Kirjoittaja Aihe: Matelija jättää jälkensä paperille... päivityksiä 16.5.2010  (Luettu 17499 kertaa)

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Fanart5-haasteeseen piirustuksia

045  Kuu S


Potter fanartia:

Sirius Black S


Randomit:

Trent Reznor S

Blue Lady S

Bubble in the Space S

Sleeping Angel S

Random jätkä S

Random jätkä2 S

Laulaja S

Kaikenlaiset kommentit tervetulleita

~Reptile


// Illusia lisäsi ikärajat ja poisti toimimattomat linkit.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 05:49:50 kirjoittanut Illusia »
you have to die a few times before you can really live

Ringo

  • Vieras
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #1 : 04.08.2008 18:52:32 »
Uiii, Reptis on laittanut tänne ne kuvat. <3
Annanpas hieman kommentteja. ;)
¨
Poika joka elää: AWW, tuo on todella suloinen kuva. ;3 Nam, ja kuten stargazer tuossa ylempänä mainitsi, nuo silmät on ihanat :D <3
Sirius and Remus: Ahhh, vitsi mä rakastan tätä kuvaa. ; DDD Tuo käsi menee kyllä vähän jännästi, (kuten sanoitkin silloin) mutta ei se haittaa. Tuo Koneella tehty on upea, nuo värit on tosi mukavat.

Sirius Black Aaaah toi on tuo kiva teini-sirre. ;3 herkullinen. ;D

ja tuo Trentin kuva, ei jumala kun upea, näyttää ihan Trentiltä. ;D Ja kannattais muuten ehkä laittaa siihen sulkujen sisälle Nine inch Nails, eikä pelkkä lyhenne koska kaikki ei välttämättä hoksaa sitä. ;D Ja hyvin olet varjostanut sen, siitä löytyy sekä oikein kunnon mustaa sekä kunnon valkoista. (: Voi vitsi kunpa meidänkin skanneri toimis, laittaisin ehkä kans tänne jotain. :*D Mutta kun ei toimi, niin ei voi mitään.

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #2 : 04.08.2008 19:37:24 »
Ohoh, kommentteja. O_o

Stargazer: Kiitos paljon!!! Voin luvata, lisää Sirre/Remppaa on tulossa, mutta jonkun ajan päästä kun pitää saada tuo viisasten kivi ensin valmiiksi. ;D ja siinä tulee menemään aikaa (olen hidas piirtämään. ;D) Tuo Sirius ei kyllä vastaa minunkaan mielikuviani, mutta tulihan tuollainenkin tehtyä.  :D ja Trent Reznor on Nine Inch Nailsin (bändi ;D) perustaja/laulaja/kitaristi ja koko yhtyeen ydin. XD KIITOS PALJON VIELÄ KOMMENTISTASI!!<333

Ringo: Kiitos paljon sinullekin!<3 Totesin kyllä tuon käsi-homman. Mutta ei se mitään! En jaksa ruveta sitä muuttaan.  ;D Tai jos tulee tylsää niin sitten... ;) Vai on teini-sirre herkullinen? Ihanaa kuulla! ;) Muokkaankin saman tien tuon NINin Nine Inch Nailsiksi. 8'D Kiitos vihjeestä. :D Mutta hyvä jos toi ees muistuttaa Trentiä. ;) Kiitos ihanasta palautteesta kultaseni<333

~Reptile~

// 28.08.2008 - Uusi työ (Severus Snape) lisätty 28.8. ;D kommentoikaa ihmeessä.  ;)


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 05:50:37 kirjoittanut Illusia »
you have to die a few times before you can really live

