Kirjoittaja Aihe: Paras joulusi ikinä? (James/Lily, S)  (Luettu 2518 kertaa)

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 755
Paras joulusi ikinä? (James/Lily, S)
« : 20.11.2008 11:40:14 »
Title: Paras joulusi ikinä?
Author: hiddenben
Rating: S
Pairing: James/Lily
Genre: fluff, romance
A/N: Tämä tulee till Jouluhaaste nummer två. Olen jotenkin jäänyt koukkuun näihin viesteihin, joissa on rakkaudentunnustus. Toivottavasti pidätte tästä! Ja pilkunviilaajat voivat sitten ilmoitella virheistä, jos sellaisia näkyy, kiitos.

Paras joulusi ikinä?

Näen sinut kävelemässä Tylypahkan käytävillä. Et ole iloinen, niin kuin tavallisesti, ystäväsi ovat kadonneet jonnekin. Tällä käytävällä seisovat vain sinä ja minä. Vaikka luuletkin olevasi yksin, olet kaikkea muuta kuin sitä. Uskoisin, että tästä joulusta tulee yksi sinun parhaimpiasi.

Vuosien varrella olet heittäytynyt yhä hankalammaksi ja hankalammaksi. Et ole jättänyt minua rauhaan, vaikka kuinka olisin halunnut. Mutta nyt olen huomannut, etten halua sinun jättävän minua rauhaan. Haluan sinut itselleni ilman, että joudumme pitäytymään näissä vuosikausia kestäneissä rooleissa, missä sinä olet se rakastunut ja minä se vihainen.

Mitä sinä oletkaan tehnyt minulle viime aikoina? Olet saanut minut hulluksi, kun en ole saanut puhua sinulle, koska olet aina ollut ystäviesi ympäröimänä. Tunneilla olet piiritetty, ruokailussa olet aina keskustelemassa jonkun kanssa ja oleskeluhuoneessa mellastat ja pidät hauskaa. Et tiedäkään mitä olet tehnyt minulle. Mutta olet saanut kaiken anteeksi. En kanna sinulle kaunaa enää mistään asiasta, mitä olet koskaan tehnyt. En edes siitä, että lukitsitte Siriuksen, Remusin ja Peterin kanssa Severuksen tyttöjen vessaan, ettekä päästäneet ulos ennen kuin McGarmiwa tuli vaatimaan sitä.

Minä haluan sinut, James, enkä ketään muuta.

Rohkaisen mieleni ja vedän syvään henkeä. Juoksen muutaman askeleen, ja olen aivan kantapäilläsi.
–   James.
Ääneni on käheä, mutta samalla kirkas. Sydämeni hakkaa, tunnen käsieni hikoilevan. Tunnen punastuvani, kun käännyt katsomaan minua.
–   Lily?
Äänesi on niin epäuskoinen. Yritän hymyillä, mutta samassa teen viime hetken päätöksen. Kohoan varpailleni ja suutelen sinua. Huulille. Suudelmamme ei kestä pitkään, mutta kun eroamme, hymyilet niin, että hampaasi näkyvät. Et ole hymyillyt pitkään noin. Näytät niin komealta.
–   Hyvää joulua, James.
Katsot minua yllättyneenä. Et ehdi vastata mitään, kun parhaimmat ystäväsi juoksevat alas portaita. Painan käteesi lapun, jonka kirjoitin edellisenä iltana.
Rakastan sinua.

Käännyn ja kävelen pois. Hymyillen, onnellisena. Tämä ainakin oli minun paras jouluni ikinä.
 


« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 13:07:31 kirjoittanut hiddenben »

between the sea
and the dream of the sea

emptiness

  • ***
  • Viestejä: 140
    • IRC - galleria
Vs: Paras joulusi ikinä?
« Vastaus #1 : 20.11.2008 16:48:18 »
Lainaus
Katsot minua yllättyneenä. Et ehdi vastata mitään, kun parhaimmat ystäväsi juoksevat alas portaita. Painan Jamesin käteen lapun, jonka kirjoitin edellisenä iltana.

^tossa häiritsee, kun Lily puhuu Jamesista koko ajan vaan "sinä" ja sitten yhtäkkiä onkin tuo "Painan Jamesin käteen lapun..." Siinä kannattaisi ehkä olla "Painan käteesi lapun..." Heh, äikkänörtti.

Mutta niin...aiheeseen :)
Hyvin olit kirjoittanut, jos jotain kaipaisin, niin enemmän sellaista kuvailua. Tiedätkö niinku fiiliksistä ja tapahtumista ja miltä kaikki näyttää etc. Mun mielestä se vaan toimii tällasissa shoteissa ja tykkään lukea sellaista (jos se on hyvin tehty).

Mutta tykkäsin kyllä, olin aivan aww ;)
I've got friends to cut your toes of just to show you how much they care.

hiddenben

  • Yksinpurjehtija
  • ***
  • Viestejä: 2 755
Vs: Paras joulusi ikinä?
« Vastaus #2 : 20.11.2008 19:09:56 »
Haa, kommentteja :D


emptiness: korjasin ilmoittamasi virheen, kiitos siis siitä ! Koska kirjoitin tämän Lilyn näkökulmasta, eli minäkertojana, en koe tarpeelliseksi kuvailla niin paljon paikkoja tm. Ja tässä keskityttiin enemmän Lilyn ajatuksiin. Mutta kiitos, kommenttisi sai hymyilemään !

Minttushka: kiitos sinullekin ! Ihanaa, jos pidit siitä.

between the sea
and the dream of the sea

themarauders

  • ***
  • Viestejä: 136
Vs: Paras joulusi ikinä?
« Vastaus #3 : 20.11.2008 20:47:57 »
Awww kun sulonen ^^  hrr minä pidin ainaskin :)
Lyhyt ja ytimekäs, mahtava siis :D

themarauders
Nice one James !
<padfoot>

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Paras joulusi ikinä?
« Vastaus #4 : 29.11.2008 00:01:18 »
Ihana pikku fikki, sopii just hyvin luettavaks 23.59.
Tää oli todella sulonen ja aluks en tajunnu, et kumman näkökulmasta tää on, mutta muutaman lauseen jälkeen se valkeni. Niin mulla yleensä aina käy - ymmärtämis ongelmia.

Lainaus
Rohkaisen mieleni ja vedän syvään henkeä. Juoksen muutaman askeleen, ja olen aivan kantapäilläsi.
–   James.
Ääneni on käheä, mutta samalla kirkas. Sydämeni hakkaa, tunnen käsieni hikoilevan. Tunnen punastuvani, kun käännyt katsomaan minua.
–   Lily?
Äänesi on niin epäuskoinen. Yritän hymyillä, mutta samassa teen viime hetken päätöksen. Kohoan varpailleni ja suutelen sinua. Huulille. Suudelmamme ei kestä pitkään, mutta kun eroamme, hymyilet niin, että hampaasi näkyvät. Et ole hymyillyt pitkään noin. Näytät niin komealta.
–   Hyvää joulua, James.
Katsot minua yllättyneenä. Et ehdi vastata mitään, kun parhaimmat ystäväsi juoksevat alas portaita. Painan käteesi lapun, jonka kirjoitin edellisenä iltana.
Rakastan sinua.

Käännyn ja kävelen pois. Hymyillen, onnellisena. Tämä ainakin oli minun paras jouluni ikinä.   
Ihana lopetus ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

<3
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