Kirjoittaja Aihe: 3 kertaa käännetty kuva || PP/RL, PP/SM, PP/OC, S  (Luettu 1794 kertaa)

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 755
Title: 3 kertaa käännetty kuva
Author: hiddenben
Pairing: Peter/Remus, Peter/Sirius (molemmat ystävyysparituksina) ja Peter/OC
Rating: S
Genre: drama, kallistuu angstin puolelle
Summary: "Mitä sinä oikein kuvittelit tekeväsi? Mitä sinä sait, kun siirryit pimeän puolelle? "
A/N: Kertoo Siriuksen, Remusin ja Peterin tyttöystävän, Maryn, tunteista ja ajatuksista, kun Peter on paljastanut Pottereiden olinpaikan ja paljastanut samalla itsensä kuolonsyöjäksi. Aika angstista, mutta mielestäni ei tarpeeksi, joten laitoin tänne.


Kolme kertaa käännetty kuva


Remus

En kestä katsoa kuvaasi. Hymyilet iloisena, tyytyväisenä elämäntilanteeseesi. Olitko jo silloin saanut tatuoinnin käsivarteesi, kun hymyilit tuolla tavoin? Oliko elämäsi onnellista, kun sait vihdoin ja viimein palvella häntä-joka-jääköön-nimeämättä? Miltä tuntuu nyt olla kuolonsyöjä kaikkien niiden heikkomielisten joukossa?

Olen pettynyt sinuun. Maailmalla oli niin paljon annettavaa sinulle, ja sinä pyyhkäisit ne pois, kuin paperit työpöydältä. Jos minulle olisi tarjottu paikkaa tiedät-kai-kenen joukoissa, tiedätkö mitä minä olisin tehnyt? Minä olisin kävellyt pois heidän luotaan. Olisin saattanut kuolla, mutta kuoleminenkin on hirvittävän hieno seikkailu. Mielummin kuolen kuin kuulun pimeyden joukkoihin, heikkomielisiin turhuuksiin uskoviin ihmisiin. Kaadan kuvasi maahan, etten joutuisi katsomaan noita petturin kasvojasi.

Sirius

Avaan valokuvakehyksen takana olevia nastoja. Ne ovat tiukasti kiinni, koska en ole vaihtanut kuvaa aikoihin. Mutta nyt on tapahtunut jotain, mitä en aio antaa anteeksi, joten kuvan on vaihduttava. Lopulta kuitenkin turhaannun ja paiskaan kehyksen maahan. Kuvasi jää mattoon päin, enkä onneksi näe hymyäsi.

Mitä sinä oikein kuvittelit tekeväsi? Mitä sinä sait, kun siirryit pimeän puolelle? Rahaa? Tyhjiä lupauksia? Tyhmäkin tietää, että pimeyden puolelta ei ole paluuta! Kun siirryit sinne, menetit parhaat ystäväsi, ikiajoiksi. Kun sinä idiootti paskiainen menit paljastamaan Jamesin, Lilyn ja pienen Harryn olinpaikan, sinetöit kohtalosi maailman alhaisimpien joukossa.

Korvaan valokuvasi Harryn kuvalla, ja laitan sen sinun paikallesi.

Mary

Otan kuvasi varovaisesti takan reunalta. Sivelen kasvonpiirteitäsi, kun hymyilet, naurat ja vilkutat aina silloin tällöin minulle. En voi olla hymyilemättä takaisin, mutta silti tunnen surun ja tuskan sisälläni. Mitä sinä menit tekemään, Peter? Etkö sinä ymmärtänyt tekosi seurauksia?

Muistatko, kun silloin joskus katsoimme Tähtien sodan ensimmäisen osan? Siinä Obi-wan Kenobi sanoo, että kun kerran liittyy pimeälle puolelle, joka on paljon vahvempi, sieltä ei enää tulla takaisin! Vaikka se olikin pelkkää fiktiota, sinunkin pitäisi tietää, mitä uhrauksia teit! Menetit parhaimmat ystäväsi, joiden kanssa vietit kolmasosan elämästäsi! Petit yhden niistä parhaimmista, jota aina ihannoit koulussa.

Laitan kuvasi muistojeni laatikkoon, kasvot alaspäin suunnattuna.

« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 23:23:27 kirjoittanut Pops »

between the sea
and the dream of the sea