Kirjoittaja Aihe: Final Fantasy VII, Renon parisuhdekriisiniksit, K-11  (Luettu 4124 kertaa)

Kalka-fani

  • ***
  • Viestejä: 93
  • Maailman tylsintä yaoita suoraan edessäsi.
    • Death Note-fanisivut!
// Alaotsikko: Final Fantasy VII-ficci, K11

-jjb lisäsi fandomin otsikkoon

Author - Kalka-fani
Raiting - K11
Beta - Luihuispossuhan se ^^
Genre - Humor, Adventure ja kaksimielisyyttä hiukkasen
Pairing - Hiukkasen Vincent/Yuffieta
Disclaimer - Square Enix omistaa ihanat henkilöt. Minä vain leikin niillä.
Warnings - Hullua menoa?
Summary - "HÄTÄTAPAUS!"
A/N - Joo siis öh.. Eipä tässä ole mtn ihmeellistä huomioitavaa.. Ainiijoo ja oneshotti on ^^

Osa 1

Oli keskipäivä. Aurinko paistoi kuumasti Karibialla ja oli oiva päivä olla rannalla. Reno oli Ruden kanssa (vihdoin ja viimein) lomalla siellä. "Eeei viikkoon ärsyttävää Elenaa!" Reno hihkaisi itsekseen
aurinkovarjon varjossa. Monet tytöt vilkuilivat kiikareilla Renoa pienestä kuopasta. Reno ei ollut näköjään huomannut heitä vaan loikoili seks.. aurinkolasit silmillä. "Tiedätkö mitä Reno..." Rude mutisi. "Hmm?" Reno äännähti. "Näytät oudolta ilman pilotinlaseja otsalla", Rude sanoi. "Jaa-a." Reno vastasi vain. Pian Renon puhelin soi. "Äääh.. Hetkinen.. Tuo on työpuhelin", Reno sanoi hieman turhautuneella äänellä. "Eikö ne voi muistaa, että marttakerho on lau.." Reno ehti sanoa kun huomasi Ruden ilmeen. "Unohda", Reno sano hieman punehtuneena. Reno nousi istumaan ja vastasi puhelimeen. "No?" hän sanoi. "HÄTÄTAPAAAUUS!" Rufus Shinra raakkui täysiä puhelimeen. Reno vetäisi nopeasti puhelimen pois korvansa päältä. "Mikä on hätänä, sir?" Reno kysyi. "TULKAA NOPEASTI!!" Rufus kiljui kimeällä äänellä luurin. "Ookeeeii..." Reno huokasi turhautuneena nousten ja lähtien Ruden kanssa hotelliinsa vaihtamaan työasuun ja pakkaamaan kaikki tavarat.

Pian he olivat ajelemassa Renon helikopterilla Midgaria kohti. "Reno..." Rude sanoi. "Jea?" Reno sanoi samalla kun ohjasi konetta. "Miten voisi iskeä tytön..?" Rude kysyi ja Reno tyrskähti. "Siis... Öh... No lähentele sitä vain hiljakseen", Reno sanoi keskittyen taas lentämiseen. "Oookeei..." Rude sanoi kirjoittaen Renon sanat räikeänpinkkikantiseen vihkoon. Pian he olivat päässeet Midgariin ja huomasivat angstaavan Vincentin. "Mikäs sinua angstittaa, Vincent?" Reno kysyi hieman hämmentyneenä. "Minulla ja Yuffiella on riitaa", Vincent sanoi hieman nyyhkyttäen. "...Sopikaa riita?" Reno ehdotti toljottaen Vincentiä. "Miksen minä keksinyt tuota aiemmin? Kiitos!" Vincent sanoi juosten pois. "..Olipa se helppoa", Reno sanoi jatkaen kävelyä Midgarin keskustaan.

Pian he olivat Shinran rakennuksen eteen ja lähtivät kävelemään portaita. Portaat oli pitkät ja rankat. "Noniin, me saavuimme", Rude sanoi otsa hieman rypyssä. "Mikä on hätänä?" Reno kysyi. "Kaamea tarve tupakalle", Rufus sanoi nyyhkyttäen. Reno näytti siltä että räjähtäisi minä hetkenä hyvänsä.

~
A/N2: Oli tylsää joten väsäsin tän ;P
« Viimeksi muokattu: 10.06.2012 00:21:33 kirjoittanut Yukimura »
"Huh?"
"HuuuUUUh?"
"HUH!!?"
"Zzzz.."
"Huh...? =_="
"AAAAAAAAAAAAAAAAAA O_O"

Lempianimejani: Bleach, One Piece, Trinity Blood, Death Note jne..

~ Hugh Laurie ♥♥

Luihuispossu

  • ***
  • Viestejä: 54
  • epäsymmetrinen örvelö
Vs: Renon parisuhdekriisiniksit
« Vastaus #1 : 06.10.2008 20:36:04 »
Lainaus
Summary - "HÄTÄTAPAUS!"
Ei oo totta XD Reps.

Reno ja hänen marttakerhonsa, Rude ja hänen pinkkikantinen vihkonsa... Omg. ^^ Hyvä hyvä.

...Kaamea hätätapaus sitten olikin :---D En nyt keksi mitään rakentavaa kun olen kaikki äidinkielen ope-imitaatiot tainnut mesessä jo vuodattaa...

~Possu
Why is life such an issue in your mind?
Vatican cameos.