Kirjoittaja Aihe: Kuusi eri väristä tablettia | Itsemurha, one-shot, K-11  (Luettu 3372 kertaa)

Amlae

  • Nollatoleranssi
  • ***
  • Viestejä: 123
  • Und der Haifisch der hat Tränen
Nimi: Kuusi eri väristä tablettia
Kirjoittaja: Mä =)
Genre: (varmaan) Deathfic
Paritukset: Ei oo
Ikäraja: K-11, ehkä ellei alhaisempi, mutta varmuuden vuoksi nyt, vaikka tän vois musta kyllä alhaisemmaksikin pistää.
Varoitukset: itsemurha
Summary : Jos kerta olen niin kamala, niin on parasta etten ole häiritsemässä teitä, edes hengitykselläni.

A/N: Tälläistä tuli sitten pienessä angsti mylläkässä tuherreltua tänään =) Nuo kursikuvioidut on aina tuon tytön ajatuksia.
Kappalejaoista en ole ihan varma, ainakaan ne ei ole varmaan aivan niin kuin äikän openi haluaisi niiden olevan merkittynä... Virheitä yrtin karsia parhaani mukaan, mutta niistä sopii ilmotella =)


                                                                                                                Kuusi eri väristä tablettia

Tyttö ottaa lasin ja täyttää sen vedellä ja menee sitten istumaan pöydän ääreen. Pöydällä on kuusi purkkia.
      Ensimmäisen kerran olin valmis kuolemaan, kun toinen vanhemmistani suuttui minulle pienenä oikein kunnolla ja huusi kovaan ääneen, se pelotti, olin kuolla pelosta. Itketti.
       Tyttö ottaa yhdestä pöydällä olevista purkeista pyöreän tabletin. Keltainen.
Toisen kerran olin valmis kuolemaan, kun tulin koulukiusatuksi, olin niin yksinäinen, melkein tukahduin pimeyteen. Ei  naurattanut.
       Tyttö ottaa toisesta purkista kolmion muotoisen tabletin. Sininen.
Kolmannen kerran olin valmis kuolemaan, kun sain toimia vanhempieni riitojen välikappaleena ja surkeana heittosäkkinä. Ärsytti.
       Tyttö ottaa kolmannesta purkista pitkulaisen tabletin. Vihreä.
 Neljänen kerran olin valmis kuolemaan, kun paras ystäväni hylkäsi minut yllättäen ilman hyvää syytä. Pettynyt.
       Tyttö ottaa neljännystä purkista tabletin. Se on pyöreä myös. Violetti.
Viidennen kerran olin valmis kuolemaan, kun ystävän kanssa tuli paha riita ja tuntui että maailmanloppu olisi tullut. Ahdisti.
       Tyttö ottaa viidennen tabletin, soikion muotoinen ja litteä. Punainen.
Kuudennella kerralla jolloin olin valmis kuolemaan, eli nyt, olin palannut alkupisteeseen. Toinen vanhempani oli suuttunut minulle. Hän oli todennut minut hirveäksi ihmiseksi, kuulemma aina huusin ja tiuskin vain, olin aina vihainen ja laiska. Minulle ei kuulemma riittänyt mikään, enkä arvostanut muita. Kuvittelin kuulemma mailman ruusuiseksi ja helpoksi. Hänkö muka tietää mitä ajattelen? Itkettää. Ei naurata. Ärsyttää. Pettynyt. Ahdistaa.
       Tyttö ottaa viimeisestä purkista tabletin. Pyöreä tabletti, johon on painettu keskelle ristiksi kaksi viivaa. Musta.
Tyttö kerää kaikki tabletit käteensä ja viskaa ne kokonaisina suuhunsa. Hän ottaa vesilasin käteensä ja nostaa sen kuiville huulilleen, jotta voisi huuhdella pillerit kurkustaan alas. Tyhjä lasi kolahtaa pöytään.
       Jos kerta olen niin kamala, niin on parasta etten ole häiritsemässä teitä, edes hengitykselläni.
Kahden tunnin päästä lääkäri toteaa että elvytysyritys oli turha ja ettei mitään ollut tehtävissä, tyttö oli jo kuollut. Itkua. Ketään ei naurata. Ärtymystä. Pettymystä. Ahdistusta. 
« Viimeksi muokattu: 18.11.2014 17:32:37 kirjoittanut Vanilje »

