Kirjoittaja Aihe: Your Time is Now [S] || Voldemortin ajatuksia, ficlet, drama?, albumihaaste  (Luettu 2353 kertaa)

jjemsie

  • ***
  • Viestejä: 273
Title: Your Time is Now
Author: jennimur
Genre: Okei, varsinaisesti voisi kai sanoa, ettei mikään. Angstia tämä ei kaiketi ole, eikä romancea todellakaan. Olisiko vaikka draama kun ei muuhun tunnu sopivan?
Rating: En ole nyt aivan varma S kaiketi? // Scarlett muokkasi ikärajan vastaamaan uusia sääntöjä
Pairing: None
Summary: Voldemortin ajatuksia ennen Lilyn ja Jamesin murhaa.
Disclaimer: Rowling omistaa tässä käytetyt hahmot, en saa tästä rahaa.
A/N: Muse on jotenkin aika hemmetin inspiroiva. Tästä tuli nyt vähän sitä sun tätä, mutta nojaa, pitihän sitä kirjoittaa kun kerrankin inspiraatiota löytyy. Ja täällä oli yöllä sähkökatkos ja minä unohdin tallentaa yhden ficin alun, joten valvoin eilen kahteen ihan turhaan ja sen takia tulee tälläistä sontaa kirjoitettua. Mutta siis, öh, en sano tästä mitään, muodostakaa itse mielipiteenne ja olisin erittäin kiitollinen kommenteista, sillä itse en oikein tiedä mitä tästä pitäisi ajatella.
Ja kyllä, tämä on lyhyt, mutta pidempää en tästä saanut. Tämä seuraa aika tarkasti tuon Musen biisin sanoja (albumihaasteeseen siis osallistuu) ja täytyy sanoa, että Voldemortin ajatukset on ikäviä. En halua viettää sen päässä enää yhtään enempää aikaa (tai siis minun ajatus-Voldemortin, no joo, okei, kukaan ei varmaan tajua, enkä osaa selittää, eli toisinsanoen nyt kaikki ajattelee että olen täysin seko) ja tämän kirjoittaminen oli aika ahdistavaa.


Your time is now

Minä olen se, joka on voittamaton. Olen se, joka on kulkenut pitkälle. Olen se, joka ei pelkää. Minua pelätään. Minulla on valtaa, kaikki on käsissäni. Minä olen ollut joskus niin kuin kaikki muut, mutta nyt olen jotain parempaa, mahtavampaa, olen kaikkea, mitä muut eivät. En ole heikko, he ovat. Ja pian olen vahvempi kuin koskaan. Pian olen tuhonnut kaikki esteet edessäni. Ja sitten, sitten minua ei voi voittaa. Tulen olemaan kaiken valtias ja kaikki alistuvat tahtooni. Vääräuskoiset raivataan tieltä ja oikeamieliset tulevat johtamaan tätä maailmaa, jota velhot, puhtaat velhot asuttavat. Kurainen veri pitää sysätä syrjään.

"Piskuilan, kerro se osoite. Nyt."
Minulla on kaikki valta, huomenna uusi valtakunta on nouseva. Huomenna alkaa uusi maailma.
"Kerro se!"
Minun uskolliset palvelijani tulevat seuraamaan minua uuden päivän koittoon, mutta he eivät ansaitse samaa kuin minä. Minä ansaitsen kaiken, kaiken sen, minkä puolesta olen taistellut. Se kaikki kuuluu minulle. Pienet, viattomat mielet - ne ovat minun.
"Haluatko kohdata vihani, Piskuilan? Minä olen ollut suopea sinua kohtaan, mutta kärsivällisyyteni on rajallinen. Kidutu!"
Nyt on minun mahdollisuuteni. Minun mahdollisuuteni tulla kuulluksi, minun mahdollisuuteni muuttaa tämä maailma oikeaksi. Eikä kukaan voi estää minua. Minua on nöyryytetty, he ovat paenneet pelkällä tuurilla. Mutta enää he eivät pakene. Sillä heidät on petetty. Luottavaisia idiootteja! Juuri siksi minä en luota. Juuri siksi minä en rakasta. Se on heikkoutta. Se tekee haavoittuvaiseksi. En halua rakastaa. Ei siihen ole mitään syytä.
"Hyvä, Piskuilan. Sinä saat palkintosi pian."

On minun aikani kostaa. Kaikki ne suunnitelmat, jotka he ovat tehneet turhiksi, he maksavat niistä. Hengellään. Minä maksan aina takaisin. Olen pysäyttämätön. Tämän jälkeen olen ikuinen. Tämän jälkeen tulen elämään aina ja ikuisesti. Niin mikään, mitä olen tehnyt, ei ole turhaa.

"Avada kedavra!"
Ja he muka voittaisivat minut? Se pieni lapsi kehdossaan, hänkö muka koituisi tuhokseni? Ei. Minä olen se, joka voittaa. Nyt on minun aikani.