Ringo

  • Vieras
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #3 : 30.08.2008 14:00:20 »
Noonih, minä ilmaannun kommentoimaan nyt tännekin, kun kerran ihmeellisesti finiin eksyin! :D
Severus Snape: Ooh. Oikeasti, minä jään tuijottamaan tuota aina pitkäksi aikaa. :') Ihana, kun Sevvien vaatteet ja hiukset ovat sekoittuneet tuohon taustaan, se tekee tästä kuvasta niin pysäyttävän. Ja tuo vihreä iho on jotenkin nerokas, ja siinä on kivat varjostukset, ja se korostaa Severuksen luonnetta. Ja sitten tuo ihanan uhmakas ilme. Nams. <3 Juuri noin Sevvie varmasti katselisi Jamppaa. :- DDD Pidin tuosta paljon. <3 en nyt muuta osaa sanua. :''') Kyllä yks osaa<3

saoo

  • ***
  • Viestejä: 75
  • My basterd
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #4 : 31.08.2008 10:59:45 »
Severus Snape: Hieno, en ite osaa tehä mitään photarilla tai siis tietokoneella ylipäätänsäkkään :o Kaikki muutkin on hienosti tehty olis kiva itsekkin osata 8)
Greetings from Misery.


"We do one thing, and one thing only... Killing nazis."

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #5 : 31.08.2008 15:06:42 »
Ringo: Oi ihanaa kun viitsit kultaseni kommata jälleen!! XP (kun ei porukka meinaa kommata >.<) Mutta kiitos ihanasta kommentista ja hyvä jos Sevvie-kulta oli pysäyttävä/uhmakas/mitä lie muuta sanoitkaan! XDD juuh, uskallan kylläkin hieman epäillä...*köh* mutta kiitos kommentista rakkahain!<3 ;D

saoo: Ihanaa, että joku on vaivaantunut kommentoimaan töhrystyksiäni! ;D Tuossa photoshoppia käyttäessä tuli kyllä käsi pikkasen kipeäksi. >.< (kun siis ei ole tuota piirtopöytää...) mutta kiva jos pidit. ;) Kiitos paljon kommentistasi!!!! ;D

Kiitollisena kommenteista,
Reptile

 :D
« Viimeksi muokattu: 31.08.2008 18:28:31 kirjoittanut Reptile »
you have to die a few times before you can really live

Sierra

  • ***
  • Viestejä: 322
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #6 : 31.08.2008 19:19:54 »
Vouvouvou. Oon aina tienny et oot hyvä mut että näin hyvä...

Olen sanaton  :)

Varsinkin eka Sirius änd Remus oli aivan ihana. Kaikki siis on mutta tuo on varmaan lempparini ku se on niin söpistelykuvatiäkkös? :D

Joo, jätän tän kommentoinnin tähän ennen kun sekoon - eli oot onnistunut kaikissa töissäs senkin pikku Picasso.
“Aha! What villains are these, that trespass upon my private lands! Come to scorn at my fall, perchance? Draw, you knaves, you dogs!” -Sir Cadogan

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #7 : 31.08.2008 20:21:12 »
Sierra: Voih, kiitos paljon Sierra-kultaseni!<3 ;) Olen otettu kommentistasi ja muutun myös sanattomaksi! ;D Itsekin pidän tuosta Sirius/Remuksesta, jotenkin vain..vaikka ei kyllä olekaan sen ihmeellisempi, olen melko tyytyväinen. :D

Siispä suuri kiitos kun viitsit kommata! ^.^

~Reptile

ps.en ole lähelläkään Picassoa.  ;)
you have to die a few times before you can really live

Hallow

  • muinaisjäännös
  • ***
  • Viestejä: 226
  • *snort*
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #8 : 31.08.2008 21:22:30 »
NÖYH! Miten minä olen saattanut olla kommentoimatta??? Mutta siis asiaan...

Harry-vauva: oih, en ite osais ikimaailmassa piirtää vauvaa. Ihanat silmät ^^

Sirius/Remus: ihanat molemmat  :o väritys on onnistunu hienosti. Että mä rakastan
noitten kaiken maailman bling blingejen käyttöä XD ne sopivat vallan mainiosti kuvaan.

