D En ole ikinä koittanut. :) Voisi joskus koittaa, jos vain saisi tarvikkeet ja harjoittelisi ensin.

Mutta kaiken kaikkiaan. Suuri kiitos kommentistasi! Kiitos myös huomautuksista jne. :)

~Musta-Anturajalka



gabriela

  • ***
  • Viestejä: 175
  • Rise and shine, Sammy!
Vs: Musta-Anturajalan rustauksia ja valokuvia
« Vastaus #3 : 09.01.2009 21:15:00 »
Okei, nyt on niin tylsää, että kommentoin. :> Ensinnäkin, kuvat olis huomattavasti kivempi katsoo jos ne vois kattoo siitä 'suorasta linkistä', en tosta mihin noi kaikki nyt vie. Eli siis, että toi photobucketin sivu ei näy, vaan että siinä näkyy pelkkä kuva. ;> Hiffasitko? :D Kommentoin nyt vähän joitakin kuvia. Ja älä vedä hernettä nenään, kritisoin yleensä aika rankasti...

Hevonen: Hevosen anatomia, totta tosiaan, on vaikee piirtää. Mutta tuo piirrustus on onnistunut. Ensinäkemältä mitään rakenteellisia virheitä ei löydy sen enempää, väritys on upea. Hevosen runko on ehkä vähän pitkä ja kapea, tulee sellanen täysiverinen mieleen, mutta pää taas on raskaampi ja tuo enemmän jonkun espanjalaisen rodun mieleen, esim. andalusialaisten tai vastaavan. Pää on myös ehkä hitusen pitkä. Taaempi takajalka on myös vähän outo, etummaisessa on outo 90 asteen kulma. Ja jalat on ehkä vähän luihut, mutta ei sitä äkkiseltään huomaa. Mutta siis tuota öö. Oikein onnistunut kuva, vähän on aina parannettavaa. Harmi ettei ole yhtään kauempaa otettu kuva, ei meinaa mahtua näytölle kokonaisena :/

Sarvihaara & Anturajalka: Tämä ei taasen ole yhtään niin huolellisesti tehty kuin äskeinen. Näyttää erittäin keskeneräiseltä, vähän sellaselta sutulta. Toki kuvassa on ihan ideaa ja hahmot on teknisesti ihan kivoja, mutta tausta ja kaikki tuo valkoinen, mitä kuva on täynnä, häiritsee ainakin minua. Ja jos nyt oikein ruvetaan pilkkua viilaamaan, niin eihän tuo Sarvihaara voisi tuollaisessa asennossa tasaisella maalla maata, mutta tällaiset on aina vaikeita piirtää. Olisin kuitenkin paljon mieluummin nähnyt tämän valmiina, nyt se näyttää vähän joltain epämääräiseltä luonnokselta.

Robert Pattison: Hienoa kynänkäyttöä tässä ainakin ilmenee. Mutta liian haalea se on. Sinun täytyy uskaltaa käyttää enemmän sitä kynää (meikäläisellekin tästä aina huomautetaan) - sillä saa enemmän eloa piirrustuksiin ja enemmän sitä perspektiiviä. Tässäkin kuvassa vain tuo korvantausta on tummennettu tarpeeksi tummaksi, muuten koko työ on aika haalea. Mutta kyllä se on onnistunut - joskin ei ihan täysin Robertin näköinen, mutta ihmisen piirtäminen samannäköiseksi kuin kuva, on erittäin vaikeaa. Näkisin mielelläni lisää töitä samasta aiheesta ^^

Pörriäinen paratiisissaan: Odotin jotain mehiläistä tms. Sain pienenpienen kärpäsen. En ole tyytyväinen, nimi ei anna sitä sisältöä mitä antaa odottaa. Mutta eihän se nyt ole niin olennaista. Kuva on tarkka (tarkennus ei ole kärpäsessä kylläkää), ja kivanvärinen. Tuon lehden oikeasta reunasta olisi voinut rajata kokonaan pois. Todella syötävän suloisia kukkia kuitenkin. (;

