Kirjoittaja Aihe: Sairaan mielen lapsia, tulkaa tulkaa, saatte luomusieniä.  (Luettu 11994 kertaa)

Zigiryas

  • ***
  • Viestejä: 22
  • repivä tahto, särkevä tiedottomuus
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #20 : 24.02.2009 21:01:19 »
Riikulle tattis!

Tattadaa! Lisää töitä ilmestyi nyt pitkän viiveen ja paineen jälkeen. Ei sitten muuta kun kommentoimaan.
"Mustaa rakkautta kuolleeseen lihaan kylvän, häpeämättä rautaisen sydämeni annan. Piruuttani ihoasi viillän, luut  jäihin upotan. Pelkäämättä, vihaamatta. Hitaasti, hitaasti..."
~Zigiryas

Musta-Anturajalka

  • ***
  • Viestejä: 142
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #21 : 24.02.2009 21:37:31 »
Vau, aika  hienoja nuo uudetkin. Tuo pikakokeilukin oli tosi hieno, etenkin siihen nähden, ettet ole kummannut mitään jne! Itse en saisi tietokoneella läheskään tuollaista jälkeä! Etenkään värityksessä, jossa olen tietokoneella surkea. :'D
(Millä ohjelmalla teit tuon? Kiinnostaa näin yleensäkin, että millä ihmiset piirustelee koneella)
    Tää jälkimmäinenkin oli hyvin piirretty. Hmm.. ihminen oli aika aidon oloinen ja anatomia sun muu oli mielestäni ihan kohdillaan, mutta taustaan kiinnitin jollain tapaa huomiota. Se ei näyttänyt yhtä aidolta, en tiedä mikä siinä oli. Kai jotkut yksityiskohdat olisivat muuttaneet sitä, mutta en oikein osaa sano mitkä. (Olen kiva kommentoija.. :D)

No, mutta joka tapauksessa kyllä tykkäilin taas vaihteeksi. :) Hieno jälkeä! Piirräpä lisää taas pian!

~Musta-Anturajalka


Iituliini

  • Gerrun henkivartija
  • ***
  • Viestejä: 123
  • Frerard <3
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #22 : 02.07.2009 19:52:22 »
Oih... Tosi hienoja!!  :o Mun lempparit oli erityisesti Syöty ja Susinarttu. Mut muutkin olivat todella hienoja! Ihailen piirustustyyliäsi! :D

~Iitu
Vaikka minä itkisin
Olisin silti onnellinen niin pitkään kun sinä hymyilet. <3

Zigiryas

  • ***
  • Viestejä: 22
  • repivä tahto, särkevä tiedottomuus
Vs: Sairaan mielen lapsia
« Vastaus #23 : 14.09.2009 23:07:22 »
Olen pahoillani, köh, yli puolen vuoden päivityskatkosta.

Riiku Alexalle jälleen kiitosta!

Musta-Anturajalka, kiitos kehuista! Tein molemmat työt PhotoStudiolla. Haluaisin hankkia piirtopöydän koneeseen, niin saisin ehkä myös minua oikeasti miellyttävää jälkeä.. Tai ainakin enemmän mahdollisuuksia. Juu, kakkostyön tausta vähän kusee myös minun mielestäni.Tai noh, voisi se huonompikin olla... Laattoja oli vain aika hankala tehdä aidoiksi ilman aikaa (tai tarvittavaa taitoa), mutta kelpasi työnantajalle kuitenkin. Tiedä nyt onko se huono vai hyvä asia... Ja pöh, olet ihana komentoitsija :).

Iituliinille myös kiitos ja... niiaus.
"Mustaa rakkautta kuolleeseen lihaan kylvän, häpeämättä rautaisen sydämeni annan. Piruuttani ihoasi viillän, luut  jäihin upotan. Pelkäämättä, vihaamatta. Hitaasti, hitaasti..."
~Zigiryas