20032011 <3
26-29062013 <3




entinen dead_rose

samnth

  • Vieras
Vs: Kuusi eri väristä tablettia
« Vastaus #1 : 11.01.2009 21:55:39 »
Virheitä oli, mainitsit niistä jo aluksi, mutta laitan ne tähän nyt: ensimmäiseksi (en ole ihan satavarma) eriväristä tulee minun mielestä yhteen.
Lainaus
Tyttö ottaa lasin ja täyttyy sen vedellä ja menee sitten istumaan pöydän ääreen.
Pitäisi olla täyttää.
Lainaus
Ensinmäisen kerran olin valmis kuolemaan,
Ensimmäisen
Lainaus
Tyttöö ottaa yhdestä pöydällä olevista purkeista pyöreän tabletin.
tyttö
Lainaus
kun paras ystäväni hylkäsi minut yllättäen ilman hyää syytä.
hyvää.
Lainaus
Kahden tunnin päästä lääkäri toteaa että elvytys yritys oli turja ja ettei mitään ollut tehtävissä, tyttö oli jo kuollut.
elvytysyritys on mielestäni yhteen, ja onko turja sana?o.O Ja pisteiden jälkeen tulee väli. Virheitä saattoi olla enemmänkin, mutta en ainakaan bongannut niitä enempää.(:

Tuossa oli aika paljon virheitä, mutta tämä on angstia, ja vielä itsemurha, joten tykkäsin. Lyhyt, ytimekäs novelli. Kyllä sinusta vielä kirjoittaja tulee, kunhan virheet pois tekstistä.  Pidin kovasti tästä lyhyestä novellista, korjaa vain virheet, niin on helpompi lukea.(:

-samnth




latzku_

  • ***
  • Viestejä: 197
  • drarry<33
Vs: Kuusi eri väristä tablettia
« Vastaus #2 : 12.01.2009 20:41:39 »
todella hyvä ja pidin kirjoitustavastasi tässä, muutamia virheitä osui silmään mutta en viitsinyt niihin kiinnittää huomiota :) tykkäilin kovasti!





latzku_

Amlae

  • Nollatoleranssi
  • ***
  • Viestejä: 123
  • Und der Haifisch der hat Tränen
Vs: Kuusi eri väristä tablettia
« Vastaus #3 : 03.02.2009 20:21:57 »
samnth: Kiitti kun mainitsit noista virheistä, korjailen ne ^_^ Ja tosin nytten kun itsekkin aloin miettiin niin se elvytysyritys saattaa olla vähän turha sana, mietiskelen poistanko sen kononaan vai en, mutta kommenttisi sai mut todella hyvälle päälle, tuli vähän valoa harmaaseen päivään, kiitos =)
 
Tää mun vastaus saattaa vaikuttaa nyt pikkasen hullun kuriselta, mutta olin eilen tosiaan lukenut hitusen väärin :P
Luin että: onko tuo turha sana, mutta juu ainakin se sai mut mietiskelemään sitä kohtaa eilen :)

latzku_: Hyvä että tykkäsit  :D Piristit kanssa harmaata päivääni :)
« Viimeksi muokattu: 04.02.2009 12:18:00 kirjoittanut dead_rose »

20032011 <3
26-29062013 <3




entinen dead_rose

maisamiisa

  • pähkinäpoika
  • ***
  • Viestejä: 1 740
  • nanana
Vs: Kuusi eri väristä tablettia
« Vastaus #4 : 03.02.2009 22:07:47 »
Maisa ottaa itseään niskasta kiinni ja kommentoi.

Tää oli aivan ihana. Mä en tiedä, minkä takia tykkäsin, ehkä siksi, että on niin ihanan angstista (ja sitähän mä olen itekin tällä hetkellä, vitun angstinen), ja tää oli ihana. Kursivoidut kohdat olivat upeita, pidin. Nimi on kuvaava, ja muutenkin, jotenkin todella ihana. Ainoa mikä jäi häiritsemään oli se, että miten vahvoja lääkkeitä pitää ottaa, jos saa kuudella itsensä tapetuksi? Tietenkin on nää niin kun käyttää yhdessä niin on jotain sivuvaikutuksia tms, mutta kuitenkin, mistä neiti on sitten saanut nämä lääkkeet? Ihan sama, ehkä on ihan hyvä, että et vastaa mulle, koska tää on aivan ihana näin n_n kiitos :)

ja lopusta bongasin yhden virheen, turja, pitäisi kai lukea turha :)
Sharpen up your teeth, your dreams are more than worth defending