Pörriäisen paratiisia: Tämä kuva olisi huomattavasti mielenkiintoisempi tarkentuneena. Tällähetkellä tarkennus on tuossa ruskeassa, jo hieman kuihtuneessa kukassa aivan vasemmassa laidassa, ja ehkä hitusen keskellä olevassa keltaisessa. Tietenkään koskaan ei saa tarkennettua siihen mitä haluaa, ja tällaisia tarkennuksia näkee usein, mutta tähän kuvaan se ei minusta sovi. Tai siis, tarkennus on minun mielestä väärässä kukassa. Itse olisin tarkentanut (yrittänyt tarkentaa) tuohon siniseen kukkaan ja jättänyt muun tausta sumeaksi. Tässäkin kuvassa on ehkä vähän turhan paljon ylimääräistä, tuo punainen on kiva sinänsä, mutta toisaalta se pomppaa todella kirkkaasti silmille. Esimerkiksi kuva pelkästään tuosta sinisestä olisi voinut olla huomattavasti parempi. ^^

Pörriäisen paratiisia2: Kahteen edelliseen verrattuna, tämä on huono. Sommittelu on tylsä, tarkennus ei mikään erikoinen, väritkään eivät mitkään maata järisyttävät. Lisäksi nuo siniset kukat ovat erittäin häiritseviä epätarkkoina. Enkä oikein tiedä, onko punaiset kukat olleet oikeasti tuon värisiä vai ovatko ne vaan palaneet niin pahasti puhki? Tässä kuvassa toimisi tiukempi rajaus noitten tarkentuneitten kukkien kanssa. Tosin silloinkin nuo siniset kukat häiritsisivät. Itse en ehkä julkaisisi tätä kuvaa.

Ruokaa puolitoista metriä maanpinnalta?: Perusräpsy lemmikkikoirasta. Näitä näkee valitettavan usein. Sinänsä ihan onnistunut, kivat värit, kiva idea, ok tarkennus (tarkennus ei ole koiran päässä vaan lähinnä etujaloissa jne.) Lisäksi kuvan horisontti on vinossa, minkä huomaa noista tolpista. Tämä kuva ei siis ole mitenkään kummoinen, onhan siinä se perheen ihana koira, mutta enemmän sellasta irc-galleriakamaa. Huomattaasti mielenkiintoisempi kohde olisi sama koira posettamassa pöydällä, niin että tausta olisi rauhallinen ja koko pöytä näkyisi, eli kaikki huomaisivat missä se istuu. Tämä siis minun mielipiteeni. :D

Hääpäivänä - Lasia ja tulta: Peruskynttiläkuva. Tylsä kuvauskulma, tylsät värit ja erittäin kulunut aihe. En tiedä mikä tuo lasirinkula kynttilän takana on, mutta sen tiedän, ettei se tähän kuvaan sovi yhtään. Lisäksi tarkennus on vähän huonompi. Kynttiläkuvissa kannattais aina yrittää saada sellanen hämynen kuva, että kun sitä kattoo, niin tulis rauhallinen fiilis. Eikä otsikko jälleen kerran oikein sovi kuvaan. Hääpäivä-kuvista tulee mieleen onnelliset ihmiset, hääpari, valkoista & mustaa, kirkko, kukkia jne. ;>

Hääpäivän jälkeen: Tämä on taas huomattavasti mielenkiintoisempi kuva. Tosin puu ei ole suorassa. Mutta tässä on jotain ideaa, tässä on väriä, tässä on tarkkuutta. Kiva.

Viaton(ko?): Idea on varmaan ollut hyvä- ja onkin, mutta toteutus erittäin heikko. Turpa puuttuu, kuvakulma on säälittävän huono. Lisäksi kuvassa on samanaikaisesti ihan tummaa kohtaa kuin myös puhkipalanutta, mikä ei ole järin loistava yhdistelmä. Eikä nuo viivat hevosen päässäkään ole mitään järin mahtavia. Eli siis, uskon että tykkäät kuvasta itse, ja ideasta, ja onhan idea tavallaan hauska, mutta tämä on kuitenkin taas sellainen irc-galleria/ii2.org -kuva. En itse laittaisi tämmöiseenkään paikkaan näytille. ^^

Kielen vääntelijä: Liikaa puhkipalanutta taivasta. Ja jälleen kerran korva puuttuu. Kuvakulma ja tarkennus ihan jees, samoin värit, mutta tuo puhkipalanut taivas häiritsee niin paljon, etten jaksa jäädä kuvaa enempää tuijottelemaan.


