Kirjoittaja Aihe: Fanart5: Draco/Ginny and other stuff by Lontoo - uusi 20.11.  (Luettu 12481 kertaa)

Makisuke

  • Killan ex-Ylinoita
  • ***
  • Viestejä: 486
  • Mäksä
Vs: Fanart5: Draco/Ginny and other stuff
« Vastaus #20 : 20.11.2008 22:18:51 »
Ooo, uusi kuva! Minä en tiedä paljoakaan kuvien yhteen manipuloinnista, mutta tämä näyttää oikein onnistuneelta. Olet saanut hahmot erottumaan taustasta hyvin vaatteiden vaaleiden värien avulla. Tykkään tyylistäsi piirtää ihmisten ilmeitä ja kulmakarvoja (minulla lienee sekä nenä-että kulmakarvafetissi, hmmm...) ja kuvan nenätkin ovat sulavalinjaiset, jos tuota sanaa voi nyt nenistä käyttää. :D Ja hiukset näyttävät yhä paremmilta. Yksi kritiikin poikanen: Ginnyn olkapää on jotenkin jännän pyöreä. Pieniolkapäisenä ihmisenä tiedän että vaikka ihminen olisi kuinka harteeton, olkapäät eivät ole koskaan aivan pyöreitä. Mutta luulen että olet vain vahingossa hämääntynyt Dracon käden takia, kun se on tuossa olan yllä. :)
If you do not believe in any kind of magic, you might as well be dead. - Albert Einstein

Lady-bug

  • ***
  • Viestejä: 75
Vs: Fanart5: Draco/Ginny and other stuff
« Vastaus #21 : 23.11.2008 21:23:16 »
Dracolla on niin ihana ilme tuossa Uudessa vuodessa. *_* Ja upeasti olet piirtänyt Ginnyn mekkoon nuo laskostukset ja muut, vaatteiden piirto on aina ollut itselleni se ylittämätön este - olisi se kiva piirtää edes vähän vakuuttavan näköisiä ihmisiä joilla on vaatteet päällä. :D
Myös tuo tyylisi piirtää ja värittää hiukset on mahtava. Etenkin Ginnyn etutukka ja Dracon jakaus on hienosti toteutettu, me likes.

Sitten on vielä tunnustettava että katsoin tuota I trust you-kuvaa hyvinkin hartaasti ja pitkään. Oli todella hienosti piiretty kuva, en voi millään uskoa tuosta "Nopeaa ja luonnosmaista"-kohdasta tuota "nopeaa". :'D Ei noin hyvää jälkeä vaan voi saada nopeasti aikaan, hei! Sehän on jo yli-inhimillistä, hei!

Dinella

  • Leijonakuningas
  • ***
  • Viestejä: 726
Vs: Fanart5: Draco/Ginny and other stuff
« Vastaus #22 : 24.11.2008 12:32:39 »
Uusimmassa Draco on ihana! Ginny ei välttämättä minun silmiini ole niin onnistunut kuin Draco, mutta hieno silti ;D Vaatteet on tosiaan hienot, niinkuin joku taisi sanoakin... Mutta siis joo, tosi hieno.
and never, never, never stop for anyone

ava by raitakarkki