Amlae

  • Nollatoleranssi
  • ***
  • Viestejä: 123
  • Und der Haifisch der hat Tränen
Vs: Kuusi eri väristä tablettia
« Vastaus #5 : 04.02.2009 12:14:45 »
maisamiisa:  Ää, ne on vaikka kolmiolääkkeitä jokka on, öm pöllitty ajansaatossa isovanhemmilta?  ;D Ja kiitti kun sanoit tuosta virheestä, se oli maininnut näytettävästi aikasemmin mulle samnth mutta oli lukenut väärin, onkohan mulla lukihäiriö? XD
elvytysyritys on mielestäni yhteen, ja onko turja sana?
Luin eilen että: ja onko tuo turha sana. No ainakin se sai mut pohtimaan sitä että olisko elvytysyrityksen voinut jättää pois, ja se ois musta toiminut ihan ilman sitäkin kyllä kun siinä mietiskelin :P
Kiitos paljon kommentistas, flunssa päiväni piristyi<3

20032011 <3
26-29062013 <3




entinen dead_rose

Yisca

  • Tuittupää
  • ***
  • Viestejä: 197
Vs: Kuusi eri väristä tablettia
« Vastaus #6 : 04.02.2009 16:10:49 »
Hmm. Edelleenkin oon sitä mieltä, että yritän ainakin kommentoida kaikkea lukemaani, edes sitten jotenkin, jotta kirjoittaja tietää, et oon lukenu, ja mitä oon siitä ajatellu. Jotenkas.

Tämä oli erilainen, mitä odotin. Kuitenkin nämä tapahtumat oli kirjoitettu preesensissä, ja kun yleensä kaikki on taas imperfektissä kirjoitettua. Onhan niitä muitakin, jotka tapahtuu nyt, samantien, mutta niitä ei sitten tule luettua niin paljon, niin jotenkin oli sitten hassu lukea tätä. Mutta loppua kohden siihen ehti jo tottua. Nuo tytön ajatukset tuolla välissä oli tottakai mukavia luettavia, että saatiin selvyys sitten mekin lukijat kaikkeen, mutta miksi vanhemmat huuti tytölle, miksi ystävä petti, miksi häntä kiusattiin? Eli enemmän tautatietoja. Tottahan tämä toimi näinkin, ei siinä siis mitään.
Idea oli siinä mielessä mielenkiintoinen, että kerrottiin ja kuvailtiin tapaa ja sitten myös niitä tabletteja, se oli jotenkin, positiivisen erikoista. Loppujen lopuksi kun senkin pystyi miltein näkemään, kuinka tyttö ajatteli välissä, ennen kuin otti taas uuden purkista, jonka laski sitten muiden joukkoon. Yleensähän nämä itsemurhat (ainakin novelleissa, ficeissä, raapaleissa yms.) tehdään paljonkin verisemmin, eikä näinkään kauniisti. Kauniisti, voiko itsemurhan tehdä kauniisti? Mitä mä nyt puhun?

Tykkäsin kuitenkin tästä, olenhan angstin suurkuluttaja, ja tämä oli hyvä ja toimiva pätkä. Kiitos :)
“Everything is possible. The impossible just takes longer.”
Dan Brown

Ava: Ansa

Amlae

  • Nollatoleranssi
  • ***
  • Viestejä: 123
  • Und der Haifisch der hat Tränen
Vs: Kuusi eri väristä tablettia
« Vastaus #7 : 04.02.2009 16:29:11 »
Riiku: Muitakin kipeitä finissä mun lisäks, tosin taidan itse marssia huomenna kouluun... ellen sitten hyppää tonne lumihankeen pyöriin, okei nyt kyllä "pikkasen" poikkeen aiheesta XD Mut, mut mulla on hyvä syy, mummeli sekotti alkuperäset ajatukseni soittelemisellaan ;D

Hyvä että sait kirjotus vimman. Ää en ois halunnut laittaa hyvä, mut en keksinyt parempaa sanaaakaan siihen nyt tähän hätään, mut joo anyway oon ilonen kummiskin siit että sait kirjotus vimman, taidan olla pikkaisen liikaa sepostus tuulella  :P

Yisca: Jep, oisin voinut kertoa enemmän tausta syitä minkä takia mikäkin tapahtui, mutta se ei tullut silloin kirjoittaessa ollenkaan mieleen, enkä nytten enään jälkeenpäin oikeestaan viitsi alkaa muoksimaan tätä, tai no voishan sitä joskus yrittää kirjoitella toistaversiota...Kun mulla on kyllä ne syyt noihin kaikkiin tapahtumiin, no se jää nähtäväksi saanko semmoista temppua koskaan tehtyä :)
Kiitos rakentavasta palautteesta <3

20032011 <3
26-29062013 <3




entinen dead_rose