Kirjoittaja Aihe: Epäreilu elämä, one-shot, S, Raapale (Betattu versio)  (Luettu 2457 kertaa)

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Nimi: Epäreilu elämä
Paritus: ei ole ?/?
Genre: Angst, romance
Ikäraja: S
Kirjoittaja: Minä
Beta: LillaMyy
Summary: En kuullut sinun lähtevän…

A/N Tähän sain idean, kun kuuntelin Dido - Here With Me Biisin, tämä ei ole ehkä minun parhaimpiani, mutta haluaisin silti kuulla palautetta niin hyviä, kuin huonojakin puolia, mutta pitemmittä löpinöittä olkaatte hyvä EPÄREILU ELÄMÄ.

Sinä olet taas lähtenyt, et sanonut minulle mitään. En tajunnut mitään ennen kuin vasta nyt. Paukautit oven kiinni.

Minä kuulin sen, vaikka olinkin olohuoneessa, jossa on paksut äänieristeet. Minä kuulin sen, kun lasit helähtivät ikkunoissa.

Nyt olen yksin ja pelkään. Mitä jos sinulle on tapahtunut jotain? En voi soittaa sinulle, sillä minulla ei ole puhelinta. Miksi sinä lähdit? Et sanonut minulle syytä. Olit vain yhtäkkiä kamalan vihainen. Menit raivoissasi yläkertaan, pengoit kaikki laatikot ja lipastot. Pakkasit tavarasi ja häivyit.

Minä en kyllä nähnyt tätä tilannetta, mutta ajattelen, että niin oli käynyt, sillä kun menin meidän ihanaan yläkertaamme, se oli kuin hurrikaanin nähnyt. Kauniit kukka-asetelmat olivat pirstaleina.

Mikään ei ole enää ehjänä. Olit heittänyt valokuvamme roskikseen. Mikä sinuun on mennyt?

On ilta, kello on vaikka mitä. En saa nukuttua, kun et ole vieressäni. Kokoajan päässäni pyörii vain yksi sana: miksi!?

Miksi, miksi…?

En saa sitä pois mielestäni. Kaikki vain pyörii ympyrää.

Sinä vihaisena, kun olen tehnyt jotain, mitä en olisi saanut tehdä. Sinä iloisena, kun tein kaiken niin kuin minun pitkin. Sinä itkemässä, kun kaikki tuntui hajoavan meidän niskaan. Sinä siellä ja täällä…

Minä olen täällä yksin… Mitähän tästäkin vielä tulee...? Toivon, että sinä tulisit takaisin, mutta niin ei taida käydä… Pelkään pahinta ja toivon parasta.

I didn't hear you leave
I wonder how am I still here
I don't want to move a thing
it might change my memory

Elämä on aina ollut minun kohdallani epäreilu.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 16:21:53 kirjoittanut Scarlett »
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me

Cinnamon

  • ***
  • Viestejä: 76
    • Tuhkalehto Street Team
Vs: Epäreilu elämä
« Vastaus #1 : 05.08.2008 20:43:21 »
Joo..eli.. hmh..
Pidin tästä, tää oli tämmöinen herkkä.. ja lyhytsanainen. Oneshot?
Hmh.. sen vois sitten muuten merkitä ostikkoon jos tämä oli sellainen.
Joo..ennen kuin unohdan mainitsen nämä.

Lainaus käyttäjältä: Luihuinen_89
Beta: Minä ja kirjoitus ohjelma

kirjoitusohjelma .. yhteen. :D

Lainaus käyttäjältä: Luihuinen_89
Kokoajan päässäni pyörii vain uksi sana MIKSI.

Yksi? Joo ja sitten laittaisin tuon lauseen näin: Kokoajan päässäni pyörii vain yksi sana, MIKSI?

Lainaus käyttäjältä: Luihuinen_89
Sinä vihaisena, kun olen tehnyt jotain mitä en olisi saanut tehdä. Sinä iloisena, kun tein kaiken niin kuin minun pitkin. Sinä itkemässä, kun kaikki tuntui hajoavan meidän niskaan.

Pidin tuosta kohdasta aivan älyttömän paljon.. (:
Julkases lisää näitä. (:

Cinnamon
kumartaa ja kiittää

You are reason why I don’t blame myself anymore

Luihuinen_89

  • Yksinäinen kulkuri
  • ***
  • Viestejä: 1 025
  • Käsi käsessä kuljemme yhdessä ohi esteiden!!
Vs: Epäreilu elämä One-shot
« Vastaus #2 : 05.08.2008 20:49:43 »
Kiitos Cinnamon rakentavasta ja kaikenlisäksi ihanasta kommentista
Kaikki muuttuu, minäkin vaikkei sitä aina uskoisikkaan.

Mun ficci kokoelma

Uusi Mcr G/F
Trust Me