Joo ja yleensä en tykänny niistä mitä en kommentoinu - tai ne oli niin perustylsiä, ei millään tavalla massasta erottuvia, etten jaksanut (paitsi tuo silmä kuva, mutta nyt ei jaksa enää kirjoittaa). Mikä kamera, mitkä asetukset? ^^ Peruskysymys.
Mutta harjoitus tekee mestarin, eihän kukaan ole seppä syntyessään.
time is running out

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Musta-Anturajalan rustauksia ja valokuvia
« Vastaus #4 : 10.01.2009 11:37:50 »
Kiitos Tiia pitkästä kommentistasi. Rakentavat ja negatiiviset kommentit ovat mielestäni yhtä tervetulleita kuin kehutkin. :)
Lainaus
Ensinnäkin, kuvat olis huomattavasti kivempi katsoo jos ne vois kattoo siitä 'suorasta linkistä', en tosta mihin noi kaikki nyt vie. Eli siis, että toi photobucketin sivu ei näy, vaan että siinä näkyy pelkkä kuva. ;>
Yritinkin niitä tuolla tavalla laittaa, mutten osannut tota toteuttaa. Osaisitkohan sä vaikka neuvoa? ;)

En sen kummemmin kommentoi erikseen, mutta:
Lainaus
Pörriäinen paratiisissaan: Odotin jotain mehiläistä tms. Sain pienenpienen kärpäsen.
Mehiläinen se on. ;) Mutta aivan oikeassa olit tuon tarkennuksen kanssa. Mehiläinen on valitettavan sumea. :/ Että sinänsähän se vain "häiritsee" tuossa. :D ja tuon lehden olisin voinut kyllä rajatakin. En nyt viitsi silti kummemin noita muoksia. :) Otan opikseni seuraavia kuvia ja piirustuksia varten.

Lainaus
Mikä kamera, mitkä asetukset? ^^
Suurimmassa osassa olen käyttänyt erään perhetuttuni Nikonia (en muista muuta tästä. Kuvaamisesta tällä kameralla on aikaa). Asetuksistakaan en osaa sanoa mitään, sowwy. :D

Mutta kaiken kaikkiaan kiitokset kommentoinnistasi. :) Olen nyt aika laiska ja kipeänä, etten siksi jaksa vastailla tai mitään pitkästi.. :/

~Musta-Anturajalka

gabriela

  • ***
  • Viestejä: 175
  • Rise and shine, Sammy!
Vs: Musta-Anturajalan rustauksia ja valokuvia
« Vastaus #5 : 10.01.2009 12:29:38 »
Joo elikkä kun lataat kuvat photobucketiin ja varmaan kopioit siitä kuvan alta sen osotteen, niin kopioi se siitä kohdasta missä lukee Direct Link. Ei se eka, vaan toka kohta. Niin tulee suoraan kuvan linkki, eikä sen sivun linkki. ^^
time is running out

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Musta-Anturajalan rustauksia ja valokuvia
« Vastaus #6 : 10.01.2009 19:15:22 »
Okei, kiitos Tiia! Muokkaan noi sitten, kun kerkeän. :)

~Musta-Anturajalka

// Kiitos kommentista, Huna. :) Väsymys sallittu. Tiedän tunteen, kun olen itsekin juuri väsynyt. Koitan piirtää ja valokuvailla, kunhan kerkeän ja jaksan, ja saan oman paremman kameran. ;D (Kamera pitäisi saada joskus ehkä tässä kuussa?)

~Musta-Anturajalka

// 22.01.2009 - Uusi työ lisätty. (Damian Lewis- piirustus) ;)

~Musta-Anturajalka


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 08:32:33 kirjoittanut Illusia »

Mystery

  • Näkijä
  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: Musta-Anturajalan rustauksia ja valokuvia
« Vastaus #7 : 22.01.2009 20:09:16 »
Hienoja noi mallista piirretyt piirrokset.  :o Noi kuvatkin olivat upeita. Hevoset ja tuo jäätynyt hämähäkki mikälie erityisesti. Lisää vaan.  :)
In Joy and Sorrow.