Sirius Black: hui, jos vielä vähän lyhkäsemmät hiukset, niin näyttäis meijän enkun maikalta ^^;
Pidän hiuksista, yleensäkin näissä kaikissa (varsinkin S/R kuvissa)

Severus Snape: tuli kunnon tyylin vaihdos, hyvät värivalinnat ja ilme.

Trent Reznor: Jälleen kerran ilmeelle ja hiuksille plussaa. Oonko hieman tylsä kommentoija ^^;


Pidin siis paljon, ja lisää olisi kiva nähdä. Remuksia olisi varsinkin kiva nähdä ^^ ja olis erityisen
kiva nähdä miten piirrät Dracon hiukset (ne on niin mahdottomat - - )

HYVÄÄ JOULUA! : D

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #9 : 31.08.2008 22:58:13 »
Hallow: Ihanaa yksityiskohtaista kommenttia!<3 ;) Tuota noin, kyllä uskon, että osaisit piirtää helposti vauvan, oon nimittäin käyny kyyläämässä muutamaa piirustustasi (jotka muuten ovat upeita) :D Ja nuo blingblingit tais kyllä jossain kohtaa mennä yli, mutta tehty mikä tehty. ;D Voisin kyllä yrittää piirtää Dracoa (luultavasti epäonnistuen..) ja niitä mahdottomia hiuksia. ;) Tai Remus. KIITOS IDEASTA! menenkin samantien kokeilemaan onneani Remuksen kanssa. :D

Kiittäen ja kumartaen
Reptile  ;)
you have to die a few times before you can really live

Lumous

  • ***
  • Viestejä: 332
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #10 : 01.09.2008 18:29:12 »
Ihania.

Harry-vauva on suloinen! Ainoa asia mistä en oikeastaan pidä on noi silmät. Miten niin mä kuljen vastavirtaan, miten niin mun pitää olla periaatteesta eri mieltä. No eiku oikeesti! Liian mangahtavat mun makuun.

Sirre/Remppa: Hieno. Toi Remppaliinin nenä on kyl vähän kummallinen..

Sirius Black. Rakastan tätä. Kun hiukset olis vielä ihan pikkuisen lyhkäisemmät..

Sewwukka on tollanen ihanan kelmeä. Kuvastaa hyvin sen tuntemaa kateutta.  :D


sekava dreaminne
Avatar Haavalta, kiitos!

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #11 : 01.09.2008 23:07:25 »
dream: Kiitos paljon kommentoimisesta!<3 Ihana saada pientä kritiikkiä vaihteeksi. ;) Remuksen nenä menee kyllä hieman oudosti, ja näyttää muutenkin ihan naiselta, mutta ei siinä mitään. ;D Halusinkin tehä Severuksesta kateellisen oloisen, joten vihreä sopi väritykseen hyvin. Mutta siis kiitos paljon ihanasta kommentista! :D

(pahoittelen tylsää vastausta :D)

Reptile

// 03.09.2008 - Kiitos paljon kommentista, Stargazer!<3 Hyvä jos pidit Severuksen ilmeestä ja väreistä. :D Vihreä ja musta nyt sattuivat olemaan ensimmäiset värit mitkä Snapuliinista tulee mieleen.. ;D Kiitos vielä kommentistasi!<3 ;)

Oikeastaan reptile tarkoittaa matelijaa, mutta käärmehän nyt on matelija. ::)

~Reptile

// 12.10.2008 - Uusi työ lisätty (Draco Malfoy) 12.10. ;D kommentoikaa ihmeessä.