* * *
Muse - Butterflies and Hurricanes

kertosäe:
Change everything you are
And everything you were
Your number has been called

kertosäe2:
Fights and battles have begun
Revenge will surely come
Your hard times are ahead

kertosäe3:
Best, you've got to be the best
You've got to change the world
And use this chance to be heard
Your time is now

kertosäe

kertosäe2

kertosäe3

Don't let yourself down
Don't let yourself go
Your last chance has arrived

Best, you've got to be the best
You've got to change the world
And use this chance to be heard

Your time is now
« Viimeksi muokattu: 16.11.2014 14:37:24 kirjoittanut Scarlett »
Kahdessa viikossa voi muuttaa maailman ja neljässätoista päivässä tuhota sen.
banneri by raitakarkki
ava by laaksokukka

Jassminadara

  • Vieras
Vs: Your Time is Now [K-7]
« Vastaus #1 : 29.07.2008 16:38:05 »
Aika jännä, tämmöstä en ole ennen lukenutkaan.
Vaikuttivat ihan uskottavilta Voldemortin ajatuksilta, juuri noin minäkin sen kuvittelin ajattelevan.
Lainaus
Huomenna alkaa uusi maailma.
Minä pidän paljonkin kun ficeissä on tällaisia muutaman sanan yksinkertaisia lauseita, missä ei sanota paljoakaan, mutta sanotaan silti. Tuokin Huomenna alkaa uusi maailma oli ihana mahtipontinen ja maailmaamuuttava lause, kaikessa yksinkertaisuudessaan.

Ei ollut minun mielestäni liian lyhyt, ei saa ajatella liikaa Voldemortin ajatuksia, seura tekee kaltaisekseen  ;)

Lainaus
Vääräuskoiset raivataan tieltä ja oikeamieliset tulevat johtamaan tätä maailmaa, jossa velhot, puhtaat velhot asuttavat.
käsittääkseni tuossa pitäisi olla jota, ei jossa. Olit vissiin vaihtanut lauseen loppua päässäsi samalla kun kirjoitit? Noo, ei haitannut lukukokemusta yhtään.  :D
Lainaus
Olen pysäyttämätön. Tämän jälkeen olen ikuinen. Tämän jälkeen tulen elämään aina ja ikuisesti. Niin mikään, mitä olen tehnyt, ei ole turhaa.
Yhdistin tämän lauseen hirnyrkkeihin. Niin Voldemortin ajatuksia.




jjemsie

  • ***
  • Viestejä: 273
Vs: Your Time is Now [K-7]
« Vastaus #2 : 30.07.2008 15:38:11 »
Jassminadara, kiitoksia paljon! Minä panikoin hieman tämän laittamisen kanssa, mietin ovatko ne mietteet nyt uskottavia ja ajattelevatko ihmiset, että tämä on pelkkä läppä tai jotain. Normaalisti minä kirjoitan hehtaarilauseita, mutta nyt tähän tuli hieman lyhyempiä ja muutenkin tämä todellaki erosi aikaisemmin kirjoittamistani jutuista. Korjasin tuon jossa/jota-jutun, varmaan ajatus todellakin vaihtunut kesken lauseen. Hirnyrkkien pohjalta minä tuon lainaamasi kohdan kirjoitinkin, ajattelin ensin, että olisi hetki ennen suurta taistoa, mutta tästä muotoutuikin hieman erilainen :D On jännä, miten ne alustavat suunnitelmat tuppaavat unohtumaan, kun kirjottaa (:

Olisin yhä erittäin iloinen kommenteista.
Kahdessa viikossa voi muuttaa maailman ja neljässätoista päivässä tuhota sen.
banneri by raitakarkki
ava by laaksokukka

cherrytree

  • ***
  • Viestejä: 10
Vs: Your Time is Now [K-7]
« Vastaus #3 : 14.04.2009 13:51:14 »
Todella mielenkiintoinen teksti. Pitää myöntää, että laitoin taustalle soimaan kyseisen kappaleen ja omasta mielestäni se toi lukukokemukseen aivan uuden kulman.

"Nyt on minun mahdollisuuteni. Minun mahdollisuuteni tulla kuulluksi, minun mahdollisuuteni muuttaa tämä maailma oikeaksi. Eikä kukaan voi estää minua. Minua on nöyryytetty, he ovat paenneet pelkällä tuurilla. Mutta enää he eivät pakene. Sillä heidät on petetty. Luottavaisia idiootteja! Juuri siksi minä en luota. Juuri siksi minä en rakasta. Se on heikkoutta. Se tekee haavoittuvaiseksi. En halua rakastaa. Ei siihen ole mitään syytä."

Varsinkin tämä kappale oli loistava, toi Voldemortin jonkinlaiseen hieman inhimilliseen valoon.  Pidän siitä, että hahmosta tuodaan erillaisia näkökulmia esiin yhden tekstin aikana.

Ainoana "negatiivisena" asiana näin pituuden: olisin mielelläni lukenut enemmänkin tällaista tekstiä :)
Ars longa, vita brevis

ficcini