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Musta-Anturajalan rustauksia ja valokuvia
« Vastaus #8 : 22.01.2009 22:29:12 »
Kiitoksia, Mystery!
Ääh, kumpa saisin pian sen oman kunnon kameran, että saisin harjotella valokuvaamista. Nykynen kamera ei toimi ja ja.. :/ Nämä kuvat kun ovat suurin osa tosiaan mun yhden tutun kameralla otettuja. Mutta mukavaa, jos todella pidit sekä valokuvista, että piirroksista. :) Kiitos vielä kommentistasi. :)

~Musta-Anturajalka

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Musta-Anturajalan rustauksia ja valokuvia
« Vastaus #9 : 25.01.2009 19:41:21 »
Riiku: kiitos kommentoinnista! Kivempihan se on myöhemmin kuin ei milloinkaan. ;D
Ja hämähäkkihän se örkki taitaa olla. Hiukan epämääräisen näköinen otus- parka.  :-\ (Itsellänikin tahtoo olla tapana sääliskellä kaikenlaisia olioita. ;) )
Mutta kiva, että tykkäsit. :) Lisäilen uusia töitä taas tässä joskus. ^^

~Musta-Anturajalka

// 21.02.2009 - Uusi työ, Menninkäinen (S), lisätty! :) :)

~Musta-Anturajalka

// 24.02.2009 - Uusia valokuvia lisätty. :)
Tonttu
Smile
Maalaismaisema
Aamu
Potkulauta


~Musta-Anturajalka


// Illusia yhdisti tuplapostaukset ja lisäsi ikärajan.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2012 04:27:43 kirjoittanut Illusia »

Kuuhukka

  • ***
  • Viestejä: 5
Vs: Musta-Anturajalan rustauksia ja valokuvia
« Vastaus #10 : 26.03.2009 15:20:58 »
Katsoin noi sun valokuvat, aivan upeita!
Tykkäsin eniten siitä Hääpäivän jälkeen (oliko se nimi nyt niin..??) :) :o

Taikuus asuu kaikkialla,
sammalen ja sienen alla.

Álmos

  • ***
  • Viestejä: 73
  • Olen uusi Musta-Anturajalka
Vs: Musta-Anturajalan rustauksia ja valokuvia
« Vastaus #11 : 26.03.2009 17:35:44 »
Kuuhukka: Kiitoksia! Kiva, jos tosiaan tykkäilit. :) En ole kokenut kuvaaja ja kamera on yleensä ollut kuvatessa ihan normi digikamera, joten kiva, jos kuvat olivat silti mieleen. :D
    Juu, Hääpäivän jälkeen on mustakin ihan OK kuva. :D Aika ohimennen napsaistu, mutta silti. ^^

Mutta ei muutakuin kiitokseni kommentoimisesta! :)

~Álmos

Deathwish

  • ELF
  • ***
  • Viestejä: 618
  • are you ready or not?
    • tumblr
Vs: Musta-Anturajalan rustauksia ja valokuvia
« Vastaus #12 : 26.03.2009 17:50:43 »
Vau! Ompas hienoja!

Pidin paljon tosta maalaismaisemasta, ja Damian Lewis (<333 awww. . .), kun on muutenkin niin ihana tyyppi (ohjelmassa kuin todellisuudessa).
Oot tosi hyvä piirtämään.  :) Kumpa itsekin osaisi...

Joo no, sori kun on näin lyhyt kommentti.

Nyappy
if you die now, how would you feel about your life?

Álmos

  • ***
  • Viestejä: 73
  • Olen uusi Musta-Anturajalka
Vs: Musta-Anturajalan rustauksia ja valokuvia
« Vastaus #13 : 26.03.2009 18:09:03 »
Nyappy-Chan:
Viimeks tänään mun olis tehnyt mieli ottaa samasta paikkaa tommonen maalaismaisema, kun oli kunnolla pakkasta ja aurinko paisto. Kaikki kimalsi. Muttaa juu, enpä kerennyt kuvaa ottamaan. Siitä olis saanut hyvän parin tolle kesämaalaismaisemalle. ;)
    Jep, Damian on ihuna tyyppi! <3 :D
Mutta tosi kiva, jos tykkäilit! Niin ja kiitos ylipäätään, kun kommentoit. :)

~Álmos

// 25.05.2009 - Kaksi uuta työtä  lisätty, pitkästä aikaa :
Paavo pesusieni värikylvyssä (S)
ja  Itsestäänselvää? (S)

:)

~Álmos


// Illusia lisäsi ikärajat ja yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2012 04:25:28 kirjoittanut Illusia »