~Reptile


// Illusia yhdisti tuplapostaukset.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 05:52:27 kirjoittanut Illusia »
you have to die a few times before you can really live

Ringo

  • Vieras
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #12 : 12.10.2008 18:00:02 »
Draco Malfoy: Jeah, uutta Repeä finissä! ;D Hmm. Ei ehkä parhaita töitäsi, mutta minusta tämä Draco onnistui kuitenkin aivan hyvin. Ihana, kun kerrankin Dracoa ei olla tehty ybersuloiseksi kauniiksi neitimieheksi, vaan tässä on tämmöinen hauska miehekäs särmä! Kasvot ovat kivan kulmikkaat ja pitkät, josta tulee heti sellainen fiilis että Draksuisemme on kasvanut mieheksi. ;D Sitten pidän tuosta katseesta. Ihanan ovela, sopii tosi hyvin tähän kuvaan! Ja niissä on muutenkin hienon tummat silmänrajaukset, jotka korostavat sinisiä silmiä. Ja vihreämusta tausta auttaa hätkähdyttävän vaikutelman luomisessa. ;>
Mutta, täytyy sanoa hiukan risuja ettet ylpisty. ;D En kyllä voi sanoa, että osaisin antaa jotain tosi hienoa ja rakentavaa kritiikkiä, koska en ole itsekään mikään mestari kuvataiteessa. Kuitenkin, jäin hiukan kaipaamaan Dracon kasvoihin lisää varjostusta. Kasvoista huomaa kyllä, että niitä on varjostettu ja niin, mutta joissakin paikoissa varjo voisi olla paljon tummempi. Draco on kalpea, mutta ilman tummia varjoja ei saa piirrettyä kolmiulotteiselta näyttävää kuvaa. ;'D Kylmä fakta. Ja kuten mesessä sanoitkin, tämä on hiukan keskeneräinen joten en saarnaa siitä enempää. ;)

Yhyy minusta ei tule tämmöisellä kommentoinilla koskaan hyvää kuvataideopettajaaaa. :D Olen vain typerä harrastelija loppuelämäni. ;'D

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #13 : 12.10.2008 22:03:58 »
Göööh. Vedit minut sanattomaksi, Ringo-rakas. :D (mikä onkin välillä hyvä asia...XD) mutta todellakin, KIITOS paljon, ihana kuulla kritiikkiä sinunkin osaltasi. ;) Joten siis kiitos neuvosta varjostuksen lisäämiseen. Korjaan asian heti kun on mahdollista (tai siis heti kun jaksan) En huomannutkaan koko asiaa. Ajattelin Dracoa vain hehkeänä blondina, joten varjot jäivätkin vähän uupumaan...(tai siis aika paljonkin. ;D)

Sinusta tulee kuvataideopettaja. Todellakin. ;D

Kiittäen ja kumartaen
~Reptile

// 19.10.2008 - Kiitos paljon kommentistasi TylerDurden. Lyhyt ja ytimekäs kommentti. ;D

 *~*~*

Uusi työ (Young Sirius Black) lisätty 19.10.08. KOMMENTTEJA!?  ;)

~Reptile


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 05:53:02 kirjoittanut Illusia »
you have to die a few times before you can really live

amorito

  • ***
  • Viestejä: 566
  • FF100 11/100
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #14 : 19.10.2008 22:11:26 »
Wow, tuo uusi Sirius-työ on kyllä... 8D Uskomatonta että vihdoinkin sellainen oikeasti komea lommoposki-Sirius, hyvin lähellä omia kuvitelmiani vieläpä! Tuollaisia töitä voisi katsella esimerkiksi muistakin kelmeistä, näkisi että ovatko hekin omaa mielikuvaani muistuttavia ;)
I don't know what I've done or if I like what I've begun.

Ringo

  • Vieras
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #15 : 20.10.2008 17:29:39 »
OHOI! ;'''D Tuo uusi Sirius on kyllä aivan upeaa työtä, pakko myöntää. Vastaa täydellisesti myös minunkin mielikuvaani Sirrestämme. ;') Ah, tälläkertaa en jaksa väkertää mitään rakentavaa, kun oikea käsi tärisee niin pirusti. (Älä kysy miksi, en tiedä itsekään syytä... o_o sahaan sen toisin varmaan kohta irti, 7 tuntia tätä jo jatkunut, ja alan menettämään pikkuhiljaa hermoni....)
Ehkä joskus kirjoitan uuden ja hienomman kommentin, ja pahoittelen valtavasti näin huonoa kommenttia, piirustuksesi ansaitsisi paljon paremman! :D

