Kirjoittaja Aihe: Kuuntelija (S, draamaraapale)  (Luettu 2813 kertaa)

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Kuuntelija (S, draamaraapale)
« : 03.08.2008 18:56:08 »
Nimeke: Kuuntelija
Kirjoittanut: Winga
Tyylilajit: draama, pre-slash, raapale
Hahmot: Rose, Scorpius
Ikäraja: S
Lyhyesti: Päivän päätteeksi ystävälle purkautuen.
Vastuuvapaus: Hahmot ovat Row'n
Kirjoittajalta: Viikoittaiseen raapalehaasteeseen Rose Weasleyllä ja FF100 sanalla 21. Ystävä
Oh, Lilly ei ole Lily (oli aluksi Lilly Goyle).

Kuuntelija

Rose kuunteli Scorpiuksen selitystä tunneista ja valitusta siitä, kuinka Al oli taas pilannut hänen liemensä.
"Hän teki sen tahallaan nähdessään minun hakevan viimeisiä ainesosia liemeen. Hän kaatoi norvuokkiuutteen liemeni sekaan ja aiheutti sen räjähtämisen!"
"Kenen kanssa sinä edes teit sitä lientä?" Rose kysyi.
"Lillyn."
Rose pyöritti silmiään jättäen sanomatta epäilyksensä liemen tuhoajasta. "Eikä hän nähnyt mitään?"
"Ei, mutta minä tiedän sen olleen Al, haistoin hänen partavetensä palatessani paikalleni."
Rose ei viitsinyt kysyä, miten Scorpius tunnisti Alin partaveden, toisen ihastus oli niin selvä. Siksi hän vain myötäili toista lohduttaen tätä parhaansa mukaan tietäen, että jos Al kuulisi, kaksikon välillä tapahtuisi jotain.
« Viimeksi muokattu: 14.06.2011 18:30:01 kirjoittanut Winga »
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."

Hopeaprinssi

  • Vieras
Vs: Kuuntelija
« Vastaus #1 : 03.08.2008 19:14:59 »
Aww, hei tää oli ihan supersöpö  :D

Jotenkin tilanne on ihan sairaan mehukas, Scorpius selittää naama punaisena siitä kuinka inhottava Al on ja kuinka hän vihaa tätä kun tämä pilasi hänen liemansäkin yms. ja sitten menee vahingossa lipsauttamaan partaveden tunnistamisen. Poikaparka ihan rakastunut  ;D

Ihanaa kuvailua taas, ja hauska idea kaavailla Rosen ja Scorpiuksen välille ystävyyttä. Ainoa mikä minua tässä häiritsi se että Scorpius sanoi tehneensä lientä Lilyn (Lillyn? o.O') kanssa, joka on Alin sisko, joten ei voi olla samalla tunnilla tämän kanssa elleivät nämä olisi kaksosia joita eivät varmastikaan ole. Pikkuvirhe, mutta ajattelin mainita  :)
//Muoks Ai kamala, anteeksi ihan vääristä syytöksistä minä kamala  :-X

Mutta muuten taas todella ihanaa tekstiä. Tykkäilen näitä sinun raapaleitasi, ne saavat tunteet sopivasti pintaan, tämäkin aiheutti ihanan hymyilyn tarpeen tuossa partavesikohdassa, eivätkä ole liian pitkiä vaan juuri sopivia, nopeita luettavia.

Pidin, taas kerran  ;D
« Viimeksi muokattu: 04.08.2008 09:27:25 kirjoittanut Hopeaprinssi »

Winga

  • Gremlin
  • ***
  • Viestejä: 2 446
Vs: Kuuntelija
« Vastaus #2 : 04.08.2008 09:22:26 »
Kelmyskäinen: Thih, sitä mä vähän tahdoinkin, että sen vois haistaa. Ja Rosesta mä pidin.
Kiits!

Hopeaprinssi: Lisäsin A/N:n, ettei Lilly ole Lily, Lilly oli alunperin sukunimineen tuossa.
Musta juuri tuollaisia tilanteita on älyttömän hauska kehittää, miten toista haukkuu ja sitten - hups - kaikki on mennyttä.
Kiva, että hymyilytti :D

Taika-ankka: ...Men enää ikinä lähetä mitään linkkejä... (Juttelin eilen sen kauppiaan kanssa mesessä ja valitin sillekin)
Juu, Lilly on vaan, koska musta tarinoissa pitää olla samantyyppisiäkin nimiä, kuin jo olemassaolevat, ei aina voi olla niin erilainen nimi.
Kiva kuitenkin, että pidit :D
"It's just like I always say; if you want to find something weird you have to go downtown."