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #16 : 20.10.2008 19:31:23 »
Ohooh, tännehän on tullut kommentteja! :o
Hyvä niin. ;D

Kiitos paljon amorito. ;) Tuollainen on minun kuvittelemani nuori Sirius. Aikeinani on siis todellakin tehdä kaikista kelmeistä tuollainen työ - saa nähdä onnistuuko - mutta yritetään. Ja muuten, kuvita potterisi-työt myöhästyvät jälleen, mutta suunnitelmat ovat jo melko monesta luvusta tehty. Enää pitää siis piirtää ne, mikä varmasti tuottaakin hieman ongelmia...heheeh. mutta kiitos vielä kommenistasi!<3 ;D

Oi, Ringo-pieni. Sinä kyllä kommentoit uskollisesti jokaiseen työhöni! ;) Kiitos siis siitä!<3 (eikä välttämättä kommenttien laadulla olekaan niinkään väliä ja sitäpaitsi kommenttisi ei ole ollenkaan huono..;)) Ehkäpä annan härön kätesi vuoksi todella "huonon" kommentin anteeksi. XD Hyvä kuitenkin jos kuva vastaa myös sinun omaa mielikuvaasi. ;D Kiitos kommentistasi!<3

Ja yhteen vetona molemmille kommenteille: kiitos VIELÄ kerran kommenteistanne!<3 ;)

~Reptile

// 06.11.2008 -  Uusi työ (Young James Potter) tullut 6.11.08. Kommentoikaa ihmeessä!

~Reptile


// Illusia yhdisti tuplapostauksen.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2012 05:54:21 kirjoittanut Illusia »
you have to die a few times before you can really live

Mirima Elenloth

  • ***
  • Viestejä: 18
  • the 19th century killingmachine
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #17 : 07.11.2008 17:56:24 »
No nam, James on ihana. ;) Kivat värit (punainen toimii mainiosti taustana), lisäksi kerrankin näkemys Jamesista, joka vastaa lähes täysin omaa mielikuvaani kyseisestä Kelmistä, melkein kuin omista ajatuksistani varastettu, upea. Rakentavaa kommenttia en osaa antaa (ehkä vielä joskus...), mutta jostakin syystä suun ja leuan suhde vaikuttaa minun silmiini jotenkin kummalliselta, lieneekö näköharhaa. o___o''

Pikku-Harry oli myös jotenkin hellyyttävä.
tell me doctor how to shake
a waking nightmare that is only worse
when i am sleeping

Reptile

  • ***
  • Viestejä: 67
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #18 : 08.11.2008 19:25:31 »
Kiitos paljon Mirima Elenloth!!! ;) Et ole ainoa, jonka mielestä Jamesin suun ja leuan alue näyttää omituiselta, olen yrittänyt korjata asiaa, mutten oikeen tiedä mitä kohtaa (paitsi nuo huulet nyt ovat aivan ankka-huulet) pitäisi korjata. ;D Kommentit ovat aina tervetulleita, olivatpa ne minkälaisia tahansa. ;)
 
Kiitos vielä kerran kommentistasi!

~Reptile
you have to die a few times before you can really live

Dinella

  • Leijonakuningas
  • ***
  • Viestejä: 726
Vs: Matelija jättää jälkensä paperille...
« Vastaus #19 : 09.11.2008 09:37:04 »
Wouu, oletpas hyvä :O Sev oli ihana, kuten myös Harry-vauva. Mutta silti kaikista paras oli silti mielestäni tuo Sirius/Remus (vai kummin päin se nyt meni S/R vai R/S.. no, so what)! Ne oli vaan niin ihania.
Hieman kritiikkiä seuraavaksi, mutta siis oikeastaan asia häiritsee vain minua itseäni hieman. Siis, nuo joittenkin poikien ripset.. Kun ne on mielestäni liian vahvat, siis.. ei niin poikamaiset ;D
and never, never, never stop for anyone

ava by raitakarkki